فیل اسپنسر از دلایل غیبت Halo در شوکیس اخیر میگوید
فیل اسپنسر، مسئول بخش گیمینگ مایکروسافت، درباره عدم حضور سری Halo در شوکیس اخیر ایکس باکس در روز یکشنبه توضیحاتی را ارائه داده است.
فصل چهارم Halo Infinite در ۲۰ ژوئن (۳۰ خرداد) عرضه میشود؛ با این حال، معروفترین فرنچایز ایکس باکس در طول نمایشی که ۲۷ بازی را ارائه کرد، هیچ جا دیده نشد.
فیل اسپنسر در مصاحبهای با گاردین بیان کرده که رشد قابل توجه در لاین آپ استودیوهای فرست پارتی ایکس باکس به این معناست که فرنچایزهای مشهور، دیگر نیازی به حضور در جلو و مرکز هر رویداد ایکس باکس ندارند (Gears of War نیز به طور قابلتوجهای در نمایش یکشنبه غایب بود). او گفت:
نمیتوانم بگویم Halo از اهمیت کمتری برخوردار است، اما ما اکنون بیش از ۲۰ استودیو داریم. من به سالهایی برمیگردم که اساساً چهار بازی داشتیم – Fable، Forza، Halo، Gears – اکنون بازیهای بیشتری در اختیار داریم.
اسپنسر همچنین اذعان داشت که تجدید ساختار اخیر در استودیوی ۳۴۳ اینداستریز (۳۴۳ Industries) از عواملی بود که Halo را از حضور در این شوکیس منصرف کرد:
ما در مورد تغییر تیم ۳۴۳ کاملاً عمومی عمل کردیم؛ من نمیخواهم آنها را مجبور کنم تا زمانی که آماده نیستند در مورد چشمانداز بلندمدت خود صحبت کنند، اما فکر میکنم چیزهای جالبی در راه است.
در یک مصاحبه جداگانه، مت بوتی، رئیس استودیوهای ایکس باکس، گفته است که تیم ۳۴۳ به کار روی سری Halo ادامه خواهد داد، اما ممکن است استودیوهای دیگری نیز در ساخت این سری به آنها کمک کنند. او در مصاحبه با Axios چنین گفت:
من به تیم رهبری اعتماد دارم، اما تیمی که ما را به اینجا رسانده احتمالاً همان تیمی نیست که ما را به جلو خواهد برد.
هنگامی که از او پرسیده شد «این بدان معنی است که اگر خرید اکتیویژن تکمیل شود تیم Call of Duty میتواند روی سری Halo کار کند؟» بوتی آن را رد نکرد.
منبع: VGC
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
همین اسپنسر یه زمان میگفت مرگ هیلو یعنی مرگ ایکسباکس ولی بازم خیلی اهمیتی به این بازی نمیدن با وجود مشکلاتش اخیرا هم یکی دیگه از اعضای ۳۴۳ باز از استودیو جدا شد معلوم نیست چیکار میکنن
هیلو که تازه اومده جدیدش
باید از غیبت گیرز بهمون بگی
بنظرم تعویض استدیو اشتباهه
الان ۳۴۳ بعد از عرضه ۳ هیلو قطعا یاد گرفته بازی بعدی رو چطوری بسازه
ea هم گوست گیمز رو بعد از ۳ نسخه nfs به استدیو پشتیبان تبدیل کرد
در حالی که فراموش کرده بود نسخه heat چقدر بهتر از ۲۰۱۵ شده بود
بهرحال امیدوارم این فرنچایز دوست داشتنی به جایگاهی که لایقشه برگرده
۳۴۳ بعد از یک دهه باید یادمیگرفت ولی نگرفت .
گوست گیمز هم همینه . چون فرصت داشت و استفاده نکرد چوبش رو خورد .
فقط جون مادرتون هرکار میکنید به حرف های اون جماعت توییتر گوش ندین و با همین فرمون تو بخش کمپین پیش برید…
خلبان: یه گلوله بیشتر نداره.
مستر چیف: It’s enough (با لحن خودش)
خلبان : everything got destroyed
مستر چیف : !enough
خلبان: what is enough chife what. is. enough
(با لحن عصبانی خودش)
classic John…
من اگه جای مت بودم در ابتدای کار ، فامیلیم رو عوض میکردم . خدا میدونه چقدر در دوران مدرسه bully شده .
امیدوارم ۳۴۳ حد اقل دیگه بخش مولتی رو نسازه . اما قضیه کمک گرفتن از اکتیویژن هیجان انگیزه .
واقعا وقتی بهش فکر میکنی بد بنظر میاد
تقصیر ایشون هم نیست
جد بزرگش چرا این فامیلی رو داشته D:
نکته اینجاست که دقیقا هم Booty نوشته میشه🤣🤣🤣
به به برگشتی بالاخره ، میگفتن بن شدی 😂😂😂
اینقدر معروفی برات شایعه ساختن D:
😂👌🏻
داداشی برگشتی .
فدای تو 😍🥰
انقد دلم تنگ شده بودکه نگو😍😍😍🐊🐊🐊
امیدوارم لیاقت این همه محبت رو داشته باشم .🥰🥰🥰🥰🥰
همچنین خداکنه تو گیم پلی از ماشن گیمز و اید سافت ور کمک بگیرن
هیلو بهترین فرانچایز تاریخ گیم تو سبک شوتره
دلیل جالبی واسه خرید اکتیویژن هست
خیلی خوبه میشه اگه تیم های بتزدا مخصوصا I’d software به استدیو ۳۴۳ در ساخت هیلو بعدی کمک کنن چون سابقه خیلی زیادی در ساخت آثار شوتر دارن
? I would software
دیگه اینا سابقه خیلی زیادم براشون کمه
باسابقه ترینن😂
۳۴۳ بالاخره یک پاک سازی درست و حسابی داره میشه
اید و ماشین نه
ولی تیم های پشتیبان اکتیویژن بهشون بپیوندن می تونند یک هیلو در حد سه گانه و ریچ تحویل بدن
حس میکنم هیلو بعدی بدجور میترکونه
با وجود استودیو هایی مثل اید سافت ور و ماشین گیمز بخش کمپینش میترکونه و اگه هم اکتیویژن خریدش نهایی بشه، تو بخش مالتی بی رقیب میشه
واقعا دلم گرفت 😞
گند زد ۳۴۳ به بازی به این بزرگی
اولین نسخه هیلو که بازی کردم همبن اینفینیت بود که هیپ جوره هم نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم. از لحاط فنی یه نیم نسلی عقب بود
تنها حرکت منطقی اینه که بازی رو کامل ۳۴۳ بسازه بعد پشتیبانی از بخش آنلاین رو بدن به یک استودیو دیگه
۳۴۳ در واقع هیلو اینیفیت رو توی ۳ سال ساخت
چون اینا یه بار ۲۰۱۸ ریبوت کردن پروژه رو
و با این وجود بازی خوب بود
به نظرم ۳۴۳ اگه ۵ سال بدون اختلاف نظر سازندگان رو هیلو کار کنه واقعا چیز خوبی درمیاره
من فقط ارزوم برگشت به زمان هیلو های نسل هفته
هیلو روی گرافیکش باید بیشتر کار بشه
واقعا تنها مشکلش همینه وگر همه چیزش اوکیه
همه چیش اوکیه؟
جهان خالی . مولتی پلیر نابود . داستان و شخصیت پردازی متوسط یعنی اوک؟
فکر کنم شما نسل هفت رو ندیدی که هیلو چیکار میکرد
۳۴۳ واقعا کمپین خوبی درست کرد ولی توی مولتی پلیر کم گذاشت، کمپین infinite عالی بود و کارشون درسته
ولی به نظرم بیشترین چیزی که جای خالیش حس میشد gears بود
بجای کال اف دیوتی همه نیروتو بزار هیلو سالانه بده بشو رقیب کال اف …. این همه استدیو هم داری چرخشی دو سری بساز …خوبه که این دوتا شوتر همه میدونیم مثل کره فروش میره نیازی نداری به کال اف دیوتی
خیلی دوست دارم یه گیم ترسناک برای هیلو بسازن
فرض کن اسکین گوست توی هیلو اینفینیت :