بنیانگذار راکستار، دن هاوسر، استودیوی Absurd Venture را تاسیس کرد
دن هاوسر، یکی از دو بنیانگزار شرکت راکستار گیمز (Rockstar Games)، رسماً از استودیوی Absurd Venture رونمایی کرد.
جزئیات زیادی حول این موضوع منتشر نشده است؛ اما طبق اعلام رسمی، این استودیو روی انواع ژانرها و حتی مدیومهای سرگرمی کار میکند. در بیانیۀ رسمی چنین آمده است:
Absurd به خلق دنیاهایی روایتمحور، کاراکترهای گوناگون و داستانهای مختلف در انواع ژانرها خواهد پرداخت و به مدیوم خاصی محدود نیست. این استودیو قرار است بازیهای ویدیویی، لایو-اکشنها، انیمیشنها و محتویاتی در سایر مدیومهای تعاملی مانند کتابها، رمانهای مصور و پادکستهای اسکریپت شده تولید کند.
نظر شما در این باره چیست؟
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
به به🔥
امیدوارم این استودیو هم مثل راکستار با بازی هاش خاطرات خوبی برامون بسازه
یک جور عکس سیاه و سفید گذاشتین من ترسیدم یه لحظه فکر کردم بنده خدا فوت کرده!!!
من اون موقع که مقاله رو باز کردم عکس نداشت
@Arthur Stop
شاید روحش از صفحه رفته
ویدیوی جدید مدگل جور شد
منم اول فکر کردم مرده
یه لحظه قلبم اومد تو دهنم😂
حس خوبی ندارم بهش
میتونه اینده درخشانی داشته باشه حتی درخشان تر از راکستار
البته بعید میدونم مگه اینکه یه پشتیبان در حد تیک تو داشته باشه
امیدوارم در ادامه هاوزر فیلم بسازه نه بازی.
اینو میشه به سازندگان بازی های داستانی گفت نه بازی گیم پلی محور شاهکاری که این یارو پشتشه!
الان یه سری میان میگن کاش مایکرو/سونی اینو بخره
امان…
به امید موفقیتشون
دیگه ایده های اینا ته کشیده
چه شود❤️
رقیب راکستار 😁
تو راک استار که خاطراتِ فراموش نشدنی برامون ساخت امیدوارم اینجا هم همینکار و بکنه
یک لحظه خوف کردم با اون عکس سیاهسفید😑
شبیه این قاتل های سریالی هست 😂😂😂
دقیقا منم اینطوری شدم😐
با اون عکس سیاه و سفید گفتم بنده خدا فوت کرد🤦😂
کلش چقد بزرگه
فی الواقع مغزش رو میگم
امیدوارم موفق بشه
دن یه انسان کمالگرا و همچنین یه نویسنده فوق العاده هست
با اینکه واسه دن احترام غائله ولی رقیب راکستار شدن زوده چون بودجه ها متفاوته و باید ببینیم دنبال چیه دن
راکستارم هنوز افراد بزرگی مثل سم هوسر و رابرت هامفریز و … داره
کاش یه بازی جهان باز داستانی از روی برکینگ بد بسازه😂😂
جاب دن توی gta6 خالیه❤️
هرچند احتمال داره که دن روی بازی کار کرده باشه چون دن ۲۰۲۰ از شرکت خارج شد و gta6 از ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۴ ساختش شروع شده
چه خفن که میخواد تو چند مدیوم فعالیت کنه
کم همچین چیزی دیدم
دن هاوسر بزرگ
قبولت داریم مرد
خالقین GTA دارن تجزیه و پخش میشن تو استودیوهای شخصی خودشون : از Leslie Benzies تا حالا هم DAN Houser (بدل جان اینفانتینیو 😂) (و امیدوارم حداقل برادرش تو راکستار بمونه ! )
امیدوارم دوباره بازی هایی با داستان های خفن مثل gta و ردد بسازه
اقای هاوسر شما بدون راکستار نمیتونی موفق بشی راکستار الان خونت عه نباید ترکش میکردی
دوست دارم ببینم تو این استودیو چه سبک بازیی قراره بسازن
تیزرشو اگه ندیدین حتما برین ببینید . خیلی عجیبه و من چیزی نفهمیدم ازش خدایی 😅
گیمفا عزیز این خبر که بعد از شوکیس ایکس باکس کنسول های ایکس باکس توی آمازون فرانسه رشد ۱۳۳۵درصدی داشته هم پوشش بدید مرسی دست مریزاد گ…
یا بیا دست بوس سونی شو سریع یا مثل باقی مولتی پلتفرم از معامله حذف شو.
سونی پادشاهیه که کل گیمرا باید جلوش تعظیم کنن❤️❤️❤️
امیدوارم مثل قبل با راکستار بتونن شاهکار بسازن🔥 تیتر رو دیدم فکر کردم فوت شده😂
قابل توجه کسایی که میگن دن چون رفته gta 6 ضعف در فیلمنامه ( دیالوگ) داره:
دوستان دن سال ۲۰۲۰ شرکت رو ترک کرد و بازی gta ۶ سال ۲۰۱۴ روند تولیدش آغاز شده بوده..و ایده پردازی و سناریو های سرقت و … و فیلمنامع نویسی جزو مراحل اولیه ساخت بازی هست… نگران دیالوگ ها و…. های gta 6 نباشید
۱- شایعه هایی حول ریبوت شدن project americas یا gta 6 وجود داره و تمرکز بیش از حد روی سرویس محور شدن این بازی و تمرکز زیاد روی gta online به خروج هاوسر منتهی شده و «ممکنه» بازی ریبوت شده باشه کاملاً نسبت به چیزی که داخل پری پروداکشن بوده اتفاقا شایعه ریبوت پروژه به سال ۲۰۲۰ بر میگرده.
2- دیالوگها و نویسندگی هیچوقت پروندهاش به طور کامل در پیش تولید بسته نمیشه، کلیت و چهارچوب و شاید حتی تمام بازینامه نوشته بشه، اما مهم ترین بخش اینه که در طول پروسه ساخت همه چیز در عمل مطابق نظر اون نویسنده باید اصلاح بشه و بهبود پیدا کنه و اینه که ظرافت رو در یک بازی به وجود میاره. نوشتن سناریوها حتی با دیزاین مرحله هم ارتباط مستقیم داره.
3- مهمترین مسئلۀ بازی داستان نیست، هاوسر نویسنده نسخه V هم بود و داستان خیلی هوشمندانۀ و عجیب و غریبی نداشت، مهمترین مسئله اینه که معتبرترین گزارش ها (بلومبرگ) به کاهش قابل توجه شوخیهای لب مرزی و بحث برانگیز اشاره دارن، که از شالوده ها و پایه های سری GTA، از نسخه اول تا V، بوده و همیشه این شوخیهای سیاسی، فرهنگی و اجتماعی با جامعۀ آمریکا از چپ گراها تا راست گراها و ترندهای روز بوده و تمسخر شدیدالحن گروه های مختلف و طعنه زدن به حرکات احمقانه این گروه ها بوده، که گویا به طرز قابل توجهای کمرنگ شده. کلا طنازی و جذابیت بخش روایی GTA به همین موضوعات بوده که به نوعی انتقادهای شدیدالحنی به «آمریکا» و «رویای آمریکایی» وارد میکرد. نگرانی اصلی اینه که بازی نتونسته باشه جلوی جنبشهای مدرن مقاومت کرده باشه و لحن بازی کاملاً دور از «آمریکا» و انتقادهای استادانه شکل گرفته باشه که فضا رو یا جدی میکنه یا لوده. در هر صورت باید دید نتیجه چی میشه.
والا جناب کریمی خودتون هم میدونین الان زمونه ای شده که اگر یک نویسنده بخواد طبق واقعیت بازی بسازه اما مطابق میل یه سری افراد(مخاطب های الفبا و woke ) نباشه مورد انتقاد شدید قرار میگیره و همین باعث میشه که نویسنده اون آزادی بیان سابق رو نداشته باشه و بازی که ساخته میشه یک بازی بدون روح ، حوصله سر بر و معمولی رو تحویل پلیر ها میده واین حقیقت تلخ بازی های امروزه هست
طرف اسم استدیوشو گذاشته چرند (ترجمه ترناسلت)😐😂🗿😵💫
من گوگل ترنسلیت زدم نوشت سرمایه گذاری پوچ😂
absurd از جمله کلماتی هست که مثبت هم میتونه باشه مثل stupid (احمقانه / احمق) که داخل مکالمات محاورهای برای یه چیز به قولی «خفن که قبلاً دیده نشده» هم استفاده میکنن. به نظر میرسه معنای نام استودیو «جسارت غیرقابل باور یا غیر قابل توصیف یا خارج از منطق» باشه.
خیلی دوسش دارم هم خودشو هم سمو ، ولی بعید میدونم موفقیت خاصی بدست بیاره
کمتر تیمی بعد از جدایی از استودیو اصلی تونسته ب موفقیتش نزدیک ش (مثل ریسپاون)
اینام ک همش رو بازیای غول با بودجه های فضایی کار کردن ، الان باید کاری کنن ک زمین تا اسمون با تخصصشون فرق داره ، اگ بتونن شاهکار کردن واقعا
سم هاوسر فکر کنم برادر مهمتره است؟
اول اینکه فکر کردم فوت شد
دوم اینکه امیدوارم که بتوانند بازی های خوبی بسازند
سوم اینکه قطعا نمی تواند مثل راکستار شود ولی باز هم امیدواریم
دن هاوسر یکی از خلاق ترین و با لیاقت ترین افرادی هستش که دیدم امیدوارم استدیو جدیدشم موفق باشه
قراره این شرکت مثل راکستار چندتا چندتا شاهکار بده ولی هیچ چی جای GTA SA رو نمیگیره
خداییش سخته راکستار رو بدون دن هاوسر تصور کرد
باهات موافقم. برا اولین بار
ای جانم
پتانسیل این رو داره که به یک استودیو موفق تبدیل بشن 👌
ببینیم میزنه رو دست راکستار 🙂
ای جان