اولین واکنش‌ها به سریال Secret Invasion - گیمفا
اولین واکنش‌ها به سریال Secret Invasion - گیمفا
اولین واکنش‌ها به سریال Secret Invasion - گیمفا
اولین واکنش‌ها به سریال Secret Invasion - گیمفا
اولین واکنش‌ها به سریال Secret Invasion - گیمفا
اولین واکنش‌ها به سریال Secret Invasion - گیمفا

اولین واکنش‌ها به سریال Secret Invasion

علی محمدپناه
۱۸:۰۴ ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
سریال secret invasion

به تازگی اولین واکنش‎‌ها به سریال تازه مارول و سرویس آنلاین دیزنی پلاس یعنی سریال Secret Invasion منتشر شده‌اند.

سریال تهاجم مخفی (Secret Invasion) جدیدترین سریال از سرویس آنلاین دیزنی پلاس و استودیو مارول به شمار می‌رود که زمان زیادی تا شروع پخش آن باقی نمانده و حالا نیز اولین واکنش‌ها نسبت به این اثر منتشر شده که نوید اثری مهیج و جاسوسی را به بیننده‌ها می‌دهند.

در سریال «تهاجم مخفی» نیک فیوری با بازی ساموئل ال جکسون به زمین باز می‌گردد تا با تهدید بالقوه اسکرول‌ها و نفوذ آن‌ها در زمین مقابله کند. در این مسیر نیز او از ماریا هیل با بازی کوبی اسمولدرز، اورت راس با بازی مارتین فریمن و اسکرول تالوس با بازی بن مندلسون نیز کمک می‌گیرد.

حالا برخی از منتقدان موفق شدند تا زودتر دو قسمت ابتدایی سریال «تهاجم مخفی» را مشاهده کنند و نظرات خودشان را درباره این سریال بیان کردند و این اثر را یک اثر جاسوسی پیچیده و مهیج توصیف کردند که به خوبی توانسته به شخصیت نیک فیوری بپردازد. در ادامه نظر برخی از منتقدان را مشاهده می‌کنید.

نظر منتقدان درباره سریال تهاجم مخفی

سریال secret invasion
سریال Secret Invasion

رایان تی‌سی‌جی:

سریال «تهاجم مخفی» شبیه به سریال آندور (Andor) است چراکه در مقایسه با دیگر آثار، دقت و توجه بیشتری صرف این اثر شده است. نقاط ضعفی در این اثر وجود دارد اما فیلمسازی آن در سطح بالایی است و از همه مهم‌تر نسبت به دیگر آثار مارول، انسانی‌تر احساس می‌شود.

گیسان سوفیا:

سریال «تهاجم مخفی» از همان ابتدا به محدوده‌های تاریک قدم می‌گذارد؛ شخصیت‌های آشنا و دوست‌داشتنی توانستند بدرخشند و کاراکترهای تازه نیز خوب بودند. در صورتی که چنین داستان کاراکتر محوری در قسمت‌های بعدی نیز ادامه داشته باشد، واقعا عالی است.

ایمون جیکوبز؛

پس از دیدن دو قسمت ابتدایی سریال «تهاجم مخفی» واقعا از مسیری که این اثر در پیش گرفته لذت می‌برم. حس و فضای جاسوسی در سطح بالایی است و در این میان نیز امیلیا کلارک توانسته نقش‌آفرینی خوبی ارائه کند.

مایکل لی:

سریال «تهاجم مخفی» یک مینی سریال متحول کننده است که از ژانر جاسوسی و مهیج برای دست یافتن به چیز تاریک و پیچیده بهره می‌برد. دو قسمت اول درون مایه تر و تازه‌ای دارند که نسبت به فرمول همیشگی مارول تغییر بسیار خوبی است.

روهان پتل:

سریال «تهاجم مخفی» یک اثر مهیج و سراسر تنش است که با پیچ و خم‌های خودش شما را به وجد می‌آورد. این اثر یک داستان جاسوسی کلاسیک توطئه‌ای پر از تنش، خطر و هیجان را به نمایش در می‌آورد که سرعتی آرام دارد و تکه‌های داستانی زیادی در آن به چشم می‌خورد اما اگر به این آثار علاقه‌مند هستید،‌ پس از این اثر لذت می‌برید.

جاش مارتین جونز:

در مرکز سریال «تهاجم مخفی» همکاری بن مندلسون و ساموئل ال جکسون واقعا عالی است و آن‌ها به خوبی کاراکترهای تالوس و نیک فیوری را به تصویر کشیدند. اولیویا کولمن نیز توانسته در نقش خودش بدرخشد. تاکنون حس و حال داستانی این اثر خوب بوده و باید دید در قسمت‌های بعدی چگونه است.

منبع: comicbook

卂爪丨尺乙卂尺乇丨CatalystDARKSIRENهیچmeysambmarioGodTheMBlack SwordsmanLove Gameشادمن 3Sina7294KRATOS THE GREATAhmad_bktwo faceFume knightFineGamer

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اولین واکنش‌ها به سریال Secret Invasion - گیمفا
اولین واکنش‌ها به سریال Secret Invasion - گیمفا
اولین واکنش‌ها به سریال Secret Invasion - گیمفا
اولین واکنش‌ها به سریال Secret Invasion - گیمفا
اولین واکنش‌ها به سریال Secret Invasion - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • صحنه بعداز تیتراژ اسپایدمن ۲ که معلوم شد نیک فیوری و مامور هیل اسکرال بودند ۵ سال گذشته و یک فیلم اسپایدر من هم وسطش اومد و رفت ولش کردن به حال خودشون تا الان که این سریال ساخته شد که چندبار گفتن شاید کنسل بشه کلا صحنه های بعد تیتراژ دارن تبدیل میشن به یک سری چیز بی ربط و مبهم مثلا پایان مخفی اترنالز هری استایلز میاد با یک موجود بی مزه تر از خوش… ایان مخفی شانگ چی ۵ عضو اونجرز جمع شدن دور انگ چی بازم یک چیز بی ربط بدتر از همه پایان مخفی دکتر استرنج ۲ اصلا شارلیز ترون معلوم نشد چیه کیه ..یک زمانی پایان مخفی های مارول خیلی مهم بودند معمولا یک سکانس از فیلم بعدی بودند الان شدن صحنه های اضافی که احتمالا بهش پرداخته نمیشه و جزوی از فیلم های بعدی نیستن بعد از تیتراژ ثو لاو اند تاندر از همه بدتر بود

    Ahmadreza:king of movie卂爪丨尺乙卂尺乇丨AlucardbaArtin_Gamearهیچبیکار
    • بیکار گفت:

      دوست عزیز قبلاً هم مارول همین کارو میکرد الان این صحنه که تو میگی بی ربطن شاید تو فیلم های بعدی بهشون پرداخته بشه
      مثلاً گفتی شارلیز ترون اومد و همین طور هری استایلز که معلوم نبود کی هستن و از کجا اومدن
      تو فیلم کاپیتان آمریکا سرباز زمستان هم واندا و برادرش نشون داده شدن که بعداً بهش پرداخته شد

      هیچ
      • esmaaiel گفت:

        شارلیز ترون که تو صحنه پس از تیتراژ فیلم دکتر استرنج ۲ حضور داشت ایفاگره نقش شخصیت Clea هست. Clea (کلیا) دختره عُمر، خواهر زاده فرمانروای خودکامه بُعد تاریکی دورمامو هست که در آینده همسر دکتر استرنج میشه.

        هری استایلز که تو صحنه پس از تیتراژ فیلم اترنالز حضور داشت ایفاگره نقش شخصیت Eros of Titan هست که به Starfox معروفه. Eros of Titan (اِروس تایتان) برادر ثانوس هست. عضوی از Eternals است، شاخه ژنتیکی بشر، که هزاران سال پیش از زمین به اعماق فضا رفت و در قمر تیتان زحل مستقر شد. اروس کوچکترین پسر آلارس (همچنین به عنوان منتور) و سوئی سان، برادرزاده زوراس، و برادرزاده اورانوس است. او در تایتان بزرگ شد تا در مقابل برادرش ثانوس، یک فاتح قدرت طلب و نیهیلیست، یک زن‌باز و ماجراجوی سرگرم‌کننده، بی‌خیال باشد. تنها زمانی که ثانوس اولین حمله بزرگ خود را به تیتان انجام داد، اروس زندگی را کمی جدی‌تر گرفت.

  • saman گفت:

    واکنش های اولیه اکثر اوقات مثبتن.
    ولی این توجهمو جلب کرد “سریال «تهاجم مخفی» شبیه به سریال آندور (Andor) است”.
    احتمالا بتونه حکم آندور مارول رو داشته باشه…

    هیچAda🤘𝕬𝖘𝖘𝖆𝖘𝖘𝖎𝖓پیر فرسودهmarioGodTheMMMDBlack Swordsman
  • هیچ گفت:

    این سریال باید خوب در بیاد انتظار ازش بالاس و خود مارول هم رو مهم بودنش تاکید زیاد داشته

اولین واکنش‌ها به سریال Secret Invasion - گیمفا