ویدیوی جدید Hellblade 2 به پشت صحنه موشن کپچر اختصاص دارد
استودیوی نینجا تئوری (Ninja Theory) ویدیویی جدید از پروسۀ موشن کپچر بازی Hellblade 2 به اشتراک گذاشت. این ویدیو بهبودهای ظبط حرکات را نشان میدهد که به انیمیشنهای واقعگرایانه منتهی خواهد شد.
ویدیوی منتشر شده توسط نینجا تئوری، روی موشن کپچر ارتقاء یافتۀ Hellblade 2 تمرکز دارد که اجازه میدهد تا واحد «میلیمتر»، حرکات بازیگران ثبت شود؛ این موضوع به انیمیشنهای دقیق، واقعگرایانه و به شدت روان منجر خواهد شد. همچنین ما شاهد سکانسی هستیم که تعداد زیادی کاراکتر روی عرشۀ یک کشتی قرار گرفتهاند.
ویدیوی منتشر شده را در ادامه مشاهده میکنید:
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
امیدوارم جز گرافیک های نسل ۹ بشه 🍻
واقعا نمیخوان گیم پلی نشون بدن ؟
اصلا گیم پلی وجود داره ؟
نینجا تئوری در گیم پلی همیشه مشکلاتی داشته که بنظر میرسه در هلبلید ۲ برطرفش خواهد کرد چون بالای ۱۰۰ نفر رو بازی به مدت ۵ سال فعلا کار کردن و ادامه داره
.
بنظرم اوود اوایل ۲۰۲۴ و هلبلید نیمه ی دوم ۲۰۲۴ منتشر میشه و هنوز رو گیم پلی هلبلید کار میکنن.
از اینکه هلبلید یک عنوان با کیفیتی میشه شک ندارم و هیچوقت نینجا تئوری رو اینچنین ندیده بودم که رو عنوانش وقت بذاره
.
هنوز زیاد وقت هست نباید عجله کنیم باید ۶ ماه مانده به انتشار بازی گیم پلی رو ببینیم نه از الان که یک سال فاصله داریم. اونوقت که برای اینده نمایشی نمیمونه نشون بدن
همین برای فیبل هم موثقه
حدس میزنم میخوان در بالاترین سطح گرافیک گیم پلی نشون بدن.یه چیزی در حد فوربیدن وست و یا گرافیکی تر.
اخه ادم جایی نا امید میشه از گیم پلی که اون چیزی که ۲۰۱۹ بهمون به عنوان گیم پلی نشون دادن رو الان دارن تو موشن کپچر بازیگری میکنن🤦😐
یه چیزی میشه مثل the order
این همه سال براش وقت و هزینه گذاشتن که یه چیزی مثل اوردر بشه؟
گیمپلی نشون دادن دیگه، اینکه گیمپلیش شامل مبارزات نمیشده دلیل خوبی نیست که گیمپلی به حساب نیاد!
شاید هم بخاطر گرافیکش باور نمیکنید که گیمپلی بوده!
الان با توجه به این ویدئو داریم میبینیم که اون گیم پلی نبوده
همشو تو موشن کپچر بازی کردن
وای تو دیگه آخرشی LOL
هار هار هار چه با مزه
الان صحنه هایی که بازیگری میکنن و مال اون مثلا گیم پلیه رو نمیبینی؟
اگه نمیدونی بگم گیم پلی رو بازیگری نمیکنن
برای گیمپلی موشن کپچر میگیرن تا مدلسازی کرکتر و انیمیشنها طبیعی باشه، اگر این رو نمیدونی که دیگه بحث کردن بیفایدهست.
برای گیم پلی بخش بخش موشن کپچر میگیرن
مثلا یه تیکه راه برن
یه ضربه با شمشیر بزنن
نه اینکه کل اون بخشو بازی کنن
Tom@ یک حسی بهم میگه کلا اینا گیم پلی رو فدای گرافیک کردن یعنی تمرکز و اولویت اولشون رو گذاشتن رو گرافیک از زمانی که بازی معرفی شد فقط دارن رو گرافیک، موشن کپچر شخصیت Seuna و طراحی چهرش مانور میدن و ویدیو منتشر میکنن، چهارسال گذشته هنوز از مبارزات بازی چیزی نشون ندادن یا از شخصیت های دیگه بازی چیزی نشون ندادن
نمیدونم
خب خیلی ساله دارن روش کار میکنن ولی میترسن یه گیم پلی نشون بدن
یا گیم پلیش ضعیفه میخوان توجه هارو سمت گرافیک ببرن
یه همینی که شما میگی
چرا یه استودیو باید ۲ بار ویدئو از صحنه موشن کپچر بده
نمیدونم!
داداش یه مشکلی که هست اینه چرا با نشون دادن گرافیک زیاد گیم پلی رو بپوشونن اون طوری که هایپ ملت زیاد میشه و تبدیل میشه به چیزی مثل رد فال تو یک سال نمی تونن گیم پلی ضعیفو درست کنن
اره راست میگی
ولی نمیدونم چرا نشون نمیدن
ممکنه گیم پلیش کوتاه باشه یا خیلی کاتسین تو گیم پلی گذاشتن
۴ سال از معرفیش گذشته
چرا انقدر زود معرفی کردین که الان همه توقع گیم پلی داشته باشن 🤦
صد در صد به خود استودیو هم فشار اومده
اینو آنلاین توی شوکیس اکستنتد نگاه کردم هایپم صد برابر شد بخدا لحظه شماری برای این انحصاری هم خیلی سخته ولی خوب چیزی نمونده تا بیاد..تا اون موقع توی دنیای داستان استارفیلد غرق میشم عشق میکنیم تا هل بلید ۲ بیاد ۲۰۲۴ و همچنین اوود چه عشقی کنیم با این انحصاری ها خداوکیلی..
اصلا صبر براشون خیلی سخته هرچی خبر میاد از تک تکشون هایپم صد برابر میشه…
از اون بازی هایی هست که به تنهایی باعث میشه که بخوام اکس باکس بخرم ، نسخه اولش با اون تیم کوچیک که فوق العاده بود یه سری ایراد هایی هم داشت ولی حالا که هم حمایت مایکروسافت رو داره و هم تیمش بزرگ تر شده ببین چی میشه
فقط ایکاش تو این رویداد گیم پلی ازش نشون میدادن
امیدوارم تو ۲۰۲۳ عرضه نشه با وجود زلدا و استارفیلد، چون پتانسیل گوتی شدن رو میتونه داشته باشه تو ۲۰۲۴
واقعا این استودیو نینجا تئوری جواهر ایکس باکسه با نصف نیرو الانشون هل بلید ۱ ساختن توی نسل ۸ حالا با دوبرابر نیرو و توی نسل ۹ ببین چی تحویلمون داده واقعا گرافیکش نسل ۹ خدایی توی داستان و بقیه چیزا هم خیالیم راحت راحته فقط منتظرشم بیاد..
اولی متا ۸۱ شد این نهایت بشه ۸۵
رو ps4 شد ۸۱ ولی رو ایکی باکس وان ۸۸
https://www.metacritic.com/game/xbox-one/hellblade-senuas-sacrifice
Zxa@ دوست عزیز داری اشتباه میزنی من با اینکه کلا به متا اهمیتی نمیدم فقط اومدم تصحیح کنم حرفتو ببین عزیز
نسخه اول رو PS4 با ۶۸ نقد شده ۸۱ ولی رو Xbox One با ۱۸ نقد شده ۸۸ رو PC هم با ۲۴ نقد شده ۸۳ شما باید تعداد نقدها نگا کنی ملاک اصلی تعداد نقدهاس هرچی تعداد نقدها بیشتر باشه متا پایینتر یا بالاتر میره پلتفرم اصلی خیلی از بازی های ترد پارتی رو پلی استیشن هستش واسه همین تعداد نقدهای بیشتری داره در نتیجه متای اصلی بازی ۸۱ هست
چه اهمیتی داره؟ شما از Ghost Of Tsushima با متای ۸۳ لذت نبردید؟
نخسه اول متاش ۸۸ بچه جان
نقد بیشتر و متای اصلی رو پی اس فور چون انحصاری پلی استیشن بود کوچولو تو تازه نسل ۹ گیمر شدی خبر نداری
کوچیک بود بزرگش کردی
یه سوال پلی استیشن تا چند سال دیگه باید همچین گرافیک رونمایی کنه؟ البته مشکل پلی استیشن ایکس باکس سری اس هست که نمیتونه برای انحصاریاش اینطور گرافیک بزنه!!!
همین الان لست اف اس ۲ که نسل هشت اومد گرافیکش از هل بلید دو بهتره تازه ۱۰ ترافلاپس اختلاف قدرت دارن کنسول شون
گول تچ دموها و سی جی ای رو نخورین بازی نهایی خیلی فرق مثل اوود که با تریلر سال قبلش زمین تا آسمون متفاوت بود و ناامید کننده هنوز گیم پلی واقعی نداده هل بلید دو
gears 5 و forza horizon 5 هم بهترین گرافیک داره , بحث سر این نسل هست , تا ۲۰۲۵ هم خبری از بازی جدید ناتی داگ نیستش
مسئله اینجاست که تمام ناشر ها الان گرافیک در حد نسل نهم معرفی کردن که قرار هست ببینیم , فقط سونی تنها اینکارو انجام نداده ,
خیلی فاجعه هست بازیی ۲۰۲۰ عرضه بشه بعد نسخه بعدش که توی این نسل جدید باشه هنوز گرافیکش تغییر نکنه !!! بعد هم سر تعداد انحصاری ها بیشتر دل خوشی کنی!!!
سونی گرافیکی در حد نسل نهم معرفی نکرد؟
په چرا جای فورزا هورایزن ۵ این رچت بود سال ۲۰۲۱ لقب بهترین گرافیک و ری تریسینگ رو از دیجیتال فاندری گرفت که معمولا سایتش یکی از بی شمار دکل های جبهه سبزه؟
عا یادم اومد طبق معمول حتما سونی گدا پول داده
روند ساخت اون بازی ۴ سال بوده
نه ۷ سال
تریلر اوود سی جی بود نادون
به نفعت باشه از سی جی استفاده میکنی نه
هلبلید هیچ کدوم از تریلر هاش سی جی نبوده
تاکید میکنم هیچ کدوم بچه جان
جای انتقاد داره به نینجا تئوری ولی ن توسط شخص کوچیکی مثل تو
DS2 هم گرافیکش در همین سطحه تازه اوپن ورلد در مقابل هلبلید که تهش ۱۵ الی ۲۵ ساعت گیم پلی خطی داشته باشه
در حال حاضرم که بجز فورزا ایکس باکس یه بازی نداره که گرافیکش در حد لست گاد هورایزون گوست باشه .
ÂDN@ دوست عزیز من متوجه نمیشم چرا گرافیک یک بازی ریسینگ جهان باز مثل فورزا هورایزن رو با بازی های داستانی جهان باز مثل هورایزن و نیمه جهان باز مثل دلست و گاد مقایسه میکنین؟ اصلا به کل این مقایسه غلطه فورزا یک بازی ریسینگ بدون داستان هستش بدون شخصیت هستش بدون موشن کپچر هستش گیم پلیش اینه که فقط گاز بدی و دنده عقب بگیری، اما امثال دلست، گاد و هورایزن جزییاتی که دارن نگاه کن داستان دارن شخصیت پردازی دارن طراحی چهره ها هست انیمیشن هست موشن کپچر هست گیم پلیشون رو نگاه کنین امثال این بازی ها با این حجم از جزییاته سنگین همچین گرافیک غولی دارن اما فورزا اگر گرافیکش پایین بود با تعجب میکردین چون جزییات سنگینی نداره که بگیم کار شاخی کرده پس مقایسه میخواین بکنین منطقی بکنین
اقا گرافیک یا خوبه یا بد دیگه بهونه که اون خطیه این نیست صدق نمی کنه ولی بازی مثل لست چیز هایی داره که خودت گفتی انیمیشنو و……این دو پارامتر باهم فرق می کنن گرچه تاثیر گذارند
Pouriami@ نه نه اصلا موضوع رو ساده نگیر ببین دوست من من بهونه نیاوردم این موضوع خیلی مهمه نباید ساده ازش گذشت یک چیز ثابت شده و تخصصیه مقایسه دوتا بازی باید منطقی باشه مثلا دلست نباید با استارفیلد مقایسه بشه گاد او وار نباید با فورزا مقایسه بشه چون پای پردازش وسطه وقتی جزییات و محتوای یک بازی زیاد باشه تمام قدرت بازی رو میکشه در نتیجه رو گرافیک هم تاثیر میزاره واسه همین مقایسه یک بازی خطی و یک بازی جهان باز و یک بازی ریسینگ با یک بازی اکشن ادونچر سوم سخص به کل غلطه یک مثال میزنم برات شما دمو ماتریکس رو در نظر بگیر الان خیلیا فکرمیکنن ماتریکس دیگه اوج گرافیکه در صورتی که اینطور نیست اون یک دموئه جزییات و محتوایی بهش اضافه نشده اگر اون بازی کامل میشد گرافیکش میومد پایین، یک مثال دیگه برات میزنم شما سیستم یک کامپیوتر رو در نظر بگیر فکرکن نشستی پای کامپیوترت چندتا نرم افزار سنگین مثل فتوشاپ مثل افترافکت و پریمیر رو باز میکنی میبینی چقدر لگ داره چون داره از تمام قدرت سی پی یو و کارت گرافیک سیستمت استفاده میکنه بازی ها هم همینن هرچی جزییات و محتوا زیاد تر باشه رو گرافیک هم تاثیر میزاره واسه همینه که تاد هاوارد گفت استارفیلد رو ۳۰ فریم میخواد بده چون انقدر حجم جزییات و محتواش بالاس که اگر ۶۰ فریم میداد قطعا تو زمان عرضه به مشکل میخورد، تازه با همه این تفاسیر تخصص و تجربه سازنده هم وسطه، انجین اختصاصیشون هم وسطه که باز یک مقوله جداس، امیدوارم تونسته باشم منظورمو رسونده باشم
منم منظورم همینه و نباید با هم مقایسه بشن ولی سر گرافیک میشه گفت کدوم قشنگ تره این حرفی که شمازدی کاملا درسته ولی در مقایسه با ژانر ها خود بازی در کل خلاصه حرفت دسته
تمام استودیو های ps موتور گرافیکی خودشونو دارن که برای بازیای ایندشون موتور رو ارتقا میدن
هنوز xbox نتونسته یه بازی با کرافیک گاد رگناروک تحویل بده
استودیو های ps از موتور انریل انجین استفاده نمیکنن
تو از هل بلید گیم پلی دیدی؟
بعد اینکه لست انلاین و ۱۰ تا بازی سرویس محورشون منتشر شد به فکر این گرافیکا میفتن
الان گاد و هورایزن گرافیکشون بد بود؟ تازه اونا که بین نسلی بودن حتی
پروژه بعدی سانتامونیکا و ناتی داگ هم مطمئن باش برگ ریزون خواهد بود
فک کن یه ایکس باکس فن از پلی استیشن ایراد گرافیکی بگیره 😂😂😂
مثل این میمونه من بیام بگم چرا مایکروسافت ریسینگ خوب تحویل کاربراش نمیده :)))
این بازی نشون داد که فن کدوم کنسول مهم نیست و گرافیک یکی از رکنهای اصلی برای جذب پلیر هستش
فقط الان دیگه حرفی از عناوین سینمازده و یکبار مصرف و دکمه زنی و این اراجیفو نمیشنویم
آدمیزاد موجود عجیبی هستش
واقعا میخوای بدونی؟ منتظر بازی جدید ناتی داگ باش و قول بده اون موقع فرار نکنی.
فعلا که ناتی جونتون ۳ سال تمام داره روی آنلاین لست کار میکنه آخر هم بانجی اومده گفته بدرد لایو سرویس نمیخوره بکوب دوباره بساز !!
بیا پایین بابا فن بوی دیدیم ریدفال تون رو
رچت اند کلنک و فوربیدن وست هردو گرافیک فوق العاده بالایی دارند که تا چند سال آینده عناوین زیادی در اون کیفیت منتشر نخواهد شد..اما از نظر شما که گرافیک اصلا چیز مهمی نبود چرا یهو چسبیدین بهش؟
((اما از نظر شما که گرافیک اصلا چیز مهمی نبود چرا یهو چسبیدین بهش؟))
خب مشخصه چرا
چون اون زمان نمیصرفید
اینا جماعت فن بوی هستند.
اولا که این بازی امسال قرار نیسا منتشر بشه
درثانی سونی از خیلی از پروژه های ۲۰۲۴ رونمایی نکرده .
حالا بازی هایی که قراره ۲۰۲۴ بیاد ولورین و ds2 هست که تماما نسل نهمی هستن و حتی بازی دیمن سولز ریمیک و رچد و کلن هم گرافیک فوق العاده ای داشتن.
ثالثا همچی گرافیک نیست و بازی باید در دیگر بخش ها هم موفق باشد .
تنها چیزی که از این بازی میدونیم اینکه گرافیک خارقالعاده ای داره و هیچ چیز خاصی از گیم پلی بازی ندیدیم و نمیدونیم .
پس از الان به یه بازی که سال بعد میاد نظر ندید و همینطور گرافیک رو فاکتور نگیرید . خیلی از بازی ها بودن که گرافیک بسیار زیبایی داشتن اما خیلی خسته کننده بودن .
و قشر زحمت کش حرکت دهنده قایق رو می بینیم😂
ولی خداییش بازیگری تو بازی ها خیلی سخت تر از فیلم و سریاله
لامصب هیچی اون چیز واقعی تو بازینیست
Overrated rubbish
همه چیز دادن از این بازی بجز گیم پلی
پشت صحنه موشن کپچر
تریلر سی جی ای
جیغ و داد و پرتاب خلال دندون به سیب زمینی
واقعا این برای بازی که ۱ سال مونده عرضه بشه فاجعس
مثل اینکه دوستا پیش تو گیم آواردز هیچی ندیدی😅
اینا یه قرنه دارن ویدئو پشت صحنه نشون میدن گیمپلی بدید بابا
من خودم از طرفدارای بانو Melina Juergens ام ولی لامصبا گیم پلی بدین
با نشون ندادن گیم پلی باعث شدند انتظارات بیجا زیاد شه
امیدوارم توانایی مدیریت هایپ داشته باشند و بدونند دارند چیکار می کنند
وگرنه خود بازی حتی خوب هم باشه آسیب میبینه
ولی از حق نگذریم موشن کپچر خارق العاده ای انجام دادن …
نمو…..ن با موشن کپچر 😒
گیم پلی نشون بدین ، خداییش اگر فقط موشن کپچر برامون مهم بود میرفتیم تو ایکس باکس فیلم سینمایی آواتار رو میدیدیم که بالاترین موشن کپچر رو داره ..
رسالت گیم ، کنترل کاراکتر و بازی کردن با اونه ، نه نشون دادن هزار دقیقه موشن کپچر و فرو کردن داستان تو مخ گیمر
قشنگ اون بخشایی که سال ۲۰۱۹ به عنوان گیم پلی نشون دادن رو داره نشون میده که موشن کپچر بوده 🤦
یعنی اونم گیم پلی نبوده🤦
حالا اگه بازی سونی بود میشد god almighty
نسخه نسل هشت که فقط گرافیک داشت بقیش تعطیل تعطیل
با کارکتر اصلیش حال نمیکنم اصلا
احتمالا واقعی ترین چهره هارو داره تو نسل نهم چهره ها تو سی جی با واقعیت مو نمیزنه نشون یکی بدی که گیم نمیزنه میگه اسم این فیلمه چیه ؟ یا میگه واقعیه ..
خوشم میاد ماکروسافتم رو بازیای سینماتیک و موشن کپچر سرمایه گذاری میکنه تا دهن یه عده بسته بشه، برای این بازی واقعا هایپم با اینکه فن پلی استیشنم
مایکروسافت هیچ وقت به سمت سرمایه گذاری روی چنین عناوینی نمیره، همین الان به غیر از هلبلید دو که یک زباله سینماتیکه هیچ کدوم از عناوین آینده اش تو این دسته قرار نمیگیرن. (چیزی که مشخصه مایکرو روی عناوین RPG به شدت تمرکز کرده، اینکه با یک بازی سینماتیک به چنین نتیجه گیری برسید خیلی مضحکه)
پ.ن: ای کاش نینجا تئوری رو هم سونی می خرید تا می رفت کنار بقیه رفقای فیلم سازش.
هردوتون دارید اشتباه میگید. XBOX تعیین نمیکنه استودیوها چی بسازن، خودشون تصمیم میگیرن، مثلا ممکنه سال دیگه نینجا تئوری تصمیم بگیره یه RPG اولشخص بسازه، همونطور که آبسیدین یک اکشن و بقا (Grounded) ساخت.
هلبلید بعد از استارفیلد بزرگترین و مهمترین بازیشه برای چند سال این تازه شروعشه
از ۲۳ تا استودیوی تحت مالکیت مایکرو فقط همین نینجا تئوری فیلم سازه، مشخصاً با یک استودیو قرار نیست مسیر کمپانی عوض شه.
شوتر اول شخص و RPG چیزی هست که تو لاین آپ آینده مایکرو خیلی قراره پر رنگ باشه.
در ضمن فیبل، پرفکت دارک، بازی اینگزایل یا حتی Avowed (به AA بودنش کاری ندارم) بازی های مهم تر و بزرگ تری هستن تا هلبلید دو.
آره آره Demon’s Souls و Returnal و Ratchet & Clank: Rift Apart و خیلی های دیگه هم فقط کاتسین و فیلم سینمایی بودن 🤡
بیخیال هل بلید زبالست؟😂
اگه حساب به زباله گرافیکی باشه که هورایزن حرف اول رو میزنه
خودتو اینجوری گول بزن 👌
یعنی چی آخه داستان روانشناختی این بچه بازیها.
اکس باکس و چرت و پرتاش.
بازی باید مثل لست ۲ باشه
این روشنفکر بازیا حالمو بهم میزنه داستان لست ۲ و گاد رگنوراک ببین داستان اینارو ببین خدایی
خو اگه اینجور باشه دث استرندینگ کل بازیش کولبری و روانشناختی😂
کارکتر اصلی یازی خیلی نچشبه نمیدونم چرا خوشم نمیاد ازش
اینارو آدم میبینه تازه میفهمه چقدر زحمت داره ساختن یه بازی. والا ۷۰دلار چیزی نیست واسه این همه زحمت
خوبه همین موشن کپچرز یه بازی باعث گریه خیلی ها شده!