Diablo 4 توانسته در ۵ روز اول درآمدی ۶۶۶ میلیون دلاری داشته باشد
اکشن نقشآفرینی جدید Blizzard Entertainment یعنی Diablo 4 توانسته در ۵ روز اول درآمدی بیشتر از ۶۶۶ میلیون دلار داشته باشد و به بزرگترین عرضه برای این شرکت تبدیل شده است.
اینکه Diablo 4 از همان اول قرار است موفقیت تجاری بزرگی باشد مسئله بسیار مشخصی بود. حتی در میان زمانی پر فراز و نشیب برای Activision Blizzard به عنوان یک شرکت، این اکشن نقشآفرینی توانسته ارقام بسیار تحسین برانگیزی را در روزهای اول عرضه خود ثبت کند. این بازی در تاریخ ۲ ژوئن به صورت Early Access در دسترس کسانی که آن را پیش-خرید کردهاند قرار گرفت و در تاریخ ۶ ژوئن شاهد عرضه سراسری آن بودیم. حال Activision اعلام کرده که این بازی در ۵ روز اول به بیش از ۶۶۶ میلیون دلار درآمد رسیده است.
این بزرگترین عرضه برای یک بازی از Blizzard Entertainment هم از نظر دلاری و هم از نظر فروش نسخهای در کل تاریخ این شرکت است. جالب است بدانید که این معادل باکس آفیس بزرگترین هفته اول سال هم هست. رئیس Blizzard Entertainment در این باره گفته:
از طرف Blizzard ما میخواهیم از میلیونها بازیکنی که در سرتاسر جهان خود را در Diablo 4 غرق کردهاند تشکر کنیم. Diablo 4 نتیجه همکاری تیمهای خارقالعاده ما برای خلق و پشتیبانی از بازیهای عالی، ساخت جهانهای افسانهای و الهامبخشی به خاطراتی است که شما را به مدت یک عمر همراهی میکنند. ما به تیم خود افتخار میکنیم و به گوش دادن به طرفداران خود و اطمینان از موفقیت Diablo در سالهای آتی متعهد هستیم.
بازیکنان تا کنون در مجموع ۲۷۶ میلیون ساعت را صرف بازی کردهاند و میتوان با خیال راحت گفت که این رقم با گذشت زمان باز هم افزایش خواهد یافت. Diablo 4 همین حالا بازی عظیمی است و از ماه آینده انتشار محتوای فصلی خود را آغاز خواهد کرد. در حالی که بستههای الحاقی متفاوتی هم برای آن برنامهریزی شدهاند. دو بسته الحاقی همین حالا روند توسعه خود را آغاز کردهاند.
بازی Diablo 4 در حال حاضر برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و پلتفرم PC در دسترس است.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
دهنشون لچک ، وایستادن عدد این بشه بعد گزارش دادن
البته به تم هالزی و دیبالو چهار و لیلیت میخوره
👁️🧐
ایلومیناتی 😳
نیگه داشتن دقیقا رو این رقم اعلام کنن
سلام دوستان میشه لطفا راهنمایی کنید برای تجربه این باز ی روی کامپیوتر چیکار باید کرد؟
مهم ترین قدم نیت
بعدش دانلود
بعدم بازی
بازم میگم تا نیت درست نباشه بازی بالا نمیاره D:
باید از طریق فروشگاه خود بلیزارد بخریش battle.net
ایلومیناتی☠️😂😂
ایلومیناتی🗿🗿🗿
و این دلیلیه که شرکتها به چنین عناوینی نیاز دارن . ساخت بازیهای سینگل پلیر فوق العاده که قراره درآمدشون صرفا از فروش نسخهای باشه (تازه اگه روی سرویس نیان) به منابع مالی بزرگی نیاز داره که اون سرمایه داره از چنین بازیهایی درمیاد . دقیقا همین دلیلیه که سونی اینقدر بازیهای اکتیویژن براش مهمه چون از درآمد بسیار زیادش استفاده میکنه . و شمایی که پلتفرم خودت قراره ۷۰ میلیارد دلار (اندازه ۱۰ تا یوبیسافت) هزینه کنه برای خرید این عناوین نمیتونید به پلتفرم مقابل برای ساخت بازیهای سرویس محور خوردهای بگیرید . نه شما و نه حتی طرفداران خود پلی استیشن ، چون خیلی از عناوین سینگل پلیر مثل گذشته نمیتونن خودشون زمان و هزینه ساختشون رو جبران کنن و نیاز به سرمایهای دارن که از بخشهای دیگه میاد . (حرفهای منو با کنار گذاشتن عناوین سینگل پلیر اشتباه نگیرید چون میدونید که هر پلتفرمی این کار رو انجام بده خودش ضرر میکنه . دقیقا مثل یوبیسافت و ea نسل هشتم)
حق خالص
هفتاد میلیارد حدودا بیس تا یوبیسافته
مام ب شرکتا بابت کم سینگل پلیر ساختن خرده نمیگیریم
چون بهترین کارو برای ضرکت انتخاب میکنن
ب طرفدارای همیشه حامی خرده میگیریم ک دلیل راحت شدن خیال شرکتا و گرفتن این تصمیماتن
اولا کامنتهای دو هفته پیش هنوز هست که کل جماعت گیردادن که چرا سونی سرویس محور میسازه . دوما طرفداران حامی همیشه هستن و اصلا معیار درستی نیستن چون تاثیری روی اون شرکت نداره . نظر عموم برای اون شرکت مهمه . برای مثال جیم رایان گفت فروشگاه ps3 و psvita رو میبندیم اما اینقدر مخالفت گرفت که در ۲۴ ساعت از تصمیمش عقب کشید و این درحالی بود که افرادی داشتن این حرکت رو توجیه میکردن و ازش حمایت هم میکردن اما برای کسی مهم نیست . یا مثلا برخی طرفداران ایکس باکس وقتی اولین گیمپلی هیلو منتشر شد داشتن گرافیک رو توجیه میکردن و میگفتن این گرافیکش هنریه ! بعد همین افراد وقتی خبر یکسال تاخیرش اومد دوباره گفتن خوبه اینجوری گرافیکش اصلاح میشه ! پس ببین این افراد اصلا مهم نیستن چون همیشه بودن و خواهند بود بدون اینکه تاثیری توی واقعیت بذارن . بستن اون فروشگاهها حداقل اون موقع زود بود یا گرافیک اولیه هیلو بد بود (البته باز هم عالی نشد) اما اینا واقعیتهایی هستن که عموم بهش اشاره میکنن و نظر اقلیت مهم نیست . پس سونی یه سرویس محور نیاز داره همونطور که به ادامه ساخت سینگل پلیرهای خفن نیاز داره و من مطمئنم در هر دو زمینه خودش رو موفق نشون میده
من حرفی از اقلیت نزدم
منظورم دقیقا اکثریت هوادارای سونیه
دوتا دلیل مستقیم داره سرویس محور ساختن سونی
۱. سونی(شرکت مادر) پول میخواد و پلیاستیشن بخش بزرگی از درامدشه و میخواد شرکتشو ازین روش پیشرفت بده ، ک همون پول میخواده خلاصش
۲. سونی میلیون ها هوادار متعصب و اتزیو ها داره ک قراره کنسولشو حتما بخرن هرکاری هم کنه ، پس ریسک کمی خواهد داشت و ازش تو کامنتای گیمژا (از سایتای محبوب ژاپنی) دفاع خواهد شد.
راجب کسایی ک هیلو رو توجیح میکردن ، احیانا شما تو کامنت اولتون همونکارو نکردید؟
بنظرم شماها دلیل دوم این تصمیمید
(من شمارو فن بوی تعصبی سونی نمیدونم ، تیپیکال هوادارای سونی رو همین میدونم)
آره باو شرکت مهمه چیز لق پلیرها.فقط سهامش کجا عرضه میشه یه خورده پول دارم نمیدونم کجا سرملیه گذاری کنم
بیا در دل مایکروسافت 💀🤣
اروزوی یه فنبوی
تو بهترین حالت تقریبا ۱۰ میلیون فروخته
خیلی خوبه
۶۶۶
ایلومیناتی
این بازی باید مود سوم شخص هم میداشت
گل میزنی؟
خوبه و درآمد خوبی هم داشته البته که کیفیت و خوش ساخت بودنش هستش که باعث همچین چیزی شده
۶۶۶ میلیون دلار ؟
رائفی پور Alert 💀
از جبهه شماست چرا هم تیمی خودتو میفروشی؟
تو فکر کن همه جبه ایه منه 👏
توطعه در کار است
توطعه ها در کار است
نه داش به جای ها بزرگ بزار تو خط دوم
بله من گند زدم !
چه عدد مشکوکی
ایلومیناتی
دم بیلیزارد گرم عالی بوده کارشون
عالی عالی بهترین از این نمیشه..و این است قدرت بازی های سینگل پلیر و کمپین دار…خیلی عالی فروخته میشه گفت تقریبا ۱۰ ملیون نسخه فروخته
عااااااااه بازی شیطان پرستیه زود فیلترش کنید تا جوانان از دست نرفتند🗿
ایلومیناتی👁️۶۶۶👽
با کلی ذوق و شوق اکانت قانونیشو خریدم و ۷۶ گیگ دانلود کردم و در نهایت فهمیدم که سروراش برای ایران هم از خارج بن هست و هم از داخل فیلتر 🥲🥲
تنها راهکارش این بود قند شکن وصل کنی به کنسول که اونم پینگ رو نابود میکنه و عملکرد فنی بازی به شدت به پینگ پایین وابستس
خلاصه که ضدحال خیلی بدی بود و هنوز عقدهی تجربشو دارم
رائفی پور بفهمه یه جلسه درباره دیابلو میره
علیمیناتی 💀👽👽👽
اگه همزمان رو سوییچم میاد شاید این عدد زیباتر هم میشد !
شاید باورتون نشه ولی اتزیو میگه اسکوئر از بیزارد بیشتر میفروشه 😂
من حساب کردم میشه اندازه زندگی ۴۲۰ نفر که بخوان ۷۵ سال عمر کنن.
یعنی انگار یه دستگاه گذاشتی ۴۲۰ نفر به ترتیب تا وقتی بمیرن این بازی رو بازی کردن .
چههههه خبرههههههه.
اونم تو ۵ روز فقط
من که بازی رو میذارم کنار از امروز
چشمام باز شد به حقایق پی بردم 🤣
واووووو😐
الان به خاطر این رقم فروش رائفی پور نمیزاره بازی بیاد تو ایران
این بازی شیطانها و توسط ایلومامانی درست شده چون ۶۶۶ میل فروش کرده 😱
دیابلو+۶۶۶=رائفی پور
عدد ۶۶۶ و عکس تیتر 👎
مرگ بر شیطان پرستان در روز داوری از اتش دوزخ خواهید سوخت
درود برا ترامپ قاتل ایلومیناتی دیدن زورشون بهش نمیرسه براش پرونده سازی کردن بندازنش زندان
قشنگ گزاشتن به همین عدد برسه:)
۱ درصد قیمت کل اکتیویژن بلیزارد کینگ تو ۵ روز
الان میفهمیم مایکروسافت گرون نخریده