از بازی شوتر کواپ محور John Carpenter’s Toxic Commando رونمایی شد
شرکت فوکوس اینترتینمنت (Focus Entertainment) و استودیوی سیبر اینتراکتیو (Saber Interactive) در جریان مراسم Summer Game Fest 2023 از بازی جدیدی به نام John Carpenter’s Toxic Commando رونمایی کردند.
بازی John Carpenter’s Toxic Commando یک اثر شوتر اول شخص کواپ محور محسوب میشود که از فیلمهای سبک اکشن و ترسناک دهه ۸۰ میلادی الهام گرفته است. با وجود اینکه جزئیات زیادی از این عنوان منتشر نشده است، اما تریلر معرفی آن بخشهایی از محیط، لحن و حتی گیمپلی را نشان میدهد. این بازی روی ارائهی انبوهی از دشمنان به بازیکنان و نابود کردن آنها تمرکز میکند.
تریلر معرفی John Carpenter’s Toxic Commando نشان میدهد که این بازی دارای نبردهای همراه با وسیله نقلیه خواهد بود که نحوه عملکرد اسلحه در حین سوار شدن بر یک وسیله نقلیه نیز نمایش داده میشود. این تریلر همچنین نگاهی اجمالی به سایر ویژگیهای گیمپلی، مانند استفاده از وسیله نقلیه برای یدک کشیدن وسیلهای که ممکن است در یک گودال گیر کرده باشد، دارد.
بازی John Carpenter’s Toxic Commando در سال ۲۰۲۴ برای کنسولهای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلتفرم PC منتشر خواهد شد. در پایان میتوانید تریلر معرفی این اثر را تماشا کنید.
پر بحثترینها
- کامنتهای هفته ۲۸؛ هیتلر: The Last of Us Part 2 بهترین بازی تاریخ است
- کامنتهای هفته ۲۹؛ بَک تو بَک
- تریلر جدید فصل دوم سریال The Last of Us شخصیت ابی را نشان میدهد
- شایعه: کنسول نسل بعدی Xbox در سال ۲۰۲۶ با نام Xbox Prime عرضه خواهد شد [بهروزرسانی شد]
- کارگردان Alan Wake 2: رمدی میخواهد نسخه اروپایی ناتی داگ باشد
- کانیه وست، رپر آمریکایی اعتقاد دارد که The Last of Us: Part II بهترین بازی تاریخ است
- ۱۵ بازی بزرگ خاطرهانگیز گیمرهای ایرانی
- کلیپ جدید Assassin’s Creed Shadows با محوریت پارکور
- از کنترلر جدید Xbox با طرح DualSense رونمایی شد
- مهمترین آمار و ارقام صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۴
نظرات
از اسمش معلومه چیز تاکسیکیه ! 😂
اینکه همون BACK 4 BLOOD که 😐 ایده تو صنعت گیم به طور واضح داره میمیره
گیم پلی جذابی داشت 🤩
جالب بود
میشه بش امیدوار بود ولی به شرط اینکه رو گرافیک بازی بیشتر کار کنند با توجه به اینکه بازی نسل نهمی هم هست
به نظرم ی بازی کاملا متوسط میشه نه خیلی خفن نه خیلی بد درکل شاید هم موفق بشه
من فکر کنم این سبک بازیسازی که مد شده از نظر هزینه احتمالا بهینهترین گزینهست.
دلیل اینکه اکثر بازیهای دو سه سال اخیر دارن دقیقا کپی هم میشن احتمالا همینه، هزینه برای تولید بازیی که داستان خوب داشته باشه و گیمپلیش روان باشه با یکسری نوآوری و علاوه بر اینها گرافیکش هم خوب باشه، هزینهاش و ریسکش بالاست و اکثرا شرکتها گویا به دنبال درآمد و سود کوتاه مدت هستند.
میبینیم خیلی بازی ها زامبی محور شدن به این خاطر هست که، بجز تعداد محدودی از بازیهای با کیفیت، بقیه نیازی به هوش مصنوعی قویی برای دشمن های زامبی ندارن(زامبی ها Bullet Spongeان) و داستان خاصی هم لازم نیست ارائه بدن.
یعنی حذف داستان و ضبط Cut-Scene و هوش مصنوعی و دشمن های قوی و مراحل چالشبرانگیز همه به نفع کاهش بودجه.
یعنی چشمات رو ببند و دکمه شلیک و ضربه رو فشار بده، نیاز نیست زحمت فکر کردن به خودت بدی یا کار خاصی بکنی.