تعویض کاراکتر در Marvel’s Spider-Man 2 چگونه کار میکند؟ اینسامنیاک توضیح میدهد
هفتۀ گذشته، اینسامنیاک گیمز ۱۲ دقیقه از گیمپلی Marvel’s Spider-Man 2 را به اشتراک گذاشت. حالا این استودیو تعویض و جابهجایی بین کاراکترها (پیتر و مایلز) را توضیح میدهد.
در مصاحبهای با وبسایت یوروگیمر، این سوال از سازندگان بازی Marvel’s Spider-Man 2 مطرح شد که آیا تعویض کاراکتر به صورت از پیش تعیین شده در بخشهایی از داستان رخ میدهد یا ما به صورت آزادانه میتوانیم هر وقت دلمان خواست این کار را انجام دهیم؟ اینسامنیاک در پاسخ گفت:
زمانی که شما خط اصلی داستان را تجربه میکنید، کنترل تعویض کاراکتر میان پیتر و مایلز دست ما [سازندگان] است و برای این که همه چیز به نفع داستان باشد، ما به صورت پیشفرض تعیین میکنیم که کنترل کدام کاراکتر را در دست بگیرید. بنابراین، همانطور که در ویدیوی گیمپلی از یک ماموریت خط اصلی داستان مشاهده کردید، ما به صورت پیشفرض تعیین میکنیم کدام کاراکتر را کنترل کنید، تا بتوانیم داستان را به شیوۀ خودمان پیش ببریم.
اما به نظر میرسد که وضعیت در جهان آزاد بازی کمی فرق میکند. برایان اینتیهار (Bryan Intihar)، کارگردان خلاق بازی، در این باره چنین توضیح داد:
ما محتویاتی را حول پیتر طراحی کردهایم و محتویاتی را مختص مایلز ارائه خواهیم داد. همچنین، محتویاتی نیز وجود دارند که با هر کدام که ترجیح میدهید، توانایی تجربۀ آنها را خواهید داشت. در جهان آزاد این عنوان، شما میتوانید به سادگی با فشردن یک دکمه بین این دو کاراکتر سوییچ کنید.
توانایی جابهجایی بین این دو کاراکتر در جهانی باز بسیار جالب خواهد بود. همچنین، انتخاب این که برای برخی از محتویات از کدام مرد عنکبوتی استفاده کنید نیز بسیار جذاب خواهد بود؛ چیزی که قبلاً مورد اکتشاف قرار نداده بودیم.
نکتۀ منحصر به فرد دیگر آن است که بازی برای هر مرد عنکبوتی یک درخت مهارت اختصاصی را شامل میشود، اما یک درخت مهارت سوم نیز وجود دارد که هر دو مرد عنکبوتی به صورت اشتراکی از آن بهره میبرند.
نظر شما در این باره چیست؟
پر بحثترینها
- جیم رایان: پلی استیشن از قرارداد ۱۰ ساله Call of Duty هیجان زده است
- بازی Hellblade 2 دارای Photo Mode خواهد بود
- تحلیلگر: GTA 6 مهمترین عرضه در تاریخ سرگرمی تا کنون خواهد بود
- واکنش شدید جامعه گیمری به مقاله حاشیهساز IGN پیرامون ریمیک Resident Evil 5
- افشای برخی قابلیتهای PS5 Pro؛ از قدرت ۶۷ ترافلاپسی تا بهبود ۳ برابری ری تریسینگ
- اینسایدر گیمینگ مشخصات فاش شده PS5 Pro را تایید کرد
- ناراحتی طرفداران بابت حذف شدن Bloodborne از رایگیری بهترین بازیهای پلی استیشن
- گزارش: بازی Rise of the Ronin نمیتواند نرخ فریم ۶۰ را حفظ کند
- شایعه: حجم بازی GTA 6 حدود ۲۲۸ گیگابایت خواهد بود
- آیا Rise of the Ronin میتواند بهتر از Ghost of Tsushima ظاهر شود؟
نظرات
جی تی ای وی یه سیستمی ساخت که همه چیز تموم
اینم یه چیز شبیهشه
ولی باز عالیه
میخوام بدونم بعضی مراحل اختصاصیه؟
یا اگه با هر دوتا میشه رفت
آیا باهم فرق میکنن؟
چون سخته یه مرحله واسه هر دو تا تنظیم کنن
اون سیمبیوتیه اون اشعه ونومی داره
درخت مهارت چطوری میشه اونوقت؟,
طبق گفته خودشون پیتر و مایلز هر دو درخت مهارت مخصوص خودشون رو دارن و همین طور یک درخت مهارت اضافه هم برای هر دو مشترک هست یعنی ۳ تا
در رابطه با تفاوت کامبت هم، کلا از تریلر فهمیدیم یه گجت بار مشترک وجود داره و چیزی مشابه برای کامبت ها که بین پیتر و مایلز متفاوت هست و اگر دقت کنی پایین، قسمت چپ صفحه نمایش قرار میگیره
حالا ما پیتری رو دیدیم که میزبان سیمبیوت بود و از شکل بار هم مشخصه کامبت های ویژه برای سیمبیوت هست که چند تا رو توی نمایش گیم پلی هم اجرا کردن ممکنه خود پیتر در حالت طبیعی هم باز یک سیستم خاص داشته باشه!
یعنی تا الان یک بار برای گجت ها که بین دو تا مشترک هست
یکی برای کامبت های ویژه مایلز
یکی برای اسپایدرمنی که میزبان سیمبیوت هست
و احتمالا یکی هم اسپایدرمن در حالت عادیش
احتمالا درخت مهارت هر دو با هم کاملا متفاوت خواهد بود
و اینکه سوئیچ بین دو شخصیت تو مراحل اصلی دست سازندگان هستش
منصفانس
فک نمیکنم چیزی عجیبی باشه تو web of shadow هم بود
اون ی کارکتر بود با دو نوع کیت
این کلا دو کارکتره
صحیح
صد در صد وقتی پای سیمبیوت به بازی باز بشه ما شاهد داستانی سنگین تر از نسخه های قبل خواهیم داشت ، همین برای من کافیست که از یک عنوان (مرد عنکبوتی) لذت ببرم!
این درستشه ایول
خب توضیحاتشون قانع کننده و البته جذابه، ماموریت های اصلی که هیچ فقط امیدوارم محتویات اون ماموریت های فرعی هم مثل سویچ کردن بین ۲ مرد عنکبوتی جذاب باشه، واقعا مشتاق هستم ببینم اینسامنیاک در این زمینه چقدر بازیو رو به جلو برده اگر به حرف منتقدان و گیمرا گوش داده باشن احتمالا باید بزرگترین ضعف بازی قبلی یعنی کیفیت بسیار پائین ماموریت های فرعی رو بر طرف کرده باشن. به هر حال گشت و گذار در نیویورک با ۲ مرد عنکبوتی قطعا جذابیت های زیادی داره باید ببینیم اینسامنیاک از این پتانسیل تا چقدر استفاده کرده ….
و امیدوارم توی بازی دیگع از سبک بازی های یوبیسافت برای ایتم ها استفاده نکنن و مثل بازی های راکستار خودت با گشتن توی مپ ایتم پیدا کنی
فکر کنم اون مدل مپ خیلی پر خرجه
هیچ استودیویی بجز راک استار اون مدل مپ رو نداره
به نظر من یکی از نکات مثبتش این بوده با سیستم مبارزات جدید فعلا تا ببینیم چی میشه
بهتر از این نمیشه…
ماموریت های فرعی اختصاصی برا هر شخصیت
۳ درخت مهارت جداگانه (علاوه بر درخت مهارت جداگانه برای هر شخصیت، یه درخت مهارت مشترک هم دارن)
قابلیت سوییچ کردن بدون محدودیت حین گشت و گذار در شهر
هایپ🔥🔥🔥
+ نقشه دو برابر از نسخه های قبل
بهترین کار ممکن
توو خط اصلی ، سوییچ شدن دست بازی باشه تا داستان از ریتم نیوفته
اما برای گشتو گذار و ماموریت فرعی سوییچ دست خودمون باشه
ایول
دقیقاً همون چیزیه که انتظار داشتیم.
علی جدا از اینا
چه هایپی دارم برای قابلیتهای دولسنس😍
فکر کن داری تار میزنی وسط بروکلین که یهو اون قابلیت پروازو روشن میکنی با سرعت نور بین ساختمونا توو ارتفاع کم حرکت میکنی
بهبه
عه بابا تروخدا دیوانمون نکن . تا ۵ ماه چطور باید صبر کنم آخه . البته اگه بتونم تا اونموقع یه ps5 بخرم 😪😪😪😪😪
دول سنس؟؟
دارک شد😀
😂😂😂😂
Duelsense😂
ها خیالم راحت شد دوالسنس
دول؟😑🌚
هایپ نباش برا قابلیت هاش چون تو مایلز مورالس هم استفاده خوبی از دسته نکردن
قبلا هم گفتم بازم میگم این بازی هر زمانی که عرضه بشه میترکونه
از توضیحاتی که درباره تعویض شخصیت هم دادن میشه متوجه شد یه چیزی شبیه به Assassin’s Creed Syndicateعه ولی بهتر و کامل تر
برای خود من آزادی عمل مهم ترین چیزه
این موضوع برای من یکم ناراحت کنندس
تو این نوع بازی ها باور کن نسبت به آزادی عمل بیشتر درگیر روایت داستان میشی چون اولویتش بیشتره
مشکل منم همینه
گیم پلی و آزادی عمل رو ترجیح میدم
سینما و کتابم داستان داره
ولی میشه گفت توانایی دادن آزادی عمل رو مخالف بازی ندارن
جالبهه کاش زودتر بیاد ببینیم چه شکلیه داستانش
میترکونه
دقیقا همون چیزی که میخواستم . من به شما گفتم که اینسامنیاک نمیاد که الکی به بازیش هایپ بده و بگه که بهترین بازی ساخته شده در کل تاریخ استودیو ما هست .
حالا خیلی از چیز ها بهصورت سوپرایزی هستن که ما روحمون هم خبر نداره .
بعضی ها الکی فقط ببینن یه افکت آتیش و آبش ضعیفه شروع کنن برا تحلیل که شکست میخوره نمیدونم ضعیف ترین بازی سونی میشه .
تروخدا ولکنید اگه به افکت ها باشه که همه استودیو ها افکت آتش و آب رو عالی میکردن تا بازیشون شاهکار بشه .
درضمن این چیزی که تو تریلر دیدیم کاملا با نسخه نهایی تفاوت داره و حتما حتما هم تا زمان انتشار این افکت ها درست میشن . اونقدر خوب میشن که دیگه کسی بهانه نیاره .
عالی
همه اینا تایید میکنن که این بازی قراره محتوای خیلی زیادی داشته باشه و حتی چندبار قابل بازی باشه چون بعید میدونم کسی بتونه توی پلی ترو اول همه قابلیت های درختچه مهارتو انلاک کنه تازه مپ بازیم که مشخصه قراره بزرگ باشه و با توجه با پویایی و طراحی خفنی که توی نسخه قبلی دیدیم احتمالا ماموریتای فرعی هم قراره حسابی جذاب باشن
شاهکار ..
بعد نشون دادن تریلر نسخه جدید دوباره نسخه ۲۰۱۸ نصب کردم (همراه با دی ال سی) باور کنید که همون نسخه ۲۰۱۸ با داستان جدید پیتر و مایلز رو بدن بازم شاهکاره…
دی ال سی اول نسخه ۲۰۱۸ فوق العاده بود …
سونی روح بخش صنعت گیم🩵
فقط صبر کنید بیاد تا بفهمید همه چیز مخصوصا گرافیک یه سرو گردن از تریلر گیم پلی رفته بالاتر ، اینسامنیاک تو سه سال سه تا بازی فوق العاده ساخت با گرافیک عالی ، اون وقت فکر میکنید بازی به ای مهمی رو با این گرافیک میدن بیرون ؟ کور خوندید
اوووف اصن حال و هوا با شنیدن چنین اخبارایی از اسپایدرمن ۲ عوض میشه😆
ولی اینو خودم مطمئن بودم اینطوری طراحی کردن
فقط یکی از ایده هایی که لذت از این بازی رو میتونه چند برابر کنه
اینه که تو side mission ها سوویچ بین پیتر و مایلز رو قرار بدن ولی نه اونطوری که بقیه میخوان یعنی یه ماموریت رو انتخاب کنیم که با پیتر انجامش بدیم یا با مایلز منظورم این نیس
مثلن میگم اگه تو یه ماموریت فرعی دو بخش جذاب داشته باشیم که هردو پیتر و مایلز یه وظیفه ایی داشته باشن بعد به ما انتخاب بدن که وظیفه ی کدومو میخواییم انجام بدیم و اون یکی ماموریت خود به خود انجام بشه اون وقت ینی حتی گیمر رو مجبور میکنه که همون ماموریت فرعی رو دوباره ایندفعه با اون یکی شخصیت به اتمام برسونه تا ببینه اون بخش داستانی چطوری هس…. ینی هم آزادی عمل بیشتر هم لذت بیشتر
الان Marvel’s spider man 2ماسکش رو در میاره و می بینی که جی تی ای وی با ماد مرد عنکبوتی هستش.
😂😂😂
همینکه شرک زیر ماسک نباشه کافیه
مایلز هم احتمالا cg هست 😂
واقعا خیلی در قالب اسپایدی باحاله مثلا فکر روی پیتر که سوییچ میکنی توی خونه داره کار میکنه یهو از پنجره میپره بیرون
از اون بازیاس که مهم نیست چقدر از زمان اومدنش میگذره یا چندتا بازی مهم موقعه انتشارش میاد
یه شاهکاره
فک کنم وقتی بخش داستانی رو تموم کنیم بزاره بین پیتر و مایلز سوییچ کنیم
فک کنم بتونم دکمه که باهاش سوییچ کنی رو حدس بزنم
دکمه مربعه تو تریلر یه مرحله دیده بودم
واقعا تصمیم عاقلانه ای بود!
قراره فوق آلعاده بشه این گیم اینو مطمئنم
عالی
با هر خبر از این بازی کلی برای بازی هایپ تر میشم و صبر و تحملم سخت تر میشه در کل به نظرم با یک شاهکار قراره روبهرو بشیم
امیدوارم بذاره با ونوم بازی کنیم
خیلی خفن میشه
چه شاهکاری در راهه🔥
بهترین اسپایدرمنی که بازی کردم، اسپایدرمن ۳ بود که یادمه اکتیویژن ساخته بودتش
خیلی باحال بود، بولی مگوایر میشدی وسط های بازی
دقیقا همون چیزی که فکر میکردم دمشون گرم