بلومبرگ: توسعه‌‎دهندگان Redfall نمی‌خواستند این بازی را بسازند - گیمفا
بلومبرگ: توسعه‌‎دهندگان Redfall نمی‌خواستند این بازی را بسازند - گیمفا
بلومبرگ: توسعه‌‎دهندگان Redfall نمی‌خواستند این بازی را بسازند - گیمفا
بلومبرگ: توسعه‌‎دهندگان Redfall نمی‌خواستند این بازی را بسازند - گیمفا

بلومبرگ: توسعه‌‎دهندگان Redfall نمی‌خواستند این بازی را بسازند

محمد حسین کریمی
۱۶:۰۸ ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
بلومبرگ: توسعه‌‎دهندگان Redfall نمی‌خواستند این بازی را بسازند - گیمفا

طبق گزارش جدید منتشر شده از سوی وبسایت بلومبرگ، بازی Redfall پروسۀ ساخت پر فراز و نشیبی را طی کرده و بسیاری از اعضای تیم آرکین، علاقه‌ای به ساخت آن نداشتند.

جیسون شرایر (Jason Schreier)، ژورنالیست مشهور وبسایت بلومبرگ، در گزارش جدید خود، با افراد آگاه بر وضعیت استودیوی آرکین آستین (Arkane Austin) مصاحبه کرده و جزئیات بیشتری از پروسۀ ساخت ناامیدکنندۀ آن به اشتراک گذاشته است:

ساخت بازی Redfall از ۲۰۱۸ آغاز شد. عنوان Prey از استودیوی آرکین یک شکست بود، شرکت مادر، یعنی زنیمکس، انتظار اضافه شدن «پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای» را به بازی‌ها داشت و تیم مدیریت می‌خواست اثری تولید کند که جمعیت بیشتری از گیمرها به آن جذب شوند. در ابتدا پروژه با ایدۀ «بازی چندنفرۀ آرکین» مطرح شد، اما هیچکس نمی‌دانست این به چه معنا است یا چگونه کار خواهد کرد.

آرکین همیشه و برای تمامی پروژه‌های خود کمتر از مقدار لازم نیرو داشته است، اما در مورد Redfall، اقدامات فرسایشی نیز یک مشکل جدی بودند. با توجه به افراد آگاه از وضعیت، تا انتهای پروسۀ ساخت Redfall، حدود ۷۰ درصد از اعضای تیم آرکین آستین که روی Prey کار کرده بودند، این استودیو را ترک کردند.

تا سال ۲۰۲۳، «پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای» کنار گذاشته شدند، اما مشکلات دیگر باقی ماندند. تیم رهبری استودیوی آرکین قول داد که Redfall «جادوی همیشگی آرکین» را در خود حفظ کند، اما هیچوقت این اتفاق رخ نداد.

برای روشن‌سازی هر چه بیشتر، باید بگویم منظور از این که «بسیاری از سازندگان» نمی‌خواستند Redfall را توسعه دهند، منظورم افراد دخیل در پروسۀ ساخت است؛ تیم رهبری آرکین یک موضوع دیگر به حساب می‌آید.

در ادامه، شرایر به تعیین حقوق بسیار پایین از سمت زنیمکس اشاره می‌کند که پایین‌تر از میانگین درآمد معمول در صنعت گیم است. از سوی دیگر، کارگردان و رهبران استودیوی نمی‌‌توانستند ایده‌های خود را به اعضای استودیو ارائه دهند و مدام بین ایده‌هایی شبیه به Borderlands و Far Cry سرگردان بودند. در نهایت، عدم علاقۀ اعضای استودیو به ساخت یک بازی چندنفره، باعث شد تا بسیاری از آن‌ها آرکین را ترک کنند.

بازی Redfall مدتی پیش عرضه شد، عملکرد بسیار ضعیفی را از خود بر جای گذاشت و نتوانست نظر منتقدین یا گیمرها را به خود جلب کند.

人Acker益man人Skyrim : The Elder Scrolls Vبهزاد سالمی77Reza.HDARKSIRENGidoraܝ̇ߺیܩߊ ܢܚ݅ܩܚܓOmid_FshSepehrمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)Albert Weskerامیر حسین˝Kianموز سخنگوPro gamerNimaهادی صفائیMeme.shezKratosmore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بلومبرگ: توسعه‌‎دهندگان Redfall نمی‌خواستند این بازی را بسازند - گیمفا
بلومبرگ: توسعه‌‎دهندگان Redfall نمی‌خواستند این بازی را بسازند - گیمفا
بلومبرگ: توسعه‌‎دهندگان Redfall نمی‌خواستند این بازی را بسازند - گیمفا
بلومبرگ: توسعه‌‎دهندگان Redfall نمی‌خواستند این بازی را بسازند - گیمفا
بلومبرگ: توسعه‌‎دهندگان Redfall نمی‌خواستند این بازی را بسازند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • چرا همچین بازی هایی رو با وجود این همه اختلاف لغو نمیشن

    Skyrim : The Elder Scrolls V77🏴Mr.𝖈𝖔𝖘𝖒𝖎𝖈🏴KratosAlucardbaSepehrمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)Albert Weskerگیمری عادیHitasepmore
  • Rest_In_Peace گفت:

    خو وقتی نمیخواستی بسازی پس واسه چی ادامش دادی😂اگه همین بتسدا دست مایکروسافت نبود شاید این بازی متای بالاتری میگرفت اما چون دست یه شرکتی مثل این افتاده که نتونست بهتر بشه.

    Skyrim : The Elder Scrolls VReza.HAlucardbaمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)Albert WeskerانسانhalkerHitasepموز سخنگوChiefmore
    • چون توسعه دهنده کارمند و حقوق بگیره و تعیین و تکلیف نمیکنه چی ساخته بشه چی ساخته نشه، تیم مدیریت و کارگردانان چراغ سبز میدن به پروژه ها. سازندگان ردفال همه علاقه مند به توسعه بازی های تک نفره بودن که ناگهان تیم مدیریتی المان های کوآپ و چندنفره اضافه میکنه.
      همین حقوق بگیرها هم خیلیاشون تحمل نکردن و ۷۰ درصد تیم سازنده ترک کردن استودیو رو.

      Skyrim : The Elder Scrolls VDarth nihilusهالک ایرانی (دیوانه عظمت استارفیلد گوتی 2023)بهزاد سالمی77Reza.HWotanDARKSIRENAlucardbaܝ̇ߺیܩߊ ܢܚ݅ܩܚܓmore
      • recidivist گفت:

        من ولی وااااقعا متوجه نمیشم…چجوری Management و مارکتینگ بعد از این همه تجربه‌ی شکست خورده از سراسر دنیا توسط شرکت‌های مختلف و بعضا معروف درس نمیگیرن که ساختن بازی مولتی یا سرویس محور کار هر کسی نیست و شانس اینکه سوار قطار ترند بشی اونم وقتی چند ساله به حرکت در اومده، احتمال اینکه بتونی با بازی‌هایی که ترند رو راه انداختن رقابت کنی(و حتی ببری) خیلی خیلیی پایینه.
        الان بتل رویال به عنوان سبک چقدر زیاد شد توی یه مدتی ولی آخرش چندتا بازیی که بالا اومدن همون ها تا الان مخاطبشون رو حفظ کردن. یکی از این شرکتهایی که میشه مثالش رو زد یوبی سافت هست که ۳-۴ تا پروژه مولتی با هم استارت میزنه و ۳تاش کنسل میشن اون آخری استقبال نمیشه ازش و دوباره همین کارو تکرار میکنه!🤦🏻‍♂️

        بهزاد سالمیمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)Albert Weskerگیمری عادیBrainiac(خداحافظ)sorena
      • اقای کریمی چند وگیری تیک ابی ودی ؟.🤣🤣شوخی

        Albert Weskerگیمری عادیامیر حسین
    • میگه که تیم توسعه و ساخت بازی نمیخواستن بسازنش که خب دست خودشون نیست مجبورن بسازن

    • کلاغ گفت:

      حالت خوبه ؟
      حداقل درست ترول کن

      مارتین فورد(شیفته عظمت غلام)Albert WeskerانسانBrainiac(خداحافظ)
      • Rest_In_Peace گفت:

        بله من در بهترین وضعیت خود قرار دارم😐ترول هم نبود ما یه اسمی گذاشتیم هر چیزی هم میگیم ترول😂یکم به راه راست هدایت شو چون جعبه فنا هر جمله ای که میبینن فک میکنن تروله😅

        • کلاغ گفت:

          ببین به کجا رسیدم یه ترول ننگ فن بوی بودن بهم میزنه 😔
          یکم بزرگ شو
          الان چه دلیلی داره عکس سری اس رو گذاشتی؟
          خوب دوتا حالت داره
          یا ترولی یا حالت خرابه
          از این بگذریم
          یعنی چی اگه دست ماکروسافت نبود متا بهتری می‌گرفت ؟
          بازی قبل خرید تو دست ساخت بوده و از ریشه مشکل داشته
          اگه قبل ساخت بازی ماکروسافت
          بتسدا رو میخرید به احتمال زیلد بخاطر سیاست ماکروسافت مجبور نمیشدن همچین بازیی بسازن

  • PeterParker گفت:

    هر کاری رو که نمی خوای انجام بدی و مجبورت کنن انجامش بدی درست انجامش نمیدی 😁

    77Sepehrمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)Albert Weskerسبحان کورلئونهPro gamerSami 227KratosConfuciusThunderDoommore
  • Vaas گفت:

    بازی نوعی هنره
    وهنر هم باید با عشق ساخته بشه
    وقتی که با عشق ساخته نشه نتیجش میشه ریدفال

    بهزاد سالمی77DARKSIRENSepehrمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)Albert Weskerگیمری عادیانسانسبحان کورلئونهProfessor genkimore
    • Sir You گفت:

      اقای غزالی توی انالیز RE4 حرف قشنگی زد… « « «بازی‌های ویدیویی هنر هستند.» این جمله بی‌معنی‌ترین ترکیب کلمات مطلق است که هجو و سخره‌گری از آن می‌بارد»» بازی های الان اصلا هنر نیستند! فقط یک فرمول موفقین که زرق و برقش میدن بعد میان یه اسم خوشگل هم میدن سرش و لایو سرویسم میکننش و پول پارو میکنن فقط… استودیویی که بیاد نمیدونم از اولین بازیش بگیره تا تهش ریمیک کنه بعد متا ها سر به فلک بکشن و مزه پول تو دماغش رفته باشه! دست به خلاقیت و هنر به خرج دادن نمیکنه! بازی های الان هم همینن! تک و توک میبینی نه! بعد این همه سال هنوز هم چیز جدیدی بلدن! ولی نه! خیلیاشون خلاقیتشون ته کشیده و فقط میخوان جیبشون خالی نشه! مثال از کجا شروع کنم؟! یوبی؟! اکتیویژن؟! بلیزارد؟! کپکام؟! (که با استریت فایترش امیدوار شدم سر درایوینگ سیستم) اسکوئر؟! بازی ویدیویی هنره!،!!! چه جوکی!!!

      Darth nihilusSir YouVaasامیر حسینانسانAlirezaRoyalknightMeafana
      • Vaas گفت:

        شما چندتا بازی بد دیدی داری به کل صنعت ربطش میدی!
        چرا cdpr یا راکستار یا ناتی داگ یا کرایتک یا فرامسافتور رو نام نمیبری؟؟
        مثل این میمونه که شما چندتا نقاشی بد ببینی بعد بگی چون اینا بدن پس نقاشی هنر نیست!

        Darth nihilusبهزاد سالمی77اوردک تک تک ورژن حقیقی
        • Sir You گفت:

          من خودم عزیزم فن پروپاقرص میازاکی ام! بعدشم من نمیگم بازی های اینا بده! میگم تکراریه و خلاقیت توشون به خرج نمیدن! و اینکه جز ایندی سازا و تعداد انگشت شمار استودیو که معمولا دیر به دیر بازی میدن و بیشتر کار میکنن روی ایده هاشون و بازی خوب میدن! بقیه همه افتادن توی چرخه تکرار… مخصوصا توی این دهه که بازی های لایو سرویس سودشون سر به فلک کشیدن و سازنده ببینه اقا اینجوری بیشتر پول در میاره دست به خلاقیت نمیزنه دورت بگردم!

          Vaas
    • انسان گفت:

      هنر ؟
      این کلمه سخره هنر و تقدیس صنعت هست .

      Darth nihilusSir YouVaas
  • انشالله اکتیویژن رو هم ماکروسافت خریدش تاییده میشه وضعیت وارزون بهبود میده که واقعا در این کار یه نابغه هستن نابغه نه نابغه

    بهزاد سالمیمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)Albert WeskerHitasepLove GameBrainiac(خداحافظ)RoyalknightParsaRHPop_StarKurosmore
  • مترسک گفت:

    کار درست رو مایکروسافت کرد که عرضه کرد و تموم کرد این داستان رو وگرنه اگه لغو میکرد کلی ادم حرف در میاوردن که اره ردفال شاهکار بود مایکروسافت اومد و لغو کرد دشمن صنعت گیمه و این حرفا ولی الان که حقیقت معلوم شد فقط سکوت اختیار کنید هیتر های فن بوی

    halkerHajEsiVaasمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)Albert WeskerLove GameArmanآقای شکستهRedm0ndy.xboxPotgmore
  • خدا پدر فیل اسپنسر رو بیامرزه که این بازی رو انحصاری کرد و نذاشت یک دلار از جیب ps فن‌ها صرف این زباله بشه. خیلی از گیمرها اصلا اخبار گیم و متا و این چیزا رو دنبال نمیکنن و هر بازی جدیدی از ناشرهای سرشناس میاد میخرن.

    بهزاد سالمیایمانHajEsiانسانᴅᴀɴɪᴀʟ ᴀʀᴛꜰᴜʟآقای شکستهRedm0ndy.xboxRoyalknightrgj1221ParsaRHmore
  • sorena گفت:

    از همون ابتدا مشخص بود آرکین تحت فشار بازی رو ساخته. چون اصلا سبک و سیاق شون به این چیزا نیم خوره. از prey سوییچ کنی رو redfall باید دیوانه باشی. متأسفانه prey بشدت نادیده گرفته شد! یکی از بهترین تجربه های نسل هشت من بود…
    ____
    فکر میکنم فقط منو playstation T بودیم که تو سایت به این فشار از طرف زنیمکس به سازنده ها حرف زدیم. دقیقا زمانی که همه میگفتن ماکروسافت!. نمی‌دونم زنیمکس چه کرمی داره برای این بازی آنلاین داشتن!. خوب شد ماکروسافت بتسدا رو خرید حتی اگه دخالتی در خیلی چیزا نکنه حداقل منابع لازم رو به سازندگان میده و فشار نمیاره که چی بسازید چی نسازید. وقتی تیم دوست نداره آنلاین بسازه چرا باید فشار بیاری.

    Vaasمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)امیر حسینBrainiac(خداحافظ)آقای شکستهRedm0ndy.xboxPotgfarshadxRoyalknightThunderDoommore
    • Sparta گفت:

      وقتی یه ماله کشی و داری زور میزنی که این فاجعه به مایکروسافت ربطی نداره :

      Vaasامیر حسینانسانMaster bladeBrainiac(خداحافظ)آقای شکستهRedm0ndy.xboxfarshadxRoyalknightتریس مری گلد
    • یک کلمه بگو از اینکه مایکروسافت بتسدا رو خرید و تمام بازیاش رو با یک دلار رو گیمپس دی وان میزنم خوشحالم. دیگه این مزخرفات چیه که خوب شد بتسدا رو خرید و نجاتش داد و ناجی صنعت گیم شد و فلان و بیسار؟!
      همین بتسدا دثلوپ و گست وایر توکیو و های فای راش و استارفیلد رو قبل از خریداری شدن استارت زده بود حالا چون یه بازیش گند زد خوب شد مایکروسافت خریدش؟
      یک تار موی ترول‌هایی مثل هالک ایرانی میارزه به کل شما فشاری مخفی‌های ظاهرا منطقی.

      halkerبهزاد سالمیانسانMaster bladeLu BuUNCLE ARTHURBrainiac(خداحافظ)آقای شکستهRedm0ndy.xboxPotgmore
    • چپ دست گفت:

      حالا اینو ک الان سایت گذاشته نمیدونم کامله یا ن
      ولی من ی پست امروز صبح دیدم ک انگار علاقه ای ب انتشار این بازی خود ارکین نداشته و امید داشته ک خود مایکرو بازیو لغو کنه (و انگار خود مایکرو هم از این ک این بازی ناقص مشملات داره اگاه بوده)

      حالا چرا با این ک خود مایکرو هم میدونسته و بازم بازیو منتشر کرده عجیبه

      • sorena گفت:

        چپ دست
        قبلا هم گفتم ماکروسافت فقط میتونست کنسل کنه حالا چرا نکرده این انتقاد وارد هست و بهتره ماکروسافت جواب بده. اما این که استارت این بازی رو ماکروسافت زده اساسأ غلط و بر گرفته از نادانی یه عده فن هستش.

        انسانچپ دستRedm0ndy.xbox
    • Reza گفت:

      وقتی بازیسازی انلاین ترند شده ، همه سعیشونو میکنن بسازن دیگ
      ایرادی ام متوجه زنیمکس یا سونی نیست ک میخوان پول پارو کنن ، کی نمیخواد
      یوبیسافت باشی ، ea باشی ، سونی باشی ، بالاخره پول میخوای
      مایکروسافتم پول میخواد ، با این تفاوت ک پول خیلی خیلی زیاد میخواد بخاطر سایز شرکتش ک خب پولی ک ea درمیاره و موفقه برای مایکروسافت شوخیه اون مسیرو نمیرن ک بنظر طماع نمیان (ولی هستن)
      ناشری ب یاد ندارم ک دنبال ترندا نره. مثلا cdpr ک انلاین نداره هم هدفش بخش انلاین سایبر بود ک چون بازی اصلی خراب کرد ولش کرد…
      نمیشه یسریارو بد دونست ، فشارم همه ناشرا میارن ینی ی درصدم احتمال نمیدم دوازده تا تیم تو سونی یهو بگن اه اه بازی سینگل چ بده بیاید انلاین بسازیم ،کمتر ناشری پیدا میشه ک ازاد بذاره ، نیازی ب پیشگویی نیست

      • sorena گفت:

        زنیمکس مقصر هست چون از استودیویی این بازی رو خواسته که هیچ وقت تجربه ی درش نداشته، کمک هم نداشته و آرکین آستین همیشه کم تر از بقیه بودجه هم گرفته. جدای از این زنی مکس طمع داره به بازی آنلاین نه علاقه . این دو متفاوت هستن.

        انسانBrainiac(خداحافظ)
        • Reza گفت:

          من نمیگم اشتباه میگی ک ، میدونم طمع کردن و تیمشون تجربه انلاین نداشته
          سونی ام از ناتی داگ فکشن خواسته
          قدیمم مایکروسافت از ریر ، سی اف دیوز خواسته
          هیچکدومم قبلش همچین تجربه ای نداشتن
          میگم همه همینن
          طمع پول دارن دیگه
          حالا تو میگی مقصرن ، من میگم طبیعت ناشراس ک طمعکار باشن ، چون تیم مدیریتی باید پاسخگو باشه دربرابر سهامدارا ، مایکروسافت کمتر نشون میده این داستانو ، چون مهم نیست همچین رقمایی برای سهامدارای مایکروسافت
          فک کنم ایکس باکس کلا پنج درصد از درامد مایکروسافته

          sorena
    • Tahaic گفت:

      آرکین از قبل مایکرو تحت فشاره استاده کاش حداقل میخوندی متن رو

      Brainiac(خداحافظ)
      • sorena گفت:

        الان چیزی جز این تو کامنت من هست که خودم نمی تونم ببینمش؟. اتفاقا که تو اوج هیجان فن های سونی بعد تر زدن ردفال تنها کسی بودم که گفتم این بازی فقط کنسل کردنش به ماکروسافت مربوط میشد نه ساخته شدنش و اساتید برجسته و همه چیزدان هم طبق معمول با دیس های فراوان حمایت خودشون رو نشون دادن!. بعد هم گفتم این بازی با تأخیر درست نمیشد که حتی فیل هم همینو تأیید کرد. الآنم میگم این بازی با دو سال تأخیر هم نهایتاً باگ و این چیزاش درست میشد وگرنه از اساسی باید از نو ساخته میشد.

        Brainiac(خداحافظ)Tahaic
  • تصمیمات احمقانه ی زنیمکس رو شاهد هستیم
    اگه خریداری نمیشد فکر کنم همه ی این استودیو های جواهر یکی یکی نابود میشدن :/
    کاش مایکرو یکم بیشتر دخالت میکرد…

    مارتین فورد(شیفته عظمت غلام)Brainiac(خداحافظ)
  • Roadie گفت:

    اونایی که بازی کردن بی شک می دونن Prey از بهترین بازی های سال های اخیر بوده و بی تردید بالاترین سطح ایمرسیو سیم به نمایش گذاشته تا به امروز. اونقدر پر از نکات زیبا و هوشمندانست طراحی این بازی که زمان تجربش بار ها حس کردم دارم سطحی جدید از این هنر می بینم. هم خودش و هم دی‌ال‌سی Mooncrash که فوق‌العادست. اینکه مجبور شدن با نام یک فرنچایز خیلی متفاوت ارائه‌ش کنن خیلی مؤثر بود توش، انگار زمان عرضه هیچکی نمی تونست بازی واسه چیزی که خودش بود ببینه و عدم ربط به اون پری قدیم همرو کور کرده بود. همیشه حس کردم اون احمقی که شکست این بازی در ماهیت و کیفیت خود بازی دیده بود، همون ابلهی بود که تیم مجبور به استفاده از اون نام بی ربط کرد و همین خری که ایده های ردفال به تیم تحمیل کرد. همچنین باعث شد نابغه ای مثل کولانتونیو از آرکین بره. انقدر عزیزان بثزدا با ایشون و اون بازی بد کردن که مطمئنم خیلیا از تعاریفم از این بازی خیلی تعجب می کنن.

    بهزاد سالمیBrainiac(خداحافظ)Chief
  • harvey bent گفت:

    prey, deathloop, redfall
    فرقی نداره اقا حتی prey هم اون prey 2 نبود که ما میخواستیم
    چیزی به جز دیسانرد به شکست تبدیل میشه

    VaasانسانBrainiac(خداحافظ)Chief
  • بنظرم خوب بود بدک نبود عالی حتما بازی کنید خوبه هرکس بگه بد لذت گیم پلی رو نمیدونه لذت در سختی یا راحتی بازی نیست در گیم پلی بازی هستش بازی خوبیه دوباره تکرار می کنم عالیست!
    فقط سونی فن ها این حرف های مسخره رو می گویند برید ببینید در ویجیاتو کسی هست بگه بده یا نه یا این خبر هست برید ببینید

  • Sparta گفت:

    خود مایکروسافت و رییس آرکین هاروی اسمیت میان میگفتن جاه طلبانه ترین پروژه استودیو یعنی ریدفال در حال ساخته بعدش خراب هیچکس گردن نگرفت و امثال رسانه های ماله کش مثل ویندوز سنترال خواستن جو منفی رو از ایکس باکس دور کنن
    خود مایکروسافت هم عاشق بازیای آنلاین و کواپه واسه همون پروژه کنسل نکرد و کاملا این فاجعه گردن خودشه
    قبل از اومدن من به همتون گفتم این بازی یه فاجعه میشه بعد خیلی از فن بویایی سبز میگفتن نه شما گرافیک پرستین نمیدونین طراحی هنری آرکین چیه(الان همونا به گرافیک اسپایدرمن ۲ گیر میدن lol )

    DARKGAMERRoyalknight
  • Shinji mikami گفت:

    ردفال فقط یک اتفاق بود و دیگه تکرار نمیشه
    باز برخلاف فوراسپوکن افلاین نبود خخ

    اولین و مهم ترین عنوان بتسدا در نسل ۹ استارفیلد هست و به راحتی باعث خواهد شد که فراموش کنیم بازی مثل ردفال بوده. بعد اید سافت‌ویر مشین گیمز هم با شوتر های بی نظیر همیشگی این موفقیت رو برای بتسدا ادامه خواهند داد.

  • . گفت:

    وقتی از بازیایی مثل وولف ۲ ،اویل ویتن،دیسانرد حمایت نمیشه.
    گیمر نباید توقع بازی درجه یک از این استدیو ها داشته باشه.
    باز خوب شد مایکروسافت یه حرکتی

    VaasBrainiac(خداحافظ)Chief
  • اینقدر فاجعه‌س که هیچکس گردن نمیگیره …
    حتی ساقی مایکروسافت و تیم آرکین …
    ☕️☕️☕️

    مارتین فورد(شیفته عظمت غلام)
  • خب وقتی نیروی کافی برای درست کردن بازی نداشته بازی و خود اعضای استودیو هم علاقه ای به درست کردنش نداشته باشن چون بیشتر علاقه‌مند به ساختن بازی های تک نفره هستن معلومه بازی ام خوب نمیشه.

  • ایده ساخت پهلوانان (پهلوان پوریا)هزار برابر قشنگ تر از ردفاله

    مارتین فورد(شیفته عظمت غلام)Brainiac(خداحافظ)SavagePop_StarMincraftKRATOS THE GREATAhmadreza:king of movie
  • ۷۰ درصد اعضا چون دوست نداشتن بازی انلاین بسازن استدیو ترک کردن ؟ عجب
    از کی تا حالا اعضا تصمیم میگیرن چی ساخته بشه
    مث این میمونه یه بازیگر که هیچ استعدادی تو نویسندگی و فیلمنامه نویسی نداره بیاد بگه اینجا داستان دوس ندارم یا این دیالوگ باید عوض بشه
    تو حقوق میگیری وظیفته چیزی که ازت میخوان ب بهترین شکل انجام بدی حالا اگه بخاطر حقوق پایین فشار کاری نداشتن توانایی تو بازی انلاین استودیو رو ترک کردن حرف دیگه ای
    ولی اینکه من بازی انلاین دوس ندارم خداحافظ مسخره س
    اون بازی های تک نفره هم که توسعه دادن همه شکست خوردن از نظر تجاری و فروش فقط بین یه عده ای خاص که تو فضای مجازی قدرت تو دست دارن محبوبه

    مارتین فورد(شیفته عظمت غلام)Professor genkifarshadxPop_StarکلاغTahaicDragonReza
    • Kingfors گفت:

      اعضای ارکین هر کسی نیستند سلطان.
      وقتی این اعضا کارشون ساخت بازی تک نفره و داستان محوره دوست ندارند به زور شرکت مادر یک بازی آنلاین بسازند!
      خودشونم انقدر زورشون زیاد بوده که استعفا بدن شما فشاری شدی؟

      • سید من زیاد راجب بازی سازی نمی دونم
        ولی فک نکنم ساخت بازی چندنفره با تک نفره داستان محور فرقی بکنه
        فقط نقش کارگردان و نویسنده یا طراح مراحل فرق داره بقیه کارشون همونه دیگه
        بر فرض طراحی یه npc یا دشمن یا یه شخصیت تو بازی تک نفره با چندنفره فرقی داره ؟
        طراحی محیط فرقی داره طراحی اسلحه یا لباس و درخت مثلا فرقی داره؟
        بحث هوش مصنوعی و برنامه نویسی و کدها هم که همونه
        فک کنم دلیل اصلی همون حقوق پایین و فشار کاری باشه اومدن یکم فیلم هندیش کردن
        بعدشم فشاری نشدم دادا
        من فقط یه نگاه منطقی داشتم
        معنی نداره تو بیای شغلت و منبع درامدت و حرفه ات رو با علایقت قاطی کنی تو باید کاری که ازت میخوان ب بهترین شکل انجام بدی

        • Kingfors گفت:

          یعنی شما بین یه بازی آنلاین و آفلاین فرقی نمیبینی؟
          اونهایی که شما گفتی کارهای گرافیکی بازیه درست.
          نویسنده و بقیه عملا پوچ میشن و باید کاری رو بکنند که تا حالا نکردن مثلا بیان بتل پس طراحی کنند .
          یه بازی سرویس محور یعنی باید تا مدت ها برای بازی بروزرسانی منتشر کنند ، محتوای جدید بسازن که صد در صد آرکین نمی‌خواسته در دراز مدت فقط برای یه بازی محتوا درست کنه اونم بازی که تا حالا مانندش رو نساخته. اگه منطقی نگاه کنیم این افراد بازیهای تک نفره عالی ساختند ، اما نتیجه آنلاین ساختنشون رو که دیدید ، خودشون یه چیزی میدونستند که نمی‌خواستن بسازن دیگه .
          بازم به حال من فرقی نمی‌کرد چون ایکس باکس ندارم . تشکر از شما

          هیولا (زنده باد هدَفِ والا 🥷)
    • مثلا الان این بازی انلاین خیلی محبوب شد و همه جا داره میترکونه اون افراد محدودی هم که بازیش کردن به لطف گیم پس بوده کاری به فروش بازیهاش ندارم ولی وقتی تخصص یک استدیو توی ساخت بازی تک نفره شاهکاره یهو سوییچ کنن رو انلاین ساختن یه چالش واست دارم همین الان یه بازی بد تک نفره آرکینو بگو

      هیولا (زنده باد هدَفِ والا 🥷)
  • بلومبرگ چیه. منم همینو دارم میگم یه مدته. میخوام برم insider بشم :)))

    حیف استودیو، واقعا حیف

    مارتین فورد(شیفته عظمت غلام)Brainiac(خداحافظ)Chieffarshadxv-alkalinearminPop_StarMincraftMaster blade
  • Savage گفت:

    بازی اصلا تکلیفش با خودش مشخص نیست

    همزمان میخواد یه چیزی شبیه دیسانرد باشه و همزمان به فارکرای ولی اصول اولیه هزدوتاشونو گند میزننه

    خوب اونی که تو مایکروسافت یا بتسدا کارت چک کردن بازی های استودیو های زیرمجموعه هست مطمعنم به نیم ساعت هم پای بازی نبوده

    من خودم برای بازی هایپ بودم و صحبت های سازنده هاش برام جذاب بود

  • همه اخبارش به کنار اینقدر بده که هیچکس گردن نمیگیره ؟😂 اگر این بازی مثل دث لوپ و دیس انرد یه تجربه تک نفره بودن قطعا بازی خیلی بهتر و جذاب تری میشد تا یک تجربه کواپ به علاوه برای رفع مشکلات فنی هم بهتر بود حداقل یه سال دیگه دیرتر میومد ولی حداقل بازی از لحاظ فنی با کیفیت میبود با اینکه به نظرم کلا ساخت این بازی از ریشه اشتباه بود

  • ما هم نمی خواستیم اینو تحویلمون بدن 🌚

  • چه قبول کنیم و چه قبول نکنیم ، ساخت رد فال از سیاست های زنیمکس شروع شد ،

    اما ،وقتی شرکت بزرگی مثل مایکروسافت میاد آش رو با جاش میخره ،باید تیم تحقیق یا کنترل کیفی خودش رو وارد استودیوها میکرد تا ببینن این هزینه ایی که بعد از خرید صرف کارمندها میشه و حقوق و بقیه چیزها با اون پرداخت میشه ، صرف چه چیزی میشه؟! آیا خروجی که ما میخوایم رو دارن ؟! آیا چیزی که از قبل در حال تولیدش هستن مورد پسند ما هست ؟! چطور مایکروسافت رو بکاربردن کلمه ایولو برای هیلو ۱ میتونه اعمال فشار بکنه، اما نمیتونه متوجه بشه که چه چیزی رو دارن تلاش میکنن تا بسازن و بدتر اینکه با کارمندها ارتباط ندارن ،این خیلی بده ، کسی نیست بگه آقا یا خانم کارمند از چیزی که در حال ساختش هستی اطمینان داری یا راضی هستی ؟! 🤔

    مرحله بسیار بدتر اینکه وقتی شما ارتباطی نداری که پروژه خوبه یا بده ، چطور با اطمینان زیاد بازاریابی اون محصول رو شروع میکنی ؟! منبعت برای اینکه بگه این عنوان درخور اون همه تبلیغ هست ،چیه ؟!
    و باز یک مرحله بدتر ! چطور به گیمرهایی که برای اون عنوان منتظر بودن توجه نکردی ،که حداقل درخور یک تجربه حداقلی هستن ، با صرف کردن هم زمان ،هم پول، علاقه خودشون به برند و محصولاتت رو نشون دادن و اهمیت دادن شما به اونها در جایی به من ثابت میشه که در سال ۲۰۲۱ بعد از اون شایعه در مورد رد فال ،کنترل کیفی خودت رو میفرستادی و بعد از تحقیق اعلام میکردی ،بازی ردفال رو به علت نرسیدن به استانداردهای خودت لغو کردی و استودیو رو به کاری وادار میکردی که تو اون استاد هستن! …

    سر آخر بگم ، مقصر اصلی مایکروسافت هست ،این نیست که بیاد بگه من به استودیو اهمیت ندادم و توجه نکردم ،اون کار خودشون بود!
    من نبودم دستم بود ، تقصیر آستینم بود ، من مستقل گذاشتم ، بازی خوب برا منه ،بازی بد از اوناست !

    خلاصه هرجورم در مورد من فکر میکنین آزادین ! من فن بوی مایکروسافتم ،اما خطاهاش رو چشم پوشی نمیکنم !

  • Xerexplay گفت:

    خب ماله ی طلایی امسال داده میشه به بلومبرگ بابت این حد از تناقض 🤣🤣🤣🤣

    • Fel lord گفت:

      جیسون شرایر یه خبرنگار معتبر در صنعت گیم هست که تا به حال یک گزارش غلط هم نداشته. بر اساس منابع و صحبت سازندگان به طور ناشناس این مقاله منتشر شده هست. ماله ای هم کشیده نشده، بازی از سال ۲۰۱۸ ساختش شروع شده و قرار بود که یک بازی لایو سرویس باشه. بعد از خرید مایکروسافت، مایکروسافت خرید های درون برنامه ای رو کنسل میکنه و نسخه پلی استیشن رو هم همین‌طور و دیگه هیچ دخالتی نمی‌کنه.

  • Maya گفت:

    ردفال میتونست بازی قشنگی بشه فقط اگه روش درست حسابی کار میشد

    Maya
  • Andrew ryan گفت:

    فکر کنم این بازی رو ارکین نساخته از اسمون افتاده تو کالکشن بازی های ایکس باکس 😂

بلومبرگ: توسعه‌‎دهندگان Redfall نمی‌خواستند این بازی را بسازند - گیمفا
بلومبرگ: توسعه‌‎دهندگان Redfall نمی‌خواستند این بازی را بسازند - گیمفا