بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater سطح جدیدی از غوطهوری را ارائه میکند
شرکت کونامی در مورد سطح جزئیات بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater از جمله میزان غوطهوری بازیکنان که به لطف سیستمهای مدرن ممکن شده است، صحبت کرد.
کونامی (Konami) پس از معرفی بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater در مراسم پلی استیشن، تایید کرد این بازسازی قرار است نسخهای وفادار به بازی اصلی باشد؛ تا جایی که حتی داستان و صداپیشه اصلی آن در نسخه بازسازی تغییر نخواهند کرد. با این حال همانطور که میتوان انتظار داشت، یکی از زمینههایی که نسخه بازسازی با تغییرات قابل توجهی نسبت به بازی اصلی عرضه میشود، بخش فنی است.
در همین راستا شرکت کونامی اخیرا از طریق حساب رسمی سری متال گیر در توییتر خاطرنشان کرد به دلیل قدرت سختافزاری بالای سیستمهای مدرن، نسخه بازسازی جزئیاتی را شامل میشود که سطح جدیدی از غوطهور شدن را به بازیکنان ارائه دهد.
در حال حاضر اطلاعات رسمی در مورد زمان عرضه بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater اعلام نشده است و تنها برخی اطلاعات فاش شده به عرضه آن در سال ۲۰۲۴ اشاره کردهاند. این بازی برای انتشار روی پلتفرم رایانههای شخصی و کنسولهای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس در حال توسعه است.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
نظرات
بازی اوریجینال جزئیاتی داشت که خیلی سخته تیم بازسازی از قلم نندازتشون.
حتی توی ریمیک Resident Evil 4 هم کپکام چیزهایی رو از قلم انداخت… مثلاً اگر اشتباه نکنم، چیزی که داداشم امتحان کرده بود این بود که نمیتونیم با چاقو، تخم مرغ هایی که روی زمین هستن رو بشکونیم. توی بازی اصلی میشد!
آقا امیر حسین
وقتی که استاد کوجیما نباشه مثل اینکه استاد میکامی نیست توقع زیادی نباید نداشت
همینم جمع و جورش کنند باید بزنیم به تخته
تازه میکامی و سبک شرور های سیاه و قهرمان کول فیلم اکشن های اون نسل قابل فهم تره واسه سازنده های دیگه نسبت به شخصیت های عمیق تر کوجیما با اون پیچیدگی های روانی و احساسیشون. ظرافت هایی که بعیده بتونن تکرار کنن تو این زمینه هاست به نظرم. کلا نباید انتظار تکرار اون عظمت داشت.
با هر اسلحه ای میشه تو نسخه اصلی تخم مرغ هارو بشکونیم.
تازه اون عنکبوتای توی کلبه تله داری که اولین بار با صحنه تولدت مبارک مواجه میشیم(دینامیت انداز هارو میگم)یک سری عنکبوت توی کلبه خرابه کناری هستند نه اونی که توش پر گنادو،هستش وقتی میری یک چند تا عنکبوت داخلشن می تونی با هر چیزی بکششیون.
جزییات بزرگی مثل شکستن برخی بخش های در هم حذف شدن
خییییلی جزئیات داره
خیییییلی
مثلا اگه غذاتو مصرف نکنی خراب بشه بندازیش جلو سربازا ، میخورنش و مسموم میشن
اگه وارد محیط تاریک میشدی طول میکشه تا مردمک چشم اسنیک عادت کنه
گه با دوربین حرارتی به جنازه ها نگاه کنی میبینی که دارن سرد میشن
هوش مصنوعی اگه صدا بشنون چند ثانیه دنبالت میگردن ولی اگه جنازه ببینن خیلی بیشتر دنبالت میگردن
اگه انبار غذای سربازا رو خراب کنی سربازا ضعیف میشن و زود تر بیهوش میشن
وقتی چشم اسنیک کور شد میخواستی زوم کنی گوشه تصویر یه نوار سیاه میومد که به خاطر چشم کور شده اسنیکه
وای دلم خواست دوباره بازیش کنم 😂
کی میاد 😂
یا اینکه اگه به اسلات وقتی بی هوشه شلیک کنی با پیام time paradox بازی گیم آور میشه
یا اینکه اگه قرص شبیهساز مرگ رو بخوری یه مدت بعدش دوباره همون رو میبینی
من خودم جز کسایی هستم ک به جرات میگم کوجیما ،کوجیما قبل نیست …….
ولی ملتمسانه از کونامی می خوام
واسه این ریمیک باید کوجیما باید باشه..
هر گونه دخل تصرفی ت این بازی محکوم ب شکسته…..
اگه یه نفر ت دنیا باشه که میتونه این ریمیک بسازه اون کوجیماس……
البته + طراح هنری بازیا کوجیما که اسمش یادم نیست…………
Ocelot: اسمت چیه ?
Snake : … اسنیک
Ocelot: نه. نه نه به این نام. تو اسنیک نیستی و من ocelot نیستم. ما مردانی هستیم, این نام ها. اسم من Adamska است. مال شما چیست?
Snake: جان
Ocelot: خیلی خوب, جان. … اما من آن را فراموش نخواهم کرد
سلام Cellجان. بهنظرت تا کی میتونیم با دیالوگها دووم بیاریم؟ :)) امیدوارم دیالوگهامون تا اون موقع تموم نشن چون بازی هنوز تاریخ انتشار نداره ها!
تا دو سال بعد انتشارش هم تموم نمیشن و عالم و آدم رو اسپویل میکنین :دی
آره میدونم احتمالاً همینطور بشه :)) ولی انصافاً کی هست که تاحالا اسپویل نشده باشه؟ ویدیوگیم بدون اسپویل معنی نداره. تازه شاید بعضیها باورشون نشه اما اسپویل میتونه گاهی برای بعضی از بازیها بهتر هم کار کنه! یعنی تجربه رو بهتر کنه حتی. بیایم یه باشگاه راه بندازیم بهنام باشگاه اسپویلشدگان گیمفا.
سلام آقا حسین عزیز 🌹
ارادت
.
:))
آقا حسین تا بتونم زیر تمام پست های mgs دیالوگ ناب میزارم
بنظر من تجدید دیداری هست برای ما
من که توقعی از این ریمیک ندارم چون باور دارم اصل جنس رو تجربه کردیم زمان خودش اینم برای دوستان جدید اگه ارزش رو بدونن الماسی درخشان امیدوارم بشه
.
الان داشتم به این فکر میکردم که کوجیما موقع انتشار بازی جو گیر بشه بگه این چی بود ساختین کل سهام کونامی که سقوط میکنه هیچ بازی حتی به فروش یه میلیون هم نمیرسه ولی امیدوارم میراث خوب بر جا بمونه
گل گلاب هستی Cell بزرگ. اتفاقاً ما هم میگیم ایول! مثل شمارش معکوس میمونه خیلی هم باحاله. خصوصاً از طرف شما یه چیز دیگست. یادی میکنیم از قدیم.
اتفاقاً این رو که گفتی، نکته جالبی بود راجع به اینکه کوجیما چهقدر حتی بعد از رفتنش روی کونامی تأثیرگذاره. البته من فکر نکنم کوجیما همچین کاری کنه چون از شخصیتش بعیده. اما برخلاف قضیه سایلنت هیل، کونامی خیلی با احتیاط وحشتناک بالایی داره با متال گیر رفتار میکنه. میبینی که آسونترین راه رو هم رفته با کمترین ریسک. چون میدونه طرف حسابش طرفدارهای پیرهن پاره کرده کوجیما هستند. اصلاً سری متال گیر حقیقتاً از لحاظ معنایی و ذاتی و ماهیتی متعلق به کوجیماست. مثل بچه کوجیما میمونه. فقط از لحاظ کاغذبازیهای تشریفاتیه که دست کونامی بوده.
منم امیدوارم این یکی رو گند نزنن. همچنین امیدوارم بهخاطر نسل جدید گیمرها توی سر بازی نزنن. آب نبندن به بازی. خلاصه فعلاً امیدواریها زیادن
یاد شماره معکوسهای شبکه game network بخیر بهترین تیزر یا تریلر mgs3 رو میداشت پشم ریزون میکرد اون زمان مثل یه دو هفته تا انتشار
پیدا کنم قرار میدم حتما
.
از اونجا که کوجیما اخلاق مداره درسته
تاثیر کوجیما تاثیر روی کونامی میداشت هیچ صنعت گیم هم تاثیر زیادی داشت
.
امیدوارم خفن دربیاد
منظورم از اصل جنس نسخه 2dvd بود
Metal gear solid 3 substance
Boss: کدوم یکی مهم تره؟ وفاداری به من یا وفاداری به ماموریتت؟
یه سرباز باید ماموریتش رو به اتمام برسونه، به هر قیمتی که شده…
شما Metal Gear بازی نکردی، شما Metal Gear قورت دادی…!
نمیدونم چرا هرچی بیشتر ازش تعریف میشه ، بیشتر حس میکنم خوب نمیشه 🤦
یادمه توی همین نسخه سوم توی اون موقع وقتی از فرست پرسن میکردی میتونستی اون سمت چپ ببینی یه لکه سیاه که نشون دهنده همون چشم بند بود
این که استاد تا الآن نظری نداده ، جالبه ولی همون طور که تو پادکستاش گفته بود ، از متال گیر کاملا عبور کرده
دیوید هیتر برای اسنیک، مثل جیمز مککفری برای مکس پین، ایان مککلن برای گاندالف، هیو جکمن برای ولورین و… میمونه، اصلا چسبیده به این نقش
خداروشکر برای اکس باکسم میاد
نسبت به این بازی دو دلم واقعا…
از طرفی تصور قشنگیه متال گیر ۳ رو با گرافیک بالاتر بازی کنیم
از طرفی…آیا از پس این ریمیک به بهترین شکل ممکن برمیان؟
و اینکه کلا ایده ریمیک خیلی تکراری و خسته کننده شده
اونم توی نسلی که هنوز انگار چیزی درخور برای ارائه نداشته.
به نظرم اگر در آینده بجای ارتقای نسل براساس قدرت کنسولها، معیار اصلی تغییر نسل ارتقای کیفیت و چشم انداز پیشرفت بازی ها باشه منطقیتره.
اسنیک اسنییک اسنیییییییک…
ای کاش همینطور باشه چون به کونامی امروزی اعتمادی ندارم
من این شاهکارو بازی نکردم،ولی با توجه به گفته دوستان یک ریمیک با پایبندی به ریشه ها و دست نبردن در هسته اصلی باشه،به طبع تجربه جذابی خواهد بود🎈
امیدوارم جزئیات اصلی بازی حفظ بشه مثل انواع لباسها با استتار در محیط های مختلف درمان و غذا و انواع اسلحه ها و ابزارهای فوقالعاده مثل نامرعی شدن