Mikami:ادامه ها بزرگترین مشکلات بازیهای ترسناک است
کارگردان عنوان The evil within با همکاری بتسدا بار دیگر قصد دارد تا سبک وحشت را به کنسولها برگرداند.اما ادامه ی کار او بر روی بازیهای وحشتناک به این دلیل است که او نه تنها از ترساندن گیمرها خوشش می آید,بلکه عقیده دارد با گرافیکهای امروزی بازیهای کامپیوتری راحت تر میتوان مردم را ترساند.در مصاحبه ای که ایشان با وبسایتEurogamer داشته اعلام کرده است که :
گرافیکهای امروزی و اضافه کردن انیمیشنهای بیشتر زمانی که کاراکتر در موقعیتهای مختلف قرار میگیرد ظرفیت ترساندن بیشتر را دارا هستند.میکامی حس میکند که بازیهای ترسناک از ادامه ها رنج میبرند, وبرای ادامه دادن تولید کنندگان مجبورند قسمت اکشن را به جای ترس به بازی اضافه کنند.ایشان همچنین اذعان کردند که ناتوان کردن کاراکتر بازی در زمان مناسب بهترین روش برای ترساندن بازیباز در بازیهای ترسناک است.
مانی که یک بازی ترسناک ادامه پیدا میکند شما میدانید که دشمنها به چه شکل در بازی خواهند بود.همین امر از ترس و وحشت بازی کم میکند.پس برای جذب مخاطبان بیشتر شما مجبورید بازی را به سمت اکشن ببرید.هرچقدر که این مهم افزایش یابد ترس نیز از بازی کاهش خواهد یافت.پس برای معرفی کردن ایده های جدید من میخواهم که سبک وحشت را دوباره به ریشه ی آن برگردانم.من میخواهم که ترس را دوباره تعریف کنم و آن حس غلبه شدن ترس را دوباره به به بازیها برگردانم.
این همان دلیلی است که من در حال ساخت The evil within هستم.من این بازی را میسازم چون بسیار جذاب است که مردم را بترسانی.
میکامی حس میکند که بیشتر بازی های امروزی به حد خود رسیده اند و تولید کنندگان مستقل میتوانند این مشکل را برطرف کنند.
من از بازیهای امروزی که دیگر به حد خود رسیده اند بسیار ناامید هستم.من عاشق بازیسازان مستقل هستم.این جوانان با بودجه های کم و ایده های بزرگ,شاید آنها بتوانند که نسل جدید را تعریف کنند.
بازی های با بودجه های زیاد باید نسخه ی زیادی از آنها به فروش برود که این خودش بسیار حرکت ریسکی ای است.و بعضی وقتها هم اعتماد به نفس سازنده جلوی راهش قرار میگیرد.من فکر میکنم که بازی های کوچک و مستقل:اینجا جایی است که ما آینده را در آن پیدا خواهیم کرد.
The evil within در سال ۲۰۱۴ برای PC-PS3-PS4-XBOX360-XBOX ONE منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی چندنفره Horizon احتمالاً در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد
- مایکروسافت: هر دستگاهی میتواند یک ایکس باکس باشد
- گزارش: Final Fantasy 16 روی PC تنها ۲۸۹ هزار نسخه فروخته است
نظرات
استاد حرفشون کاملا درسته
این روزها با تکنولوژی های امروزی میشه انیمیشن و نمای بصری بالایی رو عرضه کرد. اما امروزه وارد کردن هیجان به واسطه اکشن، به نظرم ایراد اصلی بازیها به شمار میاد
کلا خبر ماله که ولش مهم نیس به هر جهت بد تیکه ای به dead space و رزیدنت اویل انداخته
داداش به اویل شاید ولی به Dead space تیکه ننداخته بد بخت دد اسپیس…
همیشه بهترین بازی بوده و هست درسته سری سوم یه مقدار از ترسش کم شده بود ولی اویل که کلا شده Cod… دلیل این که دداسپیس تو سری سوم ترسناک نبود چون که ترس ار ضعف، کمبود گلوله و تنهایی و تاریکی و حمله های ناگهانی بیرون میاد ولی چون تو سری سوم شما با یه عده از افراد مبارز دیگه همراه بودید این ترس از بین رفت…
من که میگم تو سری چهارم این ترس بر میگرده چون هم Visceral تجربه کسب کرده و هم Isaac تو یه سیاره تک و تنها افتاده و همه ترکش کردن اصلا به نظر من سری سوم معرفی سری چهارم بود… :yes: :yes: :yes:
دد اسپیس فقط سری سومش خراب کرد ولی اویل چی؟؟؟
اگر دقت کنی تو صحبت هاش دوتا نکته وجود داره یکی گفته اکشن میشه منظورش رزیدنت اویل هست تا حدی دد اسپیس ۳ و یکی هم دشمن ها تکراری میشند این حرف هم ک بیشتر اینجا منظورش به دد اسپیس هست البته شامل رزیدنت اویل اینها هم میشه
جوری حرف میزنه انگار خودش نبوده که اویلو تا پنج ادامه داده
من که از dead space 3 حالم بهم خورد…وهمین طور evil6 … :X-P:
ولی خداییش از slender man بد ترسیدم … :reallypissed:
قشنگ گفته :yes:
حرف تا عمل دو چیز جداس اما امیدوار دروغ این آقا راست باشه :idk:
بدم نمیگه ها الان اویل ۹۰% اکشنه
Dead Space هم که توی سبک Thriller ساخته شد نه Horror یعنی شوک میده ولی نمیترسونه
این Evil Within هم میشه یه حساب هایی روش باز کرد حداقل با موجودات تخیلی طرف نیستی و این یه نقطه قوته :yes: :yes:
حرفاش منطقیه ادامه دادن بازیهای ترسناک کار هر کسی نیست
واقعا درست گفته ! :yes: اکشن شدن بیش از حد سبک ترسناک رو خراب میکنه…
استاد کاملا حرفش درسته،سازنده های دیگه هم اینو میدونن ولی فرق اونا با شینجی اینه که فشار ناشر روشون زیاده واسه فروش زیاد مجبورن اکشن بازی رو زیاد کنن ولی ایشون کار خودشونو میکنن یعنی تعادل بین اکشن و ترس وناتوانی،که این کار کار هر کارگردانی نیست!با بازیه قبلی مشترکش با استاد سودا کلی حال کردم(shadow of the damned)
اگه بازی هایی مثه dead space3 و re6 اکشن شده بودن به این دلیل بود که بازی های خیلی ترسناک همچون dead space2 روانشناسان نظر دادن و به این نتیجه رسیدن که فرد تو جامعه و زندگیش ترسو خواهد شد و روی اعصاب روانش تاثیر منفی میذاره ……. واقعا چرا طرف نره دنبال بازیی که شجاع و دلیر بشه مثه ابر قهرمان بازیش/////////////////// :yes: :yes: :yes:
ایول حرف خوبی زدی :yes:
گل روزگاره این میکامی دمش گرم! همون evil 1 رو هم نمیخواست ادامه بده کپکام مجبورش کرد :shy:
کاملا درست میگه نمونش هم همین سری dead space،تو نسخه اول کلا تا مرز سکته ناقص هم پیش میرفتی ولی دیگه شماره دوم بنظرم بغیر از شروع طوفانیش حرکت های دشمن ها تو بعضی جاها یخورده قابل پیش بینی بود شماره سوم هم که اکشن بود بیشتر و حتی برای یه لحظه هم نتونست مثل شماره اول و دوم اون ترس رو انتقال بده کلا یه چند وقتی هست که درست و حسابی نترسیدم :heh:
بد جوری منتظر بازی ترسناک هستم :yes:
من معتقدم کهip Dead Space یکی از موفق ترین های این نسل بود….
اما رزیدنت ایویل سیر نزولی در پیش گرفت….