پلی استیشن به یک شوکیس دیگر در سال ۲۰۲۳ نیاز دارد
شب گذشته سرانجام شوکیس پلی استیشن برگزار شد، اما نتوانست آنطور که باید و شاید نظر طرفداران را به خود جلب کند و بسیاری از مخاطبین رضایت کافی را از این مراسم نداشتند. به نظر میرسد که سونی به یک شوکیس دیگر نیاز داشته باشد و شاید این دقیقاً همان چیزی است که آنها برنامهریزی کردهاند.
۲۰ ماه از آخرین شوکیس پلی استیشن میگذشت تا این که در نهایت، شب گذشته سونی مراسم جدیدی را برگزار کرد. متاسفانه در این رویداد شاهد لاینآپ غنیای از بازیهای فرست-پارتی نبودیم و انتظار ۲۰ ماهۀ طرفداران در کنار تیزرهای سینماتیک بیهدف از عناوین سرویسمحور و چندنفره، کمکی به این موضوع نمیکرد. در حالی که شوکیس قبلی پلی استیشن شامل عناوین جذابی مانند God of War Ragnarok و Wolverine میشد، این بار با غافلگیری قابل توجهای مواجه نشدیم.
قضیه این نیست که پلی استیشن بازیهای انحصاری کمی در چنته دارد. از Wolverine و Death Stranding 2 گرفته تا Rise of the Ronin، بازیهای چندنفرۀ The Last of Us و Horizon، همگی آثاری بودند که انتظار داشتیم در شوکیس پلی استیشن حضور داشته باشند و اگر دقیقتر بررسی کنیم، بازیهای بیشتری نیز میتوانستند در این رویداد شرکت کنند. اگرچه این احتمال وجود دارد که برخی از این بازیها را در سامر گیم فست که در تاریخ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ (۸ ژوئن ۲۰۲۳) برگزار میشود ببینیم، اما همچنان لاینآپ سونی در شوکیس دیشب ضعیف به نظر میرسد. حقیقتاً این رویداد نتوانست «فاز دوم» پلی استیشن ۵ را به تصویر بکشد. بر اساس شایعههای منتشر شده، سونی قصد داشت فاز دوم پلی استیشن ۵ را به نمایش بگذارد که مشخصاً چنین اتفاقی رخ نداد.
اینسایدر گیمینگ (Insider Gaming) گزارش میدهد که بسیاری از عناوین مورد انتظار ما که در مراسم حضور نداشتند، کاملاً آماده هستند، اما مشخص نیست که به چه دلیل سونی از آنها پردهبرداری نکرد. آیا سونی در نظر دارد شوکیس دیگری را در سال ۲۰۲۳ برگزار کند؟ نظر شما در این باره چیست؟
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات