۱۶ فیلمی که مخاطبین تا آخر تماشا نکردند - گیمفا
۱۶ فیلمی که مخاطبین تا آخر تماشا نکردند - گیمفا
۱۶ فیلمی که مخاطبین تا آخر تماشا نکردند - گیمفا
۱۶ فیلمی که مخاطبین تا آخر تماشا نکردند - گیمفا

۱۶ فیلمی که مخاطبین تا آخر تماشا نکردند

مینو فرجی
۱۳:۱۵ ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
۱۶ فیلمی که مخاطبین تا آخر تماشا نکردند - گیمفا

یک فیلم باید طوری غیرقابل تماشا باشد که تماشاگران قبل از پخش تیتراژ قید دیدنش را بزنند، و فیلم‌هایی که کاربران سایت ردیت به‌عنوان بدنام‌ترین ۱۶ فیلمی که مردم نتوانستند آن‌ها را به پایان برسانند، مشخص کرده‌اند حتی برای سرسخت‌ترین سینماگران هم غیرقابل تحمل هستند. چه به دلیل تدوین وحشتناک، چه یک فرضیه عجیب و غریب، یا درک کاملا نادرست از منبعی که فیلم بر اساس آن ساخته شده است، کاربران این فیلم‌ها را تا ۲۰ دقیقه بعدش تماشا کردند. طرفداران سایت Reddit تمام تلاش خود را کرده‌اند تا توضیح دهند چرا این فیلم‌ها ارزش دیدن تا آخر را ندارند.

جالب اینجاست که ظهور استریم منجر به جهش قابل توجهی در فیلم‌هایی شده است که ارزش تماشای کامل را ندارند. باتوجه به تعداد فیلم‌هایی که روی سرویس‌های استریم قرار می‌گیرند، دست کشیدن زودهنگام از یک فیلم عادی‌تر شده است، زیرا خاموش کردن تلویزیون راحت‌تر از ترک سالن سینماست؛ این چیزی است که باعث شده بسیاری از فیلم‌سازان در مورد استراتژی خود، بازنگری کنند. با این حال، این بدان معنا نیست که فیلم‌های تحسین‌شده منتقدان نیز قبل از پخش تیتراژ کنار گذاشته نمی‌شوند. حتی صبورترین کاربران ردیت نتوانستند فیلم‌های Wonder Woman 1984، The Matrix Resurrections و حتی The Irishman را کامل تماشا کنند.

۱۶. The Secret Life of Walter Mitty (2013)

۱۶ فیلمی که مخاطبین تا آخر تماشا نکردند - گیمفا

بن استیلر در سال ۲۰۱۳ در کمدی زندگی مخفی والتر میتی بازی کرد و با نقدهای متناقضی روبرو شد. در حالی که برخی از منتقدان جاه طلبی و تماشای آن را ستودند، برخی دیگر اظهار داشتند که شخصیت استیلر یک بار هم مانند یک “مرد معمولی” عمل نکرده است، که دقیقاً همان چیزی است که والتر میتی قرار بود باشد. در حالی که فیلم کمتر از دو ساعت بود، کاربرNydus The_Nexus نوشت که آنها قبل از اینکه صحنه‌های ابتدایی فیلم به پایان برسد، تلویزیون را خاموش کرده‌اند: “شخصاً آن را توهین آمیز و خسته کننده دیدم و ۱۰ دقیقه هم نگاهش نکردم”. همین کافی است تا فیلم به یکی از معدود فیلم‌هایی که مردم نتوانستند تمام کنند تبدیل شود.

۱۵. Me Time (2022)

۱۶ فیلمی که مخاطبین تا آخر تماشا نکردند - گیمفا

فیلم اصلی Me Time شبکه نتفلیکس، فیلمی در مورد پدر خانه‌داری که به تعطیلات آخر هفته می‌رود، همه شرایط موفق شدن را داشت، اما ظاهراً بدون صدا آمد و رفت. با این حال، در حالی که فیلم به سرعت در هاله‌ای از ابهام ناپدید شد، کاربر Renome آن را به دلایل اشتباه به خاطر می‌آورد و ادعا می‌کند که یکی از فیلم‌هایی است که مردم نتوانستند تمام کنند. وی خاطرنشان می‌کند، “فیلم را وسط کار خاموش کنید.” اگرچه این فیلم کوین هارت و مارک والبرگ را در نقش‌های اصلی در اختیار داشت، دو روز اول پخشش در جایگاه اول نتفلیکس قرار گرفت، اما نقدهای وحشتناکی دریافت کرد و امتیاز تماشاگران حتی به ۲۹ درصد رسید.

۱۴. Anger Management (2003)

۱۶ فیلمی که مخاطبین تا آخر تماشا نکردند - گیمفا

فیلم مدیریت خشم کمدی با بازی آدام سندلر در نقش جک نیکلسون و محصول سال ۲۰۰۳ است. این فیلم در مورد دیو بوزنیک (سندلر) است که تلاش می‌کند خشم خود را کنترل کند و به کلاس‌های مدیریت خشم به رهبری دکتر بادی رایدل (جک نیکلسون) می‌رود. این فیلم مسلماً در میان بدترین فیلم‌های آدام سندلر قرار دارد.برای بسیاری از بینندگان بسیار ناراحت‌کننده است که نمی‌توانند تا آخر آن را تماشا کنند. پس از اینکه یکی از کاربران ردیت گفت که هرچه تلاش کردند نتوانستند آن را تماشا کنند، Nydus_The_Nexus  نوشت: “فیلمی که درباره قهرمان اصلی که اساساً دچار گاز گرفتگی شده و مورد آزار روانی قرار می‌گیرد، خنده دار بود؟”

۱۳. Halloween Kills (2021)

۱۶ فیلمی که مخاطبین تا آخر تماشا نکردند - گیمفا

وقتی مجدد از فرنچایز هالووین ریبوتی براساس دو فیلم اصلی ساخته شد، به موفقیت بزرگی رسید. این باعث شد که انتظارات برای دنباله آن بالا باشد. با این حال، Halloween Kills تفرقه‌انگیز بود و برخی، به‌ویژه طرفداران طولانی‌مدت این فرنچایز، آن را ناامیدکننده می‌دانستند. Halloween Kills به جای ارائه مضامین ترسناک و تنش‌آمیز همانند سایر فیلم‌های هالووین، سعی کرد با استفاده از حس پارانویا، ترس ایجاد کند. بیشتر صحنه‌های Halloween Kills مردم شهر را نشان می‌داد که جمع شده بودند و می خواستند مایکل مایرز را بکشند، تا آنجا که حتی افراد بی‌گناه را در طول مسیر هدف قرار دادند، و همه این را جالب ندانستند. کاربر Bearmanly26 در Reddit نوشت: “من فیلم را تا نیمه دیدم… این فقط یک اسلوگ پر از شخصیت‌های گنگ و غیرسرگرم کننده بود که معمولاً دوست دارم ببینم به شیوه‌های سرگرم کننده به قتل می‌رسند، اما وقتی دیدم اینطور نیست، دیگر برایم مهم نبود.

۱۲. The Irishman (2019)

۱۶ فیلمی که مخاطبین تا آخر تماشا نکردند - گیمفا

در این بین فیلم‌هایی وجود دارند که مورد تحسین منتقدان قرار گرفته‌اند اما فرد نمی‌تواند کامل پای آن بنشیند. فیلم حماسی‌جنایی مارتین اسکورسیزی، مرد ایرلندی، بینندگان را در شرایط سختی قرار داد. مدت زمان این فیلم سه ساعت و ۲۹ دقیقه است و به جای اکران در سینماها روی نتفلیکس قرار گرفت. در حالی که نمی‌توان اسکورسیزی را به‌خاطر اینکه نتفلیکس به‌عنوان کسی که بودجه فیلمش را تامین مالی می‌کند سرزنش کرد، طولانی شدن آن در یک سرویس استریم به این معنی بود که تعداد زیادی از بینندگان زودتر فیلم را ببینند. کاربر Frenchtoasterss نوشت: “چند روز طول کشید تا مرد ایرلندی را کامل ببینم. این فیلم من را رنج داد. تجربه‌ای دردناک که هرگز مارتین اسکورسیزی را به خاطر قرار دادن من در این شرایط نمی‌بخشم.”

۱۱. The Dark Tower (2017)

۱۶ فیلمی که مخاطبین تا آخر تماشا نکردند - گیمفا

گاهی اوقات، تماشاگران نمی‌توانند یک فیلم را به پایان برسانند، زیرا با آن چیزی که آنها انتظار داشتند یا می‌خواستند مطابقت ندارد. یک مثال عالی زمانی است که از سری رمان‌های برج تاریک نوشته استفن کینگ در نهایت یک فیلم با بودجه کلان اقتباس صورت گرفت، اما به هیچ وجه به مجموعه کتاب‌ها وفادار نبود. این فیلم در دنیایی از مجموعه‌ رمان‌های برج تاریک اتفاق افتاد، اما وقتی بیش از حد از منبع اصلی دور شد، در زمره فیلم‌هایی قرار گرفت که مردم نتوانستند به پایان برسانند. کاربر Johnnyfiveundead نوشت: “فکر نمی‌کنم تا به حال به این اندازه احساس ناامیدی کرده باشم. این احساس آنقدر قوی بود که مجبور شدم بلند شوم و سالن را ترک کنم.”

۱۰. Underground 6 (2019)

۱۶ فیلمی که مخاطبین تا آخر تماشا نکردند - گیمفا

MovieMentor نتوانست تماشای فیلم مایکل بی، ۶ Underground را تمام کند، زیرا “تدوین کاملاً بی‌رحمانه بود.” این انتقادی است که بسیاری از فیلم‌های مایکل بی با آن مواجه هستند، اما نادیده گرفتن آن در این فیلم اکشن محصول ۲۰۱۹ دشوار است. از آنجایی که سکانس‌های اکشن زیادی در ۶ Underground، از جمله پارکور وجود دارد، به دلیل تدوین بد فیلم، پیگیری آنچه در حال وقوع است بسیار سخت است. در مقایسه با فیلم‌هایی که از پارکور در سکانس‌های اکشن به شیوه‌های عالی استفاده می‌کنند، مانند District 13 و Casino Royale، فیلم ۶ Underground بسیار آشفته است. حتی خارج از آن صحنه‌ها، در کل دو ساعت، مشکلات اساسی در تدوین فیلم وجود دارد.

۹. Mank (2020)

۱۶ فیلمی که مخاطبین تا آخر تماشا نکردند - گیمفا

TriscuitCracker دقیقاً مطمئن نیست که چرا Mank وجود دارد، و خاطرنشان کرد: “خیلی خوب فیلمبرداری شده است. اما من مدام فکر می‌کردم که چرا باید برایم مهم باشد.” این فیلم از نظر بسیاری یک پروژه بیهوده محسوب می‌شد، زیرا دیوید فینچر تصمیم گرفت این فیلم را که توسط پدرش در دهه ۹۰ نوشته شده بود، کارگردانی کند. Mank بر اساس چیزی جز یک شایعه ساخته شده است، و آن اینکه اورسون ولز آنقدر که مردم فکر می‌کنند در فیلمنامه شهروند کین نقشی نداشته است. اما اینطور نبود که ولز ادعا می‌کرد سال‌ها قبل از اینکه مانک به تولید برسد، درگیر آن بوده است. به همین دلیل، مانک در نهایت برای بسیاری بی‌معنی به نظر می‌رسید، زیرا بیش از یک بیننده معتقد بود که این پیش‌فرض متزلزل در نهایت با فیلم‌‌سازی درستی حفظ نشده است.

۸. The Matrix Resurrections (2021)

۱۶ فیلمی که مخاطبین تا آخر تماشا نکردند - گیمفا

با توجه به اینکه تعداد زیادی مونولوگ در The Matrix Resurrections وجود دارد، تعجب آور نیست که برخی از بینندگان گزارش دادند که نتوانستند بنشینند و تماشای چهارمین فیلم ماتریکس را متوقف کردند. bicameral_mind ادعا می‌کند که آنها «نمی‌توانستند برای نگاه کردن کل فیلم خود را آزار دهند»، احساسی که توسط بسیاری از منتقدان فیلم تکرار شد. ماتریکس ۴ بیش از حد زمان زیادی از فیلم را صرف ساختن جهانش کرد و اکشن و پیش‌فرض عمیق و در عین حال قابل هضم فرنچایز را از دست داد (و بینندگان را گیج کرد و باعث شد که بسیاری دنباله ماتریکس ۲۰۲۱ را مزخرف بدانند.)


۷. Wonder Woman 1984 (2020)

۱۶ فیلمی که مخاطبین تا آخر تماشا نکردند - گیمفا

سری اول Wonder Woman موفقیت بزرگ برای DC Extended Universe رقم زد، زیرا بسیار مورد تحسین منتقدان و تماشاگران قرار گرفت. با این حال، Wonder Woman 1984 تقریباً برعکس بود و طبق گفته DickRaglessMD به فهرست فیلم‌های DC که مردم نتوانستند تمام کنند اضافه شد. فیلم ۲۰۲۰ با استقبال منفی وحشتناکی روبرو شد و این کاربر فیلم را “فوق العاده بد، و در واقع بسیار بد” خواند. در حالی که Wonder Woman 1984 برخی چیزها را به درستی انجام داد، به تصویر کشیدن ناخوشایند شخصیت‌های شرور و داستان عشق عجیب و غریبش باعث شد بسیاری از بینندگان حاضر به اتمام فیلم نباشند تا مبادا لذت آنها از Wonder Woman لکه‌دار شود.

۶. Anchorman 2: The Legend Continues (2013)

۱۶ فیلمی که مخاطبین تا آخر تماشا نکردند - گیمفا

Anchorman 2: The Legend Continues از همان فرمولی پیروی می‌کند که با نسخه قبلی خود بسیار خوب عمل کرد، زیرا فیلم سال ۲۰۱۳ پر از تبلیغات و بازیگرانی است که از یکدیگر جدا می‌شوند. اما کاملاً به خوبی نسخه اصلی عمل نکرد. کاربر Gogojack در مراحل اولیه فیلم شگفت‌زده شد اما پس از تماشای تنها ۲۰ دقیقه از فیلم، آن را خاموش کرد. در یک مقایسه خنده‌دار و مناسب، کاربر Reddit همچنین خاطرنشان می‌کند که The Legend Continues “مثل یک بطری نوشیدنی فاسد است.”

۵. The Hitman’s Wife’s Bodyguard (2021)

۱۶ فیلمی که مخاطبین تا آخر تماشا نکردند - گیمفا

با وجود اینکه عنوان فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard بسیار دهان پرکن بود، برخلاف مدت زمان کوتاه فیلم، برای بینندگان بسیار طولانی بود. بر اساس تجربه TVxStrange، فیلم ۲۰۲۱ یکی از فیلم‌هایی است که مردم نتوانستند تمام کنند. کاربران اظهار داشتند که “تقریباً در نیمه فیلم به خواب رفتند و علاقه‌ای به اتمام آن نداشتند.” در حالی که اولین فیلم از این مجموعه یک رقیب قوی برای بهترین کمدی پلیسی‌رفاقتی اواخر دهه ۲۰۱۰ است، دنباله آن بسیار پر پیچ و خم و پر از کلیشه‌های ژانر خسته کننده بود. در نتیجه، خیلی جای تعجب نیست که کاربران ردیب وسط فیلم خوابشان گرفته است.

۴. The Many Saints Of Newark (2021)

۱۶ فیلمی که مخاطبین تا آخر تماشا نکردند - گیمفا

The Many Saints of Newark یک فیلم گانگستری بسیار کاربردی است، حتی برای کسانی که پیش درآمد آن، The Sopranos، را ندیده‌اند. با این حال، فیلم ۲۰۲۱ همچنان منتقدان خود را داشت. Dangerous_Fold9140 ادعا می‌کند که نتوانسته فیلم را کامل نگاه کند: “کاملاً وحشتناک بود. نتوانستم آن را تمام کنم، مهم هم نیست.” اگرچه Many Saints مملو از صحنه‌های خشونت‌آمیز است که در سریال The Sopranos بد به نظر نمی‌رسند، اما همچنان کیفیت و شخصیت اصلی جذابی را که سریال تلویزیونی The Sopranos داشت، ندارد. بسیاری نیز هستند که احساس می‌کنند این داستان بهتر بود در یک برنامه تلویزیونی نیز بیان می‌شد، زیرا به The Many Saints of Newark فضای بیشتری برای کشف شخصیت‌هایش می‌داد؛ چیزی که The Sopranos به آن شهرت داشتند.

۳. F9 (2021)

۱۶ فیلمی که مخاطبین تا آخر تماشا نکردند - گیمفا

حتی بزرگ‌ترین طرفداران سری فیلم‌های سریع و خشن که با هر سری ناامید می‌شوند اینبار با F9 ناامیدیشان وارد سطح دیگری می‌شود. اگرچه بازگشت هان، ماشینی با موتور موشک، و نابود کردن کل ادینبورگ هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد، اما کاملاً بی‌معنی است. Medster101 نتوانست تماشای فیلم را تمام کند زیرا “دیگر سرگرم کننده نیست.” بین رفتن به فضا، تبدیل شدن به سوپر جاسوس و داشتن قدرتی که حتی سوپرمن هم قادر به انجام آن نیست، نهمین سری این مجموعه حتی با استانداردهای Fast and Furious بسیار غیرواقعی است. در حالی که برخی از ادامه داستان مردم محور F9 لذت می‌بردند، بسیاری دریافتند که این داستان بسیار با آنچه سریع و خشن اصلی بود، فاصله دارد.

۲. Sorry to Bother You (2018)

۱۶ فیلمی که مخاطبین تا آخر تماشا نکردند - گیمفا

برخلاف سایر فیلم‌هایی که کاربران ردیت از نیمه بیخیال شدند، Sorry to Bother You در واقع مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. این فیلم یک کمدی سورئالیستی درباره گروهی از مردم است که در یک مرکز تماس کار می‌کنند، اما دقیقاً شبیه سریال The Office نیست و همه چیز آنطور که به نظر می‌رسد نیست. فیلم ۲۰۱۸ با هر صحنه عجیب‌تر می‌شود، به همین دلیل است که SweetFlamingJerk نتوانست آن را تمام کند. او فکر می‌کرد که «پیامی غول‌پیکر جلوی صورتتان گرفته می‌شود که هر کسی می‌تواند از یک مایل دورتر ببیند» است. فیلم ۲۰۱۸ بُعد اجتماعی ظریفی ندارد، اما بیش از حد چیزی است که Sorry to Bother You را به طرز مضحکی سرگرم کننده کند. با این حال، قطعاً یک سلیقه اکتسابی است، به همین دلیل برخی متوجه می‌شوند که قبل از پایان فیلم، تلویزیون را خاموش کنند.

Dolittle (2020) .1

۱۶ فیلمی که مخاطبین تا آخر تماشا نکردند - گیمفا

در حالی که تقاضای بسیار زیادی برای سریال شرلوک هلمز ۳ یا حتی دنباله Kiss Kiss Bang Bang  وجود دارد، انتخاب رابرت داونی جونیور برای بازی در فیلم Dolittle پس از پایان دوران تصدی تونی استارک در بهترین حالت سوال برانگیز است. اگرچه نقش این بازیگر در فیلم کمترین مشکل است، اما Pizzapiejaialai از داونی به عنوان دلیلی بر اینکه Dolittle یکی از فیلم‌هایی است که مردم نتوانستند تمام کنند یاد می‌کند: “دقیقه‌ای که شنیدم RDJ با لهجه ولزی بسیار وحشتناکی صحبت می‌کند، Dolittle را خاموش کردم.” برخلاف دیگر فیلم‌های این بازیگر، این فیلم دقیقاً دنیا را درنوردید و یک فاجعه در باکس آفیس بود.

منبع: اسکرین رنت

red-eyed Banished Knightlul-bookسپهرvahid gameressi007انسانHaj_HosseinDARKSIRENunknownGodTheMThunderDoomغازچرونDota2AlborzDarkĝzFineGamerBlueChris redfieldThe greatEAGAMERmore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

۱۶ فیلمی که مخاطبین تا آخر تماشا نکردند - گیمفا
۱۶ فیلمی که مخاطبین تا آخر تماشا نکردند - گیمفا
۱۶ فیلمی که مخاطبین تا آخر تماشا نکردند - گیمفا
۱۶ فیلمی که مخاطبین تا آخر تماشا نکردند - گیمفا
۱۶ فیلمی که مخاطبین تا آخر تماشا نکردند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

۱۶ فیلمی که مخاطبین تا آخر تماشا نکردند - گیمفا
۱۶ فیلمی که مخاطبین تا آخر تماشا نکردند - گیمفا