اطلاعات فاش شده از Assassin’s Creed Mirage به مدت زمان گیمپلی، مخفیکاری و موارد دیگر اشاره دارد
اخیراً یک منابع داخلی معروف یوبیسافت، جزئیاتی پیرامون Assassin’s Creed Mirage فاش کرده است که مطمئناً برای منتظران این بازی جذاب خواهد بود.
منبع داخلی مذکور که تحت نام ‘j0nathan’ فعالیت دارد، اطلاعاتی حول ستینگ، مکانیکها، ویژگیهای نوآورانه، مدت زمان گیمپلی، داستان و تاریخ عرضه به اشتراک گذاشت.
در ادامه، به صورت موردی، جزئیات جدید فاش شده از Assassin’s Creed Mirage را مطالعه میکنید:
- نقشۀ بازی اندازهای مشابه با پاریس در Unity و لندن در Syndicate را خواهد داشت
- به عنوان مقدمه، بازی در محیطی مجزا از نقشۀ اصلی روایت میشود و سپس شما را به محیط اصلی انتقال میدهد
- بازی ابتدا بسیم را در شهری که به دنیا آمده است به تصویر میکشد که پس از شکست خوردن در یک دزدی، مجبور میشود به بغداد مهاجرت کند، جایی که بیشتر اتفاقات بازی در آن روایت میشود
- بسیم به مانند بسیاری از عناوین AC گذشته، تعدادی هدف در سرتاسر شهر بغداد دارد که باید آنها را به قتل برساند
- گیمپلی بازی ۱۵ ساعت خواهد بود
- بسیم از نظر قدرتی بسیار ضعیف بوده و به همین خاطر بازی تاکید بسیار زیادی روی مخفیکاری و ابزار در دسترس بسیم دارد
- بازی چهار سطح شهرت (Reputation) دارد، هر چه پلیر معروفتر و موفقتر باشد دنیای بازی سختتر و ابزار در دسترس بسیم بیشتر خواهند شد
- بازی از یک سیستم جدید پارکور و انیمیشن بهره میبرد که از Origins بهتر خواهد بود
- بازی تقریباً شامل هیچ صحنه و اشارهای به دنیای مدرن نمیشود
- توانایی استخدام جنگجویان به مانند AC 2 و AC Brotherhood وجود خواهد داشت
- بازی در تاریخ ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) امسال عرضه میشود
طبق گزارشها، یوبیسافت حداقل دو مرتبه انتشار بازی Assassin’s Creed Mirage را به تاخیر انداخته است. این شرکت در ابتدا قصد داشت بازی مذکور را در اواخر سال ۲۰۲۲ یا اوایل ۲۰۲۳ عرضه کند. وقایع این بازی در قرن نهم و در شهر بغداد جریان دارد و به گفتۀ سازندگان، این اثر ادای احترامی برای عناوین کلاسیک Assassin’s Creed محسوب میشود.
نظر شما در این باره چیست؟
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
نظرات
قشنگ از اون پست قبلی راجع به دویدن میشه ۲۰ ۳۰ تا کامنت هفته جور کرد
ولی واقعا هایپم واسش تنها نگرانیم یوبی سافته
آقا من نمیفهمم چرا باید برای این بازی هایپ بود
هر سال یه نسخه جدید ازش منتشر میشه هر نسخه هم افتضاح تر از نسخه قبلی
اینا امید واهیه به نظرم، به قول کریتوس توقعاتتو پایین نگه دار تا نا امید نشی
دقیقا واسه سری اساسینز کرید نباید هیچ توقعی داشته باشی، باید انقدر به خودت اطمینان بدی که این بازی خراب میکنه تا وقتیکه منتشر شه خیلی ناامید نشی.
اساسین کرید و اودیسه به نظر من خوب بود فقط اساسین کرید والهالا تو کل سری یه بار کمی بد شد که این بار ایشالا مثل اون دفعه نمیشه
مگه والهالا لقب شاهکار رو نگرفت همینجا
مگه نگفتن از ویچر هم والاتر و بهتره
چرا منه گیمر وقتی بازیش کردم فکر کردم نصف بازی کپی دو نسخه قبله
از منو ها تا دیالوگا تا گیمپلی و نوع ماموریتا
این نسخه هم از الان بگم که همون نسخه اریجینزه که فقط بخش بیابونشو حذف کردن
و چون لازم نیست واسه هر ماموریت نیم کیلومتره واقعی شتر سواری کنی و دیالوگ بشنوی کوتاه تر شده
کسی بهتون گفته قراره شاهکار تحویلتون بدیم که اینقد
امیدوارین
برای چی چرت می گی کجا هر سال داره میاد, اودیسه که ۲۰۱۸ اومد والهالا که ۲۰۲۰ اومد سه سال پیش تازه بعد سه سال داره یه اساسینز میاد 😐
خب اینطوری که بدتر شد
دو نسخه ای که دو سال بین هرکدومشون فاصله بینشون بوده افتضاح ترین نسخه های اساسینز کرید بودن 😐
میان یه بازی از کشورمون کپی پیست می کنن و ایده دزدی می کنن ولی ۱ نسخه هم تو خود کشورمون نیست
جالبه نه!
خیر جالب نیست!
در نسخه ی (ادیسه) دیدیم که چه گندی زده اند با روایت تاریخ ایرانیان!
یا حتی بازی (شاهزاده ایرانی) که فقط اسمش ایرانی است!
خودمان باید حرکتی بزنیم
خودمون اگه حرکتی بزنیم کپی رایت مارو اعمال قانون میکنه
باید از شاهنامه که این همه شخصیت مختلف و خوراک فیلم های فانتزی و یا حماسی داره استفاده کنیم
ببینید اینا از یه مش حشیشی چی در اوردن
اون وقت ما با این همه اسطوره و افسانه مجبوریم خدای اب و برق و گاز اونا رو ببینیم
البته که حشاشین کم گردن کلفت نبوده اند
خواستم پیاز داغشو زیاد کنم
حشاشین اسمشون بود حشیشی چیه :/
حشیش میزدن
بخاطر همین داخل نبرد های تن به تن یه تراکتور واقعی بودن
ای داد بیداد این که تو جزئیات فاش شدش ویژگی منحصر به فرد و ناب دویدن نداره
خدا نکنه دویدن ازش حذف نکرده باشه
یا مرگ یا دویدن
گفتی دویدن یه شعر به ذهن من رسید گفتم بسرایم سریع
تو که گم کرده راهی به دویدنت امیدی نیست
تو که خسته تر از مایی به پیدائیت امیدی نیست
چون نباید هویت ایرانی وجود داشته باشه . کل هدفشونم همینه. اگه میتونستن کلا تمدن های خاورمیانه و شرق رو ازتاریخ حذف میکردن چون همیشه مثل چماق تو سرشونه
از خارجیان چه انتظاری مثلاً بازی تو ایران اتفاق میافته ولی همه چی عربیه😐
بازیساز های ایرانی خودشون در باره ی تاریخ عربستان بازی میسازن.
از خارجیا چه انتظاری داری؟
نمیدونم راسته یانه ولی شنیدم که یکی از کارمند های ایرانی یوبیسافت توییت زده بوده که : از یوبیسافت پرسیده چرا با اینکه این بازی از رو حشاشین های ایرانی الگو گرفتید ولی هیچکدوم از بازی ها تو ایران نیست یوبیسافت گفته که قرار بوده به جای اساسین کریید ۱ یک نسخه از پرنس آف پرشیا به نام پرنس آف پرشیا : اساسین بیاد که داستان یه شاهزاده که پیرو دین شیعه اسماعیلی هست پیش حسن صباح میره و تبدیل به حشاشین میشه ولی معلوم نیست چه اتفاقی افتاده که یوبیسافت کلا ایران رو میزاره کنار میره ip جدید اساسین رو میسازه و بقیشو خودت میدونی
اگه این دروغ ها راست باشع
میشه به اینده این سری امیدوار تر بود
به نظرم میخواد اون مخفی کاری قبلا رو بیاره دواره به بازی ، امیدوارم کپی نکرده باشه اساسین های قبلو 🦦🔫💀
یوبیسافت ریمیک پرنس رو بده کپکام تا دیر نشده..
این عدم اشاره به دنیای مدرن اگر منظورش حذف قسمتهای Animus باشه عالیه. چون به نظرم Animus فقط حال و هوای بازی رو بهم میزد.
البته تا زمانی که دزموند بود جذاب بود. من عاشق قسمت های مدرن بازی بودم. از یه جا به بعد خراب کردن طوری شده بود که دیگه حالم از انیموس بهم میخورد.
بنظر خوب میاد
یعنی بلاخره میخوان برگردن به حالت تمرکز رو مخفی کاری و پارکور؟
البته امیدوارم ایندفعه نگیرن نسخه قدیمی مثل یونیتی کپی پیست کنن
ترکیبی از ایتزیو کالکشن و یونیتی و یه مپ جدید و یکی دو تا آپشن جدید ، فقط کسایی که از شماره یک عاشق بازی بودن اینطور وقتایی در هر صورت بازی رو میخرن و پلی میدن که این روند هم آخرش تموم میشه و این پروژه شکست بدی میخوره نهایتاً ، مگر اینکه یوبیسافت یه کاری کنه یا کلا بازی رو بده راکستار نورث بسازه 😍😁
دارم کم کم به بازی امیدوار میشم
نمی دونم چرا حس میکنم نسبت به والهالا گرافیکش بالا نیومده.
اساسین تو ایران هم خیلی جالب می شه ، مثلا تو دوره چنگیز خان یا مثلا از قیام کننده های دوره تیموری.
اصل حشاشین در واقع برای ایران بوده است!
حالا یوبی سافت بیاید منت سر ما انسان های حقیر بگذارد و یک بازی با کلی تحریف و توهین بسازد؟!
نخواستیم،گور بابایشان
ایول دمت گرم دقیقا
حاجی این تصمیم با دیدن دویدن دو ثانیه ای تشخیص دادی؟
به نظرمنم اگر روزی روایتی از ایران بشه بهتره تو حول محور تاریخ خود این افراد باشن ( یعنی تو زمان های قرون وسطی )
من خودم انتظار دارن تو چند سال روایت داستان کاراکتر گولان گان رو بگن (حمونی که مجسمش تو نسخه ۲ بود و به اسب چنگیزخان تیرزده بود)
دلتون خوشه شمام. یه زیر نویس فارسی نداره هیچ گیمی. همیشه ای پی هامون تو بازی های انلاین تحریمه. یه بازی رو نمیتونی مثه ادم قانونی بخری و هزار مدل فوت و فن باید بزنی.
یادمه همیشه تریلر های سری اساسینز کرید جزو بهترین تریلر های دنیای گیم بود
فضاسازی و چیزی که داخل تریلر نشون میدادن به طرز عجیبی خفن بود
از بعد از سندیکیت این قضیه خیلی کمرنگ شد
🤣🤣💀
تریلر سینماتیک البته.
هیچکدومشون In-Engine هم نبودن چه برسه In-Game :دی
داره جالب میشه
توانایی استخدام جنگجویان به مانند AC 2 و AC Brotherhood وجود خواهد داشت😲💕
تو اودیسه هم میشد، لول به یه حدی که میرسید میتونستی خدمه ی و جنگو های کشتی ت رو به عنوان حواس پرت کنی و کمک گرفتن و نیروی کمکی بفرستی علاوه بر اون میتونستی حیوون اهلی کنی چقدر حال میداد وقتی شیر یا خرس اهلی میکردم
پس فقط به خاطر گیم پلی اش هم که شده است،بنده این بازی را تجربه میکنم
تبریک به یوبیسافت ،بلاخره توانست نظر بنده را به بازی جدیدش جلب کند
اقای یوبی سافت اساسین فرقه ای ایرانی بود
*حشاشین
با تفاوت های خیلی زیاد آره ایرانی بود نه اینی که یوبی سافت نشون میده
مدت هاست هوس یه همچین بازیی کرده بودم . کوچیک و گیمپلی خوب و کوتاه اما خوب و درست حسابی اودیسه و اوریجینز و والهالا مپ بزرگی داشتند و گیمپلی برای اون مپ ها به قدر کافی خوب نبود .
به به اساسینز کرید یعنی این. ۱۵ تا ۲۰ ساعت مدت زمان منطقی و خوب اساسینز کرید های اصلی بوده اینم مثل همونه. بالاخره به بازی خوب میخوان بسازن نه امثال والهالا ۲۰۰ ساعت بازی به شدت بی محتوا و خسته کننده
تنها دلیلی که والهالا رو تموم کردم فقط برای گرفتم میولنیر بود که اون اخراش هم هی داشتم میگفتم:چرا تموم نمیشه
هایپم برای این بازی خیلی بیشتر شد امیدوارم شاهد یک اساسین خارقالعاده باشیم نه یک چیز تکراری که فقط محیط عوض شده باشه مثل اینکه یوبی قراره با این بازی ی کامبک بزنه امیدوارم همین طوری که فکر میکنم باشه
تو بازی برادرهود استخدام مزدورها خیلی کارایی داشت.چهار نفر بودن دوجین سرباز رو از بین میبردند.
همونایی که میخوام 🤤
برای بازی خیلی هایپم اول بازی برگشته با حال هوای مخفی کاری یعنی اصل سری اساسین گیم پلی بازی کلا ۱۵ ساعته این خیلی خوبه به نظرم والهالا که صد ساعت اینا گیم پلی داشت شاید نصف بیشتریش کارای تکراری بود صدرصد ی بازی ۱۵ ساعده مفید بهتر از ی بازی ۱۰۰ ساعتس که نصفش تکراری باشه توانایی استخدام جنگ جو مثل برادر هود و اساسین ۲ هم هست که واقعا بی نظیره اگر مثل اونا باشه بازی پارکور جدید خواهد داشت که بهتر از اوریجنز خواهد بود همه اینا داره میگه که قراره با ی اساسین خوب طرف باشیم بالاخره اساسینی که واقعا اساسین باشه فقط باگ نداشته باشه و مشکلات فنی اون ۳ تا آخری هم بازیای سرگرم کننده ای بودن فقط اساسین نبودن
همینطوری داره منو امید وارتر میکنه دیگه گیم پلی هم منتشر بشه مثله قدیم باشه دیگه میشه گفت بازگشت به ریشه ها
خوبه که داستان از محیط جدا از نقشه شروع میشه ولی یکم تکراری داره میشه تو بازی های یوبی سافت
“گیمپلی بازی ۱۵ ساعت خواهد بود”
“بسیم از نظر قدرتی بسیار ضعیف بوده و به همین خاطر بازی تاکید بسیار زیادی روی مخفیکاری و ابزار در دسترس بسیم دارد”
..آقا عالی مخصوصا این دوتا بخش که واقعا جذاب به نظر میان ( بله اگه ۱۵ ساعت باشه خیلی بهتر از اودیسی با ۶۰ ساعت محتوای پوچه )..اون محیطی هم که گفته در ابتدای بازی قراره توش باشیم احتمالا یکی از قلعه های حشاشین هست که آموزش میبینیم و اون tutorial بازی اونجا شکل میگیره
اگر چه همه عناوین اسیسن کرید و نرفتم اما همشونو به نوعی دوست دارم به ویژه سه نسخه ، اودیسه ، سندیکیت ، والهالا
((بازی تقریباً شامل هیچ صحنه و اشارهای به دنیای مدرن نمیشود))
خداروشکر 🤲
اگه مثل اساسین برادرهود و رولوشن بشه اساسین پرورش داد واقعا جالب میشه
از همه مهمتر ، کاراکتر اصلی میتونه بدوعه 🗿🗿🗿
این بازی قشنگ بوی یه Assassin’s Creed واقعی میده
همین که هیچ صحنه اشاره به دنیای مدرن نمیشود
و باعث نمیشود وسط داستان نیم ساعت سر لیلا الاف بشیم و الکی دوتا ایستراگ نشونمون بدن جای شکرش باقیست
بسیم از نظر قدرتی بسیار ضعیف بوده و به همین خاطر بازی تاکید بسیار زیادی روی مخفیکاری و ابزار در دسترس بسیم دارد
اینجوری خیلی هم خوب نیس نه مقل این که بیشتر مخفی کاری و یارو قدرت بدنیش پایینه نه مثل ایور تو والهالا کا مخفی کاریش خیلی کمه و خیلی تو تن به تن قویه
من برا همین اودیسه رو ترجیح میدم چون بازی همه چیزش بالانس بود الکسیوس(یا کاساندرا) هم قوی بود هم مخفی کاری زیاد داشت. و یه چیز دیگه چرا گیم پلی ش کم شده؟
بهترین قسمت این خبر فقط عدم وجود محتوای مدرنه که واقعا بی فایده بودش در نسخه های قبلی.
یعنی میخوای بگی دزموند که دنیای مدرن بود که از نصف اساسین ها هم بهتره بی فایدس
متاسفانه من نسخه های اولیه رو بازی نکردم و منظورم از یونیتی به بعد بود.
آها اگه منظورت بعد یونیتی هست
که حرفت درسته
رفتن سراغ مخفی کاری حللا نرن برن اسکی بزن که بعیدم نی/:
اینقدر افشا نکنید.هیجان رونمایی رسمی رو رسما به فنا دادین😒
از همون ویدعوی دویدن میشه فهمید شخصیت خیلی سنگین شده و میزان اکشن نسبت به دوربین خیلی کمتر شده
اگه این بازی خوب نفروشه به این معنیه که دیگه هر نسخه ای از اساسین بیاد تبدیل به بازی rpg میشه
بسیم از نظر قدرتی بسیار ضعیف بوده (بسیار) این خوب نیست و به همین خاطر بازی تاکید بسیار زیادی روی مخفیکاری(این خوبه باید بیاد تا ببینم) و ابزار در دسترس بسیم دارد. یعنی گجت بازی