۱۰ تفاوت اصلی مرد عنکبوتی سونی با مارول - گیمفا
۱۰ تفاوت اصلی مرد عنکبوتی سونی با مارول - گیمفا
۱۰ تفاوت اصلی مرد عنکبوتی سونی با مارول - گیمفا
۱۰ تفاوت اصلی مرد عنکبوتی سونی با مارول - گیمفا

۱۰ تفاوت اصلی مرد عنکبوتی سونی با مارول

مینو فرجی
۱۴:۰۰ ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
۱۰ تفاوت اصلی مرد عنکبوتی سونی با مارول - گیمفا

انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse  از چندین جهت نکات مثبت و قوی برای کمپانی سونی نسبت به دنیای سینمایی مارول دارد. کانسپت درون دنیای عنکبوتی یا همان Spider-Verse در سال‌های اخیر به شدت محبوب شده و محبوبیتش را در انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse  و فیلم Spider-Man: No Way Home شاهد هستیم؛ جایی که همتایان چندوجهی اسپایدرمن دیده می‌شوند. گرچه فیلم‌های دنیای عنکبوتی سونی جذابیت بیشتری نسبت به مارول استودیوز دارند.

گرچه واقعیت‌های متناوب تم اصلی مجموعه مولتی ورس مارول هستند؛ مواجه پیتر پارکر با مولتی ورس در فیلم Spider-Man: No Way Home بسیار مستقل بود، جایی که وی دشمنانش را راهی دنیاهایشان می‌کند و با گونه‌های مولتی ورس خود خداحافظی می‌کند. در حالی که فیلم‌های دنیای سینمایی مارول مانند Avengers: The Kang Dynasty و Avengers: Secret Wars می‌توانند روح Spider-Verse را زنده نگه دارند، اما فیلم‌های Spider-Man: Into the Spider-Verse و Spider-Man: Across the Spider-Verse بیشتر در این امر موفق بوده‌اند. با توجه به اینکه فیلم‌های Spider-Verse سونی با نسخه‌ی مولتی ورس خود خیلی کار می‌کنند، به نظر می‌رسد که مولتی ورس دنیای سینمایی مارول با مقایسه‌های تاسف‌بار خاصی مواجه خواهد شد.

Spider-Man: Across The Spider-Verse .10 مولتی ورس دنیای سینمایی مارول را خسته کننده کرده است:

۱۰ تفاوت اصلی مرد عنکبوتی سونی با مارول - گیمفا

 Spider-Man: Into the Spider-Verse با معرفی چندین شخصیت شرور مختلف و هفت گونه اسپایدرمن که هر کدام سبک انیمیشن منحصر به فرد خود را دارند، مستقیماً وارد عمل شد. جذابیت رنگ‌ها، اکشن زیاد، و کمدی به موقع از ویژگی‌های منحصر به فرد فیلم هستند. اکنون، Spider-Man: Across the Spider-Verse با تعداد بی‌شماری اسپایدرمن جدید، مجموعه‌ای مبتکرانه از آنتاگونیست‌ها در قالب The Spot و Spider-Man 2099، و برداشتی شگفت‌انگیز از مولتی ورس، سطح فیلم را بالا می‌برد.

فیلم‌های مرد عنکبوتی سونی نسبت به دنیای سینمایی مارول که به ساخت مولتی ورس پیچیده خود در چندین فیلم و نمایش ادامه داده است، نگاه جسورانه‌تری داشته است، اما هنوز آن را فراتر از چند نوع نبرده و برخی واقعیت‌های متفاوت را بررسی نکرده است. در واقع، فیلم‌های Spider-Verse از ایده‌های مشابه سریال Loki، فیلم‌های Doctor Strange in Multiverse of Madness، Spider-Man: No Way Home، و Ant-Man and the Wasp: Quantumania استفاده کرده‌اند، اما آنها را ساده کرده‌اند تا بر روی امکانات هیجان انگیزی که به صورت بصری و روایی به ارمغان می‌آورند، تمرکز داشته باشند. شاید فیلم‌های آینده دنیای سینمایی مارول با انرژی Spider-Verse مطابقت داشته باشند، اما تا آن زمان، ممکن است مولتی ورس دنیای سینمایی مارول همچنان در مقایسه بهتر به نظر برسد.

۹. فیلم Across the Spider-Verse تقاضای بیشتری برای حضور افتخاری اسپایدرمن مارول ایجاد می‌شود:

۱۰ تفاوت اصلی مرد عنکبوتی سونی با مارول - گیمفا

حضور توبی مگوایر و اندرو گارفیلد در فیلم Spider-Man: No Way Home، حتی زمانی که حضور آنها هنوز تایید نشده بود، بخش بزرگی از جذابیت فیلم بود، در حالی که Spider-Man: Across the Spider-Verse چنین نام‌های بزرگی ندارد، صدها گونه مختلف از اسپایدرمن را نشان می‌دهد که ثابت می‌کنند واقعاً Spider-Verse انیمیشن سونی چقدر بزرگ است. این رقابت برای دنیای سینمایی مارول دشوار خواهد بود، زیرا به دلیل حقوق مشترک بین سونی و مارول، ارائه نسخه‌های جدید اسپایدرمن در لایو اکشن‌ها بسیار پرهزینه‌تر، زمان‌برتر و پیچیده‌تر است.

۸. فیلم Across the Spider-Verse می‌تواند از مگوایر و گارفیلد استفاده کند (اما مارول دوباره نمی‌تواند اینکار را بکند):

۱۰ تفاوت اصلی مرد عنکبوتی سونی با مارول - گیمفا

علاوه بر تعداد زیادی از گونه‌های اسپایدرمن که در Spider-Man: Across the Spider-Verse حضور دارند، این احتمال نیز وجود دارد که توبی مگوایر و اندرو گارفیلد در دنباله آن صداپیشگی کنند. به هر حال، بکار گرفتن بازیگران در نقش‌های مخفی صدا بسیار آسان‌تر است و افزودن آن‌ها به انیمیشن مرد عنکبوتی می‌تواند باعث شود مولتی ورس بدون نیاز به توضیحات پیچیده‌‌ای، گسترده‌تر به نظر برسد. برای بازگرداندن مگوایر و گارفیلد به دنیای سینمایی مارول، مرد عنکبوتی تام هالند باید ناشناس ماندن خود را زیر پا گذاشته و یک بار دیگر با دکتر استرنج تماس بگیرد – و این بار بعید است که جادوگر پس از آن همه هرج و مرج که طلسم قبلی ایجاد کرد، بتواند به پیتر کمک کند.

۷. دنیای سینمایی مارول بهانه‌های کمتری برای استفاده نکردن از مایلز مورالز دارد:

۱۰ تفاوت اصلی مرد عنکبوتی سونی با مارول - گیمفا

مایلز مورالز از زمان خلقتش در سال ۲۰۱۱ همچنان محبوبیت خود را افزایش داده است و البته انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse نقشی کلیدی در آن ایفا کرده، زیرا او را نه تنها قهرمان یک فیلم پرفروش، بلکه قهرمان یک جهان چندگانه کرد. Spider-Man: Across the Spider-Verse بیش از پیش توجه همگان را به سمت مایلز مورالز جلب می کند و او با تصمیم خود برای رد سرنوشتش، زندگی دیگر مردان عنکبوتی را بی‌ثبات می کند. پس از اشاره‌ای کوچک به مایلز مورالز در Spider-Man: Homecoming، انتظارات از نسخه دنیای سینمایی مارول مایلز مورالز به طور طبیعی بالا رفته و فیلم‌های Spider-Verse همچنان سطح توقع لایو اکشن او را بالا می‌برند.

۶. گرفته شدن حق حضور مایلز مورالز در فیلم‌ها توسط دنیای سینمایی مارول مهم تر است:

۱۰ تفاوت اصلی مرد عنکبوتی سونی با مارول - گیمفا

اگرچه معرفی لایو اکشن مایلز مورالز در دنیای سینمایی مارول به این استودیو کمک می‌کند تا با فیلم‌های Spider-Verse پیش‌روی کند، اما استفاده نادرست از این شخصیت بسیار بدتر از عدم معرفی او خواهد بود. از آنجایی که فیلم‌های Spider-Verse برای توسعه مایلز به عنوان یک شخصیت چند بعدی وقت گذاشته اند، دنیای سینمایی مارول برای انجام همین کار به زمان کافی نیاز دارد. به نظر می‌رسد خیلی زود است که مرد عنکبوتی تام هالند در دوران حرفه‌ای ابرقهرمانی‌اش شاگردی کند یا با جانشینش ملاقات کند، این باعث می‌شود مایلز مورالز به این زودی‌ها در دنیای سینمایی مارول حضور پیدا نکند. با این حال، غیبت مایلز مورالز احساس می‌شود در حالی که همتایان کمیک، انیمیشن و بازی‌های ویدیویی او همه توجه را به خود جلب می‌کنند.

۵. فیلم Across the Spider-Verse می‌تواند خلاق‌تر از مرد عنکبوتی مارول باشد:

۱۰ تفاوت اصلی مرد عنکبوتی سونی با مارول - گیمفا

با توجه به اینکه این یک ویژگی مستقل است، فیلم‌های مرد عنکبوتی سونی آزادی‌های خلاقانه‌ای را با کمک جلوه‌های بصری خود به دست می‌آورند که دنیای مرد عنکبوتی مارول و سونی جرات دنبال کردن آن را ندارند. فیلم‌های Spider-Verse از رسانه‌های متحرک بهره می‌برند تا دنیای چندگانه را به‌عنوان ترکیب بصری خیره‌کننده از سبک‌ها با طرح‌های متنوع و انبوهی از شخصیت‌های عجیب و غریب به تصویر بکشند. از نظر روایی، فیلم‌های مرد عنکبوتی نیز نباید نگران درگیری‌های احتمالی در مورد کانن باشند، زیرا مولتی ورس بی‌نهایت آن‌ها از نظر فنی می‌تواند شامل لایواکشن‌های مرد عنکبوتی نیز باشد.

۴. فیلم Across the Spider-Verse نیاز به پس گرفتن مرد عنکبوتی اصلی از مارول دارد:

۱۰ تفاوت اصلی مرد عنکبوتی سونی با مارول - گیمفا

اولین حضور مرد عنکبوتی مارول در فیلم Captain America: Civil War هیجان کراس اور مورد انتظار اسپایدی با اونجرز را چند برابر کرد، اما سه گانه بعدی مرد عنکبوتی مارول بیش از حد به این ارتباط متمایل شد. مرد عنکبوتی تام هالند مدت زمان زیادی را صرف استفاده از فناوری مرد آهنی و دریافت کمک از تونی استارک، اسکرول ها و دکتر استرنج کرد. در حالی که مرد عنکبوتی هالند باید فداکاری می‌کرد. در پایان فیلم Spider-Man: No Way Home می‌بینیم که او واقعاً سفر خود را به عنوان یک قهرمان غم‌انگیز مستقل آغاز می‌کند.

در حالی که فیلم‌های Spider-Verse سونی داستان مرد عنکبوتی معمولی را روایت نمی‌کنند، اما همچنان جوهر مرد عنکبوتی را از طریق دوستی بین تمام مردان عنکبوتی که در مبارزات شخصی خود با مسئولیت و احساس تنهایی از یکدیگر حمایت می‌کنند، به تصویر می‌کشند. Spider-Man: Across the Spider-Verse بیشتر بر موضوع اصلی مرد عنکبوتی تأکید می‌کند، زیرا مایلز مورالز با آنچه به نظر می‌رسد سرنوشت هر مرد عنکبوتی است، مخالفت می‌کند: مجبور به انتخاب بین خواسته‌های شخصی و قهرمانی فداکارانه با هرکسی که علیه آنها باشد. با وجود محیط ماورایی فیلم، تم اصلی مرد عنکبوتی انحصاری است.

۳. فیلم Across the Spider-Verse نشان می‌دهد چگونه از شخصیت‌های زن در فیلم‌های مرد عنکبوتی مارول استفاده نشده است:

۱۰ تفاوت اصلی مرد عنکبوتی سونی با مارول - گیمفا

تعداد زیادی شخصیت زن مرتبط با مرد عنکبوتی در مارول کامیکس وجود دارد، اما تعداد کمی از آنها نقش‌های قابل توجهی را در دنیای سینمایی مارول بازی کرده‌اند. فیلم‌های Spider-Verse در قالب دو فیلم توانسته‌اند شخصیت‌های زن قدرتمندی را معرفی کنند که در کنار مایلز مورالز یا در مقابل او قرار گرفته‌اند، از جمله آنها می‌توان به اسپایدر گوئن، پنی پارکر، اولیویا اکتاویوس و جسیکا درو اشاره داشت. از سوی دیگر، مارول به شخصیت ام جی با بازی زندیا فقط به اندازه کافی برای جلوگیری از تبدیل شدن او به یک دختر مضطرب فرصت بازی داده است، اما پیتر پارکر هنوز تنها نقطه کانونی است. شاید فیلم‌های Spider-Verse بتوانند دنیای سینمایی مارول را برای معرفی شخصیت‌های زن مانند زن عنکبوتی، ابریشم، و گربه سیاه الهام بخشند – البته اگر دنیای مرد عنکبوتی سونی زودتر مدعی آنها نشود.

۲. فیلم Across the Spider-Verse استفاده بهتری از تبهکاران مرد عنکبوتی می‌کند تا دنیای مارول:

۱۰ تفاوت اصلی مرد عنکبوتی سونی با مارول - گیمفا

فیلم‌های Spider-Verse طیف گسترده‌ای از تبهکاران مرد عنکبوتی را در نقش‌های منحصربه‌فرد نشان می‌دهند. Spider-Man: Into the Spider-Verse کینگ پین را به عنوان شرور اصلی با ارتباط نزدیک پرولر با مایلز مورالز، اولیویا اکتاویوس را به عنوان یک آنتاگونیست فرعی، گرین گابلین را به عنوان اولین قاتل پیتر پارکر، و حضور کوتاه اسکورپیون و تومستون به عنوان جوخه را به تصویر کشید. به همین ترتیب، Spider-Man: Across the Spider-Verse نه تنها از The Spot پس از دهه ها گمنامی استفاده می‌کند، بلکه مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ قهرمان را به یک آنتاگونیست تبدیل می‌کند. شرورهای مرد عنکبوتی MCU تأثیرگذارند، اما به ندرت قالب را شکسته یا در کانون توجه قرار می‌گیرند – حتی در Spider-Man: No Way Home، شخصیت‌های مارمولک، مرد شنی و الکترو عمدتاً در حاشیه بودند.

فهمیدن فیلم Across the Spider-Verse آسان‌تر از مولتی ورس دنیای سینمایی مارول است:

۱۰ تفاوت اصلی مرد عنکبوتی سونی با مارول - گیمفا

 فیلم‌های Spider-Verse سونی در همه زمینه‌ها ارائه می‌شوند، زیرا فرض آنها ساده است: مردان عنکبوتی بی‌نهایتی در سراسر مولتی ورس وجود دارند، و آنها می‌توانند یکدیگر را ملاقات کرده و با هم تعامل داشته باشند. در همین حال، مولتی ورس نسبتاً گیج کننده مارول که با سریال Loki شروع شد و همیشه از قبل وجود داشت، ابتدا توسط شخصیت‌های مختلف به طور همزمان با روش‌های متفاوتی قابل دسترسی بود و توسط نهادهای مختلف نظارت می‌شود. جدا از اینکه باید تمام این اطلاعات را ردیابی کند، مولتی ورس دنیای سینمایی مارول دائماً در حال توسعه و افشای اطلاعات جدید در مورد عملکرد درونی خود است. در فیلم‌های Spider-Man: Into the Spider-Verse و Spider-Man: Across the Spider-Verse، مولتی ورس به سادگی پایه و اساس یک داستان هیجان‌انگیز است.

منبع: اسکرین رنت

X (محمد حسن کرمی) سردبیر مناطق محرومامیر حسینMalassezia furfurPop_Starmh.pThe greatLerox卂爪丨尺乙卂尺乇丨Old_axeMincraftخستهmeysambیوهانهادی صفائیPro gamerArtin_Gamearتی‌تاپ طلاییSpider-Manهیچ????more

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

۱۰ تفاوت اصلی مرد عنکبوتی سونی با مارول - گیمفا
۱۰ تفاوت اصلی مرد عنکبوتی سونی با مارول - گیمفا
۱۰ تفاوت اصلی مرد عنکبوتی سونی با مارول - گیمفا
۱۰ تفاوت اصلی مرد عنکبوتی سونی با مارول - گیمفا
۱۰ تفاوت اصلی مرد عنکبوتی سونی با مارول - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • فیلم (انتقام جویان:جنگ بی پایان) آخرین فیلم به جرئت فوق العاده ای بود که از مارول تماشا کرده ام
    بعد آن هرچه فیلم از مارول دیده ام،مضخرف و بدون هدف خاصی بوده است
    آخرین نمونه اش که (مرد مورچه ای ۳) است که فقط به خاطر خبیث اصلی آن یعنی (کنگ فاتح) فیلم را تماشا کردم ولی به طرز عجیبی این کاراکتر را فردی گنده گو و پخمه نشان دادند!
    از تانوس کبیر که با یک دستش کل قهرمانان را حریف بود رسیده ایم به این!!!!

    قاتل فنبویآقای شکستهشاه اتابکی ( سالخورده بر اثر GTA VI )Ahmadreza:king of moviePop_StarHadesهیولا (زنده باد هدَفِ والا 🥷)esmaaiel卂爪丨尺乙卂尺乇丨Sherlockmore
    • esmaaiel گفت:

      پیری-جون، ترجمه صحیح اسم اون فیلم “جنگ بی پایان” نیست. بلکه “جنگ بینهایت” (Infinity War) هست. در اینجا منظور از Infinity همون سنگهای Infinity یا سنگهای بینهایت هستن که قدرتشون بی حد و اندازه و بینهایت هستن و اساساً جنگ تو این فیلم بر سَره تصاحب این سنگها بدست ثانوس و استفاده از قدرت ۶ سنگ بینهایت رُخ میده.

      قاتل فنبویانسانباستیانهیولا (زنده باد هدَفِ والا 🥷)
      • اولا که احترام بزرگتر از خودت نگه دار دوما معنی بی پایان و بی نهایت هیچ فرقی نمیکنه هر دو یک مفهوم میرسونن
        سوما چرا اینقد دنبال حاشیه هستی همیشه ؟
        اصل مطلب بگیر
        منم با جنگ بی پایان حال کردم ولی از اندگیم خوشم نیومد
        جدا از سفر در زمان که ایده ی مزخرفی بود مثلا صحنه اخر که مرداهنی در کمتر یک ثانیه تمام ۶ تا سنگ تانوس گرفت چجوری این کارو کرد ؟ می تونند این حرکتش از نمای دیگه نشون بدن ؟ حتی خود تانوس دستش میاورد جلو سنگا رو بهش میداد بیشتر از یک ثانیه طول میکشید تا ۶ تا رو برداره بزاره رو دستکشش

        قاتل فنبویشاه اتابکی ( سالخورده بر اثر GTA VI )jonathan reid (Penitent one)Pesari ke lashiehبیکارپیر مغانباستیانesmaaiel
        • esmaaiel گفت:

          بزرگتره من یه بچه نیست که اسم پیر مغان رو خودش گذاشته :)))

          عزیزکم. “بی پایان” و “بینهایت” خیلی هم از نظره بار معنایی در ترجمه اسم این فیلم باهمدیگه فرق دارن.
          “جنگ بی پایان” یعنی جنگی که هیچوقت تموم نمیشه. آیا جنگی که تو این فیلم بود آخرش با بشکن زدن ثانوس و ناپدید شدن نصف موجودات زنده دنیا تموم شد یا نشد؟ پس جنگ بی پایانی رُخ نداد.
          در اینجا منظور از اینفینیتی وار جنگی هست که بر سَره سنگهای قدرت یا اینفینیتی استونز صورت گرفته. اصلاً حمله ثانوس به زمین برای تصاحب سنگ ذهن بود که روی پیشونی ویژن قرار داشت. اگه سنگ ذهن هم جای دیگه بود ثانوس اصلا به زمین حمله نمیکرد.

          بعدش اندگیم خیلی قشنگتره چون داستان و روایت داره نه مثل اینفینیتی وار که همش جنگ و مبارزه و تو سَر و کلّه زدنه.
          *** در کلّ فیلمهای اونجرز: اینفینیتی وار و اونجرز: اندگیم در اصل یک فیلم هستن که به دو بخش تقسیم شدن اولشم قرار بود اسمشون اونجرز: اینفینتی وار پارت ۱ و ۲ باشه. پس نمیشه بگی اندگیم خوب نبود. چون عملاً اینفینیتی وار یک فیلم نیمه کاره بود که تو اندگیم تموم میشد.

          قاتل فنبویبیکارپیر مغان
        • esmaaiel گفت:

          اینم اضافه کنم که واژه بینهایت اشاره به حد و اندازه داره و ازش برای توصیف مقیاس استفاده میشه. میگن “بینهایت عاشقتم” نمیگن “بی پایان عاشقتم” یا میگن “قدرت بینهایت” و نمیگن “قدرت بی پایان”.
          از واژه بی پایان برای توصیف چیزهایی استفاده میشه که در نهایت به یک مقصد مشخص میرسن مثل “راه” که میگن “راه بی پایان” و نمیگن “راه بینهایت” یا میگن “دریای بی پایان” نه “دریای بی پایان”

          بی پایان برای چیزهایی که مقصد مشخص دارن.
          بینهایت برای چیزهایی که مقصد و انتهای مشخصی ندارن مثل قدرت و عشق

          شاه اتابکی ( سالخورده بر اثر GTA VI )پیر مغان
      • متن تان زیاد بود،نخواندم
        سعی کنید کمترش کنید تا پیرمردی همچون بنده هم حوصله اش بکشد تا بخواند
        ممنون🌹

        Blue eyes White DragonGodTheMهیولا (زنده باد هدَفِ والا 🥷)Elden Lordesmaaiel
  • lost گفت:

    فقط توبی بقیه رو بریز توی زباله دون تاریخ

    lostشاه اتابکی ( سالخورده بر اثر GTA VI )بیکارHadesهیولا (زنده باد هدَفِ والا 🥷)esmaaielassassinmh.pMasuod EnayatiMincraftmore
  • هیچ گفت:

    تفاوت اصلی اینه که یکیشون انیمیشنه یکی دیگه لایو اکشن
    وگرنه خود سونی آخر فیلم موربیوس دیدید چه گندی زدن با نشون دادن والچر که از مولتیورس اومده بود اصلا دلیل و منطقی پشتش نبود و دست انیمیشن ساز که حق مالکیت دست خودشه خیلی بازتره تا مارول استودیو که واسه هر تصمیمی برای مردعنکبوتی باید از سونی که صاحب تجاری مردعنکبوتی هست اجازه بگیره

    آقای شکسته
  • Ruby گفت:

    چقد قسمت یکه این انیمیشن خوب بود

  • Nasrat گفت:

    باز هم سونی از هر لحاض بهتر بود

  • Lerox گفت:

    این انیمیشن رکورد ماریو رو میزنه و دوباره اسکار بهترین انیمیشن رو میگیره این خط این نشون

    پیر مغانDenkiانسانPesari ke lashieh
    • esmaaiel گفت:

      دوتا دلیل پُشت رکورد فروش فیلم انیمیشن سوپرماریو هست: اولیش نوستالژی بودن شخصیت سوپرماریو و گیمهاش برای خیلی ها که باعث شد مخاطبان سن و سال دار هم برای دیدنش برن سینما و دومیش درجه سنی PG و رنگ و لعاب شادش که مخاطبان کم سن و سالی که گیم هاش رو هم تجربه نکردن به سینما کشوند.

      فکر نکنم قسمت دوم انیمیشن اسپایدرمن بتونه رکورد سوپرماریو رو بزنه. فیلم اولش با اینکه درجه سنی PG داشت با بودجه تقریباً ۱۰۰ میلیون دلاری نتونست بیشتر از تقریباً ۴۰۰ میلیون دلار فروش کنه (که البته فروش خوبی بود) ولی سوپرماریو به دلیل همون عامل نوستالژی و اینکه بیشتر موردپسند بچه کوچولوهاست با همین بودجه ۱۰۰ میلیون بالای ۱ میلیارد فروخت. ضمن اینکه عامل “اولین فیلم و انیمیشن از سوپرماریو بودن” رو هم باید به دلایل رکوردش اضافه کرد که قطعاً قسمت دوم اسپایدرمن از این عامل مهم بی بهره است.

      درباره برنده شدن اسکار هم باید بگم خیلی بعیده که قسمت دوم مثل قسمت اول بتونه این موفقیت رو کسب کنه.
      از دلایل مهمی که قسمت اول برنده اسکاره بهترین انیمیشن بلند ۲۰۱۹ شد این بود که در درجه اول برای نخستین بار چنین انیمیشن با کیفیتی از اسپایدرمن ساخته شده بود که در کناره گرافیک خارق العاده داستان خوبی هم داشت و همین امر باعث شد که چشم داوران آکادمی رو بگیره و از ذوقشون انتخابش کنن، که مطمئناً تو قسمت دوم دیگه اون خارق العادگی رو براشون نخواهد داشت.
      البته بازم باید دید که رقباش کیا هستن. ولی از الآن میشه “عناصر” انیمیشن جدید پیکسار رو رقیب سَر سختش دونست بخاطره گرافیک و ایده اش.

      هیچ
  • 30nabhl گفت:

    اصلا این مالتی ورس خیلی ایده بدیه نباید قاطی فیلما بشه
    اگر هم بشه خیلی کم اونم خلاقانه
    واسه کارگردانی که جنبه نداشته باشه نتیحه میشه خر تو خر

    hahriaR$
  • تو تمام مدتی که میدیدمش یه سوال ذهنمو مشغول خودش کرده بود چجوری اون موهای مسخرشو زیر ماسک قایم میکنه؟

  • فقط اینو بگید که چیزی که ساختن انیمیشنه‌، شما دارید انیمیشن رو با دنیای مارول که لایواکشنه‌ مقایسه میکنید ، معلومه که انیمیشن خیلی پروسه راحت تری نسبت به لایو اکشن داره … بهتر هم میتونه با مردم ارتباط برقرار بکنه

  • اسپویل ریز: اصلی ترین سوال کل این انیمیشن و اسپایدرمن نو وی هوم این بود که: ونوم چجوری بخشی از مولتی ورسه اسپایدرمنه درحالی که اسپایدرمنش هنوز معرفی نشده، و اینکه چطور ونوم وارد ام سی یو شد وقتی هیچ پیترپارکری نمیشناسه. تئوری ها زیاده ولی جواب این رو یا باید توی بیاند اسپایدرورس بدن یا سریال های مستقلی مثل ال مورتو یا کریون شکارچی. بعدش اگه والچر بصورت اشتباهی وارد مولتی ورس ونوم و موربیوس میشه چطور میگل اقتدامی برای برگردوندنش نکرده؟

۱۰ تفاوت اصلی مرد عنکبوتی سونی با مارول - گیمفا
۱۰ تفاوت اصلی مرد عنکبوتی سونی با مارول - گیمفا