تعداد توسعهدهندگان فرنچایز Assassin’s Creed به ۲,۸۰۰ نفر خواهد رسید
یوبیسافت قصد دارد به شکل قابل توجهای تعداد توسعهدهندگان فرنچایز Assassin’s Creed را افزایش دهد و تمرکز خود را بیش از پیش روی این سری بگذارد.
ایو گیلموت (Yves Guilemot) در جلسۀ مالی اخیر شرکت یوبیسافت اعلام کرد که هدف آنها گسترش تیمهایی است که روی نسخههای مختلف سری Assassin’s Creed کار میکنند. وی در این باره گفت:
به عنوان بخشی از بازیابی و تخصیص مجدد نیرو و منابع، ما قصد داریم تعداد استعدادهایی که روی برند Assassin’s Creed کار میکنند را در سالهای پیشِ رو ۴۰ درصد افزایش دهیم.
در حال حاضر، ۲,۰۰۰ نفر روی فرنچایز Assassin’s Creed کار میکنند؛ رقمی که با تعدیل نیروی رخ داده در یک سال گذشته، با آن مواجه هستیم. با افزایش ۴۰ درصدی نیروی کار، تعداد این توسعهدهندگان خلاق به ۲,۸۰۰ نفر خواهد رسید. یوبیسافت به طور همزمان روی عناوینی مانند Skull and Bones ،The Crew Motorfest ،Avatar: Frontiers of Pandora و چندین بازی دیگر نیز کار میکند.
به طور کلی، هماکنون ۶ بازی از سری Assassin’s Creed مراحل توسعه را طی میکنند و یوبیسافت قصد دارد به شکلی ویژهتر روی این برند تمرکز کند.
شرکت یوبیسافت اخیراً با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم میکند. بازی در دست ساخت این کمپانی از Avatar تا تاریخی نامعلوم و Skull & Bones نیز مدتی پیش برای ششمین بار تاخیر خورد. از سوی دیگر، پروژههای زیادی نیز توسط این کمپانی لغو شدهاند. رسانۀ Insider-Gaming مدتی پیش گزارش داد که علاوه بر Assassin’s Creed Nexus و پروژههایی مانند Red و Hexe، سه بازی دیگر نیز از سری Assassin’s Creed وجود دارند که مراحل اولیه ساخت و فاز طراحی مفهومی را سپری میکنند. این بازیها که با عناوین Codename Nebula ،Raid و Echoes شناخته میشوند، توسط استودیوهای مختلفی توسعه مییابند و تفاوتهای بسیار زیادی با بازیهای قبلی Assassin’s Creed خواهند داشت. به گفته یکی از منابع، یوبیسافت تمام تمرکز خود را روی Assassin’s Creed و چند مجموعهی بزرگ دیگر گذاشته است.
پر بحثترینها
- بازی Intergalactic ناتی داگ را زود قضاوت نکنید
- رسمی: Forza Horizon 5 بهار امسال برای PS5 عرضه خواهد شد
- گزارش: بازی بعدی God of War با محوریت اساطیر مصر در دست ساخت قرار دارد [بهروزرسانی شد]
- کارگردان Ori: پلی استیشن بهزودی استراتژی چندپلتفرمی ایکس باکس را دنبال خواهد کرد
- فیل اسپنسر: بازیهای بیشتری از Xbox برای پلتفرمهای دیگر عرضه خواهند شد
- شایعه: لیان کندی شخصیت اصلی Resident Evil 9 خواهد بود
نظرات
مثل اینکه یوبیسافت واقعا میخواد دیگه روی بازیاش مثل ادم کار کنه و کپی پیست نکنه البته امیدوارم
این چرا تموم نمیشه؟
چرا نمیکشن از این فرنچایز بیرون
فکر کنم تا الان ۳۰ تا بازی ازش دادن بیرون!(با اسپین آفا)
به هر حال امیدوارم این قسمت جدیده چیز خوبی در بیاد و به ریشه های Assassins creed واقعی برگرده.
یوبیسافت میخواد حدودا برای هر سلیقه یک اسسین بده بیرون اونجوری که فهمیدم
یک سری مثل میراژ پایبند به ریشه ها
یه سری مثل کدنیم رد ادامه دهنده راه اسسین های RPG
و چند سری هم تو سبک ها دیگه ورود میکنن و سلیقه های مختلف رو گرد هم میارن و روی پلتفرم اینفینیتی تمام این بازی ها قرارداده میشه.
فک کن هر سال یه نسخه اسسین میدن هر کدوم یه سبک
اونایی که اسسین ها به سبک قدیم دوست دارن هر مثلا ۳ سال یه بازی از این نوع تجربه میکنن و برای نسخه بعدی صبر میکنن
اونایی که با سگانه RPG حال کردن منتظر RPG هاش میمونن و… الی آخر
یعنی حالا حالا ها پس میخواد بسازه درسته؟
اسسین به سبک ار پی جی ، اسسین سولزلایک ، اسسین مخفی کاری (همون قدیمی) اسسین MMO ، اسسین اول شخص و…
امیدوارم Mirage خوب باشه و باعث شده یوبی سافت از اوپن ورد بودن بازی هاش فاصله بگیره و بچسبه به بازی های خطی تر مثل پرنس آو پرشیا و اسپلینتر سل و ری من و…
نه بنظرم خیلی هم نباید از اوپن ورلد فاصله بگیره چون یجورایی فرانچایز اساسینز کرید بخاطر اوپن ورلد بودنش شناخته میشه ولی یکم باید کمرنگ ترش کنن مثلا پیشرفت تو داستان حتما به تموم کردن کوئست های فرئی و فتح کردن شهر ها وابسته نباشه
اساسین کجا به اپن ورلد شناخته میشه
گفتم یجورایی ینی تقریبا
خیلی زیاد و غیر منطقیه. گست اف سوشیما رو ۱۵۰ نفر ساختن.
خب ۷ سالم طول کشید. اینا میخان سالی یه اساسین بدن بیرون
دقت کنید گفته فرنچایز
و در حال حاضر ۶ بازی در حال ساخته
اره ولی تو مدت زمان ۸ سال دوست عزیز.
عزیزجان. برا یه بازی که نیستن همه این dev ها. رو چند تا بازی دارن کار میکنن. سریع هم میخوان تموم بشه.
امیدی به فرنچایز نداشتم حتی والها رو هم تموم نکردم ولی این میراژ چون یه ربطایی به ایران داره یه ذره خودکار واسش هایپ شدم!
ربطش بیشتر به عباسیان هست . مگر بخوان حضور افتخاری حسن صباح رو بیارن
امیدوارم حسن صباح رو نشون بدن! 💔
ایشالا که این همه نیرو باعث بشه کیفیت بازیهای اساسین هم بره بالاتر نه اینکه پشت سر هم سالی یه اساسین آبکی بسازین، فقط تریلر خوب نسازین یه نگاه به خود بازی هم بکنین
با افزایش تعداد کارمندان سری اساسینز هر ماه منتشر خواهد شد!
کمر بسته به ماهانه کردن فرانچایز، ما میگیم نره این میگه بدوش
خخخخخخخ
نبا DLC پولی میخاد هر هفته بده
خوبیش اینه کرک میکننش بعدش ما مفت میکنیم با همه محتویات پولی
خدا به بخیر کنه😑
خیلی برای میراج هایپم یادش بخیر چقدر اساسین های اولیه خوب بودن اساسین ۲ و برادر هود عجب بازی هایی بودند یونیتی هم بازی خیلی خوبی بود به خاطر باگ مشکلات فنی نابود شد بین جدید ها هم ۳ تا نسخه آخری به نظرم اودیسه بازی بهتری بود نسبت به والهالا و اورجینز همه اساسین هارو پلی دادم با همه قدیمی ها هم حال کردم امید وارم سیستم مبارزات برگرده به قدیم مثل یونیتی کانر اینا
اگر این راک استار ( یک بازی خوب اما زمان بر ) اصن هر ۱۰ سال میداد ، الان دچار چنین نقص هایی نبود و شاید حتی گوتی یکی از سال ها بود 😿🖤
اورجینز و اودیسه خوب بودن ولی واقعا توی والهالا تکراری بودن رو حس میکردم و جذابیتی نقل اورجینز برام نداشت
امیدوارم یوبی یک تکونی به خودش بده هم برای خودش خوبه هم واسه ما
اودیسه عالیه ولی اگه mirage هم بخواد مثل اودیسه همون روند قبلی رو تکرار کنه دیگه واقعا طاقت فرسا میشه
فقط نصف همین تعداد اگه روی یه اساسین کرید به مدت ۷ یا ۸ سال وقت میزاشتن باور کنین بهترین بازی اساسین کرید صحلی بهترین بازی یوبیسافت میشد و نمره ۹۵ اونارو میگرفت ولی که نمیشود و فقط باید چند تا اساسین کرید سرگرم کننده بازی کنیم ولی به این سه نسخه خیلی خیلی امید دارم . مخصوصا Assassin’s Creed Hexe که تیم اصلی یوبیسافت داره میسازتش و همینطور به مدت طولانی پروسه ساختش طول میکشه که منو خیلی امیدوار کرده
آقایون پولاتونو جمع کنین
ماهی یه دونه اساسین داریم😁
Huza
خیلی هست