آپدیت ۴.۰۳ بازی The Witcher 3: Wild Hunt امروز منتشر میشود
آپدیت جدید بازی The Witcher 3: Wild Hunt که امروز منتشر میشود یک ماد جدید و قابلیت استفاده خودکار از Oilها را به بازی اضافه میکند. پشتیبانی از فناوری Super Sampling پردازندههای Intel Xe هم قرار است به بازی اضافه شود، اما بازیکنان دیگر قادر به خوردن و نوشیدن زیر آب نخواهند بود.
استودیوی سیدی پراجکت رد (CD Projekt RED) امروز یک آپدیت جدید را برای بازی The Witcher 3: Wild Hunt روی کنسولهای پلی استیشن، ایکس باکس و پلتفرم PC عرضه خواهد کرد. بازیکنان نینتندو سوییچ باید کمی بیشتر منتظر بمانند و این توسعهدهنده امیدوار است که این آپدیت را در ماههای آتی برای نسخه سوییچ بازی منتشر کند. همچنین تایید شده که سیستم ادغام فایل سیو بازی روی سوییچ با سیستم Cross-progression آپدیت ۴.۰۰ جایگزین خواهد شد.
در مورد تغییرات آپدیت ۴.۰۳ بازی هم باید گفت که این آپدیت مشکل پریدن سایههای Ray-Tracing روی پوشش گیاهی را رفع میکند. سایههای سیاهی که روی لبه اشیا به هنگام فعال و غیر فعال کردن Ray-Tracing ظاهر میشوند هم از بین رفتهاند. عملکرد فنی بازتابهای Ray-Tracing و Global Illumination هم بهبود یافته و پشتیبانی از فناوری Super Sampling پردازندههای Intel Xe هم حالا در دسترس است.
ماد Sergeanur’s Next Gen Script Fixes هم به پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC اضافه شده است و یک گزینه جدید برای استفاده خودکار از Oilها در بازی موجود است. به علاوه دیگر قادر به خوردن غذا یا نوشیدن چیزی جز Potionها زیر آب نخواهید بود. شما میتوانید در ادامه جزئیات کامل این آپدیت را مطالعه کنید.
بازی The Witcher 3: Wild Hunt در حال حاضر برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم PC در دسترس است.
تغییرات آپدیت ۴.۰۳ بازی The Witcher 3: Wild Hunt
مخصوص PC
- مشکلی که باعث میشد سایههای Ray-Tracing روی پوشش گیاهی با توجه به موقعیت و زاویه گرالت بپرند رفع شده است.
- مشکلی که باعث میشد فعال و غیر فعال کردن بازتابها و سایههای Ray-Tracing منجر به ظاهر شدن سایههای سیاه در لبه اشیا شود رفع شده است.
- مشکلی که باعث میشد نسخه DirectX 11 بازی روی برخی از کارتهای گرافیک AMD کرش کند رفع شده است.
- پشتیبانی از فناوری Super Sampling روی پردازندههای Intel Xe به بازی اضافه شده است.
- بهبود عملکرد بازی به هنگام فعال کردن بازتابها و سایههای Ray-Tracing.
مخصوص کنسول
- پاپ-آپ Cross Progression حالا به درستی نشان میدهد که کدام حساب کاربری وارد شده است.
- مشکلی که باعث میشد بازی به هنگام ذخیره خودکار روی کنسولهای نسل بعدی فریز کند رفع شده است.
- مشکلی که باعث میشد عملکرد بازی به هنگام استفاده از Witcher Senses در Novigrad و Beauclair ضربه ببیند رفع شده است.
بصری – مخصوص کنسولهای نسل بعدی و PC
- رنگ تارهای عنکبوت دیگر به هنگام فعال کردن Ray-Tracing و تغییر زاویه دوربین تغییر نخواهد کرد.
- Through Time and Space – مشکلی که باعث میشد رنگ مه در Poisoned Valley به جای سفید صورتی باشد رفع شده است.
- مشکلی که باعث میشد برخی بافتها روی شخصیتها در کاتسینها به صورت کامل رندر نشود رفع شده است.
Questها و گیمپلی – مخصوص کنسولهای نسل بعدی و PC
- ماد Next Gen Script Fixes ساخته شده توسط Sergeanur به بازی اضافه شده است.
Questها و گیمپلی – تمام پلتفرمها
- گزینه استفاده خودکار از Oilها به بازی اضافه شده است.
- In the Eternal Fire’s Shadow – موسیقی متن این Quest دیگر پس از تکمیل آن پخش نخواهد شد. برای بازیکنانی که این مشکل را تجربه کردهاند، احتمالا ورود به Novigrad یا Oxenfurt برای رفع آن ضروری خواهد بود.
- به جز Potionها و Decoctionها، حالا خوردن و نوشیدن زیر آب برای گرالت ممکن نیست. تیم توسعه بازی تصمیم گرفته که خوردن گوشت گریل شده زیر آب کمی غیر واقعی است.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
نظرات
“اما بازیکنان دیگر قادر به خوردن و نوشیدن زیر آب نخواهند بود.”
پس سایرنها و هارپیها قراره رو مخ تر از همیشه بشن
هعب
اونا که زیر آب با یه ضربه کمون می میرن و هیچ وقت چالش بحساب نمیومدن
درسته که یه تیر crossbow کلکشونو میکنه، اما مشکل HP شون نیست. سرعتشون زیر آب زیاده. راحت damage میزنن به گرالت.
خب اره ولی بعضیاشون که پرواز میکردن یه دمج سریع میزدن که زدنشون سخت میشد
اپدیت نکردم
تصمیم گرفتم یا اینو دوباره بازی کنم یا الدن رینگ رو برا بار اول الته میترسم الدن با سختیش اعصابمو بهم بریزه تا شنبه باید تصمیمم رو بگیرم. چه کنم🤔
ویچر رو برو
تو دو راهی های مشابهی موندیم😁
من یبار زیرنویس رو لبتاب با گرافیک و فریم داغون بازی کردم ویچر رو دلم میخواد یبار دیگه رو کنسول نسخه نثل ۹ رو بازی کنم. ولی وقت ندارم یا این یا الدر
هر دو بازی های فوق العاده ای هستن. اگه از سری سولز قبلاً چیزی تجربه کردی حتما الدن رینگ رو بازی کن. نسبت به دارک سولز یک یا سکیرو و بلادبورن آسون تره. بیشتر سختیش هم تو بخش های optional بازی هست. اصلا یه سری دمیگاد ها (بر حسب این که کدوما رو میخوای هدف اصلی قرار بدی و بکشی)، میتونن آپشنال باشن. چون اگه اشتباه نکنم فقط ۲ تا great rune میخوای کلا برا داستان.
اما اگه میخوای ویچر رو بری هم ضرر نمیکنی. بقدری ساید کوئست ها outcome های مختلف دارن که آدم میمونه ۸ سال بعد از release اینا از کجا در اومده. انگار CDPR قایمکی تو این ۸ سال به بازی content اضافه کرده. D:
من الدن رینگ و چند بار رفتم البته قبلا ویچر و تموم کردم
تنها بازی متا بالایی که هیچ وقت نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم .بخاطر تعریف بچها سه بار نصب کردم بردمش جلو دوباره حذف😑 حتی یبار گفتم شاید جلوتر ببرمش خوب شهاما باز چند مرحله بردمش جلو بعدش دوباره حذففف😐😐 تازه با زیرنویسم فارسیم بازیش کردم .اما برعکس سایپربانک عالی بود
سلیقه هستش دیگه
وقت آپدیت بود حالا!!! روز جمعه میخواستیم بازی کنیم باید بزاریم دانلود.دیشب آنلاین بودم دیدم آپدیت اومده دیگه راه بازگشتی ندارم انگار آفلاین کردم بازم میگفت باید آپدیت بشه اگه کسی میدونه چطور کنسل کنم آپدیتو جمعمو نجات بده مرسی اَه…
هرچی بیشتر میرم به خودم میگم اینو چطور ساختی پراجکت دنیایی گسترده با این همه تنوع و این همه ایده و خلاقیت…
من که نسخه کرکی رو دارم نمیتونم آپدیتش کنم
Oil ها چی هستن میشه یکی توضیح بده