The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom برای تازهواردان آسان خواهد بود
تهیهکننده سری The Legend of Zelda یعنی Eiji Aonuma گفته که ورود به Tears of the Kingdom برای تازهواردان این سری کار بسیار آسانی خواهد بود.
The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom قرار است یکی از آن بازیهای نادر در سری The Legend of Zelda باشد که دنبالهای مستقیم برای نسخه قبلی است. با این حال با وجود اینکه داستان این اثر جهان باز درست پس از اتفاقات Breath of the Wild جریان خواهد داشت، آنهایی که بازی قبلی را تجربه نکردهاند نباید نگران ورود به این بازی باشند.
تهیهکننده سری The Legend of Zelda در مصاحبهای جدید به عنوان بخشی از سری Ask the Developer نینتندو گفته که به خاطر مکانیکهای گیمپلی جدید غریزی Tears of the Kingdom، بازیکنان تازهوارد به آسانی قادر به درک آنها خواهند بود. پس از صحبت در مورد اینکه این بازی جدید چگونه پایه و اساس بنا شده توسط Breath of the Wild را گسترش خواهد داد، Aonuma گفت:
وقتی در مورد این چیزها صحبت میکنیم، بسیاری فکر خواهند کرد که در صورت اینکه بازی قبلی را تجربه نکرده باشید و با جهان بازی آشنا نباشید، قادر به لذت بردن از این بازی نخواهید بود. با این حال ایدههای گیمپلی جدیدی که در بازی قرار دادهایم طوری هستند که میتوانید آنها را به صورت غریزی حل کنید. پس فکر میکنم که بازیکنان تازهوارد به آسانی قادر به ورود به بازی خواهند بود.
در همین حال کارگردان بازی یعنی Hidemaro Fujibayashi افزود که داستان بازی هم اینگونه خواهد بود. او برای مثال به ویژگی جدید Character Profile اشاره کرد و گفت که بازیکنان قادر خواهند بود تا پسزمینه داستانی شخصیتها را در آن بخوانند:
داستان بازی هم اینگونه است. ما تلاش کردهایم تا مطمئن شویم که این داستان برای بازیکنان تازهوارد و کسانی که بازی قبلی را تجربه کردهاند قابل فهم خواهد بود. برای مثال ما یک ویژگی Character Profile را آماده کردهایم و بازیکنان میتوانند در طول سفر خود به آن دسترسی داشته باشند و از روابط شخصیتها با یکدیگر مطلع شوند. حتی اگر چیزی از بازیهای قبلی ندانند.
در جریان همین مصاحبه، توسعهدهندگان Tears of the Kingdom در این مورد صحبت کردند که چگونه در روزهای اولیه توسعه تصمیم گرفتند که بازی در جهان Breath of the Wild جریان خواهد داشت.
بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom در تاریخ ۱۲ می ۲۰۲۳ (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲) برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
خیلی براش هایپم
دو تا موردشو شدید هستم
یکی استفاده از آبجکتای توو محیط و ساخت وسایل
دومی هم دنیایی که توو آسمون اضافه شده
هیچوقت دوست ندارم پیش بینی نمره کنم
اما اگه بخوام ی عدد بگم اون ۹۴ هستش
من زلدا رو بازی نکردم ولی این ایمورتال یوبیسافت ، خیلی بد بود قشنگ پازل ها رو می کرد تو چشمت ! شاید نزدیک به ۱۰۰ پازل داشت که اکثرا نیازمند یوتوب بود !!
نمی دونم چه قدر شباهت بین این دو هست ولی ایمرتال خیلی سم بود
زلدا botw با ایمورتال مقایسه می کنی؟ 😅
بنظر این مقایسه خیلی اشتباه زلدا botw جز بهترین بازی های تاریخه ویدوگیمه من اینو نمی گم کلی منتقد و سایت های مختلف اینو میگن
کاری به شاهکار بودن نداره ، دارم Catagoryشون رو میگم که یکی اند حتی خود سازندهش یعنی یوبیسافت هم بازی رو با الهام از زلدا معرفی کرده بود!
اصلا این بازی تا تجربه نکنید رو خود سوییچ اون حس و حال بازی درک نمیکنید و تجربه بازی روی شبیه ساز لطمه میزند به تجربه شما.
بازی جوری ساخته شده که وقتی تو حالت دستی بازی رو پلی میکنید وزن لینک رو با کنترل کردنش حس میکنید مثلا وقتی با سرعت حرکت میکنه یا سوار اسب یا وقتی صخره نوردی میکنین و از کوه بالا می روید یا حتی وقتی وارد دانجن ها میشید و باید پازل ها حل کنید نیاز که واسه حرکت گوی ها کنترل جوی کان حرکت بدین به صورت فیزیکی
به جرات میگم این بازی بعد مدت ها که سال ۲۰۱۷ تجریش کردم بعد بیست سال حس و حال یه بازی جدید رو به من داد که ذوق گیم ازم کم شده بود
واقعا تجربه واقعی زلدا botw رو باید روی خود سوییچ داشته باشی
دیگه خب خیلی ها بخاطر قیمت ها نمی تونن این اثر رو روی سوییچ بازی کنن خیلی خوبه شبی ساز ها هستن تا افرادی که توانای هزینه کردن ندارن این بازی رو تجربه کنن
اونم شبیه سازی میشه ربطی نداره
تازه سبیه ساز بهتره ۶۰ فریم 4k با ماد گرافیکی🤣