ایده اولیه ساخت بازی Dead Island 2 بسیار پیچیده بوده است
ایده اولیه ساخت بازی Dead Island 2 بسیار پیچیده بوده است
ایده اولیه ساخت بازی Dead Island 2 بسیار پیچیده بوده است
ایده اولیه ساخت بازی Dead Island 2 بسیار پیچیده بوده است
ایده اولیه ساخت بازی Dead Island 2 بسیار پیچیده بوده است
ایده اولیه ساخت بازی Dead Island 2 بسیار پیچیده بوده است

ایده اولیه ساخت بازی Dead Island 2 بسیار پیچیده بود

مهدی مصطفایی
۲۰:۴۵ ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
ایده اولیه ساخت بازی Dead Island 2 بسیار پیچیده بوده است

به گفته کارگردان خلاق Dead Island 2، با اینکه ایده ساخت این بازی که استودیوی یاگر در برنامه داشت، بسیار پیچیده بود اما دامبستر رویکرد متمرکزتری را اتخاذ کرد.

بسیاری از طرفداران بازی‌های زامبی‌محور نسبت به موفقیت بازی Dead Island 2 تردید داشتند؛ چرا که توسعه این بازی در یک چرخه خسته‌کننده و عذاب‌آور تاخیرها و ریبوت به دام افتاده بود. با این حال استودیوی دامبستر (Dambuster) در نهایت موفق شد بازی نقش‌آفرینی، اکشن و جهان باز Dead Island 2 را با کیفیت قابل قبولی عرضه کند. همانطور که در بررسی منتقدان اشاره شده بود، یکی از نقاط قوت این عنوان مربوط به تمرکز آن روی اهداف گیم‌پلی و داستان بود.

حال جیمز ورال (James Worrall)، کارگردان خلاق استودیوی دامبستر، در یک مصاحبه ویدئویی که توسط رسانه IGN پخش شد، در مورد ایده اولیه ساخت بازی Dead Island 2 و تغییراتی که در آن ایجاد شد، توضیحاتی ارائه داد. به گفته ورال، چشم‌انداز ابتدایی ساخت این عنوان زمانی که در سال ۲۰۱۴ رونمایی شد و قرار بود توسط استودیو یاگر (Yager) توسعه یابد، بسیار پیچیده و آزاردهنده به نظر می‌رسید. این کارگردان خلاق در ادامه گفت که وقتی استودیوی دامبستر روند تولید بازی Dead Island 2 را بر عهده گرفت، تصمیم داشت رویکرد بسیار متمرکزتری داشته باشد و تنها روی مواردی که به عنوان ستون‌های اصلی یک تجربه Dead Island شناخته می‌شوند، تمرکز کند.

ورال در این باره خاطرنشان کرد:

من فکر می‌کنم مشکلی که بازی‌ها به طور کلی با آن روبه‌رو هستند، پیچیدگی رویکردهای سازندگان در مسیر شکوفا شدن محصول است. زمانی که استودیو تلاش می‌کند با استفاده از آن رویکردها بازی خود را عرضه کند، با مشکلاتی مواجه می‌شود. بنابراین ما در اوایل مسیر تولید Dead Island 2 تصمیم گرفتیم که فقط روی داستان تقابل بازمانده‌ها و زامبی‌ها تمرکز کنیم و با موتور قطع عضوی که داشتیم، خشونت و واقع‌گرایی مبارزات را پیش روی بازیکنان قرار دهیم.

استودیوی دامبستر قبلا تایید کرده بود که در مسیر تولید و طراحی بازی Dead Island 2، از هیچ کدام از داده‌ها و رویکردهای تیم یاگر بهره نبرده است. این عنوان هم‌اکنون روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس در دسترس قرار دارد.

Xerexplay.HunTeR007IrNP.morgan 𔓙77DARKSIRENBlack SwordsmanBehzaadassassinReversepointSoosmar (بازنشسته)هادی صفائی𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰dbanished04meysambامیر حسینNemesisvitto corleoneکاکاسنگی

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ایده اولیه ساخت بازی Dead Island 2 بسیار پیچیده بوده است
ایده اولیه ساخت بازی Dead Island 2 بسیار پیچیده بوده است
ایده اولیه ساخت بازی Dead Island 2 بسیار پیچیده بوده است
ایده اولیه ساخت بازی Dead Island 2 بسیار پیچیده بوده است
ایده اولیه ساخت بازی Dead Island 2 بسیار پیچیده بوده است
ایده اولیه ساخت بازی Dead Island 2 بسیار پیچیده بوده است
ایده اولیه ساخت بازی Dead Island 2 بسیار پیچیده بوده است
ایده اولیه ساخت بازی Dead Island 2 بسیار پیچیده بوده است

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

ایده اولیه ساخت بازی Dead Island 2 بسیار پیچیده بوده است