واکنش فیل اسپنسر به عملکرد ضعیف Redfall: «از دست خودم ناراحتم!»
رئیس برند ایکس باکس، فیل اسپنسر (Phil Spencer)، در مصاحبهای با پادکست Kinda Funny پیرامون کیفیت پایین بازی Redfall صحبت کرد و مسئولیت آن را پذیرفت.
وی در جریان این پاکست گفت:
برای من چیزی سختتر و طاقتفرساتر از این نیست که جامعۀ ایکس باکس را ناامید کنم و نظارهگر از دست رفتن اعتماد آنها باشم. من ناامید شدم و از دست خودم ناراحتم. وقتی به پروسۀ ساخت بازی باز میگردیم و آن را بررسی میکنیم، وقتی اعلام کردیم که نرخ فریم ۶۰ خواهد بود و در نهایت مجبور شدیم تنها با نرخ فریم ۳۰ بازی را در دسترس مخاطبان قرار دهیم، این یک مشت جانانه به صورتمان بود و ما سزاوار آن بودیم. واکنش منتقدین آن چیزی نبود که انتظار داشتیم. ما بلند خواهیم شد و آموختههای خود را بررسی خواهیم کرد؛ این که چگونه میتوانیم بهتر شویم.
البته من در مقابل یک چیز میایستم. واضح است که در اجرا و کیفیت میتوانستیم کارهایی انجام دهیم، اما کاری که هیچوقت انجام نخواهم داد، قرار گرفتن در مقابل خلاقیت و ایدههای تیمها است. من یکی از طرفداران آرکین آستین هستم، آنها کارنامهای درخشان دارند. آنها زمانی که بازی [Redfall] را عرضه کردند، به اهداف داخلی خود نرسیده بودند. من فکر میکنم این که بگوییم بازی را تاخیر بزنید کمی سادهلوحانه است، هستۀ اصلی بازی متفاوت از چیزی میشد که برنامه داشتیم.
تیم آرکین هماکنون در حال بررسی بازخورد گیمرها هستند. در حال حاضر روی نرخ فریم ۶۰ کار میکنیم و یک بازۀ زمانی برای انتشار آن در نظر گرفتهایم. پشتیبانی و کار روی بازی را ادامه خواهیم داد. اما من همچنین میدانم که این یک بازی ۷۰ دلاری است و تمام مسئولیت را برعهده میگیرم.
وبسایت ویندوز سنترال (Windows Central) ساعاتی پیش، مقالهای را منتشر کرد مبنی بر آن که ایکس باکس در مراحل توسعه و نظارت بازی Redfall نقشی نداشته است.
منابع مختلفی به من گفتهاند که ایکس باکس به هیچ وجه دستی در این پروژه نداشته و بازی در زیرمجموعۀ مسئولیتهای مدیر استودیوهای ایکس باکس، مت بوتی (Matt Booty)، قرار نمیگیرد. دلیل آن است که چه درست چه غلط، آرکین بخشی از Xbox Game Studios نیست.
اسپنسر نیز در مقیاس کلی به کسب و کار نظارت دارد و کیفیت بد بازی تقصیر او نیز نیست. اما به نظر من باید سوالاتی حول نظارت بر پروژهها را مطرح کرد. البته، این مقاله دفاع یا نقدی بر سیاستهای مایکروسافت محسوب نمیشود، بلکه حقایق را بیان میکند. سوال اصلی آن است که آیا مایکروسافت باید سلسله مراتب بهتری برای نظارت بر استودیوها ترتیب دهد یا خیر؟
جز کوردن، ویندوز سنترال
نظر شما در این باره چیست؟
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
آقا این کاره نیستین….
🤣🤣🤣🤣🤣
پرتاب شدم
پس چرا عرضه ش کردید حداقل یه تاخیر می دادین ۶۰ آف پی اس می کردید 🤮من واقعا از ردفال انتظار شاهکار و نداشتم ولی حداقل یه بازی متوسط بود