کارگردان Star Wars Jedi: Survivor پیشنهاد یک تاخیر دیگر را رد کرده بود
این طور که به نظر میرسد کارگردان بازی Star Wars Jedi: Survivor یعنی Stig Asmussen میتوانسته عرضه این بازی را به عقب انداخته و برخی از مشکلات آن را رفع کند. با این حال او این پیشنهاد را رد کرده است.
بازی Star Wars Jedi: Survivor در تاریخ ۲۸ آوریل منتشر شد و خیلی زود مشخص شد که این بازی عملکرد فنی خوبی روی پلتفرم PC ندارد. از افت فریم شدید گرفته تا پارگی تصویر، بسیاری این نسخه از بازی را مورد انتقاد شدید قرار دادند. خصوصا سیستمهای قدرتمند با این مشکلات دست و پنجه نرم میکردند. همین مهم باعث شد تا برای بسیاری این سوال پیش بیاید که چرا بازی تاخیر نخورده است. حال مشخص شده که کارگردان بازی این فرصت را داشته تا عرضه آن را به عقب بیندازد، اما علاقهای به انجام این کار نداشته است.
در مصاحبهای با IGN در ماه مارس امسال، کارگردان Star Wars Jedi: Survivor یعنی Stig Asmussen در مورد تاریخ عرضه بازی و دلیل انتخاب ۲۸ آوریل به عنوان تاریخ عرضه نهایی پس از چندین تاخیر صحبت کرد. تاریخ عرضه قبلی بازی ۱۷ مارس بود و تیم توسعه بازی به این نتیجه رسید که ۶ هفته دقیقا زمانی است که آنها برای تکمیل کردن بازی نیاز دارند. Asmussen گفت:
ما این گزینه را داشتیم که کمی بیشتر برای خود فرصت بخریم، اما به این نتیجه رسیدیم که میتوانیم این کار را در ۶ هفته به پایان برسانیم.
Asmussen افزود که تیم توسعه بازی این تاریخ عرضه را مورد بررسی زیاد قرار داد. یکی از مسائل مهم بازیهای دیگری بودند که در حوالی این تاریخ عرضه میشدند. دو بازی بزرگ Redfall و The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom بودند و EA و Respawn به این نتیجه رسیدند که ۲۸ آوریل تاریخ مناسبی برای عرضه بازی است.
علی رغم مشکلات فنی، بازی Star Wars Jedi: Survivor عرضه بسیار موفقی داشته و به دومین عرضه بزرگ Star Wars روی استیم تبدیل شده است. همچنین باید افزود که Respawn از مشکلات بازی روی PC آگاه بوده و به دنبال رفع آنها است. این استودیو در بیانیهای در این باره گفت:
در حالی که یک راه حل کلی و جامع برای مشکلات نسخه PC بازی وجود ندارد، تیم ما مشغول کار روی راههایی است تا عملکرد فنی بازی روی سیستمهای مختلف بهتر شود. ما میخواهیم تا این مشکلات را در اسرع وقت رفع کنیم، اما هر آپدیت نیازمند آزمایش زیاد است تا مطمئن شویم که مشکل جدیدی به بازی اضافه نخواهد شد.
بازی Star Wars Jedi: Survivor در حال حاضر برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و پلتفرم PC در دسترس است.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
- سونی ۳۱۹ میلیون دلار از سهام Kadokawa، شرکت مادر FromSoftware، را خریداری کرد
- فهرست نامزدهای بهترین بازی های سال ۲۰۲۴ گیمفا
نظرات
همین کارگردان های دلقک باعث میشن بعضی بازی ها متا شون بیاد پایین و باگ بگیرن ، مث ثولطان سایبرپانک که باگ ناکام کردش 🕳🖤🥲
اون تقصیر کارگردانش نبود تقصیر بالا سری ها و رئیس استودیو بود که بازی اینجوری عرضه شد
عزیز این به اصطلاح کارگردان دلقک که میگی قبلا روی god of war 1 2 3 کار کرده
فقط گاد ۳ ( شاهکار گاد ۳) کارگردان بوده
تو بقیشون اسمشو ندیدم
عزیز دیگه هرکی دوره ای داره دوره اش تموم شده
تو غلط کردی پیشنهادو رد کردی از اونور از سونی پول کثیف گرفتین و مخاطبایه عزیز مایکروسافت ویندوز رو ناراحت کردید واقعا متاسفم برایه این کارگردان و سونی که قصدش نابودیه گیمراس
حاجی 😂😭
تاتی داگ دیگه چجوری به ذهنت رسید ؟ 😂😂😭
ولی انصافاً خلاقیت تون بالاست ، چه در اسم پروفایل و چه کامنت گذاری 😂👌🏻
سونی چقدر ثروتمند که به تنهایی داره ایکس باکس نابود می کنه😂
خندم میگیره وقتی کسی از سونی ایراد بگیره نشون میده چقدر سونی موفق تر از مایکروسافته🤣🤣🤣 خوشم میاد همیشه زیر کامنتای بازی های سونی هستی🤣
مدیر بد = تصمیمات بد = بازی بد = فروش بد =…
اتفاقا شاید بهترین تصمیم بوده. به نظر فروش بیشتر بازی با این تاریخ انتشار تضمین شده (البته باید آمار ارقام های نهایی بیاد). اولا بازیشون غیر قابل بازی نیست و خوبه. همچنین با فاصله کمی از رد فال منتشر شده که هیتی که رد فال می گیره مشکلات استاروارز رو کاور می کنه. به علاوه بازی بزرگی این اطراف نیست که رو فروششون تاثیری بذاره. ۴ می هم روز استاروارزه که یه فروش خوب براشون می یاره (به نظر مردم به خاطر گیم پلی می خرن بازی رو). اینا هم سر یه ماه بیشتر مشکلات رفع می کنن. و لازم نیست با جهنم ژوئن تا اکتبر رو به رو بشن. چون هر تاریخی تو چهار ماهه آینده، بین چند عنوان بزرگ دیگست.
بعدم با آپدیت جدید مقدار زیادی دمیج کنترل داشتن. رضایت از بازی هم داره بالا می ره.
حالا باید دید بازی نهایت تو ماه اول لانچ چقدر فروخته. که احتمالا خوب می فروشه. نکته اینکه هر بازی نمی تونه مثه الدن رینگ ایده آل شرایط لانچ براش فراهم بشه. به علاوه به نظرم مشکلات این بازی بازم به توسعه اش تو شرایط کرونا بر می گرده.
عزیز واقعا برام سوال بود این بازی ساز هایی که بازی هاشون رو اینطوری عرضه میکنن چی فکر میکنن الان فهمیدم درود به شرفت
ردفال بازی بزرگ؟😂😂😂😂😂
عاااا اقا کارگردان بازی همون کچله کارگردان GOW3 ? 😮
اسمش اشنا میزنه
اگه همونه تخصص اصلیش گرافیک و طراحیه
مدیریت و رهبری بلد نیست
اره خودشه
رو جفت استار وارز ها کار کرده
خیلی کارگردان خفنیه
کار اشتباهی کرده، باید دوماه تاخیر میزد حتی بیشتر! یکم بهینه سازی میکردن! چه خبره این حجم! اون از حجم های عجیب غریب کد اینم از این، امیدوارم تبدیل به یا عادت خیلی زشت! نشه. فکر مام باشید😑 هنوز آپدیت بازی رو نگرفتم ببینم چیکار کردن.
باید حدود ۲ ماه تاخیر میزد
EA توپ رو انداخته تو زمین Developer 😂😂
عجیبه !!
نسل جدید گند زده شده تو بهینه سازی برای pc …
فعلا با اختلاف پلی ۵ بهترین پلتفرم برای تجربه بازی هست بخاطر همین فروشش چندصد برابر شد …
واقعیت اینه که ساخت یه بازی AAA واقعا هزینه بر هستش.این هم در نظر داشته باشید که صفر تا صد بازی برای خود ناشر و استودیو باشه.این بازی تا جایی که میدونم مقداری از درامد سهم lucas film که الان جزو دیزنی شده هستش.
مجبور هستند تایم ساخت رو کوتاه کنند تا هزینه حقوق کارکنان کمتر بشه. از اونور پول بازی هرچه زودتر برگرده.ساخت بازی جدید شروع بشه. و اینکه تایمی منتشر بشه که قحطی عرضه بازی باشه تا سود خوبی داشته باشن. مثل الان.
حتی با وجود داشتن مشکلات فنی که یه گروه کوچیک هم میتونه مشکلاتو حل کنه با عرضه اپدیت.
مشکل اینه بجای اینکه سازنده و استودیو التماس مشتری گیمر حالا شما بگو بازاریابی بکنه گیمر داره التماس و هول بازی درمیاره واسه بازی مورد علاقه ش طرف هم میبینه سود خوبی داره از یه طرف نتیجه هول بازی تبدیل کردن اون گیم به مورد انتظار ترین گیم و پیش خریدای بسیار زیاد اونم نسخه های گرون تر از نسخه اصلی میشه سوار شدن سازنده به کول گیمر.این وسط احترام به مشتری_گیمر از بین رفته.هدف گیم سازی از بین رفته فقط پول رو میبینه.حاضر نیست وقت بذاره بازیش رو پولیش و بهینه کنه چه رو پی سی چه کنسول.نه فقط این گیم و ea بلکه خیلی از استودیو های دیگه متاسفانه فراگیر شده این قضیه.طرف گیم بد و ناقص میده بعدش شروع میکنه به پچ و رفع ایرادات گیم.آرکین و ماکرو با پر رویی تمام رد فالی که از اول معلوم الحال بوده رو ۳۰ فریم داده خورد ملت خوب معلومه که تا زمانی تقاضای بیش از حد منطق هست عرضه آبکی هم همیشه هست.نمونه صنعت خودرو کشورمون که قوطیای بنجلش تا سال دیگه پیشفروش رفته.دنیای گیم داره بد مسیری پیش میره مثه صنعت سینما این روزا حقیقتا گیم خوب رو دیگه باید توی استودیو های مستقل پیدا کرد چون از جیب خرج میکنه فشاری روش نی خودبزرگ بینی نداره و از همه مهم تر غیرت گذاشته پاش.ببخشید شاید منظورم رو درست نرسونده باشم
چیزی که تو ذوق میزنه گیمپلیشه کاراکتر انگار وزن نداره مشکل انیمیشنی در دویدن داره و بالا رفتن از جاهای بلند خیلی راحت از اتزیو راحت تر این کارو انجام میده که غیر واقعیه و انیمیشناشم تکراری و یکنواخته اگه تاخیر ایناشو درست میکرد از واجبم واجب تر بود ولی گرافیک و طراحی بصری و داستان و غیره بیسته
“ما این گزینه را داشتیم که کمی بیشتر برای خود فرصت بخریم، اما به این نتیجه رسیدیم که میتوانیم این کار را در ۶ هفته به پایان برسانیم.”
چقدر خوب به پایان رسوندید