سازنده Citizen Sleeper مشغول کار روی پروژه جدیدی است
استودیوی سازنده Citizen Sleeper یعنی Jump Over The Age بار دیگر با ناشر خود یعنی Fellow Traveller روی یک پروژه جدید همکاری خواهد کرد. از این پروژه جدید در آینده نزدیک رونمایی خواهد شد.
با توجه به عرضه Episode: PURGE در ماه مارس، سهگانه بستههای الحاقی پس از عرضه بازی Citizen Sleeper پایان یافته است. Episode: PURGE که به صورت رایگان برای تمام پلتفرمها عرضه شده بود روایت، شخصیتها و مکانهای جدیدی را به بازی اضافه میکرد. حال با اتمام پشتیبانی از این بازی استودیوی Jump Over The Age کار روی پروژه بعدی خود را آغاز کرده است.
در جهت آمادهسازی برای اولین سالگرد بازی Citizen Sleeper که در تاریخ ۵ می خواهد بود، استودیوی سازنده این بازی قول یک رونمایی در هر پنج روز گذشته را داده است. اولین رونمایی این است که طراح بازی یعنی Gareth Damian Martin و همکاران او Guillaume Singelin و Amos Roddy با ناشر بازی یعنی Fellow Traveller روی یک پروژه جدید همکاری خواهند کرد. البته اطلاعاتی از این پروژه جدید منتشر نشد، اما در آینده نزدیک میتوانید انتظار رونمایی از آن را داشته باشید.
در حال حاضر بازی Citizen Sleeper برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، نینتندو سوییچ و پلتفرم PC در دسترس است. Citizen Sleeper یک نقشآفرینی نوبتی روایتمحور است که در جهانی علمی-تخیلی جریان دارد. در این بازی شما نقش یک Sleeper را بازی میکنید که باید از دست شرکت شروری که او را خلق کرده فرار کند. در طول راه شما با شخصیتهای مختلفی برخورد خواهید کرد و تصمیمات مهمی را با تاس انداختن میگیرید که به عواقب متفاوتی منجر خواهند شد. در ماههای آتی منتظر اطلاعات بیشتری در مورد بازی جدید این استودیو باشید.
پر بحثترینها
- نقد و بررسی بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl
- واکنش ایلان ماسک به اظهارات نژادپرستانه کارگردان Avowed
- مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجانانگیزترین پروژهای است که روی آن کار کردهایم
- شایعه: پورت PS5 بازی Forza Horizon 5 آماده است اما تاریخ عرضه مشخصی ندارد
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- مشکلات متعدد بهینهسازی STALKER 2 روی ایکس باکس سری ایکس؛ رسیدن به نرخ فریم صفر در مکانهای شلوغ
- اطلاعات جدیدی از مذاکره میان سونی و شرکت مادر FromSoftware منتشر شد
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- رسمی: فروش پلی استیشن ۲ از ۱۶۰ میلیون واحد عبور کرد
- آیا پیشنهاد سونی برای خرید Kadokawa، شرکت مادر FromSoftware، منطقی است؟
نظرات
عالیه. خیلی خوب بود بنظرم. البته امیدوارم حداقل نصفه نیمه Voiced باشه. با خوندن هیچ مشکلی ندارم و متوجه م بخاطر بودجه کم نتونن ولی نسخه ی فاینال کات Disco Elysium با صداگذاری کامل لذت ش چندین برابر شده بود
صداپیشگی DE بی نظیر بود. مخصوصا ابعاد روانی داخلی جناب دو بوآ! قطعا اجرای دیالوگ تاثیراتی داره تو رسوندن حس ولی خب بار اثر بخشی خیلی بیشتر رو دوش همون نویسندگی بی بدیل دیالوگ هاست که باعث شده این دو اثر انقدر فراموش نشدنی باشن. پدر این سبک و شاید عمیق ترین و جذاب ترینشون هم تقریباً خالی از هر گونه صدا پیشگی بود، Planescape Torment. با دیالوگ یا انیمیشن شاید یک سری جذابیت بهش اضافه شه ولی من فقط امیدوارم این سطح بالا کیفیت دیالوگ حفظ شه، چون واقعا چیزیه که خیلی خیلی کم دیدیم.