تریلر فیلم Gran Turismo در هفته‌ی جاری منتشر می‌شود

علی جلیلی
۱۶:۰۴ ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
gran turismo

با نزدیک شدن به تاریخ انتشار اقتباس سینمایی سری بازی‌های ویدیویی تحسین‌شده و محبوب Gran Turismo تاریخ انتشار تریلر این اثر مشخص شد.

با اتمام فیلمبرداری فیلم Gran Turismo در دسامبر سال گذشته، حال در هفته‌ی جاری طرفداران فرصت پیدا می‌کنند تا در فاصله‌ی سه ماهه‌ تا انتشار این اثر، با تماشای تریلر فیلم Gran Turismo اندکی از عطش جنون سرعت خود را سیراب کنند.

فیلم Gran Turismo روایتگر یک راننده‌ی جوان و آتیه‌دار به نام جن ماردن‌بورو با بازی آرچی مادکوه است که با برد در یک مسابقه‌ی بازی‌های ویدیویی شانس ورود به اتومبیلرانی حرفه‌ای را پیدا می‌کند.

همانند دیگر آثار اقتباسی از بازی‌های ویدیویی شرکت سونی، Gran Turismo نیز از نام‌های بزرگی همچون اورلاندو بلوم و دیوید هاربر در لیست بازیگران خود بهره می‌برد.

اقتباس سینمایی Gran Turismo توسط نیل بلومکمپ و بر اساس فیلمنامه‌ای از زک بیلین و جیسون هال کارگردانی شده است. بیلین پیش‌تر با کار بر روی فیلمنامه‌ی اثر تحسین شده‌ی King Richard (پادشاه ریچارد) شناخته می‌شود و هال نیز پیشتر در نگارش فیلمنامه‌ی American Sniper (تک تیرانداز آمریکایی) با کلینت ایستوود، هنرپیشه و کارگردان پیشکسوت آمریکایی، همکاری کرده است.

فیلم Gran Turismo در تاریخ ۱۱ اوت ۲۰۲۳ (۲۰ مرداد ۱۴۰۲) به روی پرده‌ی نقره‌ای می‌رود.

منبع: کولایدر

HamedmeysambKratosمحمدامین حیدریهیچVisible 6-tigh manانسانSpider-Man.Young boyخستهk_04AlirezajupiterAbolfazlmh.p🤘Mohsenj74.کفشدوزک تنها

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید