آیا Hitman 4 ساخته خواهد شد؟
آیا Hitman 4 ساخته خواهد شد؟
آیا Hitman 4 ساخته خواهد شد؟
آیا Hitman 4 ساخته خواهد شد؟

آیا Hitman 4 ساخته خواهد شد؟

آرش بوالحسنی
۱۱:۵۱ ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
آیا Hitman 4 ساخته خواهد شد؟

شاید Hitman: Freelancer آخرین بسته الحاقی بزرگ در سه‌گانه World of Assassination باشد، اما IO Interactive همین حالا تعهد خود به عرضه Hitman 4 را اعلام کرده است.

از آن جایی که Hitman: Freelancer قرار است آخرین قطعه از محتوای بزرگ سه‌گانه World of Assassination باشد، قطعا برای بسیاری این سوال پیش آمده که آیا در آینده شاهد عرضه Hitman 4 خواهیم بود یا خیر. با وجود این که IO Interactive برنامه‌های خود برای Hitman 4 را مشخص نکرده، اما به طرفداران اطمینان داده که این فرنچایز تمام نشده است. پتانسیل زیادی برای یک دنباله در جهان Hitman وجود دارد، خصوصا با توجه به نحوه پایان آخرین بازی. با این حال، فعلا طرفداران باید به Hitman: Freelancer بسنده کنند.

IO Interactive چهار قسمت اصلی قبلی سری Hitman (از جمله Freelancer) را با فاصله دو سال از هم عرضه کرده، اما این توسعه‌دهنده حالا تمرکز خود را روی فرنچایز دیگری گذاشته است. این استودیو در حال حاضر مشغول توسعه یک بازی جیمز باند با اسم رمز Project 007 است؛ بنابراین، مامور ۴۷ فعلا باید جای خود را به جیمز باند بدهد.

صحبت‌های IO Interactive در مورد Hitman 4

آیا Hitman 4 ساخته خواهد شد؟

پیش از عرضه Hitman 3 بود که IO Interactive تعهد بلند مدت خود به فرنچایز Hitman را اعلام کرد. مالک این استودیو ،یعنی کریستین الوردم (Christian Elverdam)، در دسامبر ۲۰۲۰ به GameInformer گفت که احساس خوبی نسبت به ترک کردن فرنچایز و تکمیل سه‌گانه World of Assassination با Hitman 3 دارد. البته Elverdam به طرفداران اطمینان خاطر داد که با وجود استراحت بلند مدت مامور ۴۷، کار فرنچایز Hitman به صورت کامل تمام نشده است. در همین مصاحبه بود که مدیر عامل IO Interactive یعنی هاکان آبراک (Hakan Abrak) گفت:

به نظرم در آینده نباید از IO Interactive به عنوان استودیوی Hitman یاد شود. بلکه IO Interactive باید هویت منحصر به فرد خودش را داشته باشد؛ خالق آی‌پی‌های مختلف و محلی برای خلاقیت. قطعا Hitman هم یکی از بچه‌های ما است. با این حال، در آینده قرار است بچه‌های بیشتری داشته باشیم و ۰۰۷ هم یکی از آن‌ها است.

بدون شک ورود این توسعه‌دهنده به زمینه‌های جدید جذاب خواهد بود. در هر صورت، طرفداران پس از پایان Hitman: Freelancer تقاضای خود برای ماجراجویی‌های بیشتر با مامور ۴۷ را فریاد زده‌اند. دانستن این که جهان Hitman همچنان برای IO Interactive ارزشمند است و این استودیو به ساخت بازی‌هایی مثل Hitman 4 علاقه دارد، قطعا بسیاری از این طرفداران را خوشحال خواهد کرد. همچنین پایان Hitman 3 به وجود یک دنباله در قالب Hitman 4 اشاره می‌کند.

اشاره پایان Hitman 3 به یک دنباله

hitman

در پایان Hitman 3، ظاهرا شاهد خیانت Diana Burnwood به مامور ۴۷ و فروختن او به The Constant هستیم. با این حال، مشخص می‌شود که این تنها در جهت خلق موقعیتی برای مامور ۴۷ در جهت کشتن The Constant بوده تا Diana بتواند جای او را بگیرد. در ماموریت پایانی شما باید Arthur Edwards یا همان The Constant سابق را پیدا کرده و بکشید. بازیکنان می‌توانند از بین کشتن او و پاک کردن حافظه‌اش، یکی را انتخاب کنند. پس از آن به نظر می‌رسد که مامور ۴۷ دیگر علاقه‌ای به کار کردن به عنوان یک قاتل حرفه‌ای ندارد؛ اگرچه کار او هنوز تمام نشده است.

در بخش پایانی Hitman 3 به یک سال پس از قتل Edwards می‌رویم و شاهد یک گفت‌وگوی دیگر بین مامور ۴۷ و دیانا برن‌وود هستیم. او به دیانا می‌گوید که این مسیر را انتخاب کرده چرا که «همیشه افرادی مثل او وجود خواهند داشت». دیانا در پاسخ می‌گوید که «هیچکس غیر قابل دسترسی نیست». این جمله باعث لبخند زدن مامور ۴۷ می‌شود. این طور که به نظر می‌رسد دیانا و مامور ۴۷ قرار است در بازی بعدی به عنوان مامورهای یاغی کار کنند و دیگر خبری از The Agency نخواهد بود.

به احتمال زیاد، در آینده شاهد عرضه یک بازی جدید Hitman با نام Hitman 4 خواهیم بود. همچنین، در این بازی احتمالا شاهد همکاری مامور ۴۷ و دیانا به عنوان همکار در عوض مدیر و کارمند خواهیم بود. IO Interactive مشخص نکرده که پس از عرضه Hitman: Freelancer چه برنامه‌ای برای مامور ۴۷ دارد، اما مطمئناً باید مدت طولانی‌ای را منتظر بازگشت این فرنچایز باشیم.

˝KianDARKSIRENRezaGtxDota2Kratos. .77NemesisMincraftred-eyed Banished KnightیوهانPorfosormeysambQUIGGZYHitmanmh.pSaman_hkParhamیه گیمر ساده

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

آیا Hitman 4 ساخته خواهد شد؟
آیا Hitman 4 ساخته خواهد شد؟
آیا Hitman 4 ساخته خواهد شد؟
آیا Hitman 4 ساخته خواهد شد؟
آیا Hitman 4 ساخته خواهد شد؟

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

آیا Hitman 4 ساخته خواهد شد؟