اطلاعات جدیدی از Armored Core 6 منتشر شد؛ از سیستم مبارزات تا چندین پایان مختلف - گیمفا
اطلاعات جدیدی از Armored Core 6 منتشر شد؛ از سیستم مبارزات تا چندین پایان مختلف - گیمفا
اطلاعات جدیدی از Armored Core 6 منتشر شد؛ از سیستم مبارزات تا چندین پایان مختلف - گیمفا
اطلاعات جدیدی از Armored Core 6 منتشر شد؛ از سیستم مبارزات تا چندین پایان مختلف - گیمفا

اطلاعات جدیدی از Armored Core 6 منتشر شد؛ از سیستم مبارزات تا چندین پایان مختلف

محمد حسین کریمی
۱۹:۳۲ ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
اطلاعات جدیدی از Armored Core 6 منتشر شد؛ از سیستم مبارزات تا چندین پایان مختلف - گیمفا

پلیرها در عنوان Armored Core 6 می‌توانند از قابلیت Assault Boost برای سوییچ بین مبارزات از نزدیک و از راه دور استفاده کنند. همچنین سیستم استگر یا گیج کردن دشمنان با ضربات متوالی و حمل ۴ سلاح به طور همزمان وجود خواهد داشت.

دقایقی پیش، استودیوی فرام سافتور (From Software) اولین تریلر از گیم‌پلی بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon را به اشتراک گذاشت که از طریق این نشانی، می‌توانید آن را مشاهده کنید. از طریق بلاگ پلی استیشن، جزئیات بیشتری حول گیم‌پلی این اثر منتشر شده است.

کارگردان بازی، ماسارو یامامورا (Masaru Yamamura)، ابتدا حول Assault Boost صحبت کرد که به پلیر اجازه می‌دهد تا میان مبارزۀ از راه دور و مبارزۀ تن به تن و از نزدیک سوییچ کند. وی در این باره گفت:

Assault Boost یک اقدام تهاجمی است که به شما کمک می‌کند تا فاصلۀ خود با دشمنان را کاهش دهید و سریعاً میان مبارزه از راه نزدیک و از راه دور سوییچ کنید. همچنین، شما می‌توانید Assault Boost را فعال کرده و سپس در حالی که از اسلحۀ اتوماتیک استفاده و به سمت دشمنان موشک شلیک می‌کنید، به آن‌ها نزدیک شوید و ضربۀ Melee وارد کنید.

اگر به اندازۀ کافی به دشمنان خود ضربه وارد کنید، آن‌ها وارد یک حالت گیجی شده و آسیب‌پذیر می‌شوند. نوار گیجی یا Stagger بسته به ضربات متوالی و استفاده از ضربات سنگین در کنار نوع سلاح و فاصلۀ برخورد، پر خواهد شد. از سوی دیگر، یامامور سرعت جابه‌جایی در AC6 را چیزی میان Armored Core 3 و ۵ توصیف می‌کند. وی در ادامه گفت:

Armored Core 6 ساخته شده است تا تغییرات تمپو و مبارزات را بهبود دهد. با قابلیت افزایش سرعت در لحظه و سریع، بازی ناگهان وارد تمپویی متفاوت می‌شود و مبارزات می‌توانند به اوج خود برسند.

اطلاعات جدیدی از Armored Core 6 منتشر شد؛ از سیستم مبارزات تا چندین پایان مختلف - گیمفا

همچنین، شما می‌توانید انتظار باس فایت‌های عظیم را داشته باشید، از «هلیکوپترهای جنگی عظیم‌الجثه» و «برجک‌های متحرک با زرۀ سنگین» گرفته تا «ماشین‌آلات تخریب سنگین بدون سرنشین». از سوی دیگر، همان‌طور که انتظار می‌رفت، شما با ACها و مزدوران دیگر که ظاهری شبیه به «انسان» دارند مبارزه خواهید کرد. به یاد داشته باشید که مبارزه با این دشمنان سرسخت آسان نخواهد بود و بارها باید نبردها را تکرار کنید، الگوی حملات باس‌ها را فرا بگیرید و بهترین شخصی‌سازی ممکن را انجام دهید.

فرام سافتور در مورد شخصی‌سازی مک‌ها و سلاح‌ها نیز صحبت کرد. شما می‌توانید در لحظه ۴ سلاح را به همراه داشته باشید (در هر دست یک سلاح به علاوۀ تفنگ‌های پلاسمایی، موشک‌های جداشونده، بازوکاها و سلاح‌های از نزدیک که هر یک گزینه‌های مختلفی را در دسترس شما قرار می‌دهند).

یامامور توضیح داد:

موضوع دیگری که در Armored Core 6 روی آن تمرکز کرده‌ایم، مبارزات از نزدیک (Melee) است. به طور اختصاصی این دسته از سلاح‌ها که شامل اره برقی، نیزه یا تیغۀ پلاسمایی و چندین سلاح منحصر به فرد دیگر می‌شود، در دست چپ قرار می‎‌گیرند. شخصی‌سازی ظاهر مک‌ها و رنگ‌آمیزی آن‌ها نیز وجود خواهد داشت.

نکتۀ جالب توجه و جذاب حول داستان بازی آن است که AC6 شامل چندین پایان مختلف خواهد شد و پس از به پایان رساندن هر دور از بازی، مسیرهای جدیدی در دسترس قرار خواهند گرفت حالت Arena نیز باز خواهد گشت تا پلیرها با مک شخصی‌سازی شدۀ خود به مصاف بازیکنان دیگر بروند.

بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon در تاریخ ۳ شهریور ۱۴۰۲ (۲۵ آگوست ۲۰۲۳) برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد شد.

Black SwordsmanDARKSIRENKHEDER_Pro_Gamervitto corleoneAmirAbbas Kabyrymeysambدایی جانKurosBatman Arkham knightKratosشادمن 3RezaGtxtintinAMIRE...Eternal...𝑆𝑖𝑙𝑘𝑆𝑜𝑛𝑔هادی صفائیامیر حسینGrandmaster.more

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اطلاعات جدیدی از Armored Core 6 منتشر شد؛ از سیستم مبارزات تا چندین پایان مختلف - گیمفا
اطلاعات جدیدی از Armored Core 6 منتشر شد؛ از سیستم مبارزات تا چندین پایان مختلف - گیمفا
اطلاعات جدیدی از Armored Core 6 منتشر شد؛ از سیستم مبارزات تا چندین پایان مختلف - گیمفا
اطلاعات جدیدی از Armored Core 6 منتشر شد؛ از سیستم مبارزات تا چندین پایان مختلف - گیمفا
اطلاعات جدیدی از Armored Core 6 منتشر شد؛ از سیستم مبارزات تا چندین پایان مختلف - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Spider-Man گفت:

    خیلی خوشم اومد . واقعا نیاز نیست که بدونی چه بازیه فقط اگه بدونی که فرام سافتور ساخته یعنی شاهکار . من فقط الدن رینگ و سکیرو رو بازی کردم ولی وقتی که این دو بازی رو تو اینترنت میدیدم باخودم میگفتم این دیگه چه بچه بازیه ولی وقتی برای بار اول وارد سکیرو شدم اصلا شگفت زده شدم ‌. بعدشم که همینطور فهمیدم الدن رینگ رو فرام سافتور ساخته همون موقع اش که دموش اومد نصبش کردم و با اینکه دنیای کوچیکی داشت ولی نزدیک ۱۰ ساعت همون دمو رو بازی کردم ( درضمن دمو الدن رینگ رو قبل انتشار جهانی در ps4 هکی بازی کردم !)
    برا همین اطمینان دارم که فرام سافتور باری دیگر با این بازی مارو غافلگیر خواهد کرد و همون بازی خواهد بود که از فرامسافتور انتظار داریم .

    red-eyed Banished KnightErfan00725اربابBlack Swordsman.Lady ApranAmir(PC & PS4)Brainiac(خداحافظ)Darkgzشادمن 3more
    • در مورد دو جمله اولت : یه موقع در مورد سی دی پراجکت رد (سایبرپانک) ، بتسدا (فالوت ۷۶) و راکستار (ریمستر سه گانه gta ) هم همین تفکر وجود داشت ولی بزرگترین ضربه رو اول همه خودشون به خاطر این نکته خوردند

      البته صبحت من کلی هست و ربطی به خوب یا بد بودن این بازی یا این استودیو نداره

      FrostBlack Swordsmanpacman remasteredAmirAbbas Kabyryدایی جانBrainiac(خداحافظ)Spider-Mank_04
      • Spider-Man گفت:

        سایبر پانک که بازیه خوبی بود و فقط بخاطره عرضه زود هنگام ضرر بزرگی خورد وگرنه اگه بدون مشکل فنی عرضه میشد به احتمال زیاد نمره خوبی می‌گرفت . درمورد فالوت ۷۶ نظری ندارم چون بازیش نکردم و ریسمتر سه گانه gta رو راک استار نساخت یکی از استودیو های کوچیک که پورت gta sa رو روی موبایل درست کرده بود انجام داد که اگر راک استار نورث ریمستر رو انجام ، کلا بازی متفاوتی با اینکه الان هست میشد .

        درثانی من منظورم برای شرکت هایی که از بیش از ۱۰ سال کارشون شاهکار ساختن که احتمال ساخت یه بازیه بد ازشون کمتر از ۲۰ درصده . مثل راک استار یا ناتی داگ یا سانتا مونیکا یا فرام سافتور . درسته که فرام سافتور هم بازی هایی با متای زرد داشته ولی از وقتی میزاکی اومده ، کلا فرام سافتور یه استودیو دیگه شده .
        البته احتمال داره که یه زمان حتی راک استار هم بازیه بد درست کنه دیگه . به هر حال انسان جایزالخطا است ولی من میگم که درصد خراب کردن استودیو را استار از سیدی پراجکت رد خیلی خیلی پایین تره . چون شما ببینی راک استار از بعد gta 3 داره رو فرم میره و تاحالا هم نشده که یه بازیه متوسط بده . درحالی که استودیو مثل سی دی پراجکت رد فقط یه بازیه شاهکار منتشر کرد که بعد از همچین بازیه موفقی طبیعی بود که بازیه بعدیش رو خیلی جاه طلبانه تر بسازه که به ضرر خودش تموم شد . ( البته ویچر ۲ و ۱ خیلی بازیه خوبی بودن ولی شاهکار تمام عیار نبودن که بشه با بازی های بزرگ مقایسه اش کرد )
        فرام سافتور هم این مرحله رو چندین سال پیش به خوبی رد کرد و الان تو دوران اوجش هست و دیگه فکر نکنم بازیه متوسطی عرضه کنه و هیمنطوری تو بالا مثل راک استار یا ناتی داگ بمونه .
        البته که احتمال داره که اصلا متای بازی Armored Core 6 زرد بشه و نتونه در حد انتظارات عمل کنه ولی من منظورم این بود که طبق سابقه ۱۰ سال فرام سافتور خراب کردن این بازی کمتر از ۲۰ درصده ولی بازم احتمال داره !

        Erfan00725Darkgz
    • sis sus گفت:

      نمونه ای از یک متعصب و جو گیر
      این چه نوع دلیلیه؟ چون فرام سافتور؟ خیلی عجیبه بعد جالبه فقط دو تا بازی ازش انجام دادی! و اینطوری می‌کنی من مخالف فرام سافتور نیستم و نخواهم بود ولی این حجم از توجه های بی منطق اشتباهه!

      Frostk_04Black Swordsmanفراستی ورژن 2Darkgz
  • Wounds گفت:

    مشخص نشده این نوار Stagger تا چه حد در گیم پلی نقش دارد؟ این احتمال هست که بازی روندی مثل سکیرو در پیش بگیره؟ یعنی گیمر به جایی خالی کردن نوار hp تمرکز بزار رو پر کردن نوار Stagger دشمن ها،به شخصه دوست دارم وقتی نوار Stagger پر میشه میزان damage که وارد می کنیم اون لحظه بیشتر از حد معمول باشه نه مشابه سکیرو،امیدوارم تجربه بازی حال و هوایی کاملا متفاوتی داشته باشه

  • از اونجایی که اسپایدرمن هم شهریور میاد احتمالا استارفیلد دوباره تاخیر میخوره میره برای سال بعد

    FrostErfan00725k_04Black SwordsmanAmirAbbas KabyryBrainiac(خداحافظ)Kurosشادمن 3...Eternal...AMIREmore
  • -ساختار مکا با طراحی گاندام یا transformers باب میل من نیست، اما این رویکرد تاریک، خشن و سرد و البته تا حدودی واقع‌گرایانه نسبت به مک‌ها رو می‌پسندم و به نظرم باعث جذابیت این بازی بوده تا به این لحظه که معرفی شده. طراحی هنری بازی مثل بقیه آثار فرام سافتور فوق‎‌العاده‌ به نظر میرسه و همانطور که انتظار میرفت عظمت محیط‌ها حس ابهت رو به خوبی القاء میکنه. و کیفیت تکسچرها و … هم کاملاً معمولیه. امیدوارم نرخ فریم ثابت باشه که برای چنین اثری اهمیت بیشتری داره.

    -کنجکاوی من بیشتر حول سیستم جابه‌جایی و دوربینه. چهار عامل ۱- سرعت بالا ۲- پرواز ۳- Boost ناگهانی سرعت ۴- شلوغی صحنه‌ها باعث میشن دوربین با مشکلاتی رو به رو بشه و مثل این که یکی از بزرگ‌ترین مشکلات نسخه های کلاسیک همین موضوع کلانکی بودنشون بوده. امیدوارم خلاقیت و فکری به حال این موضوع کرده باشن.

    – سیستم مبارزات و رویارویی‌ها داخل این تریلر هیجان‌انگیز به نظر میرسه و صحبت‌ها هم امیدوارکننده‌اس ولی با این تریلر نمیشه به درستی قضاوت کرد، باید playthrough دیده بشه و شاید حتی از اون دسته بازی‌هایی باشه که تا وقتی کنترلر در دست نگیری نتونی سیستم مبارزات رو قضاوت کنی. همچنین، مبارزات مستقیماً با دوربین و movement برای چنین بازی‌ای گره خوردن اگر هر جزء عملکرد خوبی نداشته باشه فرو میریزه کاملاً و بازی رو شدیداً تحت تاثیر قرار میده.

    – از زمانی که فرام سافتور تایید کرد که بازی به عناوین کلاسیک شباهت داره و سولزلایک نیست، مشخص بود که مثل همیشه قرار نیست همه‌پسند باشه و کاملاً یه بازی niche به شمار میاد. این که ارتباط برقرار نمی‌کنید یا جذابیتی براتون نداره کاملاً عادیه، این که عده‌ای هم با این سبک گیمپلی ارتباط برقرار کنن و حتی براشون به بهترین تجربه ممکن تبدیل بشه هم ممکن هست. بنابراین، دو طرف بهتره به سلیقۀ هم احترام بذارن هم طرفداران بازی بدونن که این سبک مورد علاقۀ عده زیادی نیست هم کسانی که با این سبک از بازی کنار نمیان متوجۀ باشن که بالاخره این دسته از آثار فن بیس خاص خودشون رو دارن. خیلی خوب میشد اگر یه نگاه واقع‌بینانه به بازی‌ها داشته باشم نه اونا رو شاهکار محض بدونیم قبل از عرضه نه بدون هیچ فکری زباله خطاب کنیم حالا سازنده چه راکستار باشه چه فرام سافتور یا ناتی داگ. استودیوها هم از یه سری آدم مثل ما تشکیل شدن که هم اشتباه میکنن هم فراتر از انتظارات عمل میکنن.

    Mamad(you?)red-eyed Banished KnightBlack Swordsmanدایی جانDARKSIRENRoadiepacman remasteredAmirAbbas KabyryReza sssorenamore
    • Dastan گفت:

      خلاصه حرفت این هست بدرد همون ژاپنی ها میخوره

      FrostAtomic SoldierRoadieAmirAbbas KabyryAMIREDarkgzTomk_04Love Game
    • Reza ss گفت:

      وقتی آدم با شعور و با سوادی باشید
      همچین کامنتی می‌دین.

    • با توجه به سبقه ی فرامسافتور توی بحث دوربین، نگرانی من باب این مشکل احتمالی کاملا منطقیه. اگرچه تصور میکنم بعد اون همه سولزبورن اشتباه نیست اگه بگیم توی این سالا فرامسافتور واقعا پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته.
      نکته ی دیگه اینکه چقدر استودیو باید محترم و شریف باشه که اصل و نسب خودش رو حفظ کنه. این فرامسافتور با استودیویی که زمانی عموم مخاطبینش ژاپنی بودند فرق کرده و حالا زمین بازیش کل دنیاست با این همه اما نسبت به طرفدارای قدیمی اش وفادار مونده و این بازی رو توسعه داده. خیلی جذابه که بعد از این همه موفقیت بین المللی یادشون نرفته که چطور و از کجا به این نقطه رسیدند و برای رسیدن به این نقطه چه کسانی اونا رو پشتیبانی کردند.

      Ladonمحمد حسین کریمی
  • Love Game گفت:

    اون دسته عزیزانی که از فرام سافتور خدا ساختن ی کم منطق به خرج بدن لطفا
    اینکه بازی های قبلیش با کیفیت بودن دلیلی بر شاهکار بودنش اونم با ی تریلر نیست و گرنه یوبیسافت هم قدیما گیم خفن میزد(چه بسا بعضی ها قبل تریلر و هیچ عکسی میگفتن شاهکار میخواد بیاد)
    کلمه شاهکار هم دم دستی شده رفته
    سولز لایک ی چیزه مکا ی چیز دیگه یکی نکنید اینارو
    من که به ژانرش علاقه ندارم ولی امیدوارم اون کسی که علاقه داره نهایت لذت رو از این اثر ببره

    FrostBlack SwordsmanRoadieRazielDarkgzk_04AMIRESoosmar (بازنشسته)امیر حسینSpider-Manmore
    • خود شرکت توقعات رو میبره بالا…

      شرکتی مثل راکستار با کارنامه درخشانش حتی وقتی شایعه از یه بازیش بیاد بدون اینکه معلوم باشه بازی چیه اسمش چیه اصلا نه به باره نه به داره میگن شاهکار در راهه…

      فرام سافتور هم همینه چون کارنامه درخشانی داره…
      کلا همیشه وقتی یه شرکتی اسم در کنه توقعات پشت هر کاری که میکنه بالاست…

      دم دستی شدن شاهکار هم بخاطر اینه هر کی از هر چی خوشش بیاد میگه شاهکاره و دوست داره اونو خیلی بالا ببره و نمی گه که آیا این چیز با کلمه شاهکار قابل سنجش هست یا نه…

      Frostk_04RoadieAMIREAmirsadeq
    • Dastan گفت:

      من قبلا این چیزا صد بار گرفتم همه گفتن دیوانه هست باید بری تیمارستان !!!

      RoadieDarkgz
  • لازم به ذکره که بگم این گین به همین سرعت رفت توی ۱۰ بازی پرفروش استیم با تریلر جدید و عرضه برای پیش فروش:‌)

    RoadieAMIRE
  • خیلی قابلیات داشت واقعا میتونه انقلابی باشه میتونه سبک مکارو هم نابود کنه پتانسیل همه چیز داره این بازی

    .
  • god of war گفت:

    احساس می کنم اقای کریمی داره روی مقاله تحلیل تریلر گیم پلی منتشر شده توسط فرام سافر کار می‌ کنه

    AmirAbbas KabyryLove Game
  • Grandmaster گفت:

    من از تریلری که نشون دادن زیاد خوشم نیومد در واقع از مبارزات بازی چیزی که میخواستم ببینم رو نشون ندادن ولی در عین حال صحبت های کارگردان بازی دوباره هایپ منو برای این بازی بیشتر کرد. من از این بازی فقط مبارزات عالی و گیم پلی درجه یک مثل سکیرو میخوام و به نظرم کارگردان بازی از عهده این کار برمیاد.

    The FireflyDarkgzgod of war
  • siavash گفت:

    تریلر که فاجعه بود رسما مخصوصا از لحاظ گرافیکی یه بنده خدایی یادمه گفته بود انتظار شاهکار مثل سبک سولز نداشته باشید دیس بارون شد نبایدم انتظار داشت چون متای دوتا نسخه آخر زیر۷۰ بوده بنظرم فرام سافتور باید این آیپی رو ول می‌کرد

    The FireflyAmirAbbas KabyryDarkgz
  • Dastan گفت:

    اگر متای پایین شد امیدوارم بعضی ها بهونه نیار بگن سلیقه مهم هست
    اگر مهم هست پس حق ندارید مثلا بگین الدن رینگ بهترین بازی !!!
    نمیشه که هر جا بازیش متاش بالا شد بگین بهترین بازی ولی برعکس بشه بگین سلیقه

    فراستی ورژن 2AmirAbbas KabyryLove GameDarkgz
  • ولی من هنوز هم سر حرفم هستم که این بازی نسبت به الدن رینگ یک شکست بزرگ براشون خواهد بود. هرچند که دو مقوله جدا هستن ولی این صنعت جای آزمون و خطا نیست.

    AmirAbbas KabyryLove GameDarkgz
    • این صنعت جای آزمون و خطا نیست؟ این صنعت باید جای آزمون و خطا باشه تا خلاقیت و نوآوری ببینیم اگر همه بترسن بازی جدید و متفاوت بسازن که باید هر سال کلون و بازی تکراری بازی کنیم. کل احترام و ریسپکتی که برای استودیوهای خوب قائلیم از ریسک پذیریشون نشات میگیره.

      جدا از این موضوع قطعاً این بازی حکم پروژه جانبی رو داره و به اندازه بازی های اصلی مثل الدن رینگ روی فروش حساب باز نکردن که بخواد تاثیر به سزایی بذاره روی استودیو، با این وجود armored core یه آی پی ثابت شده اس و فن بیس قابل توجه‌ای داره، فرنچایزی که بالای ۱۰ نسخه داره، قطعاً به اندازه‌ای که fail نشه فروش میکنه به لطف فن بیس. استودیوها از همه بازی ها انتظار فروش ۲۰ میلیونی ندارن، بازی های اکشن اصولاً زیاد نمیفروشن و با در نظر گرفتن این موضوع ساخته میشن بازی فوق‌العاده‌ای مثل DMC 5 فقط ۶ میلیون نسخه فروخته به عنوان مثال. ARMORED CORE 6 هم احتمالاً بین ۳ تا ۷ میلیون فروش داشته باشه که اگر رخ بده موفقیتی بزرگه.

      Professor genkired-eyed Banished KnightAtomic Soldier🤘Mohsenj74Love Game𝑆𝑖𝑙𝑘𝑆𝑜𝑛𝑔Ladon
  • آنچنان آش دهنسوزی هم نیود .. البته من گیم پلی نسخه های قبلیشو دیدم … انتظار خاصیم نداشتم ولی فکر کنم اونایی که این سبکو دوست دارن راضی شده باشن البته نه زیاد

  • Move gamer11 گفت:

    بیشتر برای موبایل پی سی انلاین مناسب و این سبکها چون تولیدات کمی دارن نمیشه گفت عام پسند.فعلا که رضایت بخش نبود گیم پلی

  • Hoseein گفت:

    بازی های فرام سافت وار جوری طراحی شدن که تا بازی نکنی نمیتونی به ماهیت و دلیل وجودیشون پی ببرید
    اما نبود شخصیت انسانی یا کمرنگ بودنش قطعا می‌تونه به داستان لطمه بزنه
    محیط ها با وجود خلاقیت های هنری و رنگ بندی زیبا یک اشکال عمده داره اونم خالی بودن محیط هست در تمامی مبارزات دنیای پر از جزییاتی رو شاهد نبودیم
    گرافیک فنی بازی های سافت وار هم همیشه یک نسل عقب تره اما صحنه های نبرد و نورپردازی ها ب خوبی کار شده
    در کل سبک فاصله گرفتن از سبک سولزلایک و ساخت همچین بازی استراتژیکی قطعا ریسک بالایی داره
    امیدوارم در آخر خروجی خوبی داشته باشه و مثل تمام بازی های فرام سافت وار ازش لذت ببریم

  • Hater هارو رو آخر پاییز میشمارن

اطلاعات جدیدی از Armored Core 6 منتشر شد؛ از سیستم مبارزات تا چندین پایان مختلف - گیمفا
اطلاعات جدیدی از Armored Core 6 منتشر شد؛ از سیستم مبارزات تا چندین پایان مختلف - گیمفا