طراح ارشد بازی Control استودیوی جدید شرکت NetEase را تاسیس کرد
شرکت نتایز (NetEase) از افتتاح استودیوی بازیسازی جدید خود به نام Anchor Point خبر داد که توسط Paul Ehreth، طراح ارشد بازی Control تاسیس شده است.
دفتر اصلی استودیوی تازه تاسیس Anchor Point در شهر بارسلونا کشور اسپانیا واقع است و دفتر دوم آن در شهر سیاتل آمریکا قرار دارد. این استودیو روی توسعهی بازیهای اکشن ماجراجویی برای کنسولها و رایانههای شخصی تمرکز خواهد کرد.
آقای Paul Ehreth که پیشتر به عنوان طراح کمپین سابقهی کار روی بازیهای Halo 4 و Halo 5 را دارد، به تیمی ملحق میشود که رئیس عملیاتی آن به نام Pere Torrents حضور دارد که قبلاً همان نقش را در شعبهی بارسلون استودیوی Smilegate داشت.
طبق اعلام نتایز، دیگر افراد توسعهدهندهی استودیوی Anchor Point قبلاً روی ساخت بازیهایی مانند Ghost of Tsushima، Red Dead Redemption 2 و The Division کار کردهاند. این استودیو تقریباً ۱۰۰ موقعیت شغلی آزاد دارد و به دنبال جذب توسعهدهندگان، هنرمندان فنی و طراحان برای کار در دفاتر خود، به صورت از راه دور یا در یک ظرفیت ترکیبی است.
بنیانگذار Anchor Point در خصوص افتتاح این استودیو اظهار داشت:
آنچه که ما در تلاش برای ساخت آن هستیم، یک ماجراجویی تازه است و تجربهای منحصر به فرد ارائه میدهد که افراد را هر بار که به تجربهی بازی میپردازند، شگفت زده میکند. ما از NetEase Games بابت این فرصت سپاسگزاریم که آزادی خلاقانه و منابعی را در اختیار ما قرار داد تا دنیایی به هم پیوسته بسازیم که فراتر از بازیها باشد و به رسانههای دیگر نیز گسترش یابد.
شرکت نتایز در اوایل سال جاری میلادی استودیوی Skybox Labs، توسعهدهندهی عناوین Halo و Minecraft را خریداری کرد. خرید این استودیوی کانادایی آخرین خرید از مجموعه خریدهای استودیویی شرکت چینی NetEase در سالهای اخیر بود که توسعهدهندگان سابق در استودیوهای Grasshopper Manufacture و کوانتیک دریم (Quantic Dream) در آن حضور دارند. از سوی دیگر، در سال گذشته توشیهیرو ناگوشی (Toshihiro Nagoshi)، خالق سری Yakuza به نتایز ملحق شد و استودیوی خود تحت عنوان Nagoshi Studio را تأسیس کرد.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
نظرات
دستش درد نکنه
این ماجرای جدا شدن اعضا به این دلیل هست که استودیو جدیدی تاسیس میکنن و نهایت یک ایده دارند عملی میکنند تا توجه شرکتهای بزرگ جلب کنند و شرگت بفروشند و دوباره و دوباره …. داریم به سمت بازیهای بی اساس و بی محتوا گرافیک پسند میریم فعلا یک واقعیت هست که فقط سونی روح صنعت گیمه و ماکرو هم هنوز تکلیفش معلوم نیست دلمون برای روزهای اوج گیم تنگ شده
مثل نسل هفت❤️❤️
یعنی الان یه نفر کارش خوب باشه از ایران میتونه دور کاری باهاشون کار کنه علاقه ذوق در کنار خلاقیت دانش اینکار داشته باشه امتحان ورودی شون قبول شه اجازه میدن؟
این آبها که به آسیاب چین میریزند، روزی دامنگیر گیمرها هم میشه، بلا استثنا در تمامی محصولات آی تی چین ابزار جاسوسی وجود داره، حالا ببینید بازیاشون چجوری اطلاعات از گیمرا جمع آوری می کنند!
پی نوشت: خوف ترین سیستم جاسوسی که که من به شخصه ازشون دیدم ده سال پیش در برد سرورهای اچ پی بود که اومده بودن یک کرنل نوشته بودن و اونرا در یک چیپ به اندازه دانه برنج در زیر چیپ نورد بریج سرور نصب کرده بودن، که میرفت زیر لایه هایپروایزر قرار می گرفت و دسترسی کامل سخت افزاری بهشون میداد، خوشبختانه دو سال بعد از آغاز این سری، این موضوع کشف و توسط گزارشگر فاکس افشا شد.
جونورن این چینیا و به شدت به دزدی کردن از غیر چینی ها معتقداند. باید از هر محصولی که از سمت چین میاد آگاهانه نگاه کرد.