ریمیکهای Max Payne 1 و ۲ وارد فاز اثبات مفهوم شدهاند
استودیوی رمدی (Remedy) گفته که پروژه ریمیکهای دو بازی اول Max Payne رو به جلو حرکت میکند و با نزدیک شدن به پایان سال اندازه تیم توسعه آنها رشد خواهند کرد.
رمدی سال گذشته اعلام کرد که مشغول کار روی ریمیکی از هر دو بازی اول Max Payne در قالب یک مجموعه است و این پروژه با سرمایهگذاری راکستار (Rockstar) ساخته خواهد شد. با توجه به محوبیت زیاد این آیپی، تعجبی ندارد که این خبر باعث به وجود آمدن شور و هیجان زیادی در میان طرفداران شد. با این حال از آن زمان خبر چندانی در رابطه با این پروژه به اشتراک گذاشته نشده است.
مدیر عامل رمدی یعنی آقای ترو ویرتالا (Tero Virtala) در جدیدترین گزارش مالی این استودیو در مورد روند توسعه پروژههای مختلف رمدی صحبت کرده است. او در همین حال تایید کرد که در سهماهه ژانویه-مارس پروژه ریمیکهای Max Payne قدم رو به جلویی برداشته و وارد فاز اثبات مفهوم یا همان Proof-of-Concept شده است. ویرتالا گفت:
Max Payne 1 and 2 Remake در سهماهه اول به خوبی رو به جلو حرکت کرده و وارد فاز اثبات مفهوم شده است. تیم توسعه بازی به خوبی متوجه المانهای کلیدی Max Payne و آوردن بازیها با کیفیت بالا به کنسولها و PCهای مدرن شده است. ما انتظار داریم که این پروژه به حرکت رو به جلوی خود ادامه داده و همراه با آن تیم توسعه بازی بزرگتر شود.
البته همانطور که حدس میزنید این پروژه در مراحل بسیار ابتدایی توسعه خود بوده و سالها تا عرضه فاصله دارد. خصوصا با توجه به اینکه رمدی چندین پروژه دیگر را در دست توسعه دارد. Alan Wake 2 وارد آخرین فاز اصلی توسعه خود شده و امسال عرضه خواهد شد. Control 2 و بازی چندنفره آن هم وارد فاز اثبات مفهوم شدهاند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
بهترین خبر قرن🥰😻😍❤️💓🌹
به نظرم با یک بازی میان نسلی طرفیم که بین سال های ۲۰۲۶ یا ۲۰۲۸ میاد بین گذر از نسل نهم به دهم.
طبق گفتهی خود رمدی قراره سالی یه بازی عرضه کنن، امسال که سرشون با الن ویک گرمه
با این حساب یا ۲۰۲۴ یا نهایتا ۲۰۲۵ شاهد عرضه مکس پین هستیم
رندی همونیه که بعد از کوانتوم بریک توی همون نسل هشت کنترل رو داد بیرون .
نه داش چخبره
نیما دیسلایک ؟
بچه بیا پایین
با اختلاف مورد انتظار ترین ریمیک برای منه، البته که هنوز خیلی تا عرضه بازی مونده ولی حتی تصور دکلمه های مکس وسط بارون با اون کت سیاهش و اسلحه داخل دستش و تلخی زندگیش که از تک تک لرزش های صداش از شکستگی درونش مشخصه با یک گرافیک نسل نهمی مو به تن آدم سیخ میکنه 😁
واقعا درک نمی کنم چه چیز مکس پین ۱ برای نسل جدید گیمر ها جذاب هست که بخواد ریمیک بشه ؟
اتفاقا نسل جدید گیمر ها نمیتونن درک کنن
برای گیمر های قدیمی خبر ریمیک مکس پین ۱ و ۲ مثل دادن یه آبنبات به یه بچس
همینقدر خوشحال کننده
دقیقا
چیش جذابه خوب معلومه:
۱.داستان
۲.گیم پلی
۳.صداگزاری بازی تو زمان خودش
۴.شخصیت پردازی
۵.موزیک خوب
۶.طراحی مراحل و اتمسفر غمناک و تاریک بازی
۷.دیالوگ های شاعرانه و پر مفهوم مکس
حالا بگو چیش جذاب نیست🗿☠️
خوب دقیقا این بازی همه چیش جذابه چیز منفی نداره🗿♥️
گیم پلی ؟ کاملا الان منسوخ شده . وقتی گیم پلی منسوخ باشه بازی ، بازی خوبی نخواهد بود.
گیم پلی منسوخ شده داش این بازی خودش الگوی خیلی از شوتر های سوم شخص بوده حالت پرش و توقف زمانش هنوز که هنوزه تو خیلی از بازی ها مثلش نیست بهد میگی گیم پلی منسوخ شده🗿حالا فرض کنیم گیم پلیش منسوخ باشه گیم پلی مکس پین سه چی اون که خدای شوتره🗿تازه مثله اینکه شما معنی ریمیک رو نمیدونید،ریمیک یعنی اینکه بازی رو از اول میکوبن میسازن حتی اگه گیم پلیشم منسوخ شده باشه گیم پلی رو تو بازی تغییر میدن مثله ریمیک رزیدنت اویل دو یا سه یا بازی مافیا یک اونا هم گیم پلی شون منسوخ شده بود ولی تونستن گیم پلی رو امروزی کنن. پس راک استار و رمدی هم میتونن گیم پلی رو امروزی تر کنن🗿
بهش بگید دیگه … وای چه انسان نو گرا و متفاوتی هستی من از طرف سازنده ها ازت معذرت میخوام یه ایمل بزن و بگو کنسلش کنن
من احساسم اینه توی سال ۲۰۲۵ میاد البته بستگی داره تنبل بازی در نیارن
اثبات مفهوم چیه؟
این چیزی نیست که نیاز به توضیح داشته باشه ولی بازم میگم:
وقتی بخوان مفهوم چیزی رو اثبات کنن از اثبات مفهوم استفاده میکنن 😀
یکی از مراحل ابتدایی بازی سازیه( در واقع زیر مجموعه مرحله اول یعنی برنامه ریزی) که در طی اون بررسی میشه که چه منابعی برای ساخت بازی مورد نیازه و به چه روش های میشه توجه ناشر رو جلب کرد.
تو این مرحله به سوال هایی مثل اینها پاسخ داده میشه:
– ساخت این بازی چقدر خرج برمیداره؟
– بودجه ساخت اون از چه منابعی تامین خواهند شد؟
– ساخت بازی چقدر زمان میبره؟
– آیا تیم فعلی توانایی و مهارت های لازم رو برای ساخت بازی داره یا نه؟
اگر نه به چه تیمی و با چه تعداد اعضایی نیازه؟
ایول. من که به شدت هایپم براش
الان وارد این فاز شده خوبه یا بد ؟🫥
ممنونم میشم یه نفر در مورد اثبات مفهوم، توضیح کاملی بده
الان این پروژهها دقیقا تو چه مرحله ای هستن؟
طی این فاز بخش کوچکی از بازی به صورت قابل بازی و با کیفیت نهایی ساخته میشه تا تیم سازنده مرحله مفهومی رو در قالب گیمپلی قابل بازی مورد بررسی قرار بده و ببینه ایده ها اجرایی هست و یا باید چیزی تغییر کنه. در همین مرحله، اولاً دمویی تهیه میشه تا به ناشر ارائه بشه و تایید گرفته بشه دوماً مابقی پروژه و ریسکهایی که قراره صورت بپذیره مورد بررسی قرار میگیره بر اساس مفهومی که در قالب گیمپلی ارائه شده.
به طور کلی همانطور که از اسمش مشخصه (proof of concept)، این مرحله برای مستحکم کردن ایدهها و تست آنها در «عمل» انجام میشه تا استودیو ببینه اگر ایده ای اجرایی نیست حذف کنه یا ایده ای اگر اجرایی هست اضافه کنه که در مراحل بعدی پروژه به مشکل برنخوره. بعد از اون دیگه استودیو فقط روی توسعه و quality این ایدهها و بهینهسازی کار میکنه و دیگه نباید روی خلاقیت و ایده پردازی تمرکز کنه.
ممنونم کریمی عزیز
دیگه متوجه شدم قضیه از چه قراره
دمت گرم 🤘
اسم این بازی رو تریلی هم نمی کشه🖤
هنوزم درک نمیکنم که چرا باید بازی که هنوزم گیمپلی اش نو عه و قابل بازیه بدون هیچ اذیتی ریمیک بشه!! قانعم کنید اشتباه میکنم