جزئیات گزینههای دسترسی Star Wars Jedi: Survivor منتشر شد
استودیوی ریسپاون اینترتینمنت جزئیات جدیدی از گزینههای دسترسی بازی Star Wars Jedi: Survivor از جمله Slow Mode را با طرفداران به اشتراک گذاشته است.
بازی Star Wars Jedi: Survivor تا چند روز دیگر عرضه خواهد شد و با توجه به این موضوع، شرکت ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) به ارائه جزئیاتی از گزینههای دسترسی (Accessibility Options) آن پرداخته است. طبق اطلاعات منتشر شده توسط توسعهدهنده، بازیکنان میتوانند در بخش دسترسیها از منوی تنظیمات، کلیدهای کنترلر را تغییر دهند، زیرنویسها را برای گیمپلی یا صحنههای سینمایی فعال کنند و تغییراتی در رابط کاربری و HUD ایجاد نمایند.
در بخش دسترسی امکان تغییر اندازه HUD، گسترش میدان دید و میزان لرزش دوربین قابل تنظیم خواهد بود. چهار گزینه دشواری گیمپلی یعنی Story ،Jedi Padawan ،Jedi Knight و Jedi Master از ابتدا در دسترس بازیکنان قرار دارند و گزینه بعدی Jedi Grandmaster است. در مقایسه با نسخه اول گزینه Jedi Padawan، جدید به حساب میآید و توسعهدهندگان آن را به گونهای تنظیم کردهاند تا از حالت بسیار ساده Story Mode کمی چالش برانگیزتر باشد اما همچنان نسبت به Jedi Knight آسانتر بماند.
علاوه بر این، گزینههای راحتسازی گیمپلی بازی Star Wars Jedi: Survivor شامل هدفگیری خودکار، گزینههای کمکی در هنگام کلیدزنی سریع، کلیدهای نگهداشتن یا کشیدن و کمک در زمان کاوش هستند. با این حال جالبترین گزینه دسترسی بازی مربوط به حالت آهسته (Slow Mode) میشود که به بازیکنان امکان کند کردن سرعت بازی به صورت دستی یا خودکار را میدهد. به نظر میرسد بازیکنان میتوانند از این گزینه در هنگام مبارزه یا پلتفرمینگ استفاده کنند. امکان فعال کردن این قابلیت به طور خودکار در میان مبارزهها و تنظیم میزان آهستهسازی آن در بازی قرار داده شده است.
با اعلام شرکت ریسپاون، سایر ویژگیهای دسترسی مانند حالت کنتراست بالا و خواندن منو، پس از عرضه به بازیکنان ارائه میشوند. بازی Star Wars Jedi: Survivor قرار است در تاریخ ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ (۲۸ آوریل ۲۰۲۳) روی پلتفرم رایانههای شخصی و کنسولهای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس عرضه شود.
پر بحثترینها
- مایکروسافت به سازندگان خود هشدار میدهد که از طراحی شخصیتهای زن با اندام اغراق شده خودداری کنند
- تعداد بازیکنان همزمان Horizon Forbidden West در استیم از ۴۰ هزار نفر عبور کرد
- ویدیوی اختصاصی: گیمپلی و معرفی بازی Rise of the Ronin
- عملکرد خوب استودیوی Nixxes در پورت PC بازی Horizon Forbidden West
- احتمال عرضه Final Fantasy 16 برای پلتفرمهای دیگر وجود دارد
- فیل اسپنسر: اخراجها در اکتیویژن برای کسب سود ضروری بود
- ۴ مورد از بیشترین عناوین پیشفروش شده در پلی استیشن، متعلق به ایکس باکس هستند
- گزارش: Xbox در مقطعی اکثر عناوین خود را برای PS5 منتشر خواهد کرد
- کدام نسخه از بازی GTA از همه محبوبتر است؟ + ویدیو
- گزارش: توسعهدهندگان ترد پارتی پتانسیلهای ایکس باکس را زیر سوال میبرند
نظرات
این هدفگیری خودکار برای ما که با کنترلر عادت داریم خیلی کاربردیه
واقعا باید توی تمام بازی ها چه اول شخص و چه سوم شخص قرارش بدن
به نظر من دو حالت زیر یه جور تعادل به وجود میاره :
درجه سختی پایین بدون Aim assist
یا
درجه سختی بالاتر با Aim assist
مخصوصاً اینکه قفل هم بشه روی هدف
امیدوارم استاد میازاکی کبیر هم تو گیم های بعدی خودش از تنظیمات دسترسی و Accessibility استفاده کنه تا افرادی که معلولیت دارن هم بتونن از شاهکار های استاد لذت ببرن🥰😍🤓
فقط امیدوارم حداقل سیستمش روی کامپیوتر ما هم بیاد
من هیچ وقت علاقه ای به دنیای استاروارز نداشتم اما خیلی عجیب دلم این بازی رو میخواد