استودیوی اینسامنیاک گیمز بیش از ۵۲۰ کارمند دارد
طبق جزئیات منتشر شده در صفحه لینکدین (LinkedIn) استودیوی اینسامنیاک گیمز، این توسعهدهنده هماکنون بیش از ۵۲۰ کارمند را در اختیار دارد.
تا همین چند وقت پیش تعداد کارمندان استودیوی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) چندان زیاد نبود؛ با این حال موفقیتی که این توسعهدهنده پس از عرضه بازی Marvel’s Spider-Man کسب کرد، آنها را به سطح متفاوتی نسبت به گذشته ارتقا داد. تا سال ۲۰۲۱، استودیوی اینسامنیاک گیمز بیش از ۴۰۰ کارمند در اختیار داشت و به نظر میرسد که حال این تعداد بیشتر شده است.
همانطور که توسط یکی از کاربران رددیت (Reddit) مشاهده شد، در صفحه لینکدین اینسامنیاک گیمز آمده است که این استودیو در حال حاضر بیش از ۵۲۲ کارمند دارد که افزایش قابل توجهی نسبت به گذشته را نشان میدهد. در حالی که ممکن است آمار این تعداد کارمند کمی تغییر کرده باشد و کاملا دقیق نباشد اما به طور قطع نشاندهنده رشد قابل توجه تعداد کارمندان است.
با توجه به تعداد پروژههای بزرگی که استودیوی اینسامنیاک گیمز در حال حاضر پیش میبرد، رشد کارمندان آن جای تعجبی ندارد. این توسعهدهنده هماکنون بازی Marvel’s Spider-Man 2 را در دست توسعه دارد که قرار است پاییز امسال عرضه شود. در همین حال عنوان موردانتظار Marvel’s Wolverine نیز در حال تولید است و طبق اطلاعات فاش شده، قرار است در پاییز ۲۰۲۴ در دسترس قرار گیرد. آگهیهای شغلی متعدد نیز نشان میدهند که اینسامنیاک گیمز روی عنوانی چندنفره و معرفی نشده کار میکند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
فکر کنم اولین بار به صورت رسمی جف کیلی توو مراسم خودش اعلام کرد که سونی اینسومنیاک خرید
همون زمان گفتم سونی گلو زد
این استدیو همه چیز تمومه
از کیفیت بازیهاشون بگیر تا فضای شاد و بدون کرانچ استدیو و سرعتشون توو ساخت آثارشون و از همه مهمتر لول آپ شدنشون که شما اصلا نمیتونی اینسومنیاک ۲۰۱۸ با اینسومنیاک ۲۰۲۳ مقایسه کنی
اونم توو عصری که ناشرای غول ( استدیو نه ) یکی یکی افت میکنن ، مثل یوبیسافت بلیزارد اکتیویژن و.. اینسومنیاک حکم یه ناشر مستقل داره که تنهایی داره دو تا عنوان سیستم سلر خلق میکنه
حالا همین که یکی از استودیو میره، میگن سونی در حال نابود شدنه!!
😂
آخ که چقد بعضیا از دیدن یه همچین اخباری فشاری میشن…
بیشتر از ۵۲۰ نفر کارپند خیلی عالیه و جالب اینکه خیلی عالی دارن هندل میکنن و بازیای خوبی میسازن
مورد انتظارترین پروژه اینسامنیاک برای من Marvel’s Wolverine هست این که بخشی از کارمندان Naughty Dog روی بازی کار میکنن خیلی میتونه باعث شه من خیالم از نبرد های تن به تن آروم تر باشه.
فعلا که اینسامنیاک ترکونده و بهترین استودیو از لحاظ مدیریتی و عرضه بازی و پر کردن لاین-آپ هست.
Marvel’s Spider-Man Miles Morales (عرضه شده)
Ratchet and Clank Rift A Part (عرضه شده)
Marvel’s Spider-Man 2 (عرضه در ۲۰۲۳)
Marvel’s Wolverine (احتمالاً در ۲۰۲۴ عرضه بشه)
New ip (بازی کوآپ آنلاین شایعه شده)
استودیو با این کارمندان به شدت پرکار هست البته که استودیو های پشتیبان زیادی هم نیز داره.
«بخشی از کارمندان Naughty Dog روی بازی کار میکنن خیلی میتونه باعث شه من خیالم از نبرد های تن به تن آروم تر باشه»
نبرد های تن به تن آنچارتد و لست: تند و تند زدن مربع ☕
نبرد های تن به تن نوع درگیری منظور نیست کیفیت صحنه درگیری و خونی بودنش مهمه که ولورین به این نیاز داره ☕ پیمان جان سعی نکن با ترول کردن سونی فن بیس اکس باکس رو بد نشون بدی آره عزیزم ☕
همین استودیو بتنهایی از کل ایکسباکس استودیوز فعال تر بوده تو این نسل
الان خیلی ها میان تعریف از این استودیو میدن که تونسته به همچین موفقیتی برسه !!!
در حالتی این استودیو ۳۰ سال پیش شروع به کار کرده اینقدر بی عرضه بوده که الان به جایی رسیده , یعنی ۲۵ سال طول کشیده تا بلد کردی بازی بسازی
اگر بحث موفقیت استودیو هست , یه نگاهی به استودیو ها مایکروسافت خودش تاسیس کرده و همون اولش بازی با متای بالا زده بندازید
The Coalition
Respawn
343 Industries
Playground
رچت اپ یور ارسنال افسانه ای رو بازی نکردی؟!
تا جایی که میدونم اینسومنیاک از نسل شیشم با سونی بازی میسازه
نکنه تو هم همون برود سموک باشی
بعدشم قبلا این استدیو دست ایکس باکس بود که مثه به زباله بود ولی سونی انحصاریش کرد وه به یه استدیوی شاخ تبدیلش کرد!!!!
لین استدیو خودش اندازه ۱۰۰ استدیوی دیگه ارزش داره
اومدی رقیب رو نقد کنی ولی ناخواسته تعریف کردی ازش😁 وقتی به قول تو استودیویی تو ۳۰ سال فعالیتش هیچی نبوده اما تو این ۵ سالی که توسط سونی خریداری شده از این رو به اون رو شده و به این حد از کاربلدی رسیده معنیش چیه؟!😆 همیشه اینطور ترول کن عالیه
چطوری Dastan ☕ خبر نداشتیم تو امین آباد به افراد بستری شده گوشی میدن ☕
سطح افراد بستری اونجا رو پایین نیار
اینسامنیاک همینجوری داره پیشرفت میکنه میاد بالا
احتمالا چند سال دیگه واسه ناتی داگ هم شاخ و شونه میکشه :)))
همین الانش به نظرم استودیو اول سونیه ، چون بیشتر از هم آی پی در حال ساخت داره
اسپایدرمن ۲۰۱۸ رو تازگی تموم کردم خیلیبیییی بازی خوبی بود و یادآور بتمن ارکام نایت بود برام راحت ۱۰/۱۰ میدم بهش. دیروز هم هواریزن رو شروع کردم و تا الان خسته کننده بوده ولی گرافیک خیلییییی خفنی داره بازی برای ۲۰۱۷!!!!!! فقط میتونم بگم که گوریلا یخورده یاد بگیره از اینسامنیاک توی طراحی مراحل و گیمپلی. بازیش اصلا جذابیت و کشش نداره در مقایسه با شاهکار اینسامنیاک. تا الان بهترین انحصاری نسل هشت سونی برای من اسپایدرمن و لست ۲ بودن. گاد ۲۰۱۸ هم که کلا تو دیوار بود. همه چی بود جز گاد. لست آو آس بود با تم گاد آو وار بیشتر. تنها نکته مثبت بازی شخصیت پردازی کریتوس بود!( البته گاد و لست رو دو سال پیش بازی کردم).
دث هم که فیلم سینماییه نه بازی. انچارتد ۴ هم حال نکردم مثل سه گانه خفن نبود. بیشتر دیالوگ و کاتسین بود تا بازی. گیمپلی بازی هم بیشتر پلتفرمینگ بود و شوتر کمی داشت به نسبت. توی سه گانه تناسب و بالانس داشت شوتر و پلتفرمینگ. آسترو پلی روم هم که خییییلییییی خفن بود و دوست داشتنی و عشق کردم باهاش.
دیمن سولزم خفنه ولی حوصله ندارم فعلا.
Stray هم جالب بود ولی بعدش بی مزه و تکراری میشه و پاکش کردم. ولی کلا ایده جالبی داشت.
اینم تجربه ۴۰ روز خرید ps5.
کلا نسل ۸ سونی در حد نسل ۷ نیست. انحصاری های ps3 کجا اینا کجا
معلومه دا وقتی کپی خور بازی کنی و به عبارتی بازی واقعا ۱۰ از ۱۰ ندیده باشی میتونی ایتقد راحت ۱۰ بدی
کنسول اورجینال دارم جیگر. با پلاس بازی میکنم.
راحت نظر دادن ربطی به کنسول کپی خور یا اوریج ندارع حاجی. از طرفی فشاری نشو بخاطر موفقیت اسپایدرمن
پس بازی ده از ده ندیدی. شایدم به بازیی که واقعا ده از ده باشه میخوای یازده بدی. نمیدونم
باشه تو راست میگی حالا برو بخواب صبح باید بری مدرسه
شما برو همون کالاف دیوتی وارزونت رو بزن 🤝
گرچه ک من سی اس گو پلی میدم و زباله ای مثل وارزون دو رو نگاه هم نمیکنم باید بگم تو برو هورایزنتو بزن
با ۵۲۰ تا کارمند هنوز یک گیمپلی ندادن
چه ربطی داره
میخوان طرفدارانشونو هیجان زده کنند
تو شوکیس پلی استیشن ۵ میدن
حداقلش ب تنهایی تا اینجای نسل ۹
ی بازی نسل ۹ ایی دادن
ی بازی میان نسلی
با ی ریمستر
2 تا بازی ام در حال ساخت دارن
کل استودیو های ایکس باکس
تو نسل ۹ ی هیلو
ی فورزا با ی های فای راش دادن
سکوت کنی ب نفع خودته
کسی نمیگه لالی
حالا مثل اینکه مایکروسافت از فیبل گیم پلی نشون داده تا الان
استودیوی پرکاری هست
فکر کنم بعد اتمام اسپایدرمن دو تعداد پروژه های درحال ساختشون رو به ۴ تا ارتقاء بدن
ولورین
اسپایدرمن ۳
رچت جدید
آی پی چند نفره
پشمام. چقدر نیرو دارن. پروژه هاشون هم همه system seller هستن
بعد Bethesda game studios سال ۲۰۲۰ تازه رسید به ۳۵۰ نفر. هنوزم کم حساب میشن نسبت به استودیوهای دیگه.
فکر کن Fallout 4 رو با زیر ۱۵۰ نفر ساختن. تعداد افرادی که روی انجن کار میکردن ۵ نفر بود. واسه ی همین از بعضی جهات اپگرید های ضعیفی داشت. برای استارفیلد تیم انجن پنج برابر شد و الان ۲۵ نفر روی اپگرید انجن کار میکنن
تعداد نفرات بالا توی ساخت بازی کار سخت میکنه همکرای کمتر میشه ,
چند وقت پیش یکی از سازندگان استارفیلد گفت مجموعا بیش از ۵۰۰ نفر دارن رو این بازی کار می کنن
تازه یک تیم دیگه هم داره رو پشتیبانی فالوت ۷۶ و یک تیم دیگه هم رو الدر ۶ کار می کنه
بتسدا گیم استودیوز کلا ۴ شعبه داره و هر شعبه تقریبا ۲۰۰ نفرن
منبع؟ سال ۲۰۱۹ حدود ۲۷۰ نفر بودن و سال ۲۰۲۰ که حدود ۳۵۰ نفر بودن. توی یکی دوسال اخیر ممکنه بخاطر مایکروسافت بیشتر شده باشن
بعد چهار شعبه هر کدوم ۲۰۰ نفر نیستن. یکی از استودیوها کارش فقط بازی های موبایلی و پورت VR هست. آستین هم که فقط فعلا فقط کارش ساپورت Fallout 76 هست (آستین حدود ۱۳۰ نفر بود اگه تغییری نکرده باشه)
البته ممکنه اون حرف مثل سایبرپانک باشه البته. ۱۰۰۰ نفر روی بازی کار کردن ولی فقط ۵۰۰ نفر از خود استودیو بود. بقیه قراردادی
خدا زیاد کنه
یکی از خوش رنگ لعاب ترین با کیفیت ترین استودیو های صنعت گیم که گیم پلی خفن داستان های خیلی زیبا شیک برای بازیاش داره و بازیای این استودیو هر وقت میبینم گرافیک بازی گیم پلی هاش انقدر روحیه منو سرجاش میاره سونی خیلی خوب مهره چینی کرد این استودیو رو ریشه خوب بود محکم پس خوبم رشد کرد جای تعجب نداره اسپایدر من رو من اصلا بازیش نمیکردم فکر میکردم همون ذهنیت اکتیویژن بود که میساخت اما وقتی مایلز موارلز رو پلی دادم بازی انقدر اکشن گیم پلی سیستم مبارزات خفن داشت کیف کردم اما داستان پیتر پارکر همه میگن بهتر اونو بازی کنم قطعا بیشتر تحت تأثیر قرار میگیرم رچت هم که نگم گرافیک گیم پلی داستان کاراکترها باهات انگار صحبت میکنن آنقدر ارتباط برقرار میکنه ادم در هر صورت استودیو خیلی خلاق خوبی هست 😍
مایکروسافت پس چرا معطله باید سریعا این استودیو بخره
سونی سال ۲۰۱۹ خریدش
خیلی استودیو خفنی هست
۳ سال از نسل گذشته یه بازی داده یه بازی دیگه هم تو راه یه بازیم سال دیگه میده 😂🤯
همشونم با کیفیت
اینسامنیاک دمش گرمه خدایی
والا ما که بخیل نیستیم
خدا کنه بزاره جلو آینه دو برابر شه
-به امید پورت بیشتر بازی های ps رو pc-
البته اگر سهامدارای سونی تو سایت ناراحت نشن