کارگردان بازی LawBreakers به احیای آن علاقه دارد
اخیرا کلیف بلزینسکی از استودیوی باس کی پروداکشنز، توضیح داد که در صورت موافقت شرکت مالک آیپی LawBreakers، تمایل دارد در احیای آن مشارکت کند.
اگرچه استودیوی باس کی پروداکشنز (Boss Key Productions) برای موفقیت بازی تیراندازی و قهرمانمحور LawBreakers تلاش زیادی انجام داد اما این عنوان پس از عرضه با شکست مواجه شد و سرورهای آن پس از انتشار در آگست ۲۰۱۷، برای همیشه تعطیل شدند.
حال به نظر میرسد که کلیف بلزینسکی (Cliff Bleszinski)، بنیانگذار استودیوی باس کی پروداکشنز و کارگردان بازی LawBreakers که قبلا به عنوان کارگردان اصلی سهگانه Gears of War فعالیت داشته است، تمایل دارد تا بازی تیراندازی قهرمانی شکست خورده خود را احیا کند.
بلزینسکی اخیرا در توییتر خود توضیح داد که شرکت نکسون (Nexon)، ناشر اصلی بازی LawBreakers، همچنان حق امتیاز آن را در اختیار دارد. وی در ادامه اوون ماهونی (Owen Mahoney)، مدیر عامل شرکت نکسون را خطاب قرار داد و از او خواست تا در مورد احیای LawBreakers صحبت کنند. بلزینسکی در توئیتهای بعدی خاطرنشان کرد که اگرچه او دیگر تمایلی به رهبری یک پروژه را ندارد اما میتواند به عنوان یک مشاور در پروژه احیای بازی LawBreakers مشارکت داشته باشد.
باید منتظر بمانیم و ببینیم که در آینده چه اتفاقی برای سری LawBreakers رخ خواهد داد. سبک تیراندازی چندنفره و قهرمانمحور، یکی از زمینههایی است که ناشران همیشه به دنبال ورود قدرتمند به بازار آن هستند. با این حال، تعداد بازیهای موفق و رقابت در این ژانر بسیار بالا است و در سالهای گذشته شاهد شکست برخی از عناوین این سبک بودهایم. حال احتمال دارد شرکت نکسون در حال بررسی احتمال موفقیت بازی LawBreakers در چنین بازاری باشد و ممکن است در آینده جزئیاتی از آن را بشنویم.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
گیمی که بخاطر عرضه نشدن روی پلتفرم مایکروسافت کبیر شکست خورد
اینو قبول دارم ، چون ترجیح و علاقه خود کلیف بیش تر به سمت ایکس باکسه (دلیلشم معلومه!) چون خودشم علنا گفت پلتفرم اشتباهی رو برای این بازی انتخاب کرده ، تا جایی که یادمه حتی منظورش این بود که بازی حتی باید انحصار ایکس باکس میشد تا موفق بشه نه الزاما مولتی پلتفرم !
کلیف بی حیف شد
خیلی زود از دنیای گیم خارج شد
سلام و احترام خدمت جناب آقای مصطفایی.
یک خالق یا پدر هرگز نمیتواند مخلوق یا فرزند خود را برای همیشه ترک کند. روزی که Bleszinski از همه ما خداحافظی کرد را به خوبی به یاد دارم. روزی که آخرین اثری که خلق کرد برای همیشه خاموش شد. روزی که افسرده و ناراحت بود. به یاد داشته باشید او اکنون دنبال فرزندان خود است.
گفتیم که داستان، بازگویی یک سری از رویدادها طبق یک توالی زمانی است و پیرنگ همچون حلقههای زنجیر (رابطه علت و معلولی) موظف به متصل کردن این رویدادها است.
پیرنگ علاوه بر بیان علت و معلول به داستان زمان میبخشد، چرا که به واسطه بیان علت و معلول شما میتوانید پیرفتهای یک داستان را به یکدیگر متصل کنید. (عمری بود پیرفت یا Sequence را نیز شرح خواهم داد)
ارسطو پیرنگ را بر سه موقعیت زمانی اصلی استوار میدانست:
1 – آغاز
2 – میانه
3 – پایان
نکته بسیار مهم:
به یاد داشته باشید به واسطه ذات پیرنگ، نویسنده میتواند حادثه بیافریند و با خلق حادثه، شخصیت شکل میگیرد و این شخصیت داستان است که حادثه میآفریند و داستان بدینگونه پیش میرود.
حال به داستان اثری همچون Elden Ring رجوع نمایید. یک ساختار بسیار روان از منظر داستان. ما نیمهخدایانی داریم که هر یک در بخشی از سرزمین میانه مستقر هستند. میدانیم که روزی آنها با یکدیگر روبهرو شدهاند.
چرا Malenia به نبرد با Radahn رفت؟ نقش Ranni در سرزمین میانه چه بود؟
شما با سوالات بیشماری همچون مثالهای فوق در طول جریان بازی Elden Ring روبهرو میشوید که جواب تمامی آنها ریشه در پیرنگ یا Plot دارد.
در انتها به یاد داشته باشید که اگر از خود سوالی بپرسید مبنی بر ((چرا؟)) جواب آن را بایستی در Plot داستان جستجو کنید.
ادامه دارد…
من این بازی رو پلی استیشن خریداری کرده بودم
خیلی پتانسیل پیشرفت داشت
امید وارم بتونه دوباره جون بگیره
ای کاش کپکام اون موقع که مسخرشون کرد سر RE6 و اعلام امادگی کرد که براشون بازی بسازه استخدامش میکردن 😒
رقبای خیلی قدرتمندی تو بازار هست…مگه اینکه کار شاخی کنه و یا شانس بیاره موفق بشه.
من که بابازی مشکل نداشیم درسبک خودش قابل قبول بودنمیدونم چراسرورهاروبستن