شرکت اپیک گیمز استودیوی سازنده Horizon Chase را خریداری کرد
کمپانی اپیک گیمز (Epic Games) از خرید استودیوی AQUIRIS، سازندهی بازی Horizon Chase خبر داد. استودیوی مذکور با نام Epic Games Brasil فعالیت میکند و به این کمپانی در خلق محتوای پیشگامانه و تجربیات اجتماعی در Fortnite کمک خواهد کرد.
اپیک گیمز در طی چند سال گذشته، تعدادی از استودیوهای مستقل را خریداری کرده و اکنون نام دیگری به این فهرست اضافه شده است. این شرکت اعلام کرد که استودیوی AQUIRIS مستقر در شهر پورتو آلگره برزیل، که بیشتر برای سری مسابقات آرکید Horizon Chase شناخته میشود، توسط آن خریداری شده است.
استودیوی AQUIRIS تحت نام Epic Games Brasil فعالیت خواهد کرد و قرار است به عنوان پایه حضور اپیک گیمز در آمریکای لاتین عمل کند. این شرکت همچنین تأیید کرده است که تیم AQUIRIS به Epic Games میپیوندد تا محتوای پیشگامانه و تجربیات اجتماعی در Fortnite خلق کند. این خبر با اظهارات شرکت مذکور در هنگام خرید استودیوی هارمونیکس (Harmonix) در سال ۲۰۲۱ مطابقت دارد.
در همین راستا، استودیوی AQUIRIS به پشتیبانی از عناوین بازیهای قبلی خود مانند Wonderbox، Horizon Chase 2 و Looney Tunes World of Mayhem ادامه خواهد داد.
مائوریتسیو لانگونی (Mauricio Longoni)، مدیرعامل AQUIRIS و رئیس اپیک گیمز برزیل، در این باره میگوید:
پیوستن به اپیک گیمز بر اساس موفقیت های ما در خلق بازی های به یاد ماندنی از جمله Wonderbox، Horizon Chase 2 و Looney Tunes World of Mayhem است و به فعالیت خود ادامه خواهیم داد. ما خوشحالیم که از تجربه خود با استفاده از آنریل انجین در توسعه بازی برای کمک به آینده Fortnite استفاده کنیم. AQUIRIS پیشرو در توسعه بازی در برزیل و آمریکای لاتین بوده است و تبدیل شدن به بخشی از اپیک گیمز توسعهدهندگان منطقه ما را برای کل صنعت مورد توجه قرار خواهد داد.
همچنین آلن تاسکان (Alain Tascan)، معاون اجرایی توسعهی بازی اپیک گیمز نیز در این خصوص اظهار داشت:
ما استعدادهای چشمگیر تیم AQUIRIS را در ساخت بازیهای نوآورانهای که جذابیت جهانی را به خود جلب میکنند، مشاهده کردهایم و ما از استقبال آنها در اپیک گیمز هیجانزده هستیم. با ایجاد اپیک گیمز برزیل، مشتاقانه منتظر بهرهبرداری از استعدادهای عظیم این منطقه هستیم تا حضور خود را در آمریکای لاتین تثبیت کنیم.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
جالبه اپیک گیمز روز به روز داره بزرگتر میشه و پیشرفت میکنه، اپیک گیمز همش منو یاد سه گانه فوق العاده گیرز او وار (Gears of War) و همینطور خالقش کلیف بلزینسکی میندازه یادش بخیر، واقعا عوض کردن شخصیت اصلی بازی یعنی مارکوس فنیکس اشتباه بزرگی بود مثل این میمونه که آترئوس رو بزاری جای کریتوس باز خوبه آترئوس یک پیشینه و یک محبوبیتی داره اما پسر مارکوس و اون دختره که هیچی، مارکوس ابهتش کمتر از کریتوس نباشه بیشتر نیست مخصوصا اون صدای بی نظیرش یک زمانی مارکوس پا به پای کریتوس از لحاظ محبوبیت میومد بالا قدیمی ها میفهمن من چی میگم یعنی تو هر گیم نتی میرفتیم پوستر این دوتا همیشه بود، حیف واقعا مایکروسافت هیچ ارزشی واسه بازی هاش قائل نیست مثل هیلو هرچند این آیپی ها متعلق به خالقاشون یعنی بانجی و اپیک بوده موقعی که از مایکروسافت جدا شدن آیپیاشون رو فروختن به مایکروسافت که ای کاش هیچوقت اینکارو نمیکردن وگرنه ما شاهد تو اوج بودنشون بودیم نه شاهد سقوطشون
امیدوارم سه گانه رو ریمیک کنن
من الان متوجه نیستم که ماکرو باید چیکار میکرد؟ اگه اجازه جدا شدنشون رو نمیداد استعدادهای پشت موفقیت استدیو به هرحال ازش جدا میشدن،
در مورد گرز ۴ مشکلش شخصیت اصلیش نبود، مشکل اینه که خیلی کوتاه بود و گرز ۵ اونقدر جالب نبود ولی هایوباسترز درست جایی بود که باید باشه و اگه تو همون خط بخوان ادامه بدن مسیر گرز رو دارن درست میرن
پ.ن. آترئوس محبوبیت داره؟ جدا؟ من بیشترین کلمهای که در توصیفش شنیدم annoying بوده، حتی خود بازیگرش هم همینو گفته
mahdisam@ ببین پسر خوب اولا که اسم بازی گرز نیست گیرز هستش حتی نمیدونی اسم انحصاری کمپانی مورد علاقت چجوری نوشته میشه دوما هر بازی واسه خودش یک حد و حدودی داره یک پتانسیلی داره مخصوصا بازی های شوتر چه اول شخصش چه سوم شخصش گیرز او وار پتانسیل ادامه دادن از نظر گیم پلی رو بعد از نسخه سوم نداشت واسه چی میگم کاش آیپیشون رو به مایکروسافت نمیفروختن چون مایکروسافت فاقد خلاقیت و نوآوری تو بازیه تخصصش رو نداره سه تا فرانچایز داره فورزا، هیلو و گیرز نسخه های جدیشون تکرار مککرات کپی پیست همدیگه، همین گیرز اگه دست خود اپیک بود و خود کلیف بلزینسکی بالا سرش بود میتونست ریبوتش کنه و نوآوری بهش اضافه کنه پسر خوب سونی وقتی بانجی رو خرید پول اضافه تر داد که کارمندای با استعدادش ترکش نکنن همین مایکروسافتی که به قول خودتون شرکت تریلیون دلاری عرضه نداشت بانجی و اپیک گیمز رو نگه داره استعداد خیلی مهمه میگه اگه اجازه جداشدنشون رو نمیداد استعدادهای پشت موفقیت استودیو به هرحال ازش جدا میشدن خخ چی میگی فازت چیه استودیو اپیک و بانجی که اصلا مال مایکروسافت نبودن که بخواد اجازشون رو بده یا نده اونا فقط براش بازی های انحصاری ساختن ولی میتونست با پول راضیشون کنه چرا نموندن چون مایکروسافت برعکس سونی آزادی عمل به استودیوهاش نمیده همین هیلو اینفینیت که انقدر سنگش رو به سینه میزنین و میگین متاش ۸۷ شد و فقط بخش مولتیش مشکل داشت و کمپینش عالی بود پس چرا استودیوش به این وضع افتاده چرا سازندگان با سابقه و اصلیش دارن ترکش میکنن چرا مایکروسافت کارمندای این استودیو رو دونه به دونه اخراج کرد بازم میخواین بگین هیلو اینفینیت عالی بود؟ همین هیلو رو ببین بعد این همه سال هنوز همونه هیچ نوآوری نداشته همین گیرز چهار و پنج غیر چهارتا اسلحه جدید با چهارتا مرحله جدید چه نوآوری داشته کالاف رو ببین فارکرای رو ببین اساسین رو ببین همش تکرار تکرار ببین همونطور که گفتم هر فرانچایزی تا حدی پتانسیل داره برای اینکه از تکرار نیوفته یا باید ریبوت بشه یا باید پروندش تو اوج بسته بشه مثل آنچارتد که تو چهار نسخه تو اوج پروندش بسته شد چون دیگه نمیشد ریسک کرد بهش نوآوری داد از اونطرف گاد با نسخه فرعی اسنیشن به تکرار افتاده بود گیم پلیش واسه همین ریبوت شد یا رزیدنت اویل هم همینطور بعد از فاجعه رزیدنت اویل ۶ که گیم پلیش ترکیبی از جان ویک و کشتی کج بود ریبوت شد و موفق شد اما اینا همه ریسکه بازی های ریبوت شده شکست خورده زیادی هم داریم نمونش اساسین کرید نمونش سینتز رو، در مورد عوض کردن شخصیت مارکوس از سری گیرز هم بهت بگم کریتوس عوض نشد ولی آیا گاد شکست خورد؟ نصف محبوبیت و ابهت سری گیرز بخاطر مارکوس بود، و اما در مورد خط آخرت ببین پسر خوب اون توصیفی که راجع به آترئوس کردین همین رفیق رفقای فشاری خودت بودن که کردن پس وقتی نه گاد رو بازی کردی نه سه گانه گیرز رو کلا کامنت نزار اول اطلاعاتت رو ببر بالا بعد بیا جلو هنوز بلد نیستی اسمش رو درست بنویسی میگی گرز بعد اومدی واسه من تحلیل میکنی
یک اینکه گِرز درسته نه گیرز، خیلی هم داستان سخت نیست تلفظ کلمه چرخدنده است که از هزارجای دیگه میتونی پیدا کنی،
دو بهتر بود که مثل گاد بازی میساختن که کلا تو یه سبک دیگه است؟ اشتباه نکن، پشت شمایی که خوشت اومده چون سبک مورد علاقت اکشن ادونچر یه دسته قابل توجه از هکانداسلش بازا نشستن که هیچکدوم این دوگانه رو قبول ندارن،
هیلو اینفینیت تا به اینجا بهترین شوتر اول شخص نسل نهم هست، البته مولتیش به خاطر کمبود محتوا یه لایو سرویس واقعی نیست ولکن همچنان حداقل ده سال از بهترین مولتی انحصاری سونی بهتره
در مورد رزیدنت ۶ هم مشکل اصلا همین بود که سبک رو عوض کردن ولی به مذاق طرفدارا خوش نیومد، مجبور شدن سبک رو دوباره عوض کنن
در مورد گاد شما از مخلوط محیطهای اسکایریم و داستان تلو با نقش آفرینی کریتوس با سبک مبارزه کمابیش اکشن ادونچری لذت میبری دلیل نمیشه همین نسخه رو برای بقیه بپیچی، اساسینز هم بر اساس نظر شما و به سبک گاد موفق شده، هم فروشش بالاست هم جزو بالاترین متاهاست،
در مورد آترئوس دیگه کسی نیست که به آزاردهنده بودن حضورش تو بازی معترف نباشه ولی باشه اینجا فرض میکنم که نظرت قبول و آترئوس یه شخصیت محبوبه
در مورد وضع استدیوش هم دلیلش اینه که قراردادهاش شش ماهه است و ورود و خروج توش زیاده، باید بازده کار رو دید که از نظر من و منتقدا و پلیراش کمپین عالی بوده، در حد سهگانه ولی نه فراتر البته سونی فنایی مثل شما که پلی ندادنش ناراضین، که به نظر شما هم احترام میزارم