استودیوی inXile Entertainment روی یک آی‌پی قدیمی کار می‌کند
استودیوی inXile Entertainment روی یک آی‌پی قدیمی کار می‌کند
استودیوی inXile Entertainment روی یک آی‌پی قدیمی کار می‌کند
استودیوی inXile Entertainment روی یک آی‌پی قدیمی کار می‌کند
استودیوی inXile Entertainment روی یک آی‌پی قدیمی کار می‌کند
استودیوی inXile Entertainment روی یک آی‌پی قدیمی کار می‌کند

استودیوی inXile Entertainment روی یک آی‌پی قدیمی کار می‌کند

مهدی مصطفایی
۰۹:۵۸ ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
inxile entertainment

طبق اطلاعاتی که از حساب کاربری LinkedIn کارمند سابق inXile Entertainment استخراج شد، احتمالا این استودیو در حال توسعه یک نسخه جدید از آی‌پی قدیمی و ثبت شده است.

استودیوی inXile Entertainment در طول سال‌های گذشته موفق شده است مجموعه‌ای از بازی‌های نقش‌آفرینی ارزشمند را ارائه کند که آخرین آن‌ها بازی Wasteland 3، یکی از بهترین بازی‌های این توسعه‌دهنده، بوده است؛ بنابراین جای تعجب نیست که سؤالات زیادی در مورد پروژه بعدی آن‌ها وجود داشته باشد. حال به نظر می‌رسد حداقل یکی از بازی‌های آینده این استودیو بر اساس یک آی‌پی قدیمی و ثبت شده باشد.

اخیرا اطلاعاتی در حساب کاربری LinkedIn جرج ویلیامز (George Williams) مشاهده شده است که احتمالا به یکی از پروژه‌های inXile Entertainment اشاره دارد. ویلیامز که از اکتبر ۲۰۲۱ تا ژوئن ۲۰۲۲ در این استودیو مشغول فعالیت بود، در حساب کاربری خود اعلام کرده است که روی پروژه معرفی نشده و آینده استودیوی inXile مشغول به کار بوده که بر اساس یک آی‌پی قدیمی و ثبت شده است.

استودیوی inXile قبلا تأیید کرده بود که حداقل روی ساخت دو بازی کار می‌کند. یکی از این بازی‌ها یک پروژه تیراندازی اول شخص و نقش‌آفرینی خواهد بود که احتمالا داستان آن در محیطی استیم‌پانک جریان دارد. در همین حال جزئیات بسیار اندکی پیرامون پروژه دیگر این استودیو منتشر شده است و فقط می‌دانیم که در سپتامبر ۲۰۲۰ هنوز در مراحل اولیه پیش تولید قرار داشته است.

DARKSIRENوایکینگ کپنهاگققنوس آسمانNullfarshadxmeysambاز پیروان bloodyblade.Redامیر حسینNemesisAshen undead the bearerLu BuMaster blade

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

استودیوی inXile Entertainment روی یک آی‌پی قدیمی کار می‌کند
استودیوی inXile Entertainment روی یک آی‌پی قدیمی کار می‌کند
استودیوی inXile Entertainment روی یک آی‌پی قدیمی کار می‌کند
استودیوی inXile Entertainment روی یک آی‌پی قدیمی کار می‌کند
استودیوی inXile Entertainment روی یک آی‌پی قدیمی کار می‌کند
استودیوی inXile Entertainment روی یک آی‌پی قدیمی کار می‌کند
استودیوی inXile Entertainment روی یک آی‌پی قدیمی کار می‌کند
استودیوی inXile Entertainment روی یک آی‌پی قدیمی کار می‌کند

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • عرض ادب و احترام خدمت جناب آقای مصطفایی.
    Brian Fargo عزیز، از همین جا برای تو و تیم با ارزشی که داری آرزوی موفقیت دارم. (یک درخواست عاجزانه از مدیریت بخش سرگرمی‌های Microsoft: لطفاً کدست به ترکیب این تین نزنید)
    خطاب به مخاطبین و عاشقان نقاشی و طراحی و Concept Art: نگاهی به طرح روی جلد اولین نسخه از سری بازی‌های Wasteland بیاندازید.
    شما یاد گرفته‌اید که قبل از دست بردن به برنامه‌های کامپیوتری برای تولید محتوا علی‌الخصوص طراحی یک Level بایستی چه کاری را انجام داد.
    یک کاغذ، یک مداد و یک پاک‌کن همه آن چیزی است که شما به آن نیاز دارید تا بتوانید یک Layout حدأقلی را خلق کنید.
    حال اینکه هدف شما از یک Layout چیست تماماً به خود شما بستگی دارد.
    حال که Layout خود را طراحی کرده‌اید بایستی چه کاری را انجام دهید؟ یک Layout به تنهایی بی‌فایده است مگر اینکه شما بتوانید آن را تست کنید و آن را به نوعی تجربه نمایید.
    می‌دانید یک Layout چگونه تست و محاسبه می‌شود؟
    از طریق blockout (که به آن blockmesh یا graybox نیز گفته می‌شود)
    احتمالاً اگر دستی در بازی‌سازی داشته باشید نام فوق را بارها شنیده‌اید.
    حال blockout چیست؟
    یک محیط یا فضای معمولاً سه بعدی (بسته به نوع اثر) که در آن تمامی شکل‌ها به صورت کاملاً ساده و بدون کوچک‌ترین جزئیاتی خلق می‌شود.
    هدف از blockout خلق یک نمونه اولیه (prototype) و تست و بررسی آن و در نهایت تثبیت تمامی اشکال و زوایای یک Level می‌باشد.
    سوال: چرا بعد از خلق Layout بلافاصله به سراغ env art (یا Environment art) نمی‌رویم؟
    جواب: خلق Environment art هزینه‌بر می‌باشد همانگونه که هر تغییر کوچکی در آن مستلزم صرف زمان و هزینه است، بهترین کار قبل از ورود به env art طراحی graybox می‌باشد.
    در نهایت یکی از بهترین ابزارها برای خلق graybox برنامه TrenchBroom می‌باشد که به اختصار به آن TB نیز گفته می‌شود. بهتر است نگاهی گذرا به آن داشته باشید. اما به یاد داشته باشید قبل از کار با این ابزار شما نیاز به یک Layout دارید تا در محیط برنامه بی‌هدف به دنبال هیچ نگردید.

    K1وایکینگ کپنهاگBrainiac( خداحافظ )از پیروان bloodyblade.RedUMK3
  • saeedgreat گفت:

    این استودیو با wasteland 3 خودشو ثابت کرد. امیدوارم یه ایپی aaa عالی بتونه بسازه. اخر wasteland3 تمام نتایج تصمیماتتو با یه اهنگ باحال نمایش میده. خلاقیتشون اونجا واقعا جالب بود‌. قشنگ یه اهنگ کانتری ازش ساخته بودن.

    SBrainiac( خداحافظ )Dream in Red (Playstation T)Nullاز پیروان bloodyblade.RedRezaMaster blade
  • Wasteland 3 شاهکار بود. واقعا لذت بردم. امیدوارم Wasteland 4 رو با کیفیت و بودجه ی Baldur’s gate 3 بسازن

    S...Eternal...Brainiac( خداحافظ )RezaLu BuMaster blade
  • Hasan0930 گفت:

    یکی از این بازی‌ها یک پروژه تیراندازی اول شخص و نقش‌آفرینی خواهد بود
    خدایی مایکرو بازی های اول شخص رو سایید

    Brainiac( خداحافظ )NullAmir abdoliRezaMaster blade
  • Lone wolf گفت:

    فقط همون بازی استیم پانکی واقعی باشه لطفا…

    Brainiac( خداحافظ )Lu BuNull
  • کاش ویستلند مبارزه نوبتی نبود، اصلا نمیتونم با این سبک ارتباط بگیرم

  • Null گفت:

    خبر تایید خرید اکتیویژن توسط آفریقای جنوبی رو چرا کار نکردین

    Reza
استودیوی inXile Entertainment روی یک آی‌پی قدیمی کار می‌کند