حجم دانلود Horizon Forbidden West: Burning Shores مشخص شد

محمدرضا نوروزی
۱۵:۳۴ ۱۴۰۲/۰۱/۲۸

حجم مورد نیاز برای دانلود بسته الحاقی بازی Horizon Forbidden West با عنوان Burning Shores مشخص شد که تقریباً دو برابر The Frozen Wilds است.

علاوه بر حجم دانلود، تاریخ پری‌لود Horizon Forbidden West: Burning Shores نیز مشخص شده و فروشگاه پلی‌استیشن تاریخ پیش‌دانلود را اعلام کرده است. کسانی که این بسته‌ الحاقی را پیش‌خرید کرده‌اند، می‌توانند انتظار داشته باشند بازی را دو روز قبل از انتشار در تاریخ ۱۹ آوریل (۳۰ فروردین) دانلود کنند.

فضای مورد نیاز برای دانلود بسته الحاقی Burning Shores:

  • آمریکا: ۱۵.۴۳۹ گیگابایت
  • اروپا: ۱۶.۷ گیگابایت
  • ژاپن: ۱۴.۹۲۱ گیگابایت

برای مقایسه، می‌توان گفت که بسته‌ الحاقی Burning Shores دو برابر محتوای اضافه The Frozen Wilds که برای بازی اول عرضه شد، حجم دارد.

گفته شده که پریلود بازی در ۱۷ آوریل (۲۸ فروردین) فعال خواهد شد. جالب است بدانید که هنوز اطلاعات چندانی از تاریخ امبارگو (انتشار نقدها و نمرات) این DLC در دست نیست.

پیش از این، گزارش شده بود که ممکن است فیزیک در Horizon Forbidden West: Burning Shores ارتقا پیدا کرده باشد. Jorrit Rouwe، برنامه نویس ارشد تکنولوژی در Guerrilla Games، اخیراً نسخه جدیدی از Jolt Physics را منتشر کرده که در واقع یک کتابخانه فیزیک منبع باز است که شخصاً آن را نوشته.

Horizon Forbidden West: Burning Shores در تاریخ ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ (۱۹ آوریل ۲۰۲۳ میلادی) به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد. مدتی پیش، استودیوی گوریلا گیمز جزئیات و تصاویر جدیدی از این بسته الحاقی منتشر کرده بود که در صورت تمایل می‌توانید از طریق کلیک روی لینک آبی، به این موارد دسترسی داشته باشید.

PARASITE EVE 2DARKSIRENNimaMincraft_R𐎤𐎢𐎽𐎢𐏁ABDVDSoulred-eyed Banished KnightParhamAzirosinA.mMax22AbolfazlKratos🤘Mohsenj74

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید