بازی Armored Core 6 در کره جنوبی رده‌بندی سنی شد - گیمفا
بازی Armored Core 6 در کره جنوبی رده‌بندی سنی شد - گیمفا
بازی Armored Core 6 در کره جنوبی رده‌بندی سنی شد - گیمفا
بازی Armored Core 6 در کره جنوبی رده‌بندی سنی شد - گیمفا
بازی Armored Core 6 در کره جنوبی رده‌بندی سنی شد - گیمفا
بازی Armored Core 6 در کره جنوبی رده‌بندی سنی شد - گیمفا

بازی Armored Core 6 در کره جنوبی رده‌بندی سنی شد

امیرحسین رنجبر
۱۶:۰۱ ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
بازی Armored Core 6 در کره جنوبی رده‌بندی سنی شد - گیمفا

بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon در کره رده‌بندی شده است و به طرفداران یادآوری می‌کند که بازی جدید فرام سافتور (FromSoftware) در سال جاری منتشر خواهد شد.

طبق گزارش رسانه Gematsu، بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon در کره رده‌بندی سنی شده است و به دلیل خشونت بالا، درجۀ ۱۲+ سال را در این کشور کسب کرده است. گمان می‌رود که این رتبه‌بندی می‌تواند به زودی به اعلام تاریخ انتشار بازی منجر شود، زیرا تنها چیزی که در حال حاضر از بازی می‌دانیم این است که در سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد.

شاید متوجه شده باشید که بسیاری از بازی‌ها درست قبل از معرفی یا انتشار در کره درجه‌بندی می‌شوند. بازی‌هایی که این روند را دنبال کرده‌اند عبارتند از Street Fighter 6 ،New Tales From the Borderlands و Ghostwire: Tokyo که همگی در کره رتبه‌بندی شدند و حدود یک ماه بعد، تاریخ انتشار دریافت کردند. مهم است که به یاد داشته باشید که همیشه اینطور نیست، بنابراین امید خود را چندان بالا نبرید.

برخلاف دیگر عناوین فرام سافتور مانند Elden Ring و Dark Souls، بازی Armored Core 6 یک بازی اکشن و مکانیکی سوم شخص است و اولین نسخه جدید سری بعد از چیزی حدود ۱۱ سال خواهد بود. اگرچه ما مطمئن هستیم که طرفداران دیگر عناوین این استودیو کماکان از بازی مذکور لذت خواهند برد، اما فرام سافتور خاطرنشان کرد که گیم پلی بازی از الگو سولزلایک استفاده نخواهد کرد.

استودیو سازنده ممکن است در کنار Armored Core 6 و بسته الحاقی Elden Ring Shadow of the Erdtree، روی یک بازی جدید کار کند. در حال حاضر تقریبا هیچ چیز در مورد سومین پروژه مرموز در دسترس نیست، اما صفحه LinkedIn یک توسعه‌دهندگان نشان می‌دهد که یک پروژه معرفی نشده از این شرکت در دست ساخت است.

HunTeR007IrNDARKSIREN_R.Captain Vankokاز پیروان bloodyblade.RedTES fan (در شوک عظمت dragon age origins)AmirAbbas KabyryBlack Swordsmanmarioکاکاسنگیmeysambmasoud souls gamerSpider-ManخستهEAGAMERAli_pxOrinmatinesfArnaldmore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی Armored Core 6 در کره جنوبی رده‌بندی سنی شد - گیمفا
بازی Armored Core 6 در کره جنوبی رده‌بندی سنی شد - گیمفا
بازی Armored Core 6 در کره جنوبی رده‌بندی سنی شد - گیمفا
بازی Armored Core 6 در کره جنوبی رده‌بندی سنی شد - گیمفا
بازی Armored Core 6 در کره جنوبی رده‌بندی سنی شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Wounds گفت:

    امیدوارم دو ماه دیگه جف کیلی نمایشی از armored core و
    Shadow of the Erdtree گیر بیاره و رویدادش جلا بده

    _RBabayagaCaptain VankokmarioEAGAMERPorfosorRoadieMax22.
  • Max22 گفت:

    یه حسی بهم میگه احتمالا تو شوکیس سونی یه گیم پلی ازش نشون میدن🧐 خداکنه فرام سافتور یه دستی روی انجینش کشیده باشه

    BabayagaOld gamerBlack SwordsmanmarioEAGAMERTomThe FireflyMax22
  • . گفت:

    معمولاً بازی هایی که تو کره جنوبی رده بندی سنی میشن یعنی به عرضه حدود دو الی چهار ماه فاصله داریم:))))

    _Rهادی صفائیBabayagaAmirAbbas KabyryBlack SwordsmanmarioMax22EAGAMERThe FireflyDKzeromore
  • @emin3m
    من داشتم نظرات شما در برخی پست‌های مربوطه رو می‌خوندم. دیدم که از لزوم تخریب پذیری بالا برای بازی‌های ژانر مکا صحبت کردید؛ و اینکه توی نسل ۶ و ۷ همچین شرایطی فراهم نبوده. اگر اینطوره فرام‌سافتور اقدام به ارتقا موتور خودش توی مباحث تخریب‌پذیری و جزییات کرده؟ چونکه از حدود ۶ سال هست که دارن روی این پروژه کار می‌کنن.

    BabayagaBlack SwordsmanmarioEAGAMER
    • Roadie گفت:

      آخرین بازی این تیم، الدن رینگ با Dantelion ورژن آخر موتور این تیم بر پایه Proprietary Engine ساخته شد که تخریب پذیری جالبی داره و تا حدودی هم تو همون بازی به کار گرفته شد. تصورم اینه که این نمونه ها نتیجه یا تمرین این تیم در آماده سازی AC بودن.

      ضمناً فکر کنم تصور ها در رابطه با AC به سمت مکا های انیمه گونه که بیشتر دیدیم هست، اما واقعیت متفاوته. این بازی ها حالتی خیلی جدی تر و نظامی دارن که توش خبری از اون انفجار های اغراق شده و انیمه ای/هالیوودی نیست.

      BabayagamarioEAGAMERLadonDKzeroAtomic Soldier
    • بحث پذیرفته شدن و جذب مخاطب به ژانر مکا بود که گفتم برای جلب نظر عموم یه بازی باید طلسم رو بشکنه و بودجۀ عظیمی اختصاص بده به این دسته از بازی‌ها تا این ژانر فرصت شکوفا شدن رو داشته باشه و ناشرهای دیگه به وضوح ببینن که اگر مکا با بودجه بالا بسازن، با شکست مواجه نمیشن. ما در مورد armored Core 6 اطلاعات زیادی نداریم، نمیدونم هدف فرام سافتور جلب مخاطب بیشتر بوده یا فن بیس این سری، به المان‌های اصلی بیشتر توجه کردن یا به visual برای جذب مخاطب مدرن هم توجه کردن. ولی سری armored core یکی از شانس‌های اصلی شکوفایی این ژانر میتونه باشه، مخصوصاً با استاندارد ده سال اخیر فرام سافتور. البته میازاکی گفته بود که به کارگردان نسخه ششم حسودی میکنم چون بودجه ای بیشتر از زمانی که نسخه قبلی رو ساخته در اختیار داره. دیگه فاصله چندانی تا رونمایی از گیمپلی نمونده، حتماً سامر گیم فست گیمپلی رو به اشتراک میذارن.

      DARKSIRENBabayaga.𝑆𝑖𝑙𝑘𝑆𝑜𝑛𝑔Old gamerWoundsAmirAbbas KabyrymarioGrandWardenShark Gamermore
  • فقط خواهشا سپتامبر نیاد . یه ماه قبل و بعد فاینال فانتزی هم خودش میدونه نباید بیاد
    یا بره ۲۰۲۴ یا آگوست یا دسامبر ۲۰۲۳

    Dark.Elden-LordShark GamerDKzero
  • god of war گفت:

    همین که بازی برای همه قابل تجربه هست و دشمن اعصاب و روان ما نیست من راضی ام
    بالاخره منم می تونم برای بازی های فرام سافر هایپ باشم

    BabayagaBlack SwordsmanmarioکاکاسنگیShark GamerEAGAMER
  • بنظرم این بازی نسبت به نسخه های قبلی میتونه مخاطب های بیشتری جذب کنه

  • lastofus گفت:

    ایا شاهکار بعدی در راه است ؟؟؟
    واقعا جواب به این سوال خیلی سخته با توجه به گذشته این ای پی و صد درصد خاص پسند بودنش ممکنه منتقدان کم لطفی کنند بهش !
    همینجاهم خیلی طرفدار نداره منو یاد ترنسفورمرز میندازه البته که من هر سبکی و هر استایلی رو میپسندم ولی ایا افراد دیگه هم همینطورن ؟
    ولی بازم میازاکی خیلی بعیده که ای پی رو خراب کنه اصلا تو یه دوراهی ذهنی گیر کردم نمیدونم قراره چی بشه .

    _RBabayagaDKzero
  • یسری از استودیوها شاهکار میسازن اما کلا نسلی یکی دوتا دونه بازی میدن اونم با بودجه های خیلی سنگین و تیم های خیلی بزرگ، که اگر هم بازیشون داستانی و خطی باشه در خفن ترین حالت هر ده سال پنجاه ساعت تجربه گیمینگ در اختیارمون میزاره، فرام سافتور همین پارسال یه شاهکار جاویدان داد و الانم یکی دیگه میخواد بده، درسته که کیفیت مهمه اما کمیت هم بسیار مهمه، استودیویی که نسلی دوتا دونه بازی میده خیلی متفاوته با اونی که توو نسل پنج شیش تا بازی عرضه میکنه، کمیت و سرعت عمل هم اهمیتش کمتر از کیفیت نیست

    red-eyed Banished KnightDKzero
    • Hamed گفت:

      از پیروان bloodyblade.Red@ ببین دوست عزیز بارها گفتم استودیو فرام سافتور به دوتا دلیل سریعتر از بقیه بازی میده ۱- به این دلیل که مثل نینتندو تمرکزش رو گیم پلیه اولویت اولش گیم پلی هست تا گرافیک بصری و فنی ۲- به این دلیل که اگر به همین سبک سولزی که میسازه دقت کنی به بازیاش دقت بکنی شبیه همن چرا؟ چون بیسشون تقریبا یکیه هسته اصلیشون تقریبا یکیه یعنی زمان زیادی رو نمیطلبه واسه ساخت درواقع همه چیز آماده و محیاس در واقع زیاد وسواس به خرج نمیده اگر بخوام توضیح کامل بدم کامنتم طولانی میشه شما هم خسته میشی واسه همین یکی دوتا مثال میزنم مثلا شما سه گانه دارک سولز رو ببین اگر دقت بکنی شخصیت اصلی زیر زره و کلاه خود قرار داره چهرش مشخص نیست در نتیجه فرام سافتور دیگه نمیاد یک چهره درست کنه به کیفیت چهره شخصیت های دلست او واس یا به عنوان مثال نمیاد موشن کپچر انجام بده واسه شخصیت ها خب این تو زمان صرفه جویی میشه فرق استودیوهای بزرگی مثل ناتی داگ و راکستار با فرام سافتور همینه اون دوتا رو همه رکن اصلی یک بازی کار میکنن همه چی رو در یک لول قرار میدن گیم پلی، گرافیک، داستان، شخصیت پردازی وسواس دارن چون میخوان بازیشون با کیفیت باشه واسه همینه که بازیاشون دیر به دیر عرضه میکنن و وقتی هم که عرضه میشن طوفانی تو صنعت گیم ایجاد میکنند اگر فرام سافتور میخواست واسه هربازی جدیدی که میسازه همه چی رو از صفر طراحی کنه و واسه هر کدومشون به عنوان مثال به قول کاربرا انیمیشن جدید باز کردن در بسازه اون موقع دیگه مثل الان تند تند بازی نمیداد اون موقع دیگه مثل ناتی داگ، مثل راکستار، نهایت تو هر نسل دوتا بازی بیرون میداد، ببین عزیزدل هر استودیو سازنده ای سیاست و هدف خودش رو داره یک نکته مهم دیگه هم بگم فرام سافتور یک استودیو تردپارتیه در نتیجه بازیاش مولتی هستن و رو همه پلتفرما عرضه میشن اگر تمرکزش رو یک پلتفرم بود قطعا اتفاقات بهتری میوفتاد هرچند با اینکه بلادبورن انحصاری PS4 بود دیمون سولز انحصاری PS3 نمیدونم کیفیتشون فرقی میکنه با امثال دارک سولز، سکیرو و الدن رینگ که مولتی بودن یا نه چون من قبلا هم گفتم بازی های نقش آفرینی پلی نمیدم کلا، اینو دیگه باید از اونایی بپرسیم که فن فرام سافتور و بازیاش هستن که آیا فرقی تو کیفیت انحصاریاش با مولتیاش بوده یا نه

      red-eyed Banished Knight
  • BaBa Woss گفت:

    اگه ۲۰۲۳ بیاد سال معرکه ای میشه و گوتی بسیار جذابی خواهیم داشت

  • Perfect گفت:

    قبلا یه بازی رباتی که استراتژیم بود حالت نوبتیم داشت بازی کرده بودم زمان ps2 نمیدونم همین Armored Core بوده یا نه؟

    DKzero
بازی Armored Core 6 در کره جنوبی رده‌بندی سنی شد - گیمفا