تولید محتوای ارزان یا با کیفیت؟ مسئله این است - گیمفا
تولید محتوای ارزان یا با کیفیت؟ مسئله این است - گیمفا
تولید محتوای ارزان یا با کیفیت؟ مسئله این است - گیمفا
تولید محتوای ارزان یا با کیفیت؟ مسئله این است - گیمفا
تولید محتوای ارزان یا با کیفیت؟ مسئله این است - گیمفا
تولید محتوای ارزان یا با کیفیت؟ مسئله این است - گیمفا

تولید محتوای ارزان یا با کیفیت؟ مسئله این است

پست گیمفا
۱۴:۳۴ ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
تولید محتوای ارزان یا با کیفیت؟ مسئله این است - گیمفا

کیفیت و قیمت تولید محتوا یکی از چالش‌های همیشگی برای صاحبان کسب‌‌وکارها و تولیدکنندگان محتوا محسوب می‌شود. بیشتر کسب‌وکارها به‌دنبال تولید محتوای باکیفیت و ارزان هستند. با این حال، تولید محتوای باکیفیت و ارزان چالش‌های خاص خود را دارد و به نظر می‌رسد، قرار گرفتن کیفیت بالا و هزینه پایین محتواها در کنار هم ممکن نیست. اگرچه هزینه نمی‌تواند معیار سنجش مناسبی برای کیفیت تولید محتوا باشد. اما، به‌نظر می‌رسد محتواهای ارزان، فاقد کیفیت لازم برای ارائه ارزش و پاسخ مناسب به کاربران هستند.

شما می‌توانید با تولید محتوای باکیفیت، مخاطبان بیشتری جذب کنید و تجربه کاربری بهتری را برایشان رقم بزنید. با این حال، اگر به‌دنبال تولید محتوای ارزان هستید، نباید منتظر تجربه کاربری خوب یا نرخ تبدیل بالا باشید. در واقع، انتخاب محتوای با کیفیت یا ارزان برای کسب‌وکارها به نیازها، اهداف، بودجه و… بستگی دارد. اگر می‌خواهید درباره انتخاب تولید محتوای ارزان یا با کیفیت، ویژگی‌ها و مزیت‌های هرکدام برای کسب‌وکارها بیشتر بدانید، این مطلب را حتماً بخوانید.

تولید محتوای ارزان؛ چالش قیمت پایین و کیفیت!

تولید محتوای ارزان، روشی برای خلق محتوا با هزینه پایین است. این نوع محتواها عموماً توسط افراد مبتدی و تازه کار نوشته می‌شوند. بیشتر افرادی که محتواهای ارزان می‌نویسند، زمان زیادی را برای نوشتن صرف نمی‌کنند و محتواهای نوشته‌شده ترجمه‌ای دست‌وپا شکسته از منابع خارجی یا بازنویسی از محتواهای موجود در وب هستند. با توجه به این‌که تولید محتوای ارزان برای نویسندگان‌ ارزش مالی زیادی به‌ارمغان نمی‌آورد، این افراد به جست‌وجوی عمیق یا رعایت اصول نگارشی و درست‌نویسی و قوانین سئو پایبند نیستند و فقط با هدف ارائه محتوای درخواستی کارفرما، محتوایی بازنویسی‌شده یا ترجمه‌ای (عموماً ترنسلیت) به صاحبان کسب‌وکارها ارائه می‌دهند. مهم‌ترین ویژگی محتواهای ارزان، کاهش هزینه‌ها و فراهم‌کردن زمینه رقابتی با سایر کسب‌وکارها است.

مزیت‌های تولید محتوای ارزان

تولید محتوای ارزان به شما کمک می‌کند تا برای رشد و توسعه کسب‌وکار خود و رسیدن به سودآوری مالی ازطریق فضای وب بودجه کمی مصرف کنید. اگرچه محتواهای ارزان ممکن است کیفیت بالایی نداشته باشند، با این حال، در آن‌ها به‌صورت نه‌چندان کامل پاسخ سوالات کاربران و محتواهای مد نظرشان نوشته می‌شود که برخی اوقات برای اهداف سئویی یا جلب اعتماد کاربران می‌توانند موثر باشند. سرعت تولید محتواهای ارزان بالا است و در مدت زمان کم می‌توانید حجم بالایی از محتواها را در وب‌سایت خود پوشش دهید. بدین ترتیب، تنوع موضوعی بالایی را به کاربران ارائه می‌دهید که برخی اوقات می‌تواند به‌عنوان نقطه عمل مثبت در ذهن کاربران به‌نظر بیاید.

معایب تولید محتوای ارزان

در کنار تمام مزیت‌‌های تولید محتوای ارزان برای کسب‌وکارها، معایبی نیز دارد که ممکن است باعث خسارت‌های جبران‌ناپذیر برای کسب‌وکارها شود. یکی از بزرگترین چالش‌های این محتواها را می‌توان کیفیت پایین معرفی کرد. محتواهای ارزان با توجه به آن‌که بیشتر اوقات توسط افراد مبتدی و غیرحرفه‌ای نوشته می‌شوند، فاقد چارچوب درست محتوایی از نظر قوانین درست‌نویسی و نگارشی، اصول سئو، استراتژی محتوایی و موارد مشابه هستند. احتمال ارائه پاسخ کامل به پرسش‌های کاربران در محتواهای با هزینه پایین دور از انتظار است.

 این محتواها عموماً در فضای وب وجود دارند و نویسنده‌ها محتواهای موجود در اینترنت را بازنویسی کرده و به صاحبان کسب‌وکارها ارائه می‌دهند. در محتواهای ارزان خلاقیت به‌ندرت دیده می‌شود و مطالب بدون انسجام و یکپارچگی معنایی ارائه می‌شوند. نبود مقدمه و تیترهای جذاب برای درگیر کردن مخاطبان را از دیگر معایب این محتواها می‌توان نام برد. ارائه اطلاعات غلط و نادرست، توجه‌نکردن به پرسش کاربران و ارائه‌نکردن پاسخ ساده و روان به آن‌ها، نداشتن تعامل با کاربران، گرفتن بازخوردهای منفی و به‌طورکلی آسیب به اعتبار برند پیامدهای استفاده از محتوای ارزان و کیفیت پایین است.

تولید محتوای با کیفیت؛ بهبود تجربه کاربری و افزایش نرخ تبدیل

محتوای با کیفیت با چارچوب و اصول محتوایی نوشته می‌شود و با ارائه اطلاعات مفید، معتبر و با ارزش به کاربران، جلب توجه و رضایت آن‌ها و در نهایت، بهبود تجربه کاربری را به‌ارمغان می‌آورد. تولید محتوای با کیفیت را مانند یک پازل در نظر بگیرید؛ پازلی که تمام اجزای آن به‌‌صورت درست سرجای خود قرار گرفته و با نگاه‌کردن به آن تصویر تشکیل‌شده نمایان می‌شود. در تولید محتوای با کیفیت، مطالب خلاقانه، جذاب، ساده و روان نوشته می‌شوند و کاربر برای فهمیدن جملات به مطالعه چندین و چندباره پاراگراف‌ها نیازی ندارد. نویسنده تمام تلاش خود را برای رعایت قوانین نگارشی و درست‌نویسی و سئو به‌کار می‌گیرد تا هم رضایت کاربران را به‌دست آورد و هم رابطه خوبی را با موتورهای جست‌‌وجو ایجاد کند.

تولید محتوای با کیفیت؛ بلیط موفقیت کسب‌وکارها

در یک کلام، محتوای باکیفیت به محتواهایی گفته می‌شود که با افزایش نرخ کلیک ازطریق ارائه متا تایتل و متا دیسکرپشن جذاب، با ورود کاربر به صفحه وب‌سایت، پاسخ کاربر را در قالب محتوای جذاب و مفید ارائه می‌دهد. با افزایش نرخ کلیک و کاهش Bounce Rate، مدت زمان ماندن کاربران در وب‌سایت و حتی تبدیل‌شدن آن‌ها به مشتری وفادار افزایش پیدا می‌کند. بنابراین، محتوای باکیفیت به‌خودی‌خود باعث بهبود تجربه کاربری، برندینگ موفق با ارائه محتوای حرفه‌ای، بهینه‌سازی بهتر وب‌سایت برای موتورهای جست‌وجو و افزایش فروش خدمات و محصولات می‌شود.

مزیت‌های تولید محتوای با کیفیت

با تولید محتوای حرفه‌ای و باکیفیت می‌توانید اعتماد مشتریان را ازطریق ارائه مطالب معتبر و ارزشمند به‌دست آورید. در فضای وب تنها راه تعامل با کاربران محتوا است. با ارائه محتواهای کاربرپسند و ارزشمند می‌توانید اعتماد و توجه کاربران را به برند کسب‌وکار خود جلب کرده و آن‌ها را به مخاطبان وفادار و حتی مشتریان همیشگی خود تبدیل کنید. کاربران امروزه، قدر محتواهای با کیفیت را می‌دانند و برای ارائه‌دهندگان آن‌ها ارزش قائل می‌شوند. ارزشی که ممکن است با هیچ تبلیغات و کمپینی به‌وجود نیاید.

برندینگ کسب‌وکارها و بهبود سئو با تولید محتوای با کیفیت

 محتواهای حرفه‌ای به معرفی برند شما به مردم کمک می‌کنند. اگر محتوایی منحصربه‌فرد و معتبر ارائه دهید، کاربران با برند شما آشنا شده و هویت برند و فعالیت حرفه‌ای شما را ازطریق محتواهای باکیفیت بیشتر می‌شناسد. در کنار تمام مزیت‌هایی که محتوای با کیفیت برای کاربران دارد، این نوع محتوا توجه موتورهای جست‌وجو را با خوانایی خوب و رعایت اصول سئویی به خود جلب می‌کند. بنابراین، ربات‌های خزنده محتواهای با کیفیت را به‌عنوان مطالب مفید و چارچوب‌دار مطابق با فاکتورهای سئو تشخیص می‌دهند و آن‌ها را در نتایج برتر موتورهای جست‌وجو نمایش خواهند داد. البته، خوب است بدانید برای تولید محتواهای حرفه‌ای باید هزینه خوبی پرداخت شود و نمی‌توانید توقع ارائه محتوای با کیفیت را با هزینه ارزان داشته باشید. چرا که این محتواها توسط افراد مجرب و حرفه‌ای با جست‌وجوی عمیق و صرف زمان زیاد نوشته می‌شوند.

از میان شرکت‌های تولیدکننده محتوا، سفارشات خود را به چه شرکتی بسپاریم؟

 تاثیر تولید محتوای حرفه‌ای و با کیفیت در برندینگ و فروش محصولات و خدمات کسب‌وکارها بسیار بالا است. اگرچه تولید محتوای ارزان، روشی مقرون‌به‌صرفه برای جذب ترافیک و فروش محسوب می‌شود. اما، هر محتوایی توسط کاربران خوانده نمی‌شود و محتواهای ارزان با توجه به کیفیت پایین و نداشتن چارچوب مناسب نمی‌توانند اعتماد کاربران و حتی موتورهای جست‌وجو را به‌دست آورند.

 اگر به‌دنبال تولید محتوای با کیفیت، خلاقانه، منحصربه‌فرد و با هزینه مناسب و مقرون به صرفه هستید، می‌توانید از خدمات تولید محتوای متنی تریبون استفاده کنید. درصورتی‌که می‌خواهید اعتماد کاربران را با ارائه محتوای حرفه‌ای به‌دست آورید و رتبه‌های برتر موتورهای جست‌وجو را از آن خود کنید، شرکت تریبون می‌تواند شما را به این اهداف برساند.

خستهمنم یکی مثل خودت☯︎♛DARKGAMER卐☭✝☪justgamexbred-eyed Banished KnightPorfosorFernandoAMIR WAZOWSKImeysambAli

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تولید محتوای ارزان یا با کیفیت؟ مسئله این است - گیمفا
تولید محتوای ارزان یا با کیفیت؟ مسئله این است - گیمفا
تولید محتوای ارزان یا با کیفیت؟ مسئله این است - گیمفا
تولید محتوای ارزان یا با کیفیت؟ مسئله این است - گیمفا
تولید محتوای ارزان یا با کیفیت؟ مسئله این است - گیمفا
تولید محتوای ارزان یا با کیفیت؟ مسئله این است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

تولید محتوای ارزان یا با کیفیت؟ مسئله این است - گیمفا