تریلر سریال آخرالزمانی و کره‎‌ای Black Knight - گیمفا
تریلر سریال آخرالزمانی و کره‎‌ای Black Knight - گیمفا
تریلر سریال آخرالزمانی و کره‎‌ای Black Knight - گیمفا
تریلر سریال آخرالزمانی و کره‎‌ای Black Knight - گیمفا

تریلر سریال آخرالزمانی و کره‎‌ای Black Knight

علی محمدپناه
۲۰:۳۵ ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
سریال black knight

سرویس آنلاین نتفلیکس تریلر جدیدی را برای سریال آخرالزمانی و کره‌ای Black Knight منتشر کرده است.

سریال شوالیه سیاه (Black Knight) جدیدترین سریال کره‌ای سرویس آنلاین نتفلیکس به شمار می‌رود و این سرویس نیز به تازگی تریلری برای آن منتشر کرده که نیم نگاهی از درون این سریال آخرالزمانی و کره‌ای را به نمایش در می‌آورد.

سریال «شوالیه سیاه» بر اساس وبتونی به همین نام ساخته شده و یکی از سریال‌های کره‌ای رو به افزایش سرویس آنلاین نتفلیکس محسوب می‌شود که قرار است کمتر از یک ماه دیگر پخش شود. این در حالی است که این سریال امیدوار است که بتواند روند موفقیت‌آمیز سریال‌های کره جنوبی دیگر سرویس آنلاین نتفلیکس همچون بازی مرکب (Squid Game) را تکرار کند.

تریلر تازه منتشر شده برای سریال «شوالیه سیاه» که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده یا دانلود کنید، نیم نگاهی از درون این دنیای آخرالزمانی و پادآرمانی را به نمایش می‌گذارد، جهانی که در آن، آلودگی هوا بسیار زیاد شده و نحوه زندگی کردن تغییر کرده و احتیاج به اکسیژن بسیار زیاد شده است.

در این میان، مأموران پیک که لباس‌های سیاه بر تن و ماسک‌هایی بر صورت دارند، در این شرایط بسیار سخت، جان خود را به خطر می‌اندازند تا مایحتاج روزمره را به مردم برسانند. این مأموران باید در هوایی پر از دود و گرد و غبار سفر کنند و محموله‌‌های خودشان را به مقصد برسانند و جلوی کسانی که قصد سرقت دارند را بگیرند.

از جمله بازیگرانی که در سریال «شوالیه سیاه» نقش‌آفرینی می‌کنند نیز می‌توان به کیم وون بین در نقش شوالیه ۸-۵، کانگ یو سوک در نقش سا وول، سونگ سئونگ هون در نقش ریو سئوک و تعداد زیاد دیگری اشاره کرد. چوی یوآی سئوک نیز سکان کارگردانی این سریال را در دست داشته است.

اولین فصل از سریال آخرالزمانی و پادآرمانی «شوالیه سیاه» قرار است در تاریخ ۱۲ ماه مه سال ۲۰۲۳ میلادی (جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲) روی سرویس آنلاین نتفلیکس پخش شود.

منبع: کولایدر

Parsared-eyed Banished KnightهیچaliX_Wolverine_XBlack SwordsmanS Ghost of SpartaBehzaadMaster bladeMRX

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تریلر سریال آخرالزمانی و کره‎‌ای Black Knight - گیمفا
تریلر سریال آخرالزمانی و کره‎‌ای Black Knight - گیمفا
تریلر سریال آخرالزمانی و کره‎‌ای Black Knight - گیمفا
تریلر سریال آخرالزمانی و کره‎‌ای Black Knight - گیمفا
تریلر سریال آخرالزمانی و کره‎‌ای Black Knight - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • esmaaiel گفت:

    تریلرش باحال بود. فقط اینکه اگه اسمش همون Delivery Knight بود مثل مانهواش بهتر بود. دلیل تغییر اسم سریالش رو درک نمیکنم!

    Denkired-eyed Banished Knight
  • MRX گفت:

    چقد وایب سریالای این شکلیو دوس دارم
    پوسترش یاد مد مکس میندازه منو

    کاش بیشتر راجب سریالای کره ای خبر کار کنین سریالای کره ایو همه کلا در حد جومونگ و اسکویید گیم و یکی دوتا سریال نتفلیکسی دیگه میشناسن ولی هنوز خیلیا هستن که سریال شاهکار mouse رو ندیدن
    سریالی که با پلات توییست های به شدت پشم ریزون و فیلمنامه ای عالی .پیشنهاد میکنم هر کی هنو سریالای کره ای به نظرش بچه گونه و لوس میاد حتما موش رو امتحان کنه و تا قسمت ۵ بهش فرصت بده

    اینا هم از کارای خوب کره هستن که متاسفانه زیاد دیده نشدن
    vagabond اکشن (داستان اشنایی داره اینو هم خیلی پیشنهادش میکنم لاقل خلاصه داستانشو یه سر بخونین)
    arthdal chronicles تاریخی کهن
    six flying dragon تاریخی
    veil اکشن معمایی جنایی
    flower of evil معمایی و جنایی
    signal جنایی فانتزی (از نویسنده kingdom)
    my mister هم به درام بازا پیشنهادش میکنم
    اگه کسی اینا رو دیده خوشحال میشم ریپلای بزنه و نظرشو به اشتراک بزاره

    DenkiHadesParsared-eyed Banished KnightEnnenra
    • Hades گفت:

      دقیقا سریال موش فوق العاده بود
      همه فکر می کنند سریال اسکویید گیم قوی هستش ولی موش یه لول دیگه ای بود
      خودم هر کس تا به حال سریال کره ای رو ندیده موش رو پیشنهاد می کنم

      MRX
    • Samurai گفت:

      سلام.نمیدونم چه کسایی سریالهای کره ای رو بچه گونه و لوس می‌دونن!مثال چندتا سریال خوب رو زدید شما،که موش بنظرم بیشتر قابل تامله.ی سریال اکشن جنایی پلیسی با پیرنگ اصلی نمونه و پیرنگ های فرعی بسیار هوشمندانه،شما به روابط بین شخصیت‌ها دقت کن،پلیس و شخصیت منفی و…اسپویل نکنم حالا.کلا سریالهای کره ای چ آکادمیک چ تجربی در دنیا نمونه های زیادی بوده که درخشیدن.فقط در مورد اون بچگانه و لوس بگم که کره هم مثل همه کشورهای دنیا مخاطب کشور خودش رو داره که شامل سنتی و جوان و نوجوان و…این فیلمای لوس که میگن خوراک این افراده.شما فیلمای پارک چان ووک رو ببین،old boy رو ببین و لذت ببر.فیلمای وون کاروای و…خلاصه اینکه سینما و تلویزیون کره بسیار از امثال هالیوود جلوتره.

      MRX
  • Love Game گفت:

    @esmaaiel من از شما درخواست دارم اگه سریال رو دیدی بگی وبتونش بهتر بود یا سریال چون بعد این تریلر واقعا موندم :/

  • sasuto گفت:

    من معمولا زیاد سریال های کره ای رو دنبال نمیکنم ولی بیشتر سریال هایی که از کیم وو بین دیدم زیبا بودن مخصوصا بازیگر این شخص که یک لول به نظرم از سینمای کره بالاتره. به شدت پتانسیل ایفای نقش شخصیت های دارای مشکلات ذهنی و شخصیتی رو داره. همچنین نقش های کمدی هم عالی بازی میکنه. مثل شخصیت Antony Starr که با تک تک عضله های صورتش بازی میکنه این بازیگر هم همین شکلی عه.

    Denki
  • Master blade گفت:

    امیدوارم راه اسکویی گیم رو برن نه هل باند

    یکی از خوبی های فیلم و سریال های کره ای نتفلیکس اینه که خشونت رو توشون خیلی بی پروا به تصویر میکشن

    red-eyed Banished KnightBlack SwordsmanMRX
  • Hamed گفت:

    عاشق این سبک از فیلم ها و سریال ها هستم یعنی تم آخرالزمانی حالا ممکنه این آخرالزمان به صورت زامبی باشه، به صورت حمله فضایی ها باشه، به صورت مریضی باشه و… سریال هایی مثل: دلست او آس (The Last of Us) ، واکینگ دد (The Walking Dead) ، کینگدام (Kingdom)، همه ما مرده ایم (All of Us Are Dead) و فیلم هایی مثل: ورلد وار زد (World War Z) ترین تو بوژان (Train To Busan) اکوایت پلیس (A Quiet Place)، آریوال (Arrival) آی ام لجند (I Am Legend) و…
    .
    .
    .
    این سریال هم به نظر بدک نمیاد بازیگر اسکویید گیم و قطار بوژان هم توش بازی میکنه (کانگ یو سوک) من کلا رویکردم اینطوریه سریال هایی که جدید هستن و نمیشناسمشون رو یعنی نه اسمشون برام آَشناس نه داستانشون صبرمیکنم که فصل اولشون کامل بیاد اگر دیدم خیلی تعریف میکنن ازش و میگن سریال قشنگیه بعد شروع میکنم به نگاه کردن چون شما اگر همزمان باهاش بری جلو ممکنه دیگه فصل دومی درکار نباشه بگن بخاطر بازخورد کم این سریال کنسل شد و میخوره تو ذوق آدم

    red-eyed Banished Knight
  • هیچ گفت:

    کره هم یه قطبی شده برای خودش جدیدن البته ما ایرانیا از قبل آشنایی داشتیم با سریالای کره ای اما الان پرقدرت تر دارن کار میکنن و آثارشون در سطح جهانی شده انتخابای من برای تماشا اکثرن آمریکایین بعدم ژاپن یا کره (چه انیمه و فیلم و سریال)

    DenkiParsa
تریلر سریال آخرالزمانی و کره‎‌ای Black Knight - گیمفا