ظاهرا شعبههای تورنتو و مونترال یوبیسافت روی نسخههای جدید Far Cry کار میکنند
لیستهای شغلی جدید منتشر شده توسط یوبیسافت مونترال (Ubisoft Motreal) نشان میدهد که این استودیو در حال حاضر روی توسعه نسخه جدید سری Far Cry کار میکند.
در ژانویه ۲۰۲۳، Insider Gaming به طور انحصاری گزارش داد که یوبیسافت در حال کار روی دو پروژه جدید از فرنچایز Far Cry است. Project Blackbird نام پروژه بعدی Far Cry است، در حالی که Project Maverick یک تجربه جدید و چند نفره خواهد بود. هر دو پروژه قبلا به عنوان Project Talisker شناخته میشدند، اما در چند سال گذشته از یکدیگر جدا شدند. در حال حاضر مشخص نیست که یوبیسافت تورنتو کدام یک از این دو پروژه را در دست توسعه دارد.
طی روز گذشته، تیم یوبیسافت تورنتو برای برنامهریزی ویژه پروژههای خود، از جمله پیشنمایش Splinter Cell و Far Cry، گرد هم آمدند. در سال ۲۰۲۱، رسانه VGC گزارش داد که یوبیسافت روی یک بازی جدید Splinter Cell کار میکند.
مشخص نیست که هر دوی این پروژهها چه زمانی عرضه میشوند، اما Insider Gaming حدس میزند که یوبیسافت ۱۸ ماه سخت و شلوغ را پیش روی خود دارد. مشخص است که عناوینی مانند Project Over (نسخه بعدی Ghost Recon) و Codename Hexe (Assassin’s Creed) همگی تا سال ۲۰۲۵ عرضه نخواهند شد. با توجه به ناهماهنگی اخیر یوبیسافت و تاخیرهای داخلی اخیر این شرکت فرانسوی، امکان تاخیر بیشتر برای این بازیها نیز وجود دارد.
یوبیسافت گزارش میدهد که تا سال ۲۰۱۴، فروش فرنچایز Far Cry از ۲۰ میلیون واحد فراتر رفته بود. تا سپتامبر ۲۰۱۹، این مجموعه در مجموع ۵۰ میلیون نسخه فروش در اختیار داشت.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
فعلا من دارم ۵ رو پلی میدم و میبینم که تمومی نداره
هرچند تو بخش گان پلی نسخه های اخیر لذت بخش بودند اما تو بحث طراحی مراحل و کانسپت داستانی به شدت به ورطه تکرار افتاده. فتح کردن پایگاه ها دیگه چیزی نیست که یه بازیکن از بازی بخواد یا سرنگونی یک حکومت دیکتاتوری که کل داستان حول و محور اون می چرخه کاملا اذیت کننده شده
خبری هم مبنی بر اینکه ممکنه کامل بر رو بخش انلاین نسخه های جدید تمرکز بذارند نگرانی افزایش میده در هر صورت امیدواری به بازی های این شرکت تنها گول زدن خودمونه با اینکه بازیکن های امروزی از این روند ( به خصوص در اساسین ها) به گونه ای انگار دارند لذت می برند
حتما منظورشون از اسپلینترسل جدید به غیر از ریمیک ، اون شایعه هیتمنی شدن نسخه جدید باشه !
فارکرای ۷ دیگه خدایی خز شده
مگر نوآوری داشته باشه
کاش نسخه جدید تو افغانستان باشه
یوبیسافتو نو اوری؟
حتی ip جدید هم داره میده فار کرای با تم اواتار هست
نو اوری بلد نیست
باید یه تنوعی به بازی بدن
فار کرای ۲ بازی خوبی بود ولی نسخه سوم سری بازی رو به مرحله دیگه ای برد
امیدوارم بتونن یه همچین حرکتی بزنن
من که عاشق فرانچایز بازی اگه هم نو آوری نداشته باشه باز هم ازش استقبال میکنم
هر موقع فکر میکنم یوبیسافت دیگه بازیی در دست ساخت نداره یه مقاله بیرون میاد دوتا بازی دیگه هم همزمان داره میسازه .
الان دوتا فارکرای دیگه .
تازه فهمیدم گوست ریموت جدید هم داره میسازه .
اگه ایده های یوبیسافت رو راک استار اجرا میکرد الان در جهان متفاوتی بودیم .
راکستار کارش این نیست هر سال یه بازی با نقشه های کپی پستی بسازه راکستار بازی دیر به دیر میسازه ولی با کیفیت بالا هرچند یوبی یه زمانی میتروکند برا خودش از پرنس ۱و۲و۳ گرفته تا اساسین ۱و۲ همینجور اسپلینترسل و..
پیشنهاد میکنم❤ Splinter Cell Double Agent❤ حتما بازی کن هر موقع که بازیش کنی ارزش بازی داره به لطف هوش مصنوعی بالا دشمنان،مراحل متنوع جذاب و سختی بالای بازی همین موارد باعث میشه بازی ارزش خودش حفظ کنه بعد از سالها فرقی هم نداره الان بازیش کنی یا ده سال دیگه هر موقع بازیش کنی ازش لذت میبری
نهایت با ۸ گیگ دانلود میتونی ۱۰ ساعت خالص برای بار چندم لذت ببری
زدمش دانلود (:
کلا ۳ گیگه
تصمیم دارم توی این چند ماه تمامی نسخه های کلاسیک (قبل از convication) رو برم
برم ببینم چطوره ( بلک لیست و کانویکیشن با وجود خوش ساخت بودن اکشن بودن زیاد باب میلم نبود ولی این یکی فرق میکنه)
چند وقتی بود میخواستم دانلود کنم میدیدم حسش نیست ولی چون کاربرای گیمفا گفتن دیگه واجبه دانلودش !
آععععععععععع😐😐😐
فاکرای ۷ قراره گیمرها ببره توی یه مپ بزرگ پیاده کنه با پنجاه تا پایگاه که هر پایگاهی یه رئیس کلی آدم داره خوب تا اینجا هدف مشخصه کشتن دشمنان و گرفتن پایگاه اگه قرار چنین فرمول یوبی سافتی ادامه پیدا کنه بهتره هیچ موقع ساخته نشه
بنظرم اگه قراره یه فاکرای متفاوت بسازند بایستی سازندگان یه نگاهی به هوش مصنوعی دشمنان و هیولاهای نسخه ۱ کنند اونموقع شاید متوجه بشن بازی ۱۹ سال پیش کرایتک چقدر از لحاظ تنوع مراحل سختی و هوش مصنوعی چقدر از زمان خودش جلوتر بود