سیدی پراجکت در مورد ارزیابی مجدد یکی از پروژههای The Witcher توضیح میدهد
در جریان یک کنفرانس گزارش مالی، دو تن از مدیران ارشد شرکت سیدی پراجکت در مورد کاهش هزینه تولید و ارزیابی مجدد روند تولید پروژه Sirius توضیحاتی ارائه دادند.
استودیوی بازیسازی مستقل The Molasses Flood که با توسعه دو عنوان Drake Hollow و The Flame in the Flood بین بازیکنان شناخته میشود، در اکتبر ۲۰۲۱ توسط شرکت سیدی پراجکت رد (CD Projekt RED) خریداری شد. در ادامه سیدی پراجکت رد اعلام کرد که این استودیو در حال کار روی یک بازی جدید Witcher با نام رمزی Project Sirius است که به عنوان برداشتی نوآورانه از این سری توصیف میشود. با این حال، در اوایل این ماه بود که شرکت سیدی پراجکت رد اعلام کرد که برخی تغییرات در هزینههای برنامهریزی شده برای پروژهی Sirius را اعمال کرده و در حال تدوین یک چارچوب جدید برای توسعه این پروژه است. ظاهرا طبق این گفته سیدی پراجکت رد، روند ساخت پروژه Sirius ریبوت خواهد شد.
در همین راستا اخیرا پیوتر نیلوبوویچ (Piotr Nielubowicz)، مدیر مالی سیدی پراجکت، در جریان کنفرانس ارائه عملکرد مالی در مورد روند ساخت پروژه Sirius، اهمیت آن برای این شرکت و دلیل برخی تصمیمگیریها پیرامون آن توضیحاتی را بیان کرد. به گفته این مدیر، سیدی پراجکت برای کنترل و حفظ حرکت این پروژه در مسیر درست، تصمیم به ارزیابی دوباره آن گرفت و احساس کرد که کاهش زودهنگام هزینه تولید این بازی گزینه هوشمندانهتری نسبت به ادامه تولید در مسیری نامطمئن خواهد بود.
نیلوبوویچ در این باره افزود:
من میدانم که شنیدن این خبر که شرکت در حال ارزیابی مجدد یک پروژه است، خوشایند نیست اما حفظ پیشروی در مسیر درست و داشتن جسارت کافی برای تجربه راههای جدید همراه با مدیریت این شرایط برای پروژهای که از نظر طراحی برای ما تازه به شمار میآید و توسط یک استودیوی جدید در خانواده ما توسعه مییابد، ضروری است. ما باید در حین حرکت رو به جلو، به ارزیابی وضعیت ادامه دهیم. در واقع بهتر است هزینهها را زودتر کاهش دهید و حتی در صورت نیاز، روند توسعه را ریبوت کنید تا بتوانید ادامه دهید.
در ادامه آدام کشینسکی، مدیر عامل سیدی پراجکت، اظهارات مشابهی را مطرح کرد و گفت:
قصد ما این بود که هزینهها را زودتر کاهش دهیم و به خودمان برای ارزیابی مجدد پروژه زمان بدهیم. ما نمیخواهیم پروژههایی را ادامه دهیم که در مورد آنها مطمئن نیستیم؛ بنابراین اساسا این تنها چیزی است که ما میخواهیم فعلا در مورد پروژه Sirius به اشتراک گذاریم.
هنوز مشخص نیست که این گفتههای دو مدیر ارشد سیدی پراجکت چه معنایی برای سرنوشت پروژه Sirius دارند اما میتوان احتمال ریبوت شدن روند توسعه آن را بالا دانست.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
برای همه پروژه های سی دی پراجکت هایپم
ادامه سایپربانک
ادامه ویچر
آی پی جدید
ویچر یک ریمیک
واقعا باور نکردنیه
درسته سایپربانک خراب کرد
اما همونم حتی نقش آفرینی رو جلو برد
فعلا میخوام برم سراغ نسخه سوم (برای اولین بار)
با توجه به تعریفایی که ازش شنیدم فکر نمیکنم دیر شده باشه برای تجربه این بازی (:
واقعا خوش به حالت که میخوای برای اولین بار بازیش کنی اگه به سبک rpg علاقه داری بدون که قراره بهترین عنوان ساخته شده تو این سبکو بازی میکنی
اول از همه توقعت رو از گرافیک پر زرق برق بیار پایین
چون با یک بازی جهان باز بسیار وسیع با کلی ماموریت فرعی درجه یک طرفی که جزعه بهترین شخصی سازی هاست
ب مرور شهر ها و مناطق جدید باز میشن با شخصیت های مختلف دیدار میکنی و دیگه نمیتونی از دنیای ویچر دست بکشی و میشه جزعی از زندگیت
اتفاقا گرافیکشم هنوز جزو بهترین هاست.. اون اسکایریمه که باید توقعشو بیاره پایین از گرافیک
نه دیر نشده
شاهکار بشریت است ویچر بازی کن
به نظرم فارسی سازشم از گیم ساب بریز
سه شو دارم پلی میدم
حدود ۲۰ روزه
هر روژ دره جدیدی از گیم پلی بروم باز میشه
هنوز که هنوزه متوجه نمیشم که چرا نسل جدید از فعل دادن به جای کردن برای بازی استفاده می کنند. بازی می کنم، یا پلی می کنم قابل درکن ولی پلی دادن چه صیغهای هست و از چه زمان در میون گیمرهای ایرانی باب شد الله اعلم.
ویچر سه رو بازی کردم ولی خب چون نمیدونستم آیتم هیل از کجا بیارم بازی رو تا یه جایی بردم و بعد ولش کردم
تا ۲۰۲۵ ویچر بعدیو نمیبینیم
ویچر ۳ زمانی برات لذت بخش میشه که تمام تعاریفی که از بازی میشه رو کنار بزاری
توقعت رو پایین بیاری و شروع ب بازی کنی
ساعت ها وقت بزاری تا معجزه این بازی رخ بده
برای من از ساعت ۲۰ بازی زمانی که دیگه شهر اصلی بازی با کلی ماموریت فرعی جذاب پیش روم بود شروع شد
برای برخی از لحظه شروع بازی این اتفاق میفته
اما اگر شروع کردی و چیز خاصی از بازی متوجه نشدی ناامید نشو و ادامه بده چون قطعا یک روز عاشق بازی میشی و اونوقت دل کندن از دنیای ویچر برات خیلی سخته
منظورت چیه توقعتو بیاری پایین ؟؟؟؟؟ فقط یه ایراد تو ویچر به من بگو
اگه میخوای گرافیکشو بگی من رو فایو هم تمومش کردم نمیگم کاملا نسل نهمی ولی واقعا بی نظیر شده گرافیکش و هیچ مشکلی نداره
امید وارم مثل نسخه سوم تبدیل به یک ابرشاهکار بشه