بازی Cyberpunk 2077 به زودی از Ray-tracing پشتیبانی خواهد کرد
بازی Cyberpunk 2077 به دلایلی مجددا به سر تیتر خبرها بازگشته است. استودیو سیدی پروجکت (CD Projekt) در حال حاضر روی توسعه بسته الحاقی Phantom Liberty کار میکند
مایلز تاست (Miles Tost)، طراح مراحل Cyberpunk 2077، اظهار داشت که استودیو لهستانی باید مسیرهای پیشروی بازیکن را متنوعتر از قبل کند. با این حال، Cyberpunk به زودی یک بهروزرسانی بزرگ دریافت خواهد کرد. حالت Overdrive قرار است در ماه آوریل به Cyberpunk 2077 راه پیدا کند که Path-tracing را به بازی اضافه میکند. Path-tracing که به عنوان Ray-tracing کامل نیز شناخته میشود، نورپردازی واقعیتری را به دنیای کلی Cyberpunk 2077 ارائه میکند.
اگر قبلا در مورد این ویژگی چیزی نشنیدهاید، احتمالا به این دلیل است که اکثر بازیها به دلیل پردازش زیادی که برای پردازندههای گرافیکی ایجاد میکند، به سختی از آن استفاده میکنند. پاول کوزولوسکی (Pawl Kozlowski)، مهندس و توسعه دهنده ارشد بخش فناوری در NVIDIA در مورد اضافه شدن این قابلیت Cyberpunk 2077 صحبت کرد و اذعان داشت که رهگیری پرتو نه تنها باعث میشود که یک بازی بهتر به نظر برسد، بلکه این پتانسیل را دارد که انقلابی در خط تولید بازیها ایجاد کند.
بازی Cyberpunk 2077 پس از شروع سختی که در زمان انتشار داشت، همچنان بازیکنان جدید جذب میکند. پیشرفتهای اخیر در عملکرد بازی و فشار سیدی پروجکت بر رویکرد رسانهای این آیپی، از جمله پخش Cyberpunk: Edgerunners در نتفلیکس، مطمئنا نتیجه داده است. بسیاری از بازیکنان این بازی را به عنوان یکی از بهترین بازگشتهای صنعت گیم توصیف میکنند. با وجود اینکه اضافه شدن Ray-tracing اهمیت چندانی در میان بازیکنان ندارد، اما نشان دهنده تعهد مستمر سیدی پروجکت به Cyberpunk 2077 قبل از انتشار بسته الحاقی Phantom Liberty است.
بازی Cyberpunk 2077 در حال حاضر برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اکس و اس و رایانههای شخصی در دسترس است.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
ری تریسینگ روی همچین بازی ای یعنی یک اثر هنری🔥
سیدی پراجکت از این بازی عالی پشتیبانی کرد.بقیه استودیوهام باید یاد بگیرن
البته بازی RT داشته اما چیزی که میخوان استفاده کنن بسیار سنگینتر هست و هدف نهایی همه نوور پردازیهای اجرای این متد هست
اگر اینقدر سنگین بود و با گلوبال ایلومنیشن استفاده میشد تغریبآ بازیها دیگه نیازی به نورپردازی نداشتن(بجز منابع نوری مصنوعی)
واسه همین ایشون میگه انقلابی در خط تولید بازیها
ریتریسینگ خوبه ولی معمولا همه fps بالا رو بیشتر ترجیح میدن
این بازی بدون ray tracing از خیلی از بازی هایی که دارای این قاببیت هستند نور پردازی بهتری داره (امید وارم با دی ال سی کامبکش تکمیل بشه)
اگه cyberpunk از همون اول بون باگ و مشکل عرضه میشد نمرش حدقل ۹۳ ۹۴ میشد و یکی از پرفروشترین بازی های نسل وای امید دارم به شماره بعدش
کل کاری باید توی سایبرپانک انجام داد: با من قدم بزن
البته روندم صفایی داره ولی دست فرمون من هم تو بازی ها هم تو واقیعت تعریفی نداره
تلاش این تیم برای رفع ایرادات این بازی و رساندنش به جایی که الان میبینیم یک تلاش بی مانند بود. آفرین