بهترین تلویزیون های گیمینگ در سال ۲۰۲۳ - گیمفا
بهترین تلویزیون های گیمینگ در سال ۲۰۲۳ - گیمفا
بهترین تلویزیون های گیمینگ در سال ۲۰۲۳ - گیمفا
بهترین تلویزیون های گیمینگ در سال ۲۰۲۳ - گیمفا

بهترین تلویزیون های گیمینگ در سال ۲۰۲۳

نصیر فرزان
۱۸:۴۶ ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
بهترین تلویزیون های گیمینگ در سال ۲۰۲۳ - گیمفا

تلویزیون گیمینگ باکیفیت می‌تواند روی تجربه شما تا حد زیادی تاثیرگذار باشد. در این مقاله به معرفی بهترین تلویزیون‌های گیمینگ بازار خواهیم پرداخت.

حقیقت غیر قابل کتمان این است که داشتن تلویزیونی باکیفیت، می‌تواند تا حد زیادی روی تجربه گیمینگ شما تاثیر بگذارد. با این‌که در گذشته بین تلویزیون و مانیتور گیمینگ تفاوت‌های زیادی وجود داشت، امروزه دیده می‌شود که از میزان این فاصله تا حد زیادی کاسته شده است. نمایشگرهای جدید تولید شده توسط سامسونگ و LG دارای نرخ تازه‌سازی (Refresh Rate) بالایی بوده و در سریع‌ترین زمان ممکن، به دستورات کاربر پاسخ می‌دهند. در عین حال، این نمایشگرها دارای تصویری بسیار سطح بالا و پرجزئیات هستند. اکثر تلویزیون‌های بالارده بازار، دارای پنل‌های OLED بوده و به همین دلیل قادرند تا نور و کنتراست (Contrast) را به شکلی واقع‌گرایانه نمایش دهند.

اصطلاحاً گفته می‌شود که چنین تلویزیون‌هایی دارای نرخ کنتراست بی‌نهایت بوده و این ویژگی سبب می‌شود تا این دستگاه‌ها یک انتخاب عالی برای تجربه بازی‌های مختلف باشند. در چنین پنل‌هایی، شما می‌توانید صحنه‌های تاریک و روشن را با جزئیات بالا مشاهده کنید. از سوی دیگر، باید یادآور شد که پنل‌های OLED به سرعت در حال راه‌یابی به مانیتور‌های گیمینگ هستند. با این وجود، این‌ دستگاه‌ها در اکثر اوقات همان پنل‌هایی هستند که در بهترین تلویزیون‌های گیمینگ در گذشته استفاده می‌شدند؛ با این تفاوت که با پیشرفت سرسام‌آور تکنولوژی، ابعادشان به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش پیدا کرده است.

تعداد زیادی از تلویزیون‌های ذکر شده در این مقاله، نمایشگر‌های OLED هستند چرا که این‌ دستگاه‌ها در قبال پول شما، بهترین محصول را در اختیارتان قرار می‌دهند. حقیقت امر این است که وقتی از یک نمایشگر OLED استفاده می‌کنید، سریعاً درمی‌یابید که دیگر نمی‌توانید LCDهای معمول را تحمل نمایید. با این وجود، نکته منفی در مورد نمایشگرهای OLED، قیمت بالای آن‌ها است. با وجود این‌که در طی سالیان اخیر قیمت این نمایشگرها رفته‌رفته در حال کاهش بوده، اما نمی‌توان این موضوع را کتمان کرد که آن‌ها همچنان به طور قابل ملاحظه در قیاس با پنل‌های LCD گران‌تر هستند. به هر ترتیب، ما تلاش کرده‌ایم تا علاوه بر نمایشگرهای OLED، محصولات غیر OLED را نیز در این مقاله معرفی کنیم تا بدین ترتیب، افراد مختلف با بودجه‌های گوناگون بتوانند تلویزیون گیمینگ مد نظرشان را خریداری نمایند. باید خاطر نشان کرد که نمایشگرهای MicroLED نیز به زودی معرفی خواهند شد؛ با این‌حال، در حال حاضر آن‌ها یکی از گزینه‌های قابل تهیه و مقرون به صرفه محسوب نمی‌شوند.

در هنگام تهیه یک تلویزیون مناسب برای گیمینگ، خواه OLED باشد یا خیر، مهم‌ترین ویژگی برای ما، پاسخ‌گویی سریع نمایشگر مذکور به فرمان‌های کاربر محسوب می‌شود. تلویزیون‌های رده‌بالا عاری از هرگونه تاخیر در هنگام پاسخ‌گویی به درخواست‌های کاربر بوده و از ویژگی‌هایی نظیر FreeSync و G-Sync نیز پشتیبانی می‌کنند. این مقاله با دقت زیادی تدوین شده و در انتخاب هرکدام از تلویزیون‌های ذکر شده، تلاش بر این بوده تا علاوه بر کیفیت، مقرون به صرفه بودن آن محصول نیز در نظر گرفته شود.

Samsung S95B

بهترین تلویزیون های گیمینگ در سال ۲۰۲۳ - گیمفا

در حال حاضر، این بهترین تلویزیون OLED ساخته شده توسط سامسونگ محسوب می‌شود. غول کره‌ای تلاش نموده تا با عرضه این محصول، برخی از مدرن‌ترین ویژگی‌های نمایشگرهای خود از قبیل Quantum Dot را در یک پنل زیبا و باکیفیت قرار دهد. این دستگاه، یک تلویزیون ۴K بوده که با توجه به در دسترس بودن تلویزیون‌های ۸K، موضوع چندان عجیبی محسوب نمی‌شود. البته باید یادآور شد که نکته اساسی راجع به چنین نمایشگرهایی این است که برای استفاده از حداکثر قابلیت‌های آن‌ها، به یک کارت گرافیک به مراتب قوی‌ مانند RTX 4090 نیاز است. این تلویزیون قادر خواهد بود تا بازی‌های مختلف را با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز اجرا کند و به همین دلیل، یک تجربه گیمینگ بسیار خوب را برای شما به ارمغان خواهد آورد. علاوه بر این، حالت گیمینگ خودکاری که در این تلویزیون تعبیه شده باعث می‌شود تا بتوانید با حداقل تاخیر، به انجام بازی مورد علاقه‌تان بپردازید. استفاده از تکنولوژی FreeSync Premium که مربوط به شرکت AMD می‌شود، یکی دیگر از خصوصیاتی بوده که این تلویزیون را به یک دستگاه باکیفیت تبدیل نموده‌ است.

در هنگام استفاده از Samsung S95B، اولین موضوعی که توجه‌تان را به خود جلب می‌کند، کیفیت بالای پنل OLED است. این تلویزیون، به معنای واقعی کلمه باعث می‌شود تا بتوانید همه‌چیز را با جزئیات بیشتر و به صورت واضح‌تر مشاهده کنید. از ویدیوهایی که با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در یوتیوب آپلود شده‌اند گرفته تا آن‌هایی که دارای کیفیت ۴K HDR هستند، S95B هرگز شما را ناامید نمی‌کند. رنگ‌ها در این تلویزیون با زیبایی بی‌حد‌ و حصری به نمایش درآمده و سکانس‌ها با جزئیات بالایی قابل مشاهده هستند. از سوی دیگر، گزینه Filmmaker Mode یک انتخاب بسیار عالی برای تماشای فیلم بوده و باعث می‌شود تا یک تجربه واقع‌گرایانه در اختیارتان قرار بگیرد. این در حالیست که وقتی این تلویزیون را به یک کنسول گیمینگ متصل می‌کنید، S95B به صورت خودکار متوجه این موضوع شده و گزینه Game Mode برای شما فعال می‌شود.

علاوه بر برنامه‌هایی که به صورت معمول از آن‌ها استفاده می‌کنید، در صفحه Tizen OS می‌توانید بخش مرتبط با گیمنگ را نیز ببینید. در این قسمت، برنامه مختص کنسول ایکس باکس و همچنین برنامه GeForce Now را می‌توانید مشاهده کنید. برای کسانی که به صورت مکرر از استیم (Steam) استفاده می‌کنند، دسترسی به این برنامه یک گزینه عالی محسوب می‌شود. از سوی دیگر، باید یادآور شد که استفاده از GeForce Now بسیار ساده بوده و شما به راحتی می‌توانید کنترلر خود را متصل کرده و به انجام بازی دلخواه‌تان بپردازید. تنها ایراد S95B این است که هوش مصنوعی دستگاه برای پاسخ‌گویی به فرمان‌های کاربر بعضاً ممکن است اندکی تاخیر داشته باشد. از آن‌جایی که این دستگاه از جدیدترین تکنولوژی‌های سامسونگ در عرصه ساخت تلویزیون گیمینگ بهره می‌برد، انتظار می‌رفت تا سرعت پاسخ‌گویی این نمایشگر بیشتر از آن‌چه که در حال حاضر می‌بینیم باشد.

به هر ترتیب، باید یادآور شد که سردرآوردن از طرز کار هوش مصنوعی S95B بسیار ساده بوده و به کمک دو کنترلر آن، به راحتی می‌توانید تصویر و صدا را آن‌طور که دوست دارید تنظیم نمایید. پس از مدت زیادی استفاده از S95B، باید بگویم که هرگز نسبت به خرید آن احساس پشیمانی نکرده‌ام. از آن‌جایی که تلویزیون‌های بالارده OLED محصولاتی گران‌قیمت هستند، این‌که اطمینان داشته باشید دستگاهی که پول زیادی برای خرید آن پرداخت کرده‌اید ارزش آن قیمت را داشته باشد، یک موضوع کلیدی و حیاتی خواهد بود. در پایان باید یادآور شد که Samsung S95B دارای دو مدل ۵۵ و ۶۵ اینچی است؛ در نتیجه اگر قصد خرید تلویزیونی با ابعاد کوچک‌تر را دارید، باید دستگاه دلخواه‌تان را در بین محصولات دیگر جست‌وجو کنید.

مزایا:

  • پاسخ‌گویی سریع به فرمان‌های کاربر
  • استفاده از برنامه GeForce Now
  • زیبایی ظاهری بسیار بالا
  • استفاده از تکنولوژی FreeSync Premium

معایب:

  • هوش مصنوعی دستگاه بعضاً آن‌طور که باید و شاید سریع عمل نمی‌کند
  • عدم موجود بودن اندازه‌های کوچک‌تر از ۵۵ اینچ

LG C2

بهترین تلویزیون های گیمینگ در سال ۲۰۲۳ - گیمفا

اگر قصد خرید یک نمایشگر OLED نسبتاً کوچک و قابل نصب روی میز را دارید، در این صورت ۲ گزینه مناسب پیش‌روی شما وجود دارد؛ تلویزیون LG و یا مانیتور گیمینگی که درون آن یک پنل گیمینگ LG تعبیه شده است. در حال حاضر، ال‌جی تنها کمپانی معتبری محسوب می‌شود که کماکان اقدام به تولید پنل‌های OLED کوچک می‌نماید؛ لذا در صورتی که قصد خرید یک نمایشگر گیمینگ در ابعاد کوچک‌تر را دارید، انتخاب‌های چندان زیادی نخواهید داشت. قسمت امیدوارکننده ماجرا اینجاست که محصولات ال‌جی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و شما را ناامید نخواهند کرد. C2 OLED یکی از تلویزیون‌های سطح بالای ال‌جی محسوب شده که در اندازه ۴۲ اینچی به بازار عرضه شده است. ابعاد این نمایشگر به اندازه‌ای بوده که مشکلات چندان زیادی برای استفاده روی میز برای شما به وجود نخواهد آورد. اگر C2 OLED دارای اندازه بزرگ‌تری بود، در این صورت پیکسل‌های این تلویزیون ۴k قادر نبودند تا تصویر چندان مطلوبی را ارائه دهند. اگر قصد خرید یک تلویزیون گیمینگ بزرگ‌تر را دارید، طبیعتا پیشنهاد ما به شما Samsung S95B خواهد بود. این‌که نمایشگر تولید شده توسط سامسونگ از کیفیت بیشتری برخوردار است یا ال‌جی، موضوعی بوده که بسته به سلیقه افراد مختلف می‌تواند متفاوت باشد. آن‌چه که باید بدانید این است که هر دو دستگاه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و یک تجربه گیمینگ کم‌نظیر را برایتان رقم خواهند زد. LG C2 از نظر کیفیت رنگ، جای هیچ بحثی را باقی نگذاشته و هوش مصنوعی دستگاه به سرعت به فرامین شما پاسخ می‌دهد.

از سوی دیگر، باید بدانید که نمایشگر LG C2 دارای نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بوده و از FreeSync نیز پشتیبانی می‌کند. در بازار فعلی، دیده می‌شود که بسیاری از مانیتورهای گیمینگ OLED روی پنل‌های ال‌جی ساخته شده‌اند. Corsair Xenon Flex OLED و Asus ROG Swift PG42UQ از جمله دستگاه‌هایی هستند که چنین مسیری را در پیش گرفته‌اند. به همین دلیل، احتمالاً منطقی‌تر خواهد بود که از همان ابتدا به سراغ محصولات ال‌جی که دارای تخفیف نیز هستند برویم. با توجه به این‌که تا عرضه‌ LG C3 فاصله چندان زیادی نداریم، به نظر می‌رسد که در شرایط فعلی پیدا کردن C2 با یک تخفیف جذاب، کار چندان دشواری نیست.

مزایا:

  • سطوح مشکی بی‌رقیب در بازار
  • قابل نصب روی میز

معایب:

  • استفاده طولانی‌مدت از این تلویزیون ممکن است ریسک خراب شدن نمایشگر را افزایش داده و روی کیفیت رنگ‌ها تاثیر بگذارد

Samsung QN90B Neo QLED

بهترین تلویزیون های گیمینگ در سال ۲۰۲۳ - گیمفا

این تلویزیون، احتمالا تنها نمایشگر غیر OLED بازار است که می‌تواند محصولات ال‌جی را به طور جدی به چالش بکشد. QN90B دارای نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و وضوح‌ تصویر ۴K بوده و از آن‌ تلویزیون‌های هوشمند بازار محسوب می‌شود که به نظر می‌رسد صرفاً به منظور گیمینگ ساخته شده‌اند. این موضوع به لطف سیستم نورپردازی جذاب موجود در قسمت عقب دستگاه که به نام Quantum Dot Filter Tech یاد می‌شود، محقق شده است. این‌ تکنولوژی باعث می‌شود تا تصویری که در نهایت مشاهده می‌کنید، روشن بوده و رنگ‌ها از وضوح بالایی برخوردار باشند. QN90B در ۳ اندازه ۵۵، ۴٣ و ۹۸ اینچی به بازار عرضه شده که باعث می‌شود افراد با ذائقه‌های متفاوت، بتوانند نیاز خود را برطرف نمایند. البته باید خاطرنشان کرد که مدل ۹۸ اینچی QN90B با قیمت سرسام‌آور ۱۵ هزار دلار به فروش‌ می‌رسد. کسانی که قصد دارند تا تلویزیون خود را روی میز قرار داده و سپس به تجربه بازی دلخواه خود بپردازند، احتمالاً با خرید مدل ۴۳ اینچی می‌توانند نیازشان را برطرف کنند. با وجود این‌که QN90B یک‌ تلویزیون غیر OLED محسوب می‌شود، این دستگاه به سادگی قادر است تا برخی از بهترین‌ نمایشگرهای OLED موجود در بازار از قبیل تلویزیون‌های سری C از شرکت ال‌جی را به چالش بکشد. از سوی دیگر، می‌دانیم که نمایشگر‌های OLED در نشان دادن کنتراست و رنگ‌ها با وضوح بالا حرف اول را‌ می‌زنند؛ با این‌حال، نمی‌توان این‌ موضوع را کتمان کرد که QN90B تا حد زیادی موفق شده تا تجربه مشابه‌ای را خلق نماید.

با این‌که QN90B برای مشاهده فیلم و مسابقات ورزشی نیز از کیفیت درخور تحسینی برخوردار است، اما اوج قدرت این دستگاه را در هنگام‌ تجربه بازی‌های ویدیویی می‌توانید مشاهده کنید. در تستی که توسط پلتفرم PC مجهز به کارت گرافیک RTX 3090 انجام شد، Cyberpunk 2077 در وضوح تصویر ۴K و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، روی این تلویزیون از کیفیت خارق‌العاده‌ای برخوردار بود. رنگ‌ها و سایه‌های موجود در Night City، روی QN90B به گونه‌ای به نمایش درمی‌آیند که تفکیک‌شان با واقعیت بسیار سخت به نظر‌ می‌رسد. این موضوع نشان می‌دهد که این تلویزیون ساخته شده توسط سامسونگ، از HDR10 و HDR10 Plus به نحو احسن‌ پشتیبانی می‌کند.

زمانی که کنسول‌تان را به QN90B وصل می‌کنید، این تلویزیون به طور خودکار وارد بخش Game Mode شده و اطلاعات ضروری از قبیل نرخ فریم، تنظیمات HDR و بسیاری ‌ از موارد دیگر را در اختیار شما قرار می‌دهد. در واقع در هنگام استفاده از QN90B، متوجه می‌شوید که برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به نکات وابسته به تجربه گیمینگ‌تان، نیازی به این‌که به طور مکرر وارد منوهای دستگاه شوید نخواهید داشت.
قسمت عجیب ماجرا اینجاست که وقتی وارد بخش Game Mode می‌شوید، چنین احساس می‌کنید که QN90B نمی‌تواند بهترین عملکرد خود را ارائه نماید. در این‌ حالت، دیده می‌شود که در هنگام‌ تجربه عناوینی از قبیل Saints Row و Resident Evil Village، کات‌سین‌ها بیش از حد روشن بوده و رنگ‌ سیاه تا حدودی به سمت خاکستری تمایل پیدا کرده است.

وقتی که Game Mode را به یک‌ حالت دیگر تغییر می‌دهید، به سرعت متوجه می‌شوید که در کمال‌ ناباوری، کیفیت تجربه گیمینگ‌تان‌ به طور‌ قابل توجه‌ای بهبود پیدا کرده است. به هر ترتیب، باید خاطر نشان کرد که Samsung QN90B یک‌ تلویزیون عالی بوده و قادر است تا هرکاری را به نحو احسن انجام دهد. برنامه کاربری این دستگاه ساده بوده و به سرعت به فرامین شما پاسخ می‌دهد. اگر قصد خرید یکی از بهترین تلویزیون‌های غیر OLED بازار را دارید، QN90B هرگز شما را ناامید نخواهد کرد.

مزایا:

  • کنتراست عالی و نمایش مطلوب سایه‌ها
  • بهره‌گیری از یک Gaming Hub ساده و آسان
  • روشنایی شگفت‌انگیز
  • پشتیبانی از FreeSync Premium Pro

معایب:

  • قیمت بالا به عنوان‌ یک‌ محصول غیر OLED
  • صفحه کاربری نسبتاً شلوغ
  • بخش Game Mode چندان‌ خوب کار‌ نمی‌کند

برخی نکات مهم پیرامون خرید تلویزیون گیمینگ

بهترین تلویزیون های گیمینگ در سال ۲۰۲۳ - گیمفا

تلویزیون‌های گیمینگ از قیمت بالایی برخوردارند؛ در نتیجه پیش از خرید آن‌ها باید نکات مختلفی را مد نظر گرفته و سپس در صورت نیاز، اقدام به خرید دستگاه مورد نظر نمود. در ادامه تلاش می‌شود تا راجع به برخی نکات کلیدای که در هنگام خرید تلویزیون گیمینگ باید درنظر گرفت توضیحاتی را ارائه کنیم.

آیا خرید تلویزیون برای تجربه بازی‌ روی پلتفرم PC منطقی است؟

توصیه ما همیشه این بوده که اتصال به یک مانیتور روی تجربه شما تا حد زیادی تاثیر می‌گذارد. با این وجود، خرید یک تلویزیون گیمینگ مزایای خاص خود را دارد. داشتن تلویزیونی مجهز به HDR و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، به طور قطعی موجب می‌شود تا تصویر نهایی‌ نسبت به تصویر یک مانیتور عادی روشن‌تر و واضح‌تر باشد. از سوی دیگر، با خرید یک تلویزیون گیمینگ می‌توانید به تجربه بازی مورد نظر خود در ابعادی به مراتب بزرگ‌تر از حالت عادی بپردازید و غوطه‌وری بالاتر می‌‎رود. بسیاری از تلویزیون‌های گیمینگ بالا‌رده دارای تعدادی از نرم‌افزارهای کاربردی و مهم بوده و این موضوع نیز می‌توان روی تجربه نهایی شما تاثیرگذار باشد. وجود تکنولوژی‌هایی از قبیل FreeSync و G-Sync از جمله دلایل دیگری بوده که باعث می‌شوند تا خرید یک تلویزیون گیمینگ عقلانی جلوه کند.

شاید عدم دریافت پیکسل‌های کافی (که با توجه به بزرگی ابعاد نمایشگری که خریداری نموده‌اید یک موضوع قابل درک است) نکته منفی پیرامون خرید یک تلویزیون گیمینگ باشد. البته، این ایراد هم زمانی که روی مبل دراز کشیده‌اید و با فاصله از تلویزیون به تجربه بازی دلخواه‌تان می‌پردازید، یک مسئله نگران‌کننده محسوب نمی‌شود. با اتصال HDMl 2.1 و استفاده از کارت‌های گرافیک جدید انویدیا و AMD، شما قادر خواهید بود تا روی بسیاری از تلویزیون‌های جدید موجود در بازار، به صورت ۴K و با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز به انجام بازی مورد نظر خود پرداخته و از آن نهایت لذت را ببرید.

آیا برای PC Gaming به تلویزیون گیمینگ همراه با HDMI 2.1 نیاز است؟

اگر قصد دارید تا با کیفیت ۴K و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز به تجربه عناوین دلخواه خود بپردازید، در این صورت قطعاً به HDMI 2.1 نیاز خواهید داشت. این موضوع، هم در صورتی که از پلتفرم PC استفاده می‌کنید و هم در صورتی که کنسول‌ نسل نهمی‌تان را به تلویزیون گیمینگ متصل می‌نمایید صدق می‌کند. با این وجود، اگر صرفاً قصد دارید تا یک تلویزیون ۴K با نرخ‌تازه‌سازی ۶۰ هرتز داشته باشید، در این صورت HDMI 2.0 نیز نیازتان را برطرف خواهد نمود. باید یادآور شد که در حال حاضر، فقط کارت‌های گرافیک جدید تولید شده توسط انویدیا و AMD دارای سوکت HDMI 2.1 هستند.

یک تلویزیون گیمینگ باید چه ابعادی داشته باشد؟

جواب این سوال بسته به این‌که چه مقدار فضا در اختیارتان قرار دارد، می‌تواند متفاوت باشد. علاوه بر این، فاصله شما از نمایشگر نیز یک مسئله کلیدی محسوب می‌شود. با این وجود، به طور کلی تلویزیون‌هایی که دارای صفحه نمایشی در ابعاد بین ۴۳ تا ۵۵ اینچ هستند، یک انتخاب بسیار خوب محسوب می‌شوند. اگر قصد دارید تا از تلویزیون خود به عنوان یک مانیتور دستکتاپ استفاده کنید، بهتر است به دنبال تلویزیون‌های بزرگ‌تر از ۴۲ اینچی نروید. قرار دادن چنین تلویزیونی روی میز می‌تواند یک پروسه مشکل‌زا باشد

o0ashil0oHaj_HosseinKurosAlborz𝑆𝑖𝑙𝑘𝑆𝑜𝑛𝑔DARKSIRENخستهDota2_RAMIR WAZOWSKIموز سخنگوامیر حسینmeysambAQUARIUSmh.priversideیوهانassassinاز پیروان bloodyblade.Redمحمدامین حیدریmore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بهترین تلویزیون های گیمینگ در سال ۲۰۲۳ - گیمفا
بهترین تلویزیون های گیمینگ در سال ۲۰۲۳ - گیمفا
بهترین تلویزیون های گیمینگ در سال ۲۰۲۳ - گیمفا
بهترین تلویزیون های گیمینگ در سال ۲۰۲۳ - گیمفا
بهترین تلویزیون های گیمینگ در سال ۲۰۲۳ - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ˝Kian گفت:

    هممون دوست داریم تلویزیون فورکی‌داشته باشیم و بازی‌هارو با این کیفیت تجربه‌کنیم نه ۷۲۰p یا ۱۰۸۰p اما افسوس که تو این کشور زندگی میکنیم که صبح تا شب ۱ میلیون اضافه میشه روش و یه قدم به عقب دوباره برمیگردیم

    Okabe RintarouASUKA FAN(TEKKEN GOD)ArashHaj_HosseinRondaBrainiac(خداحافظ)AlborzGodfather4224گیمری عادیFernandomore
    • فک کنم ما رو نفرین مفرینی چیزی کردن🤔

      Okabe RintarouHaj_HosseinRondaBrainiac(خداحافظ)AlborzMincraftGodfather4224گیمری عادیfbjg𝒟𝓇𝒶𝑔𝑜𝓃🔥more
    • Hamed گفت:

      ببینید دوستای عزیزم اگر به جای این همه غر زدن و ناله کردن راجع به گرونی رفته بودین یک هنری یاد گرفته بودین تا الان میلیاردر بودین منظورم با اونایی نیست که هنوز مدرسه میرن منظورم با اوناییه که به سن قانونی رسیدن و دیگه وقتشه کار کنن مشکلات همیشه بوده منتها الان رفته سمت گرونی گرونی هم از بین بره شما چه بخواین چه نخواین باید کارکنین تلاشتونو بکنین اینطوری نیست که لقمه حاضر آماده باشه بدن دهنتون خب کنسول میخواین تلاش کنین بخرین تلویزیون ۴K میخواین براش زحمت کشیدین بخرین نشستین تو خونه هاتون پا رو پا انداختین نا امید نشستین میگین چرا گرونه همه چی، اگر منتظر معجزه هستین که مطمئن باشین هیچ اتفاقی نمیوفته الان خیلیا میگن نفست از جای گرم درمیاد تو وضعت خوبه فلانه اصلا اینطور نیست من خودم کار میکنم اونم نه کار دولتی و یا ثابت چون این کارا حقوقشون کفاف زندگی رو نمیده منظورم کار آزاده اما خودم نشستم چیکارکردم کلی آموزش از اینترنت دیدم طراحی یاد گرفتم طراحی لوگو، پست و استوری اینستاگرام، کارت ویزیت، بنر و…، تدوین انجام میدم، تولید محتوا میکنم حتی در کنارش یکسال رفتم کارآموز یک شرکت طراحی شدم طراحی سایت یاد گرفتم، کانال تلگرام زدم، پیج اینستا زدم، الانم دارم چنل یوتیوب رو راه میندازم از خود یوتیوب هم درآمد بگیرم از چندجا دارم درآمد کسب میکنم چیزایی که احتیاج داشتم یا دوست داشتم هم خریدم از وقت و عمرم بهترین استفاده رو کردم زانوی غم بغل نگرفتم که چرا گرونیه چرا فلانه برنامه ریزی کنین به جای اینکه همه وقتتون رو بزارین رو اینجا کامنت بزارین منظورم با اونایی که تعصبین و کامنت های بی منطق میزارنو مسخره میکننن برین یک آموزشی ببینین یک هنری یاد بگیرین خرجش هم یک اینترنته با یک سیستم حیفه بخدا چند سال دیگه به خودتون میاین میبینین الکی عمرتون هدر رفت و پشیمون میشین که چرا زودتر دست به کار نشدین

      مرد تنها زیر بارانGhostASUKA FAN(TEKKEN GOD)o0ashil0o𝙑𝙚𝙧𝙩𝙞𝙜𝙤MrE9Brainiac(خداحافظ)Mincraft˝Kianjustgamexb
      • AQUARIUS گفت:

        ببین رفیق تو هرچقدر هم پول داشته باشی بازم زندگی نکبت داری چون پولت هوای آلوده رو فیلتر نمیکنه پولت تشعشعات رادیو اکتیو رو ازبین نمیبره پولت امواج مایکروویو و پارازیت رو ازبین نمیبره و…. پس هرکاری کنی توی نکبت هستی الکی زور نزن که بگی زندگی نرماله

        𝚏𝚒𝚛𝚎𝚏𝚕𝚢 (ساول گودمن قدیم)mehdi_cd2006ASUKA FAN(TEKKEN GOD)o0ashil0oBrainiac(خداحافظ)Mincraft
        • Hamed گفت:

          ببین پسر خوب اون کسی که باید بفهمه با خوندن کامنت من فهمید لپ مطلب رو گرفت من تو کامنتم کسی رو زور نکردم من فقط راهنمایی کردم تجربه خودم رو گفتم هرکسی خواست میخونه استفاده میکنه هرکسی هم خواست نمیخونه شما هم نمیتونی واسه من تعیین کنی چیکارکنم یا چیکارنکنم خداروشکر راضیم از زندگیم اگر یک نفر با خوندن کامنت من بهش تلنگر بخوره واسه من کافیه شما هم انقدر بیا از این حرفا بزن تا دیگه به جایی برسی که موهات شده رنگ دندونات اینا همش بهونس عزیزدل کار واسه آدم کاری همیشه هست طرز فکر و دیدت رو عوض کن چون با این طرز فکر شما بهترین جای دنیا هم زندگی کنی وضعت همینه و همیشه خدا شاکی هستی اگر بخوای با طرز فکر شما بریم جلو که اسمش زندگی نیست مردگیه و فرقمون با مرده اینه که فقط نفس میکشیم

          Ghost𝚏𝚒𝚛𝚎𝚏𝚕𝚢 (ساول گودمن قدیم)ASUKA FAN(TEKKEN GOD)o0ashil0o𝙑𝙚𝙧𝙩𝙞𝙜𝙤MrE9Brainiac(خداحافظ)Mincraft
      • Ghost گفت:

        داداش اینایی که شما میگی ما اصلا نمیتونیم واردشون بشیم تولید محتوا چی . دوما قیمت این تلویزیون های که گذاشتن میدونی چقدرع یعنی یه سال پس انداز کردن اگه گرون نشه همه که نمیتونن ماهی سی چهل میلیون درامد داشته باشن

        Ghost
        • Hamed گفت:

          Ghost @ اولا اینکه من پیام بالات رو خوندم که به من تیکه انداختی (((دادا ولش کن بخاطر همینا تو همین وضعیت موندین دشواری نداریم که ده تا جا کار کن بعد میخریش دیگه دشواری نداره که))) عیب نداره عادت دارم به این حرفا ولی خب کمکت میکنم ببین من نگفتم ده جا کار کن من رزومه خودم رو گفتم که چندجا کار میکنم اونم حضوری نیست با سیستم کار میکنم واسه خودم، پس من چطوری وارد یوتیوب و اینستا شدم و تولید محتوا میکنم با فیلتر شکن دیگه من خودم یک دوستی دارم تو یوتیوب تولید محتوا میکرد مثلا GTA رو بازی میکرد خودشم داخل ویدیو بود و حرف میزد انقدر ویدیو گذاشت که دیگه چنل یوتیوبش افتاد رو سرازیری یعنی دیگه یوتیوب بهش درآمد میداد میدونید که یوتیوب به دلار درآمد میده یه یکسال نکشید یدونه ۲۰۷ هم خرید به قیمت یک میلیارد تومن شما وقتی به دلار درآمد داشته باشی تلویزیون که هیچی میتونی ماشین و خونه بخری دوست من اونم با چی با یک سیستم و یک اینترنت همین ، در مورد این تلویزیون ها شما قبل از گرونی هم نمیتونستی همچین چیزی بخری مال از ما بهترون بود در کل میخوام بگم واسه پول درآوردن همیشه یک راهی هست باید راهشو پیدا کنین حالا من اومدم یک قدم شما رو جلو انداختم راهشو گفتم دیگه بقیش بستگی به خودتون داره

          GhostKichlanch
  • بسیار عالی، اول نسل به پیشنهاد بلید یدونه lg oled c1 گرفتم و تا الانم نیاز به تعویض ندیدم، اونموقع هم تلویزیون های lg oled g1 بود که اولین تلویزیون lg oled با پنل evo بود. ولی درخشندگی بیشتر پنل های evo بجای جلب نظرم برعکش عمل کرد، درخشندگی بیشتر باعث میشد تا برخلاف c1, در قسمت های نورانی تصویر جزئیات به خوبی دیده نشه حتی با بهترین تنظیمات بازم تصاویر c1 رو ترجیح میدادم. احتمالا تا سال ۲۰۲۵ تعویضی انجام ندم. کاش مدل های خوب و اورجینال tcl مثل R635 توو ایران موجود بود، واقعا عالیه این تلویزیون نسبت به قیمتش

    o0ashil0obehzad1990Brainiac(خداحافظ)AlborzAMIR WAZOWSKIParhamمحمدامین حیدریMincraft
  • یه تلویزیون از برند سونی هم نام میبردید خخ پنجاه سال تو لوازم خانگی فعالیت میکنه هیچ کدوم از محصولاتش مطرح نیستن

    Haj_HosseinRondaKurosAlborzگیمری عادیDARKSIRENRoyalknightAMIR WAZOWSKIشبح گیمفا 👣گیمر خسته (در انتظار تیک آبی ...)more
  • mmdo گفت:

    درود بر گیمفا
    ممنونیم بابت این پست زیبا
    ولی باور کن من همین کنسول و مانیتورو قسطی خریدم:/😂

    Brainiac(خداحافظ)Mincraftگیمری عادیYoung boyvitto corleone
  • ali گفت:

    بعد ما اینجا نشستیم داریم به xvision نگاه می کنیم.

    ASUKA FAN(TEKKEN GOD)RondaBrainiac(خداحافظ)Mincraftگیمری عادیAbolfazlYoung boyali
  • با این قیمیتا واقعا سخته من خودم رو tv ۳۲ پلی میدم چه میشه کرد و اگه همه اینا خواب بود و بهتون حق انتخاب داده میشد کجا به دنیا میومدید کجا رو انتخاب میکردید؟ من گه خودم عاشق پاریس و لس انجلسم 🌚

    Brainiac(خداحافظ)Mincraft
  • کلاغ گفت:

    کاش قیمتشون رو به دلار می‌زدید

    Mincraft
  • Majima گفت:

    خیلی گرون شدن ، واقعا خدا پدر اون بنده خدایی که بهت گفت زودتر tv بخر رو بیامرزه. سامسونگ کیفیت ۴k اندازه ۵۵ inch رو گرفتم ۱۰ تومن

    Brainiac(خداحافظ)Mincraftگیمری عادی
  • Kratos گفت:

    به به عجب تلویزیون های خفنی🔥 حالا من برم بشینم پای تلویزیونی که ۱۲ سال پیش خریدم🖐️🥲

    Brainiac(خداحافظ)MincraftAbolfazlUNCLE ARTHUR
  • علاقه برای خرید ۱۰۰
    بودجه ۰
    و در حالی که کارتم یه نگاهی بهم میندازه و بیلاخ نشون میده🫠

    KratosBrainiac(خداحافظ)Mincraftگیمری عادیRedAbolfazlvitto corleone
  • PASARGAD گفت:

    من میخواستم تی وی فورکی بگیرم شصت هرتز هم باشه کافیه مث اینکه نیست تو این قیمت

    Brainiac(خداحافظ)Mincraft
  • تو این وضعیت جای خرید یک تلویزیون ۴k جدید که ارزوی خیلی از ما گیمرهاست و شده یک رویا متاسفانه
    اینجانب به شخصه دعا میکنم تلویزیون هیچدوم نسوزه چون بدبخت میشیم با این قیمت ها

    Brainiac(خداحافظ)Mincraftگیمری عادیUNCLE ARTHURmatinesfشبح گیمفاBehzad zargaryneo loyedaliبیونیکل
  • نویسنده محترم این تلویزیون های که شما نام بردید همه بالای ۷۰ میلیون قیمت دارند که حتی واسه کسی که تو یه کشور اروپایی هم زندگی می‌کنه خیلی کالای لوکس و گرون قیمتی هست البته جا داشت از تلویزیون sony a95k هم نام ببرید که در زمینه کیفیت تصویر هیچ حرفی برای گفتن باقی نمی ذاره در کل اگر میخواهید اینجور مقالاتی بنویسید جاداره که کالاهایی با رنج قیمتی مختلف و کیفیت های مختلف واسه بودجه های مختلف بنویسید که اگر کسی بخواد اقدام به خرید کنه(اونم تو ایران)بتونه یه برآورد داشته باشه و خواندن این مقاله واسش سودمند باشه به نظرم جاداره که این جور مقالات رو بست و گسترش بدید مثل بهترین هدست های گیمینگ واسه ps5 با رنج قیمتی مختلف بنویسید.

    Brainiac(خداحافظ)MincraftRezzگیمری عادیRoyalknight
  • mh.p گفت:

    سال ۹۵ یا ۹۶ تلویزیون سامسونگ ۵۵ اینچ ۴K خریدم ۵۵۰۰ الان حتی همینم دیگه نمیشه خرید چه برسه به اینکه بخوایم ارتقا بدیم

    Brainiac(خداحافظ)Mincraftvitto corleoneگیمری عادی
  • من با تلویزیون کاری ندارم الان ولی اگه می خواهید مانیتور اقتصادی بگیرید C24F39P سامسونگ رو پیشنهاد میکنم اگه بزرگتر خواستید C27F390 هست که ۲۷ اینج هست الان قیمت ۲۴ اینچ رو ندارم ولی من خودم اواخر تابستان ۱۴۰۱ خریدم ۴ میلیون و۳۰۰ هزار تومان ۶۰ هرتز هست ولی من شنیدم قابلیت ۷۵ هرتز هم پشتیبانی میکنه یکم ورودی های کابل هاش کمه ولی برای من مشکل ایجاد نمیکنه حالت گیم مود هم داره درضمن یکم خمیده هست از کارت های گرافیک فکر کنم برند AMD بودکه بالاترین کیفیت خروجی رو داشت رنگ ها هم عالی نمایش میده و کیفیت تصویر بالایی هم نشون میده در بازه قیمت خودش

    Royalknight
  • AQUARIUS گفت:

    توی OLED بهترین محصول رو سونی ارائه میده بیشترین کنتراست و کمترین نشتی نور پیکسلی رو سونی داره ولی خب قیمتش هم گرونه.

    Brainiac(خداحافظ)گیمری عادیYoung boyRoyalknight
    • نسبت به قیمتش اصلا و اصلا و اصلا ارزش خرید نداره. دوبرابره بهترین تلویزیون های ال جی قیمت داره، جالب اینجاست که پنل های سونی هم، ال جی تولید میکنه،

      • AQUARIUS گفت:

        تمام پنل های ips و OLED دنیا رو الجی تولید می‌کنه حتی محصولات اپل که از پنل رتینا استفاده میکنم هم الجی تولید می‌کنه.
        ولی انجینی که سونی استفاده می‌کنه xengine کنتراستی رو تولید می‌کنه که خود تلویزیون الجی تولید نمیکنه

        • شما برو توو مقایسه های دیجیتال ترندز اگر توو یکی از مقایسه هاش پیشنهاد به خرید تلویزیون های اولد سونی داد من ال جی اولدم رو مجانی میدم بره. تلویزیون اولد و آی پی اس اول ال جی، پنل va اول سامسونگ و بعدش tcl های تولید خارج که خودم تابحال مدل هاش رو توو ایران ندیدم. سونی هم خفنه ها نع اینکه بد باشه اما value نداره و ارزش خریدش بشدت پایینه. سونی فقط استودیوهای بازی سازیش و نسبتا بخش فیلمسازیش و لنزهای دوربینی که تولید میکنه، اینا محصولاتی از سونی اند که هم با کیفیت اند و هم value و ارزش خرید دارن.

          • AQUARIUS گفت:

            من خودم تلویزیون الجی دارم چون پولم به سونی نمی‌رسه ولی کنتراستی که سونی میده هیچ تلویزیونی نداره. در مورد نشتی نور پیکسل در OLED تحقیق کن ببین سونی چیکار می‌کنه. برای خودم هم عجیبه با اینکه از پنل الجی استفاده می‌کنه ولی نشتی نور پیکسلهاش از الجی بهتره البته بهتر که چه عرض کنم نشتی نورش صفره

  • این تلویزیونها نسبت به قیمت و کیفیت خوبن..
    ولی قیمتشون نسبن به چند ماه پیش تقریبا ۲ برابر شده!
    ..
    من پارسال خدا رو شکر هر طوری بود یه تی وی سونی مدل x90h با اندازه ی ۶۵ اینچ ۴k و ۱۲۰ هرتز با hdr و دالبی ویژن خریدم به قیمت ۳۲ تومن..
    امسال همونو میدن ۵۲ تومن!
    الآن لاکچری ترین تی وی ممکن رو بخوای بخری باورتون نمیشه بیش از ۴۰۰ میلیون پولشه!!
    بازار خراب شده واقعا..
    این زندگی اینجوری به هیچ وجه پایدار نمیمونه!
    من که دیگه بیخیالترین بیخیال عالمم..
    ..
    هر چه بادا باد..
    هر چی بیشتر دنبال رازهای آفرینش گشتیم بیشتر ازش خسته شدیم و درد زندگی هم نذاشت..
    دیگه واقعا بی عارم
    دیگه دردم هم نمیگیره!
    میگم هر چه آید خوش آید..
    خودم خوشحالم
    ولی
    ..
    من از بینوایی نیم روی زرد
    غم بینوایان رخم زرد کرد..

    Brainiac(خداحافظ)Royalknightمحمدامین حیدری
  • هالک گفت:

    سونی نه تو پلی استیشن مالیه نه تو لوازم خانگی
    حتی تو تلویزیون ها هم جزو ۵ تای برتر اونم در جایی که بیشتر کاربر ها سمت ایستگاه هستن

  • خسته گفت:

    والا ادم دوس داره یه تلویزیون خوب بگیره اما مگه میتونه؟

  • ای کاش من پول PS5داشتم روی قدیمی ترین مدل LCDنه LED لذت می‌بردم از بازیهاش افسوس افسوس

    ali
  • ehsan گفت:

    لطفا راجب تلویزیون شیائومی هم اطلاعات بدین نسبت ب قیمتش خوبه برای خرید ؟

  • TekkenGod گفت:

    یه تی وی ۱۲۰ هرتز میخواستم بگیرم چند ماه قبل سی تومن بود الان بالای هفتاد شده و باید قیدشو بزنم. بر باعث و بانیش لعنت.

  • Saman117 گفت:

    چقدر سونی گدا بدبخته که حتی حسابش نکردن که یه پیشنهاد از سونی داشته باشند، این برند یه برند شکست خورده هست همینطور که در همه زمینه ها مثل tv یا موبایل نابود شده به دست رقبا به زودی در صنعت ویدیو گیم هم به دست مایکروسافت کبیر نابود میشه

بهترین تلویزیون های گیمینگ در سال ۲۰۲۳ - گیمفا