بازی در حال توسعه Deviation Games شامل دو حالت تک نفره و کوآپ است
طبق جدیدترین گزارش، بازی انحصاری پلی استیشن که توسط استودیوی Deviation Games در دست توسعه قرار دارد، دارای هر دو حالت گیمپلی تک نفره و کوآپ خواهد بود.
به تازگی جزئیاتی در حساب کاربری لینکدین درک سانشاین (Derek Sunshine)، کارگردان طراحی استودیوی Deviation Games، مشاهده شده است که نشان میدهد بازی انحصاری این استودیو که با تمرکز بر مکانیسمهای آثار چندنفره در دست توسعه قرار دارد، شامل حالتهای تک نفره و کوآپ نیز خواهد بود.
طبق این جزئیات، وظیفهی سانشاین در استودیو Deviation Games مستقیما با اجرای بازی در حالتهای تک نفره و کوآپ مرتبط است و احتملا این موضوع نشان میدهد که بازی انحصاری آیندهی پلی استیشن دارای گزینههای چندنفره اختیاری باشد. با این حال، این گزارش بدان معنا نیست که این بازی، حالت چندنفره رقابتی نخواهد داشت. تاکنون هیچ جزئیات مشخصی از این پروژه منتشر نشده است و تنها میدانیم برخی از توسعهدهندگان کهنهکار سری Call of Duty Black Ops در ساخت این بازی مشارکت دارند. همچنین کارگردان طراحی این بازی قبلا به عنوان کارگردان خلاق در توسعهی بازیهای آمازون گیمز (Amazon Games) نقش داشته که بیشتر مربوط به آیپیهای تیراندازی اول شخص بودهاند.
شرکت سونی علاوه بر این پروژهی ناشناخته، یک بازی دیگر را با همکاری استودیوی هیون (Haven) در دست توسعه دارد که هنوز معرفی نشده است. این استودیو که توسط جید ریموند (Jade Raymond) تاسیس شده بود، در ژوئیه ۲۰۲۲ به طور رسمی به خانوادهی استودیوهای بازیسازی پلی استیشن ملحق شد تا با همکاری سونی و پشتیبانی آنها بتواند به دستاوردهای بزرگی در صنعت بازی برسد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
موقعی که سونی شوکیس بزاره خیلی دستش پره همه رو سوپرایز میکنه.
هیچی نمیگه لعنتی
بازیایی که اگه شوکیس بذاره باید نشون بده :
اسپایدرمن ۲
لست اف اس فکشن
سایلنت هیل ۲
فاینال فانتزی
ولورین
دث استرندینگ ۲
و استودیو هایی که خیلی وقته خبری ازشون نیست :
ساکرپانچ
ناتیداگ
بانجی
مدیامولکول
استودیو یی که برای بازیای موبایل خرید
و چنتا استودیو دیگه که یادم نمیاد
اینا هم باید بگن رو چی کار میکنن
سونی : اینا نسخ نسخن
کمپین نداره؟
سونی باید تا میتونه سرمایه کذاریش رو روی بازی های شوتر اول شخص گسترش بده تا از خرید احتمالی اکتیویژن ضرر نبینه
سونی هر کاری بکنه دیگه هیچ وقت نمیتونه فرانچایزی در حد COD بسازه، این بازی مثل چاپ پول میمونه مثل سری fifa در انگلیس یا nba2k در امریکا. تنها تصوری که میتونم بکنم اینه که سونی بره سراغ شرکت هایی مثل respawn یا BioWare کمک بگیره.
هیچ وقت نگو هیچ وقت
مسئله همینه، خیلیا تلاش کردن با کالاف رقابت کنن و هرروز یک شوتر میاد بیرون ولی هیچکدوم کالاف نمیشه
امیدوارم چیز خوبی بشه
ولی من از بازی کو اپ بدم میاد🙁
کوآپ هم طرفدارای خاص خودشو داره اگه رفیق داشته باشی واقعا لذت بخشه و تنهایی بهت بازی نمیچسبه به جز بعضی بازیای داستانی مثل GOW
رفیق اونجور پایه ندارم
باید سر یه ماموریت کلی دادوبیداد کنم😂
برای همین بازیای غیر کو اپو بیشتر دوست دارم که هوش مصنوعی قوی دارن
سونی از میخ دیوار هم بازی ساز در می یاره
اغراق بزرگی هست ولی این بازی رو رقیب مستقیم برای کال اف دیوتی میبینم
امیدوارم شوتر نظامی و چه بسا ریلستیک باشه
امیدوارم سونی بعد از سال ها بتونه یه شوتر موفق درست کنه
امیدوارم ماکروسافت کالافو از یه شوتر موفق به یه شوتر شکست خورده تبدیل نکنه
فکر کن سونی دست انحصاریش تیراندازی اول شخص باشه چه شووووووود
در اینکه سونی استاد پرورش بازی ساز هستش شکی نیست اما رقیب کالاف دیوتی همونطور که گفتی دوست عزیز اغراق بزرگیه بحثم کیفیت نیست بحثم محبوبیته سونی اگر یک شوتر با کیفیت یعنی در حد شاهکار هم بسازه در بهترین حالت ده سال زمان میبره تا اینکه مثل کالاف دیوتی تبدیل به برند بشه شاید خیلیا بگن ده سال هم بازم کمه اما من به این خاطر گفتم ده سال که چون سونی نصف راهو رفته چطور؟ چون کافیه لوگو سونی رو یک بازی بخوره اونموقع دیگه گیمر نگاه نمیکنه بازی چیه چه سبکیه سریع خرید می کنه واسه همین نصف راهو رفته در واقع لوگو خود سونی یک جور تضمینه کیفیت و تبلیغه چه برسه به اینکه سازندگان سابق بلک آپس هم زیر نظرش کار می کنند 💛🔥
از چه لحاظ رقیب مستقیم کال آفه؟
از لحاظ فروش؟ ابدا
از لحاظ گیم پلی ؟ باید بیاد ببینیم چیه…
ولی امیدوارم بازی دارکی باشه
یه داستان بزرگسال و پخته ای هم داشته باشه تمومه
قطعا از لحاظ فروش نزدیک هم نمی شه
انحصاری هم هست بد تر
بیشتر از لحاظ گیم پلی و یک کمپین با کیفیت در حد همون کمپین های بلک اپس
اصلا شاید بازیشون المان های فانتزی داشته باشه
هیچی معلوم نیست…
شاید یه شوتر اول شخص مولتیپلتفرم باشه!
به هیچ وجه سونی بازی رو سرمایه گذاری نمیکنه که روی پلتفرم Xbox هم بیاد! شاید روز عرضه روی PC در دسترس باشه ولی کنسول رقیب خیر. جریان Mlb هم به خاطر فشار سازمان بیسبال بود وگرنه عرضه نمیشد.
مولتی پلتفرم نیست خودشون تایید کردن انحصاریه
تو متن نوشته انحصاری
ولی واقعا هیچی معلومنیست
امیدوارم داستانی باشه
گفتن شبیه کالافه ؟
من نمیدونستم 🤔
اگ ی استودیو کوچیک بودم ، با سونی قرارداد انحصاری میبستم ، حتی مفتی ، یا حتی پولم ب سونی میدادم
پولمو میذاشتم رو تبلیغات ، ی فوراسپوکن شت میدادم به سینه چاکای سونی ، بریزن بخرن عشق کنن
نمیخوام تیکه بندازما ، ولی اخه ن استودیو تا حالا چیزی ساخته ، ن ی عکس از بازیشون هست ، اخه چرا اذیتمون میکنید ،بیس سال هیلو کیلر شنیدیم حالا احتمالا ازین ب بعد کم کم قراره کالاف کیلر بشنویم😑
تعصب چیز عجیبیه
چیزی ک ازش انتظار شاهکار داریم ناتیداگه ، سانتامانیکاس و…
من حتی داخل فرامسافتور فقط از تیمی ک میازاکی داره انتظار شاهکار دارم ، ن اونیکی تیمشون ک هنوز بازی نداده ، چون ثابت شدس تیم میازاکی
جز این خنده داره فقط بخدا…
باز ببخشید اگ منظورمو تند گفتم ❤️
هیلو نیازی به کیلر نداشت
۳۴۳ رو میخواست که قشنگ نابود کنه تحویل بده
وقتی افراد با تجربه تو استودیو هستن میشه تا یه حدی ازش انتظار داشت
ولی قرار نیست اولین بازی شاهکار باشه
خوبی کالاف اینه سالانه عرضه میشه
چون سه استودیو دارن رو نسخه های مختلفش کار می کنن
سونی نیاز داره که شوتری بزنه تا با کالاف رقابت کنه که سالانه منتشر بشه
لذا چند استودیو رو باید تاسیس کنه تازه اونم موفق بشه یا نه خودش بحثیه
شوتر دویشن گیمز نهایتا هر ۵ یا ۶ سال منتشر بشه یه بار
من خیلی دوست دارم بدونم استودیو haven چی میخواد بهمون بده چون تیم استودیو خیلی خفنه
😻😻😻
احساس میکنم این استودیو رو سونی خریده عکسای داخلی استودیو توش طرح دسته های دوال سنس رو دیوارای استودیو هستش اگه خریدی اعلام کن سونی جان ایسگامونو نگیر
سونی چندتا خرید مخفی داشته
احتمالا همین استودیو و بالیستیک مون
ولی بخاطر اکتیویژن اعلام نمیکنه
از اونجا که این استودیوها هم سهامی خاص هستن و در دسترس عموم نیستن خبرش در نمیاد تا زمانی که خودشون بخوان
اینجوری باشه خرید بانجی رو هم نباید اعلام میکرد
بانجی رو طبق گزارشی که داده بودن چندین ماه قبلش خریده بودن
و بعد از خرید اکتیویژن اعلامش کردن
بینهایت هایپم برای بازیشون امیدوارم یه آی پی پرچم دار خفن برای سونی تو ژانر شوتر خلق کنن
کاش سونی بفهمه ما کوآپ و سرویس محور ازش نمیخوایم و چیزی نیست که سونی رو باهاش بشناسن
سونی داره ضعف هاشو پوشش میده قرار نیست همه استودیو هاش سرویس محور بسازن بعدشم این جا نگفته بازی فقط آنلاین نوشته بخش تک نفره هم داره
فعلا که بهترین استودیوش داره سرویس محور میسازه
ناتی داگ چند تا پروژه داره همین چند روز پیش شایعه بازی فانتزیشون اومد
اگه سونی همه ی استودیو های خودشو مجبور میکرد کوآپ و سرویس محور بسازن حرف شما درست میبود ولی قرار نیست بازی های داستانی رو کنار بزاره و اتفاقا قصد داره بیشتر از قبل هم معرفی بکنه
جیسون بلاندل که رفته بود، بازم از قدیمیای تری آرک تو دوییشن گیمز هستن؟شانسه ماست،از وقتی من با زامبیای تری آرک آشنا شدم هما چی ترکید
الان سونی فنا که تا دیروز مخالف گیمای کوآپ و سرویس محور بودن میگن کوآپ و سرویس محور ناجی صنعت گیم هست
ما هنوزم مخالفیم
ولی نمیشه یه کنسول بدون بازی کواپ باشه
تو خبر ننوشته ولی بازیشون رو ظاهرا دارن با Unreal Engine 5 میسازن بر اساس پروفایل لینکدینشون
کاش اسپلیت اسکرین هم داشته باشه