استودیوی Gas Giant Games توسط سازندگان سابق بلیزارد تاسیس شد
اخیرا اعضای سابق شرکت بلیزارد که روی توسعهی فرانچایزهای Diablo و World of Warcraft کار کردهاند، یک استودیوی جدید به نام Gas Giant Games را تاسیس کردند.
دو توسعهدهنده سابق فرانچایزهای Diablo و World of Warcraft، یک استودیوی جدید به نام Gas Giant Games تاسیس کردهاند. در حالی که اطلاعات بسیار کمی در مورد این استودیوی جدید وجود دارد اما میدانیم که کارمندان آن شامل توسعهدهندگان باتجربهای از شرکتهای بلیزارد (Blizzard)، بایوور (BioWare)، اپیک گیمز (Epic Games) و سایر استودیوها هستند.
جی ویلسون (Jay Wilson)، کارگردان بازی Diablo 3 و طراح اصلی بازی World of Warcraft: Legion به همراه جولیان لاو (Julian Love)، طراح ارشد سیستم مبارزات دو بازی Diablo Immortal و Diablo IV، این استودیو را در تاریخ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ (۱۴ مارس ۲۰۲۳) تاسیس کردند.
در ادامه ویلسون در یک بیانیهی مطبوعاتی پیرامون تاسیس استودیوی Gas Giant Games گفت:
من و جولیان گاهی با همکاری یکدیگر و گاهی به طور جداگانه، برخی از بهترین سیستمهای بازیهای اکشن، نقشآفرینی و استراتژی که تاکنون در صنعت بازی دیده شدهاند را توسعه دادهایم. من احساس کردم اگر با هم متحد شویم و بهترین توسعهدهندگانی را که میشناسیم، دور هم جمع کنیم و مهارتهایی که تاکنون به دست آوردهایم را در بازیها و ژانرهایی که به آن علاقه داریم به کار ببریم، میتوانیم تجربههای جدید و فوقالعاده را خلق کنیم.
در ادامه جولیان لاو، کارگردان خلاق و یکی از موسسان استودیوی Gas Giant Games، خاطرنشان کرد:
استودیوی Gas Giant Games با درک عمیق از ارزش تجربهی بازیکنان در بازیهایی که ما میسازیم، شروع به کار میکند. سپس ما بر نحوهی ارائهی آنها تمرکز میکنیم.
ویلسون در پایان بیانیهی مطبوعاتی خود خاطرنشان کرد که این استودیو در حال حاضر روی یک پروژهی جدید کار میکند که شامل نبرد دیوانهوار، سیستمهای پیشرفت جذاب و تجربه بقای منحصربهفرد خواهد بود.
وی در این باره افزود:
در حالی که ما هنوز آماده نیستیم جزئیات کامل پروژهی در حال انجام خود را برای شما اعلام کنیم اما میتوانیم بگوییم که طرفداران بازیهای گذشته ما قرار است از اتفاقات آینده خوشحال شوند. من میتوانم به شما بگویم که بازی آیندهی ما نبردهای دیوانهوار، سیستمهای پیشرفت جذاب و تجربه بقای منحصر به فرد را ارائه میدهد. همهی این موارد در دنیایی جدید و اورجینال قرار داده شدهاند و ما مطمئن هستیم از کاوش درون آن لذت خواهید برد.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
نظرات
فقط یه مقاله لازمه تا تعداد استودیوهای که کارمندای سابق بلیزارد ساختن توش لیست و توضیح داده بشه
گنده هاشون بخاطر نداشتن بودجه اقدام به واگذاری خودشون به شرکتهای بزرگ کردند حالا نسل عوض شده و هزینه و زمان بهزی چند برابر قبل شده از کجا بیارن ۶ تا ۷ سال حقوق و خرج مخارج کارکنان بدن تا بازیشون آیا فروش کنه یا برشکسته
تو همین یکسال چقدر استدیو تاسیس شد
اونم با اعضای خفن
اونوقت سونی میاد استدیو کارمندای سوپرمسیو رو میخره 😆
سونی استودیو خالق Assassin’s Creed رو خرید کجا بودی؟
کل شرکت یوبیسافت با چیزی که جید ریموند خلق کرده داره میچرخه.
سازندگان قدیم هیلو و دستینی تو فایرواک و سازندگان قدیم کالاف بلک آپس تو دوییشن هم دارن با سونی همکاری میکنن.
این استدیو کارمندای سوپرمسیو که میگی من نمیدونم کدومه ولی آنتیل دان بازی خوبی بود
باشه گریه نکن حالا 😆
دوست عزیز ولی خالق اصلی Assassins creed پاتریس دزیله هستش کار اصلی دست ایشون بوده
البته امیدوارم اشتباه نگفته باشم
هم جید ریموند
هم پاتریی دزیله
هم کوری می
خالقاش هستن
به نظرم اونام فهمیدن بلیزارد خراب کرده زدن بیرون و استودیو زدن صد البته که الان هر کی از مادرش قهر میکنه میره استودیو میزنه ولی خیلی ازین استودیو ها خیلی وقته کیفت کارشون اومده پایین اون وارکرفت wrath of lich king کجا و ذوق مردم بعد بازی کردنش و زمان انتظارش .. و پچ های جدید و مسخره ای که الان میدن بیرون کجا
اره درست میگی
مثل جومونگ .
پسره معنویه بلیزارد در جایی دیگر شروع به ریشه دواندن میکند و پس از به قدرت رسیدن (دیوید دیود عو اس عا گویان) ، قصدش آزادیه پدر ، از چنگال مایکروسافته آمریکاییست و تا این امر تحقق نیاید ، آروم نمیگگیرد🗡
تو اون سبکی ک تبحر دارن ، سخته بازی مستقل ساخت
پول خفن ، بودجه خفن میخواد
بعیده بتونن کاری کنن متاسفانه
سوال همیشه برای من یع استودیو مستقل اولین پروژه هست چهار سال هم طول میکشع هشت نفر هم پرسنل برنامه نویس طراح گرافیست موسیقی اینا حقوق کی میده این چهار سال مخارج استودیو رو بع غیر از پروژه اگه ناشر باشه مگه فقط هزینه ساخت بازی میده دیگه حقوق نیرو ها کی میده دست کم ماهی ده هزار دلار معمولی باشه طرف تازه حقوق داره الان استودیو ریسپان چهار پنج نفر بودن سازنده ها مدرن وارفر استودیو اینفینیتی بودن یه ایرانی هم بینشون بود اینا تو اون زمان تایتان فال یک میساختن مخارجشون کی میداد؟استودیو تازه تأسیس کرده بودن دیگه