اعضای سابق Criterion استودیوی Fuse Games را تاسیس کردند
معاون سابق الکترونیک آرتز (ElectronicArts) و مدیر کل کرایتریون گیمز (Criterion Games)، استودیوی فیوز گیمز (Fuse Games) را در کشور بریتانیا تاسیس کرده است.
این استودیو که مت وبستر (Matt Webster) هدایتش را بر عهده دارد، فرآیند ساخت یک عنوان AAA عظیم و کاملاً جدید را آغاز کرده است و در نظر دارد که آن را برای رایانههای شخصی و کنسولها منتشر کند.
این استودیو در توضیح این پروژه میگوید:
این بازی توجه تمام و کمال مخاطب به حسی که بسترِ بلاکباستر به او القا میکند را در ترکیب با بدعتهایی بازیکنمحور در حیطههای گیمپلی جمعی، خودبیانگری و خلاقیت، نتیجه میدهد.
وبستر یکی از پنج بازیساز ارشدی است که استودیوی کرایتریون را اواخر سال گذشته و در پی عرضهی Need for Speed Unbound ترک کرده بود. او اکنون در مقام مدیر کل فیوز گیمز فعالیت میکند.
گفتنی است که آن پنج بازیساز که علاوه بر وبستر شامل تهیه کنندهی اجرایی پیت لیک (Pete Lake)، رئیس توسعهی استودیو آلن مکدرمانت (Alan McDairmant)، رئیس بخش محتوا استیو آپهیل (Steve Uphill) و کارگردان فنی ارشد آندری شایرز (Andrei Shires) میشوند، همگی در حال حاضر عضو فیوز گیمز هستند. مجموع کارکنان این استودیو همچنین ۱۷ نفر است.
بنا بر اطلاعات این استودیو در Companies House، استیو پوینتون (Steve Pointon) که به مدت ۲۲ سال در مقام معاون ارشد و مدیر کل گروه الکترونیک آرتز فعالیت کرده بود، اکنون کارگردان این استودیوی تازهتاسیس به حساب میآید. هنوز مشخص نیست که پوینتون الکترونیک آرتز را ترک خواهد کرد یا خیر. رسانهی VGC از فیوز گیمز جویای جواب این پرسش شده، اما هنوز پاسخی دریافت نکرده است.
اعضای این استودیو سابقهی کار روی مجموعههایی چون Burnout ،Battlefield ،Star Wars: Battlefront و Need for Speed را در کارنامه دارند. وبستر حتی در ساخت نخستین نسخهی FIFA مشارکت داشته است و از نام او برای یکی از بازیکنان تیم ملی انگلیس استفاده شد، زیرا آن موقع این مجموعه از نام بازیکنان حقیقی بهره نمیبرد.
پر بحثترینها
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
نظرات
هرمن هالست با کت زرد پشت درخت
ی سری استودیو تاسیس میشن ی سری از بین میرن
چه بگویم از این چرخش روزگار
چرا همش از تأسیس استویدیوی ”اعضای سابق“ها خبر میاد؟ مگه بازیسازهای جدید دل ندارن؟