اطلاعات جدیدی از Amnesia: The Bunker در دسترس قرار گرفت
اطلاعات جدیدی از Amnesia: The Bunker در دسترس قرار گرفت
اطلاعات جدیدی از Amnesia: The Bunker در دسترس قرار گرفت
اطلاعات جدیدی از Amnesia: The Bunker در دسترس قرار گرفت

اطلاعات جدیدی از Amnesia: The Bunker در دسترس قرار گرفت

امیرحسین رنجبر
۱۸:۵۱ ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
اطلاعات جدیدی از Amnesia: The Bunker در دسترس قرار گرفت

بازی Amnesia: The Bunker به زودی منتشر می‌شود و یکی از سازندگان آن اطلاعات بیشتری از بازی را در دسترس قرار داده است.

سری Amnesia از زمانی که Amnesia: The Dark Descent صنعت بازی‌ها را تحت تاثیر خود قرار داد، تبدیل به ستون اصلی ژانر ترس شده است و استودیو فریکشنال (Frictional) با ساخت محصولاتی چون Amnesia: Rebirth، این فرمول را به درخشش خوبی رسانده است. با این حال، به نظر می‌آید که نسخه جدید این عنوان قصد دارد چیزهای جدیدی را امتحان کند.

بازی Amnesia: The Bunker تا یک ماه دیگر منتشر می‌شود. از گنجاندن سلاح‌ در بازی گرفته تا یک ساختار جدید نیمه جهان باز، این بازی فرمول قدیمی سری را تا حد زیادی تغییر می‌دهد. اما ساختار بازی دقیقا چگونه است؟ اخیرا این فرصت پیش آمد که فردریک اولسون (Fredrik Olsson)، کارگردان Amnesia: The Bunker مصاحبه‌ای انجام دهد و جزئیات بیشتری را از بازی در دسترس قرار داد.

طبق گفته اولسون، مکانی که بازی در آن تنظیم شده است، یک نقشه مبتنی بر هاب خواهد بود. بازیکنان می‌توانند در این هاب به عنوان یک محیط امن، بازی خود را ذخیره کنند، حرکت‌های بعدی خود را برنامه‌ریزی کنند و مهم‌تر از همه، مطمئن شوند که سوخت چراغ‌های ژنراتور در سرتاسر پناهگاه تمام نمی‌شود. تهدید مرموزی که دائما به دنبال شما است، دوست دارد این کار را در تاریکی انجام دهد و تاریکی، مانند همه بازی‌های Amnesia، بدترین دشمن شماست.

اولسون به GamingBolt گفت:

این بازی یک تجربه مبتنی بر هاب است. در مرکز پناهگاه، اتاق امن خود را در اختیار دارید. اینجاست که می توانید پیشرفت خود در بازی را ذخیره کنید، حرکت بعدی خود را برنامه‌ریزی کنید، منابع را ذخیره کنید و به ژنراتور سوخت دهید. پناهگاه بسیار بزرگ است، از همان ابتدا قابل دسترسی است و بازیکن محدودیت‌های کمی دارد که به کجا برود و چه کاری انجام دهد.

و دقیقا چگونه بازیکنان پیش‌روی می‌کنند؟ اولسون توضیح می‌دهد در حالی که برخی از وظایف در طول مسیر شما اجباری هستند، بازی رویکردی بازیکن محور خواهد داشت که از ساختار خطی بازی های گذشته Amnesia تا حدودی منحرف می‌شود. او گفت:

در حالی که برخی از کارها برای اتمام بازی اجباری هستند، این به بازیکن بستگی دارد که آن‌ها را شناسایی و اولویت‌بندی کرده و سپس انجام دهد. این اکتشاف باید در برابر تهدید پویایی که بازیکن را آزار می‌دهد، متعادل شود. به این ترتیب، گیم‌پلی بازی به شدت بازیکن محور است و به طور قابل توجهی با بازی‌های قبلی که روی پیش‌روی خطی تمرکز داشتند، متفاوت است.

توهم پردازHitman_RAmir :))𝑆𝑖𝑙𝑘𝑆𝑜𝑛𝑔vitto corleoneشبگرد طلوع تاریکیmeysamb

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اطلاعات جدیدی از Amnesia: The Bunker در دسترس قرار گرفت
اطلاعات جدیدی از Amnesia: The Bunker در دسترس قرار گرفت
اطلاعات جدیدی از Amnesia: The Bunker در دسترس قرار گرفت
اطلاعات جدیدی از Amnesia: The Bunker در دسترس قرار گرفت
اطلاعات جدیدی از Amnesia: The Bunker در دسترس قرار گرفت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

اطلاعات جدیدی از Amnesia: The Bunker در دسترس قرار گرفت
اطلاعات جدیدی از Amnesia: The Bunker در دسترس قرار گرفت