شایعه: Ori 3 پیشدرآمد نسخههای پیشین است
افشاگری که خبر ساخته شدن Ori 3 را پیشتر منتشر کرده بود، اکنون آن را نسخهای پیشایند معرفی کرده است و احتمال عرضه در روز معرفی را بسیار بالا میداند.
نام کاربری این شخص در توییتر NWeedle است. او چندی پیش جزئیاتی از روند توسعهی بازی Ori 3 منتشر کرده بود و اکنون از احتمال پیش درآمد بودن این نسخه از مجموعه سخن میگوید. یکی از دلایل این ادعا، عدم وجود عدد ۳ در عنوان بازی است. این افشاگر همچنین ادعا کرده است که احتمال دارد بازی در همان روز رونماییاش عرضه شود.
به گفتهی او، احتمال آنکه موفقیت بازی Hi-Fi Rush باعث شده باشد شرکت ناشر بیشتر صبر کند تا همزمان با معرفی نسخهی جدید Ori آن را منتشر کند، بسیار زیاد است. همچنین، رنگ غالب به کاررفته در طراحی بصری این بازی سبز است. پیشتر یک لوگو با طرح آتش نیز برای آن خلق شده بود، اما در نهایت کنار گذاشته شد.
او در گزارش پیشین خود اعلام کرده بود که گرچه چندین منبع داخلی در حال ساخت بودن Ori 3 را تأیید کرده بودند و اطلاعاتشان با یکدیگر جور درمیآمد، او نمیداند مسئولیت این پروژه بر عهدهی کدام استودیو است. درست است که استودیوی مون (Moon Studios) ساخت دو نسخهی پیشین را بر عهده داشته است، اما عوض شدن گروه سازندهی نسخههای آینده غیرممکن نیست.
همچنین، با توجه به موفقیت Ori and the Blind Forest و Ori and the Will of the Wisps، ساخت نسخهی سوم آن به چیچ عنوان دور از ذهن نیست.
پر بحثترینها
- تریلر معرفی بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic، روی کانال پلی استیشن بیش از ۲۳ هزار دیسلایک دریافت کرده است
- اولین اطلاعات از بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic: The Heretic Prophet، منتشر شد
- Astro Bot بهترین بازی سال شد؛ فهرست کامل برندگان The Game Awards 2024
- ناراحتی کارگردان Black Myth: Wukong بابت نبردن جایزه بهترین بازی سال
- ناتی داگ از بازی جدید خود به نام Intergalactic: The Heretic Prophet رونمایی کرد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- نکات مخفی تریلر بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic، که شاید متوجه آنها نشده باشید
نظرات
😍😍😍🤩🤩🤗🤗🤗😋😋😋😎😎😎😎
موون استودیو نسازه نمیخوام
من موندم واقعا مایکرو چرا موون نخرید!!
خدایی ی لحظه تصور کنین توو دنیای موازی مایکرو با این همه پول سراغ اکتی نمیرفت و به جاش این همه استدیو خفن و با استعداد بود که بخره
طرف حرفم فقط مایکرو نیست سونی هم هست اما توو این زمینه باز سونی خیلی بهتر کار میکنه خداییش
قشنگ از چند سال قبل استدیو مد نظرشو زیر نظر میگیره باهاش کار میکنه و زمانی که تووشون استعداد ببینن خریدو انجام میدن
درسته که مایکرو نینجا تئوری و… خرید اما چقدر میتونست راحتتر و بدون حرف حدیث با ۱/۱۰ هزینهای که کرد
امثال موون و پلی دد و رمدی و … میخرید
در کل امیدوارم استدیو موون همیشه همینجوری خفن باقی بمونه
گزارشهایی مبنی بر مشکلات اخلاق کاری و … داخل استودیوی Moon منتشر شده بود اوایل سال گذشته و دلیل عدم همکاری مایکروسافت با این استودیو بر سر پروژه بعدی همین موضوع گزارش شد، که البته حالا Private Division وظیفۀ نشر این پروژۀ رو برعهده گرفته. عدم خرید استودیو هم احتمالا به همین موضوع بر میگرده.
از طرفی، مون استودیو قبلاً رویۀ کاری مشابه استودیوهای دیگه نداشته و یک سری آدم از راه دور بازی میساختن تحت برند moon، استودیوی خاصی به صورت فیزیکی وجود نداشت در بازهای که اوج همکاریشون با مایکروسافت شکل گرفت.
جالب بود نمیدونستم
حالا چه با دورکاری چه مشکلات اخلاقی ، در کل ترکیب قشنگیو ساخته بودن
منظورم خود گیم اوری هستش
انسجام و چیمپلی و چفتو بست گیم جوری هستش که اصلا به نظر نمیرسه توو شرایط بدی اوری توسعه پیدا کرده باشه
اگه کسی اطلاعات شما رو نداشته باشه مثل من احساس میکنه موون توو اوج صفا و صمیمیت گیمو ساختن
میتونست موون و کرایتک و حتی در کنارش کپکام رو بخره ، یا استودیوی سازنده هیتمن در کنارش که اسمش یادم رفت
حالا بزار بیاد اگر بد بود نمیخوایمش، یه بازی مثل متروید تاحالا چندبار سازنده ش عوض شده و آخرین نسخه هاش منجمله متروید درد هم که mercury steam ساخت و شاهکار تحویل داد. اینجور مواقع انتخاب و مدیریت و پشتیبانی و نظارت و کنترل کیفیت صاحب آیپی و ناشره که تایین کننده میشه و نتیجه کیفی محصول نهایی رو مشخص میکنه
نکته خوبی بود
حرف شما متین و درست
ولی متاسفانه Ori از اون آی پی هاس که سبک هنریشو هر استودیویی نمیتونه درک کنه و فقط سازنده های مادر آشنایی لازم رو دارن باهاش که این درمورد سری متروید صدق نمیکنه واسه همینم Mercury steam تونست ی نسخه نابی ازش رو عرضه کنه چون سابقه کار رو همچین آی پی هایی رو داشته
تا حالا شده از خودتون بپرسین چه استودیویی غیر از موون استودیو تونسته اون هنر Ori رو تو ی بازی غیر از این عنوان پیاده کرده باشه؟
امیدوارم موفق شه
داستان که تو نسخه دوم تموم شد و یه اثر عالی بود
اگه سازنده مون استودیو باشه چه بهتر ولی از اونجا که رابطه مون استودیو با مایکروسافت خراب شده احتمالا یه استودیو دیگه در حال ساخت این بازیه
چرا رابطشون خراب شده؟
یسری مشکلات اخلاقی توی مون استودیو وجود داشت و گزارشات منفی زیادی راجع بهشون توو فضای مجازی میچرخید، مایکروسافت هم برای اینکه مشکلات این استودیو گریبان گیر اکس باکس نشه ازشون فاصله گرفت
چه الکی
حیفه این استودیو درگیر این چرتو پرتا بشه
آقای کریمی بالا توضیح دادن
این اقای NWeedle ک تا حالا دو سه شایعه از بازیو منتشر کرده احیانا خبر نداره این بازی توسط چ استدیویی قراره ساخته بشه؟
راجب اینکه گفتن این بازی قراره مثل های فای همزمان با معرفی عرضه بشه باید اینو بدونیم hi fi . ori نیس و چ همزمان با معرفی عرضه بشه چ جور دیگ مخاطب و حتی منتقد ori رو با نسخه های قبلش مقایسه خواهند کرد پس بهتره کسی ک میخواد بسازه این بازیو بدونه ک داره دست روی چ بازی ای میزاره و مخاطب از بازیشون چ انتظاراتی داره
بازم میگم به امید موفقتشون بااینکه بعید میدونم حتی خود مون استدیو هم بتونه یه نسخه دیگ از اوری با اون کیفیت درست کنه .
عجب شاهکاری بشه به مولا . بعد از هالو نایت امیدم به این گیمه امیدوارم سیلک سانگم زبان زد هرچی گیمره بشه
مون نسازه خوب نی
از بهترین بازیای سبک خودشه و اینم میترکونه
امیدوارم اگر نمیدن مون استدیو
بدن سوپر جاینت با بدن سازنده dead cells
به غیر مون هیچ استودیویی رو قبول ندارم
نمی دونم مایکرو چندبار آی پی یک استودیو رو داده استودیوی دیگه و همیشه هم موفق نبوده
مثلا هیلو یا گیرز
و حالا هم فیبل که سازنده اش عوض شده و هی شایعات منفی میاد
اون طرف پرفکت دارک که سازنده اش عوض شده و بخش بزرگی از سازندگان رفتند
حالا مایکرو درس نگرفته و همین کارو می خواد با Ori بکنه
خدایی این آی پی اگه یه ذره افت کنه من هیچ کی رو نخواهم بخشید
من با این بازی خاطره دارم مایکرو باید بده این بازی رو دوباره دست مون استودیو که سازنده اصلی هستش
اون استاندارد گرافیک هنری و موسیقی و داستان سرایی کار هر استودیویی نیست تازه ترکیب اینها با هم دیگه به یک طرف و روح نواز بودن بازی به یک طرف
مایکرو معلوم میشه از اشتباهاتش درس نگرفته
اینطوری اگه نینجا تئوری ادامه هلبلید رو هم نسازه میدن دست یک استودیوی دیگه و افت می کنه
و هر بازی دیگشون
این بده
باید سیاست سونی رو در پیش بگیرن و سازنده ها رو عوض نکنن
آی پی Ori ی چیزی مثل GOW هستش که هیچ تیم سازنده ی دیگه ای غیر از استودیوی مادر پتانسیل و درک ساختشو نداره
ماکروسافت اگه میخواد سه گانه این آی پیشو تکمیل کنه بهتره ریسک کنه و بره روابطشو با مون استودیو بهبود ببخشه تا که ی زخم دیگه بزنه به یکی از فرنچایزای خودش مثل بلایی که استودیو ۳۴۳ سر هیلو آورد با اون همه تغییر سبکو سیاق ژانر بازی و تاخیر های پی در پی فرنچایزو با ی میم به سخره گرفتن ولی خداروشکر در آخر بازی خوبی رو تحویل دادن اما با پشتیبانیشون رسما بازی dead شد