سونی: ممکن است مایکروسافت Call of Duty را با باگها و مشکلات متعدد برای پلی استیشن عرضه کند
با توجه به پروندههای منتشر شده از سوی رگولاتوری انگلستان، سونی نگران است که در صورت تصاحب اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت، بازیهای بعدی Call of Duty با تعداد زیادی باگ و مشکل برای سیستمهای پلی استیشن در دسترس قرار بگیرند.
شرکت سونی در ماههای اخیر نگرانیهای خود حول تصاحب اکتیویژن بلیزارد (Activision Blizzard) توسط مایکروسافت را مطرح کرده و به خصوص روی فرنچایز Call of Duty تاکید داشته است. در یک پروندۀ جدید که به مقامات کنترل بازار و رقابت انگلستان ارائه شده، سونی حتی متذکر شده که نگران افزایش قیمت احتمالی Call of Duty از سوی مایکروسافت، تبدیل گیم پس به تنها مکانی که شامل این عنوان میشود و یا حتی کاهش کیفیت و عملکرد بازی روی پلتفرمهای پلی استیشن به دنبال تصمیمات استراتژیک و هدفمند مایکروسافت است. سونی این سناریوی احتمالی را مطرح کرده که شاید حتی مایکروسافت Call of Duty را با باگها و خطاهای متعدد در دسترس پلی استیشن قرار دهد. در پروندۀ مذکور چنین آمده است:
مایکروسافت شاید نسخهای از Call of Duty را به پلی استیشن بیاورد که باگها و خطاها تنها در مرحلۀ نهایی یا پس از آپدیتهای بعدی بروز پیدا میکنند. اگرچه این مشکلات خیلی سریع شناسایی و برطرف میشوند، اما تا آن زمان پلیرها دیگر اطمینانی به پلی استیشن نخواهند داشت و برای Call of Duty از آن استفاده نمیکنند. مشخصاً Call of Duty بیشترین فروش را در هفتههای ابتدایی تجربه میکند. اگر مشخص شود که عملکرد بازی روی پلی استیشن بدتر از ایکس باکس است، مخاطبین این بازی تصمیم میگیرند که به ایکس باکس کوچ کنند، چرا که بازی محبوبشان روی پلتفرم پلی استیشن بهترین عملکرد را ندارد.
سونی مشخصاً به طور دقیق این سناریو را باز نمیکند که آیا منظورش خرابکاری عمدی از سوی مایکروسافت است یا این که در حقیقت ایکس باکس به بهترین مکان برای تجربۀ بازی تبدیل خواهد شد.
نظر شما در این باره چیست؟
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
این مورد که گفت بعید نیست
سونی: من از کالاف حامله ام
یاد ی جمله ای افتادم که ادم بد همه رو بد میبینه این کار تو خون شما سونی هستش نه مایکرو معلوم نیست چه قرارداد های بستین (بیش از ۱۵۰ هزار قرارداد با شرکت های مختلف بازی سازی ) بعد میگین بازی رو بد اجرا کنه بله درسته خوب بزارید یک نمونه میگم برای دوستانی که میگن سونی چنین کاری رو نمیکنه ونگارد نمونه بزرگش اکتیویژن همیشه پورت های بدی عرضه نکرده همیشه پورتاش خوب بودن چه روی کنسول ها چه روی پیسی اما ونگارد بازی روی ps5 بشدت عملکرد بهتری داشت فریم ۶۰ ثابت روی پلی استیشن ۵ فریم ۴۵ روی ایکس باکس سری ایکس در هنگام شلوغی یا هنگام زون با اسلحه اسنایپ حتی استدیوهای مثل فورام سافتر و بازی مثل الدن رینگ اختلاف فریم بین سونی و ایکس باکس تنها ۵ فریم بود میتونید از یوتیوب نگاه کنید …. اما چرا ونگارد این اختلاف رو داشت …؟؟!! چرا بازی مدرن ۲ چنین اختلاف رو نداره 🙂🙂
سونی داره به هر دری میزنه که این خرید نهایی نشه🤣.
نامرد😑😐
شرکت ها دعوا کنند ابلهان باور کنند …🗿
مثل این میمونه نتونی ip خوبی بسازی بیای با قدرت پولت بازی gta بخری که همه حتما میخوان امتحانش کنن و با حتی زمزمه انحصاری باعث لطمه شدیدی به فروش حریف بزنی باز میگم بجای رقابت سالم و ساخت بازی معروف تمام این زحمتا رو دور بزنی و دست بزاری روی یه ip به شدت محبوب اونم فقط با قدرت پول
خوب اینم یه رقابت ناسالمه ولی در کل دو طرف دارن همچین چیزایی ولی کار ماکرو خیلی شدیدتر بود
کلا دنیا و اقتصاد رحم نداره فرقی ندارن ماکرو باشه یا سونی و هیچکس دلش برای کسی نمیسوزه فقط سود بیشتر این واقعیت امروز جهانمون هست