Chris Wynn مدیر پروژه ی Mass Effect بعدی خواهد بود! | گیمفا
Chris Wynn مدیر پروژه ی Mass Effect بعدی خواهد بود! | گیمفا
Chris Wynn مدیر پروژه ی Mass Effect بعدی خواهد بود! | گیمفا
Chris Wynn مدیر پروژه ی Mass Effect بعدی خواهد بود! | گیمفا

Chris Wynn مدیر پروژه ی Mass Effect بعدی خواهد بود!

بهزاد شعبانی
۱۵:۲۱ ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
Chris Wynn مدیر پروژه ی Mass Effect بعدی خواهد بود! | گیمفا

به یاد دارید که چند ماه پیش کریس وین رسما اعلام کرد که Epic Games را به مقصد BioWare ترک کرده است؟ این طور که پیداست، BioWare نقشه ی پروژه های بزرگی را در سر می پروراند و کریس وین، یکی از این پروژه ها را Mass Effect بعدی نام گذاری کرده است.

این بازی ساز محبوب که سابقه ی کاریش به لطف فعالیت در ساخت بازی های Gears of War 3 و Gears of War Judgment در جایگاه تهیه کننده ی این دو بازی درخشان شده است، روز گذشته در توئیتر خود این چنین نوشت:

ضمن خوش حالی و هیجان، هم اکنون تایید می کنم که به عنوان مدیر پروژه ی Mass Effect بعدی با BioWare پیوسته ام

کریس قطعا مهره ی مهم و حائز اهمیتی برای Mass Effect بعدی خواهد بود.

لازم به ذکر است که نوامبر سال گذشته EA تایید کرد که Mass Effect بعدی با بهره گیری از موتور گرافیکی قدرتمند Frostbite 3 ساخته خواهد شد!

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Chris Wynn مدیر پروژه ی Mass Effect بعدی خواهد بود! | گیمفا
Chris Wynn مدیر پروژه ی Mass Effect بعدی خواهد بود! | گیمفا
Chris Wynn مدیر پروژه ی Mass Effect بعدی خواهد بود! | گیمفا
Chris Wynn مدیر پروژه ی Mass Effect بعدی خواهد بود! | گیمفا
Chris Wynn مدیر پروژه ی Mass Effect بعدی خواهد بود! | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ... گفت:

    گیرز و مس افکت زمین تا آسمون با هم تفاوت دارن !…امیدوارم یک اسطوره مثل نسخه های قبلی تحویل بدن .یک بازیه نقش آفرینی واقعی.نه یک بازیه اکشن ! :yes:…امیدورام به مس افکت گند نزنن :yes:

  • sorena گفت:

    فقط امیدوارم مس مانند نسخه ای ۱و۲ بشه و از این حالت اکشنی که تو نسخه ی ۳ دچارش شد دربیاد تا بگند کشیده نشه… هرچند با تعویض انجین بعید میدونم گیم پلیش مثل قبل عالی دربیاد 😐

    • میشه بگید چطوری متوجه شدید که Frostbite 3 روی گیم پلی مس افکت بعدی اثر منفی خواهد گذاشت؟!؟ 😐 😐 😐

      • ... گفت:

        مطمنا باش به خاطر همین تعویض موتور یک مقدار ضعف های فنی رو تو بازی خواهیم دید !…تا یک مقدار بگذره و تیم سازنده بازی با موتور راه بیان…که مطمنا ضعف هاشو با آپدیت برطرف می کنن…تنها کسی که میشه مطمنا بود برای اولین بار از فراسبایت بهترین استفاده رو می کنه دایس هست

      • sorena گفت:

        نگفتم اثر منفی.. ولی مطمئنم مثل قبل عالی نمیشه.. من کاری به بتلفیلد ندارم. اما با frostbite مس افکت جالبی از آب در نمیاد همونطور که نید فور اسپید درنیامد… هم انجین سنگینی هست هم زیاد باگ داره… بهترین انجین واسه مس و اون آتمسفر خاصتش انری ال هست.. نه… 😐 😐 😐 😐 😐 :evilgrin:

        • amir nakhaee گفت:

          نه من اصلا با شما موافق نیستم به نظرم frosbite 3 م.توری عالی بدون باگ و روون هست حد اقل توی گیم پلی need foe speed rivas که اینجوری بود گیمپلی نرم بود گرافیک عالی بود و منو یاد دوران hotpursite ( فک کنم همینجوری بود) انداخت تو بتل هم که …

        • دادش کاملا باهات مخالفم چون اصلا هم این که میگی نیست اولا بگ ماله frostbite 2 بود و سری سوم این انجین خیلی بهتره…

          دوما Nfs گرافیک نداشت؟؟؟

          داداش Rivals رو همه میدونن که گرافیکش رو ریسینگ ها همه رو میخوره کاری به گیم پلی ندارم ولی گرافیکش عالیه البته به نظر من گیم پلی هم عالیه…

          سوما شما برو درست نگاه کن بعد بیا بگو Nfs گرافیک نداشت و سرشار از باگ بود… مگه تو بازی رو بازی کردی که داری پیش بینی میکنی؟؟؟

          • sorena گفت:

            بهزاد جان گفته ای شما درست.. نباید الان قضاوت کرد و البته ما هم قضاوت نکردیم!! فقط گفتیم تعویض موتور…. بهرحال فعلا کسی مثل دایس نمیتونه با انجین کار کنه و بنوعی کم نقص دربیاره.. هرچند خودش دایس هم تو بتل۳ کم نقص نداشت و رفته رفته با پچ ووو.. حل کرد.. درکل منظور این بود که بهتر با همون انری ال بسازن… هم به آتمسفر بازی میخوره هم امتحانش رو حسابی پس داده و کارنامه فوق العاده درخشانی نسبت به بقیه داره.. :-))
            _____________
            جناب alcatraz (امیر)
            شما گویا ذهنیتت از بازی خلاصه شده به گرافیک!!! کسی اینجا اسمی از گرافیک آورد؟ 😐 فکر کنم شما بعد از e3 2013 گیمر شدی..! منظورم به nfs the run بود 😐
            (.داداش Rivals رو همه میدونن که گرافیکش رو ریسینگ ها همه رو میخوره) ببخشید؟ چی؟ شما فکر کنم فورزا ۴ ندیدی (فورزا ۵اصلا بهش فکر نکن) گرند توریسمو ۵دیدی؟ندیدی دیگه… Rivals شدیدا بوی نسل هفتمی میده اونم اواسطش رو… درایو.. کلوپ رو هم ندیدی..!
            خواهشا از این ببعد یک درصد هم فکر کردی برداشتت اشتباه س کامت نذار.. دسته کم زیره کامنت من 😐 این الان بار ۵یا ششمت هست الکی زیره کامنت من اسکی میری.. 😐

  • آنریل انجین دیگه فکر کنم نتونه نسل بعد مثل این نسل ظاهر بشه . این نسل آنریل بیشتر به خاطر همه فن حریف بودن و قادر به پیاده سازی سبک های مختلف ، مورد توجه قرار گرفت و همه انجین هایی که برای نسل بعد در حال توسعه اند از فراست بایت گرفته تا کرای انجین و … دیگه این قابلیت ها رو دارند و مشکلات آنریل ۳ که تا آخر هم باقی موند مثل دیر لود شدن تکسچر ها که توی ۹۰ درصد بازیهای ساخته شده با این انجین دیده میشه و هنوز هم با این همه نسخه های متفاوت برطرف نشده .
    دلیلی نمیشه که تعویض انجین باعث خراب شدن یه بازی بشه مثلا گرافیک Medal of Honor 2010 رو با Warfighter مقایسه کنی با تخفیف هم باز آنریل خیلی خیلی کم میاره . البته مقایسه این دو با هم اشتباهه ولی نوعی تعویض انجین بوده دیگه .
    گیرز و مس افکت هم زیاد با هم تفاوت ندارند و نوع گیم پلی شون تقریبا شبیه هم هستش و داستان هم که هیچ وقت نباید نگران داستان بازی های بایوویر بود .

    • ... گفت:

      “آنریل انجین دیگه فکر کنم نتونه نسل بعد مثل این نسل ظاهر بشه”…؟!…ببخشید ؟…از چه نظر این حرفو میزنید ؟…کرای انجین اصلا در حدی نیست که با آنریل انجین ۴ مقایسه بشه !…حالا خوبه که هنوز موتور به طور رسمی آغاز به کار نکرده به عنوان بهترین موتور سال ۲۰۱۳ انتخاب شد !…اونم با وجود هزاران موتور بازیسازی دیگه از کمپانی های بزرگ دنیا !…مطمنا بالا رفتن قیمت لایسنس هم تاثیری تو این قضیه نداره و همین الان خیلی ها هستن که لایسنس تجاری و رسمی این موتور رو دارن…در ضمن اگه یک مقدار دقت کنید متوجه میشید که مدال افتخار تو نسخه ی Warfighter خیلی ضعیف تر از نسخه ی قبلش ظاهر شد و هوش مصنوعیش شد در حد بازی های دو نسل پیش …اگه مدال ۲۰۱۰ یک بازیه متوسط بود Warfighter یک بازی خیلی ضعیف بود !…پس نه تنها پیشرفت نکرد بلکه بیشتر هم گند زد…مشکل دیر لود شدن بافت ها هم از سال ۲۰۱۰ تا حد زیادی برطرف شد و الان به غیر از نسخه ی کنسولی بازی ها (مخصوصا نسخه ی ۳۶۰ ) دیگه مشکل دیر لود شدن بافت ها وجود نداره…مس افکت هم به هیچ وجه این مشکلو نداشت…”در ضمن مشکل دیر لود شدن بافت ها تو یک موتور چیزی نیست که بگی تو این بازی هست تو اون یکی نیست”
      نوع گیم پلی یک بازیه نقش آفرینی مثل مس افکت هم با گیرز که یک بازیه اکشن تمام عیار هست یکی نیست…تنها شباهتش به سوم شخص بودنش هست.

      • خداییش تو Dishonored یا XCOM رو بازی نکردی ؟ توی جفتش این مشکل تکسچر وجود داشت و جفتشون مال ۲۰۱۲ بودن .( توی PC هم تجربه کردم در نتیجه حرف خودتون دیر لود شدن تکسچر مربوط به بازی نیست و مربوط به انجین میشه .)
        بهت توصیه می کنم یه بار دیگه دو تا نسخه مدال رو بازی کنی ببینی کدوم هوش مصنوعی داغون تری داره ؟ در ضمن مس افکت برای نسل بعد که نمی تونه از آنریل ۳ استفاده کنه و رفتن به آنریل ۴ هم به نوعی تغییر انجین محسوب میشه . حالا چرا EA و بایوویر از موتور خودشون که هم خیلی قدرتمنده و هم این مشکلاتو نداره و هم براش تقریبا هزینه ای نداره ، استفاده نکنه ؟
        منظور من از همه فن حریف بودن هم گستره سبک های قابل ساخت با این موتوره نه قیمت لایسنس و این حرف ها .
        سبک مس افکت ۳ هم توی نسخه سوم یه اکشن سوم شخص دوربین روی شانه بود که المان های خیلی کم رنگ نقش آفرینی داشت که همین نشون میده چقدر این دو بازی به هم نزدیک هستند .( نه کاملا شبیه )

        • ... گفت:

          نه مثل قدیم !…جوری نبود که زیاد رو اعصاب باشه…اونم باید بزاری به پای قدیمی بودن موتور…اگه Hunted رو یادت باشه می فهمی که مشکل دیر لود شدن بافت ها قدیم چی بود حالا چیه …
          مدال هم که تو هر دو نسخه هوش مصنوعیش داغون بود …ولی یک بازی که دو سال بعد میاد نباید حداقل یک هوش مصنوعی قابل تحمل تر داشته باشه ؟…فقط یک بار برو به بافت های دیوار و یا ماشین ها یا آب رو زمین دقت کن !…اون بازی با یک موتور کاملا جدید ساخته شده بود(که البته دایس تو بتلفیلد ۳ افکت آب رو خیلی طبیعی ساخته بود)…کسی نگفت که الان بیان مس افکت ۴ رو با آنریل انجین ۳ یا ۴ بسازن شما کامنتتو ببین…داری راجب موتور حرف میزنی نه اینکه مس افکت باهاش ساخته بشه یا نه…
          “منظور من از همه فن حریف بودن هم گستره سبک های قابل ساخت با این موتوره نه قیمت لایسنس و این حرف ها “منظورتو از این حرف متوجه نشدم !…اگه منظورت سبک هست که هیچ موتوری تو نسل قبل نبود که نتونه تمام سبک های مختلف باهاش ساخته بشه !…
          در ضمن مس افکت اگه به اینجا رسیده از نسخه ی دومش بوده…که نسخه ی سوم نتونست به نسخه ی دوم برسه…هیچ ربطی هم به یک بازیه اکشن تمام عیار مثل گیرز نداره…حالا می خواد دوربین رو شونه باشه یا جای دیگه…مطمنا تو نسخه ی چهارم دیگه سازنده ها نمیان کل بازی رو عوض کنن و دیگه تمام المان نقش آفرینی رو از تو بازی حذف کنن…گیرز کجا و مس افکت کجا !

  • امیدوارم با تغییر انجین ضعفی در روند بازی به وجود نیاد و با وجو موتور همیشگی EA فراسبایت جذابیتش رو از دست نده و منتظریم ببینیم چی میشه. 😐

  • کلا با بازیه Mass effect 3 حال نکردم ولی سری دوم هم بازی نکردم که ببینم مشکل بد بودن از همین mass effect3 هست یا کلا من از این سبک بازی خوش نمیاد ولی فکر نکنم سری دوم هم زیاد تفاوت داشته باشه….

  • asusgtx680top گفت:

    با آرش صالحی موافقم :yes: :yes: :yes:

Chris Wynn مدیر پروژه ی Mass Effect بعدی خواهد بود! | گیمفا