ویباکس فورتنایت به شرط چاقو - گیمفا
ویباکس فورتنایت به شرط چاقو - گیمفا
ویباکس فورتنایت به شرط چاقو - گیمفا
ویباکس فورتنایت به شرط چاقو - گیمفا

ویباکس فورتنایت به شرط چاقو

پست گیمفا
۰۸:۰۶ ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
ویباکس فورتنایت به شرط چاقو - گیمفا

محبوبیت فورتنایت (Fortnite) در صنعت گیم و بازی‌های بتل رویال به قدری زیاد است، که حتی کسانی که تا به حال این عنوان را تجربه نکرده‌اند هم کاملا با آن آشنایی دارند، پیشرفت و استقبال بی‌نظیری که از فورتنایت شد دقیقا مثل یک بمب در سبک بتل رویال بود که صدای آن به گوش همه رسیده است. منظورم این است که فورتنایت واقعا به معرفی احتیاجی ندارد، اما اگر باز هم کنجکاو هستید، بهتر است نگاه کوتاهی به تاریخچه این بازی داشته باشیم.

کمپانی اپیک گیمز که در سال ۱۹۹۱ تاسیس شده است، ایده‌پرداز و توسعه دهنده بازی فورتنایت و البته چندین عنوان موفق دیگر مانند Gears of War است. فورتنایت الهام گرفته شده یکی از بهترین گیم‌های جهان یعنی ماینکرفت (Minecraft) و البته بازی‌های محبوب بتل رویال قبل خودش بوده است. در واقع اپیک گیمز با الگو گرفتن از مکانیک ساخت و ساز فوق‌العاده (و البته تخریب!) محبوب بازی ماینکرفت و همچنین محبوبیت بالای اولین بازی‌های بتل رویال مانند پابجی (PUBG) و H1Z1 ایده ساخت فورتنایت را پرورش داد تا در سال ۲۰۱۷ شاهد اولین نسخه این بازی باشیم.

امروزه فورتنایت حتی به عنوان یکی از بهترین بازی‌های جهان به شمار می‌آید و انصافا، خلاقیت و رویداد‌های خاطره‌ساز و کم‌نظیری که در طی این سال‌ها فورتنایت برای طرفداران عرضه کرده است تنها گاو نر می‌خواهد و مرد کهن!

احساس می‌کنم که شما هم مثل من علاقه چندان زیادی به خواندن اطلاعات تیم سازنده و موارد حوصله سر‌بر دیگر در مورد تاریخچه ساخت بازی را نخواهید داشت، پس بهتر است برویم سراغ اصل مطلب یعنی آیتم های فورتنایت اما، اجازه بدهید که دلیل اهمیت این اعتبار را خدمت شما توضیح دهم. همانطور که ذکر شد، فورتنایت به عنوان یکی از پرچم‌داران سبک بتل رویال، بیش از میلیون‌ها بازیکن فعال در روز دارد و این مورد (در کنار بحث شیرین اسکین و بتل پس که در ادامه مفصل برایتان توضیح خواهم داد) باعث شده است که خرید ویباکس که می‌شود همان جم/سکه بازی فورتنایت نام‌گذاری‌اش کرد تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین و پرطرفدار‌ترین محصولات میان گیمر‌ها شود.

ویباکس فورتنایت به شرط چاقو - گیمفا

در واقع می‌توانم با قاطعیت بگویم که فروش ویباکس فورتنایت در آمار چشم‌گیری دارد که این سرش پیدا و آن سرش… خدا داند! در هر حال، امروز می‌خواهم به شما یک فروشگاه ایرانی با سابقه را برای خرید ویباکس فورتنایت پیشنهاد کنم. بازیکنان ایرانی فورتنایت برای خرید ویباکس باید از فروشگاه‌های محصولات گیمینگ داخل ایران استفاده کنند اما بدون شک، همه به دنبال ارزان‌ترین، سریع‌ترین و همچنین یک تیم پشتیبانی قابل اطمینان خواهند بود. قبل از معرفی بهتر از مزایای خرید ویباکس و آیتم‌های جذابی که می‌تواند با خرید این محصول به کلکسیون اسکین‌های خودتان اضافه کنید را بررسی کنیم.

ویباکس فورتنایت به چه دردی می‌خورد؟

فورتنایت یک بازی کاملا رایگان است که تمام بازیکنان از سر‌تاسر جهان می‌توانند بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای از آن لذت ببرند، با اینحال شما می‌توانید با خرید ویباکس، قابلیت خرید اسکین کاراکتر، سلاح، ایموت‌ها و سایر موارد را نیز داشته باشید. اسکین یا همان لباس شخصیت‌های فورتنایت‌ جزو محبوب‌ترین محصولات بازی است و یکی از دلایل اصلی وسوسه شدن هر بازیکنی برای خرید وی باکس به شمار می‌آید. با شروع هر فصل جدید و در کنار بروزرسانی‌هایی که در طول زمان انجام می‌شود‌، اسکین‌های بی‌نظیر و جذابی به بازی اضافه خواهد شد، در واقع در این یک سال اخیر همکاری‌های جذابی صورت گرفته است و اسکین‌های فوق‌العاده‌ای به فورتنایت اضافه شده است. لازم به ذکر است که تمام این اسکین‌ها و پک‌های جدید داخل وبسایت G4A4.com موجود هستند و اگر قصد خرید پکی از اسکین‌های فورتنایت را دارید، این فروشگاه بهترین گزینه شما خواهد بود‌ (به چرایی این ماجرا هم نزدیک خواهیم شد‌!)

ویباکس فورتنایت به شرط چاقو - گیمفا

همانطور که گفته شد در کنار اسکین شخصیت‌ها که به شما اجازه می‌دهد با استایل متفاوتی از سایر بازیکنان در میدان نبرد بایستید و پز بدهید (چرا که نه) سایر پوسته‌های جذاب و خریدنی در فروشگاه بازی وجود دارد که با خرید ویباکس فورتنایت قابل دریافت خواهند بود. اما یکی دیگر از موارد استفاده ویباکس فورتنایت برای خرید بتل پس سیزن جدید فورتنایت است. با خرید بتل پس فورتنایت به تنهایی شما می‌توانید تنها با بازی کردن و افزایش لول بتل پس، ده‌ها اسکین و آیتم مختلف را به طور رایگان دریافت کنید و از آن‌ها استفاده کنید. ویباکس فورتنایت در مقدار‌های مختلفی به فروش می‌رسد و بازیکنان می‌توانند با توجه به اسکین‌های که نظرشان را جلب کرده‌اند، به مقدار مورد نیاز ویباکس فورتنایت خریداری کنند. حال سوال این است که بازیکنان ایرانی، بهتر است که کدام فروشگاه را برای خرید انتخاب کنند؟

اما چرا G4A4؟

فروشگاه G4A4 با بیش از سال‌ها سابقه و تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته، در طول این سال‌ها دست در دست گیمر‌های ایرانی بوده است و تمام محصولات گیمینگ را با قیمتی مقرون به صرفه و منصفانه در اختیار مشتریان عزیز خود قرار داده است. این مجموعه علاوه بر موارد ذکر شده، به دلایل زیر حرف اول را در فروش وی‌باکس فورتنایت می‌زند:

  • تمام محصولات داخل فروشگاه مانند ویباکس و پک‌های فورتنایت دارای موجودی می‌باشد، قیمت آن‌ها کاملا به روز است و مشتریان می‌توانند بدون سوال کردن در مورد موجودی و قیمت ارز خرید خودشان را انجام دهند.
  • برای اولین بار در ایران، تحویل بسیاری از محصولاتی که حتی فکرشم نمی‌کرده‌اید به طور آنی و کاملا خودکار موجود شده‌ است.
  • روش‌های مختلف دریافت محصول (گیفت‌کارت، خرید درون‌برنامه‌ای و…) و همچنین تنوع بسته‌های موجود، در کنار قیمت باور‌نکردی آن‌ها از جمله دلایل محبوبیت این فروشگاه است.
  • تمام محصولات کاملا اصل خواهند بود و در کنار آن، پشتیبانی بی‌نظیر مجموعه تمام مشکلات شما را برای استفاده از محصول برطرف خواهد کرد.

با تمام این موارد، بهترین پیشنهاد من به شما این است که تجربه خرید از این مجموعه را حداقل برای یکبار امتحان کنید.

MincraftmeysambfarhadqpSoosmar (بازنشسته)شبگرد طلوع تاریکی

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ویباکس فورتنایت به شرط چاقو - گیمفا
ویباکس فورتنایت به شرط چاقو - گیمفا
ویباکس فورتنایت به شرط چاقو - گیمفا
ویباکس فورتنایت به شرط چاقو - گیمفا
ویباکس فورتنایت به شرط چاقو - گیمفا

نظرات

ویباکس فورتنایت به شرط چاقو - گیمفا
ویباکس فورتنایت به شرط چاقو - گیمفا