رئیس تیم نینجا به انتشار یک بازی جدید در سال ۲۰۲۵ تمایل دارد
رئیس استودیوی تیم نینجا، در مصاحبهی جدید خود اعلام کرد که تمایل دارد پس از عرضهی بازی Rise of the Ronin در سال ۲۰۲۴، یک عنوان جدید را در سال ۲۰۲۵ منتشر کند.
استودیوی تیم نینجا (Team Ninja) قرار است بازی جدید خود به نام Wo Long: Fallen Dynasty را به زودی در دسترس قرار دهد. با این حال به نظر میرسد که عرضهی این بازی، تنها یک نقطهی شروع برای انتشار محتوای الحاقی آن باشد. تیم نینجا قبلا اعلام کرده بود که سه بسته الحاقی برای بازی Wo Long: Fallen Dynasty توسعه خواهد داد که اولین آنها Battle of Zhongyuan نام دارد و در ماه ژوئن ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد. این استودیو علاوه بر توسعهی بستههای الحاقی و بهروزرسانیهای بازی Wo Long: Fallen Dynasty، در حال کار روی بازی نقشآفرینی، اکشن و جهان باز Rise of the Ronin است که شرکت سونی انتشار آن را بر عهده دارد. این بازی که در انحصار کنسولی پلی استیشن ۵ خواهد بود، برای عرضه در سال ۲۰۲۴ برنامهریزی شده است.
حال در آخرین شمارهی مجلهی فامیتسو (Famitsu)، مصاحبهای از فومیهیکو یاسودا (Fumihiko Yasuda)، رئیس استودیوی تیم نینجا آورده شده است. یاسودا که تهیهکنندگی و کارگردانی بازی Rise of the Ronin را بر عهده دارد، در این مصاحبه تایید کرد که توسعهی این عنوان در کنار انتشار بهروزرسانیها و محتوای جدید بازی DLC Wo Long: Fallen Dynasty انجام میشود و همچنان برای عرضه در سال ۲۰۲۴ برنامهریزی شده است.
با این حال نکتهی جالب در مصاحبهی یاسودا، به ابراز علاقهی او جهت انتشار یک بازی جدید در سال ۲۰۲۵ مربوط میشود. وی ابراز امیدواری کرد که در فرصتی مناسب بتواند جزئیات بیشتری از پروژههای آیندهی تیم نینجا را اعلام کند. یاسودا در این باره توضیح داد: «اگر روند انتشار هر چند سال یک بازی را تکرار کنیم، رشد تیم توسعه کند خواهد بود. ما برنامهای داریم که هر سال یک بازی منتشر کنیم». این کارگردان در ادامه تاکید کرد که تیم نینجا هیچ برنامهای برای ریبوت دو سری Ninja Gaiden و Dead or Alive در آینده ندارد.
بازی Wo Long: Fallen Dynasty قرار است در تاریخ ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ (۳ مارس ۲۰۲۳) روی پلتفرم رایانههای شخصی و کنسولهای پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس عرضه شود. همچنین مشترکان سرویس ایکس باکس گیم پس (Game Pass) میتوانند از روز اول انتشار به این بازی دسترسی پیدا کنند. استودیوی تیم نینجا یک دموی رایگان از این عنوان را روی تمام پلتفرمها در دسترس قرار داده است.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
جدیدا اکثر استدیوها علاقه زیادی به انتشار یه بازی در هرسال دارند. این کار بنظرم کیفیت رو پایین میاره حالا میخواد راکستار باشه ، یا یوبی یا هم تیم نینجا فرقی نداره .
شرکت هایی مثل راکستار و سی دی پراجکت و تعدادی معدود دیگه شاید مثل همین استودیو یا بازی نمیدن یا اگه دادن از کیفیتش مطمئنن حتی اگه سالانه باشه !
گلم همه از بازیهاشون مطمعنن و هیچکی نمیاد بگه بازی ما فلان نقطه ضعف رو داره ولی این مهم نیس مهم اینه ک ملاک و استاندارد های هرشرکت واسه یه بازی با کیفیت فرق میکنه اینه ک مهمه و من سر حرفم هستم و مطمعنم سر یه سال نمیشه بازی بزرگ AAAدرست کرد ک تو همه جوانب حرفی واسه گفتن داشته باشه اونم باز اگ اثری جهان باز یا نقش افرینی باشن .
بستگی داره چند تیمه باشن و چند نفر عضو داشته باشن مثلا همین Insomniac Games یا Remedy Entertainment چندین تیم و کلی کارمند دارن قطعا به کیفیتشون ضربه ای نمیخوره
هر چه رسد نکوست
تیم نینجا چند نفرن؟
هر بازی هم ۵.۶ سال روش کار کردن
۲۶۰ ۲۵۰ نفر