تیم استودیوهای ایکس باکس برای شروع یک ماجراجویی جدید، از کوجیما پروداکشنز بازدید کرد
بهتازگی تیم بازاریابی استودیوهای ایکس باکس، جهت بحث دربارهی همکاریهای آینده، به بازدید استودیوی کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) رفته است.
در تابستان سال گذشته بود که هیدئو کوجیما (Hideo Kojima)، بازیساز مطرح و خالق مجموعههای Metal Gear Solid و Death Stranding، بهصورت رسمی اعلام کرد که برای ساخت پروژهای بر پایهی تکنولوژی ابری که تاکنون مانند آن دیده نشده، در حال همکاری با ایکس باکس است.
بهتازگی و در روز چهارشنبه نیز بازیساز محبوب ژاپنی، با انتشار عکسی در صفحات اجتماعی خود، از حضور اعضای استودیوهای ایکس باکس در شهر توکیو و در استودیوی کوجیما پروداکشنز خبر داد. آرون گرینبرگ (Aaron Greenberg)، مدیر بخش بازاریابی ایکس باکس نیز در بخش نظرات این پست حاضر شد و اطلاعات هرچند کوچکی از این ملاقات، با دیگران بهاشتراک گذاشت:
این اولین بازدید بخش بازاریابی استودیوهای ایکس باکس از کوجیما پروداکشنز است. ما در حال متحد کردن تیمهای مهندسی، ابری، بازاریابی و تولید با یکدیگر هستیم تا بتوانیم ماجراجویی هیجانانگیز آینده را شروع کنیم.
هنگامی که برای اولین بار از این همکاری رونمایی شد، کوجیما پروژهی آن را «یک بازی کاملاً جدید و چیزی که هرگز کسی شبیه آن را ندیده است» توصیف و بعداً در گفتوگویی ادعا کرد که این محصول بهقدری متفاوت است که میتواند بهطور کلی یک مدیوم جدید دیگر باشد. اگرچه ممکن است بازیبازان تصور کنند هر ناشری بهصورت چشمبسته حاضر به همکاری با هیدئو کوجیماست اما وی در زمستان گذشته اعلام کرد که شرکتهای زیادی پروژهی او را رد و تصور کردند که او دیوانه است و این فقط مایکروسافت (Microsoft) بود که برخلاف بقیه، به سلامت عقلی او شک نکرد.
بههر حال، استودیوی کوجیما پروداکشنز سخت در حال توسعهی Death Stranding 2 است و از آنجایی که گرینبرگ در نظر خود از کلمهی «شروع» استفاده کرده، میتوان اینطور برداشت کرد که فاصلهی زیادی با رونمایی از این پروژه و احتمالاً روز انتشار آن داریم. اما نظر شما در اینباره چیست؟ با گیمفا در میان بگذارید.
منبع: Video Games Chronicle
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
به به. جاه طلبانه ترین پروژه کوجیما 😍
فک کنم یه ایده میزاره رو میز و واسه شرکتی که بالاترین قیمت پیشنهادی رو بده اجراش میکنه
خیر؛ واسه شرکتی که حاضر باشه اجراش کنه اجراش میکنه. مثلا تو این مورد اول رفته سراغ گوگل چون اهداف پروزه با ساختار Stadia همخونی داشته، بعد از شکست استادیا رفته سراغ سونی و سونی قبول نکرده (ظاهرا اصلا نمیتونست این پروزه رو درک کنن) و در نهایت رسیده به Xbox که هم چشمانداز خوبی از پروژه میدیدن و هم بودجه خوبی رو در اختیارش قرار میدادن و البته از همه مهمتر، بستر مناسب انجام این کار رو داشتن (Azure).
فک کنم اسم پروژه ابری که میاد شرایطش اوتوماتیک واسه ما قفل میشه نه؟
قفل بوده و هست
آقای نصرتی ،تیتر ایراد داره عزیز …
در ضمن اتفاق خوبیه ، ایکس باکس نیاز داره که ببینه استودیوهای دیگه چطوری کار میکنن
بله درسته، اصلاح صورت گرفت!
ممنونم از تذکرتون:)
نمیدوم وقتی اینکه میشنوم بازیی که هیچ وقت مشابهش وجود نداره تنم میلرزه
دث استرندینگ هم مشابهش وجود نداشت اما کوبیدینش چون انحصاری سونی بود البته متصفانه این بازی ابریه برای ما ایرانیا که نیم ساعت طول میکشه کنسول انلاین کنیم نمیشه
کوبیدنش چون اصلا گیم پلی درست و حسابی نداشت مومن ، بچه پنج ساله هم اگه پلی داده باشه اینو میفهمه – چه ربطی به انحصاری بودنش داره؟ لطفا به جای بهانه جویی ، بگردید ببینید ضعف کار طرف چی بوده – مطمئنا عنوانی که داره واسه ی اکس باکس میسازه هم یک زباله ی overrated خواهد بود عین تمام ساخته های کوجیما در سه دهه ی گذشته
سلام
پست جذابی گذاشتین
ولی متن تیتر اصلاح می خواد
استودیو که به دیدن کوجیما پروداکنز نمی تونه بره!
رییس و کارشناساشون باید برن بازدید
درسته، و ممنون:)
کی فکرشو می کرد یک روزی کوجیما بیاد تی شرتی بپوشه که روش نوشته Xbox Game Studios
اینو به هر کی چنو سال پیش می گفتی می گفتن یارو خل شده اما الان دید واقعیت به خودش گرفته
با پول سونی استودیو تأسیس کنی بعد تیغش بزنی بعدشم بری یکی دیگه از استودیو های پلی استیشن اونارو برای خودت استخدام کنی مثل گوریلا گیمز و حالا زیر آب پلی استیشن بزنی بعدشم بری سراغ اکس باکس تا همین چرخه رو انجام بدی!
«بازی که هیچ کس شبیه اش رو ندیده»
حتماً قرار ایندفعه شبیه ساز دویدن درست کنه.
چقدر لباس ایکس باکس تو تن کوجیما عکس جذابیه
ای جان من🌚
بیچاره سونی فنا دلم براشون میسوزه مایکروسافت داره دست میذاره رو نقاط حساس سونی اکتیویژن ، بتسدا و الآنم کوجیما که مدام بازی انحصاری میسازه برای پلیستیشن!
.
تو شوکیس کوجیما گفت تکنولوژی مایکروسافت کلاود همون چیزیه که تمام عمر منتظرش بود و گفته ابن بازی ارزوی همیشگی اپن بوده جالب اینه که سونی همچین چیزایی نداره که کوجیما باهاش کار کنه پس در نتیجه سونی رو ول کرد اومد سمت مایکروسافتی که غول تکنولوژی کوجیما که از اول اومده سمت مایکروسافت اوضاعش کیلومترها بهتر بود تا اینکه بچسبه به جعبه!
.
مایکروسافت ناجی و روح بخش صنعت گیم!
این دو تا مثل داداشه هم هستن .چشم همدیگه هستن . نشون میدن کلی نکته به هم . خوبه همیدیگه رو میخوان . خدا شاهده لعنت به منکرش :))