شایعه: Armored Core 6 در بازه سپتامبر تا اکتبر و قبل از بستۀ الحاقی Elden Ring عرضه خواهد شد
به نظر میرسد که استودیوی فرام سافتور و شرکت باندای نامکو قصد دارند بازی Armored Core 6 را قبل از بستۀ الحاقی Elden Ring، یعنی Shadow of the Erdtree، عرضه کنند.
در مراسم The Game Awards 2023، با انتشار تریلری سینماتیک، از بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon رونمایی شد، اما تاریخ انتشار همچنان نامشخص است. جزئیاتی که در دست داریم نیز همگی بر اساس مصاحبهها هستند و تصاویر یا ویدیویی از گیمپلی این عنوان موجود نیست.
وبسایت Exputer در گزارشی جدید اعلام کرده است که منابع آن به انتشار بازی در ماه سپتامبر/اکتبر ۲۰۲۳ (۱۰ شهریور تا ۹ آبان ۱۴۰۲) اشاره داشته و اعلام کردهاند که عرضۀ این اثر در ماه سپتامبر ۲۰۲۳ (شهریور/مهر ۱۴۰۲) شانس بیشتری دارد. همچنین، منابع یاد شده اعلام کردهاند که فرام سافتور قصد دارد قبل از بستۀ الحاقی Elden Ring که چند روز پیش با نام Shadow of the Erdtree رونمایی شد، عنوان Armored Core 6 را منتشر کنند.
در مصاحبهای با وبسایت IGN، ماسارو یامامورا (Masaru Yamamura)، کارگردان Armored Core 6، و رئیس استودیوی فرام سافتور، هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki)، اعلام کردند که با یک بازی سولزبورن طرف نیستیم. میازاکی در این باره گفت:
به صورت آگاهانه تلاشی صورت نگرفته است تا [Armored Core 6] به سمت گیمپلی یک بازی سولزبورن برود.
کارگردانی و هدایت این پروژه پیش از هر چیز، به این گونه بود که ما به ریشهها بازگردیم و به شکلی دقیق و ریزبینانه مفهوم Armored Core را مورد بررسی قرار دهیم تا متوجه شویم که چه چیزی آن را ویژه و خارقالعاده کرده بود. بنابراین، ما به این سمت رفتیم که بخش «روی هم کردن یک مکا» یا Assembly و شخصیسازی مکای منحصر به فرد هر گیمر را به گونهای ارائه دهیم که وی بیشترین کنترل ممکن را بر آن داشته باشد و تمامی این موارد را در محیط مدرن خود که طی سالهای اخیر با عناوین مختلف به ارمغان آمده است، در دسترس قرار دهیم. بنابراین، ما از تجربیات خود در سالهای اخیر برای ساخت Armored Core VI بهره بردهایم و میخواهیم از دانش به دست آمده برای ساخت این بازی استفاده کنیم، اما هستۀ اصلی سری Armored Core حفظ شده است.
طبق اعلام رسمی، Armored Core 6 Fires of Rubicon در سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
واس ارمورد کور تاریخ مناسبیه
ولی واس dlc الدن دیره،نمیتونیم انقد صبر کنیم😁🔥
به هرحال بی صبرانه منتظر هردوتاشونم🌚
🔥🔥🔥🔥😍😍😍😍
چقدر این فرام سافتور پر کاره واقعا، آدم کیف میکنه اصلا انقدر که این استودیو فعاله! اینکه تو این مدت زمان فشرده و هر بازی جدید و محتوای اضافه رو بسازی و به موقع هم عرضه کنی اونم با همچین کیفیت بالا و شاهکاری چیزیه که ۹۵ درصد استودیو ها حتی نمیتونن بهش فکر کنن! اون وقت فرام سافتور با همین روند هر بار قوی تر از دفعه قبل ظاهر میشه!
معلوم نیست تو این سبک عالی عمل کنه
فرامسافتور با همین سبک بزرگ شد و خودش نجات داد تا میازاکی بتونه ده سال RPG بسازه. تو این سبک سال ها بی رقیب بودن و شک ندارم که بهتر هم خواهند بود.
دقیقا الدن رینگ انقدر بزرگ و خفن بود که ممکن بود که یه میلی متر از مپو جا بندازی تا یه چیز خفنو از دست بدی هر بخش از مپ جزئیات داشت
واقعا از بازیایی که بجای لذت بردن مجبوری مثل شرلوک هلمز نه یه اتاق بلکه یه زمین بزرگ رو رصد کنی و شخم بزنی بدم میاد چون اگه اینکارو نکنی حسرت و بغز ته گلوتو میگیر که چرا بیشتر نگشتم!یا حتی وسواس!آیا همشو دیدم؟ اینجاست که دیگه ارزنی از بازی لذت نمیبری و به یک رباط شرطی سازی شده تبدیل میشی
بازی ینی سری gta که اصلا نگران اینچیزا نیستی. یه ماشین قدیمی و خفن آمریکایی میندازی تو جاده ها و تخته گاز. بازی انقدر جذابه که به مرور میبینی تو وجب به وجب مکان هاش حضور داشتی بدون ترس اینکه چیزیو از دست بدی
تازه هر بار بازی رو میری دوباره یه چیز جدید پیدا می کنی من یادم دارک سولز دو دفه ۱۲ هم داشتم میرفتم که پلاتم شد باز یه دربی بود که راه حل باز شدنشن ضربه به در بود که بعد دشمنا از پشت در اون در رو باز کنن اینو دفه ۱۲ یهو همینطوری ضربه زدم به در یعد دیم باز شد 😐
چه شود به به😍
پس دی ال سی رفت برا سال بعد ولی فرقی نمیکنه در هر صورت دارم از شدت هایپ منفجر میشم
نمیدونم چرا دوست دارید بگید این بازی یکی بزرگترین بازی سال هست با چه منطقی در حالتی که نسخه قبلی بازی سال ۲۰۱۲ امده متای ۶۶ هم گرفته و سازندش هم همین فروم سافور بوده
برید تریلر نسخه های قبلیش ببنید سبک و اتمسفر بازیش کاملا چرته !!!!
دلیلتون اکی خوش نکنید , اتفاقا منتظر این باشید فروم سافور با این بازی با سر بخور توی زمین قبلا همچین اتفاقی افتاده ,
البته فکر کنم این اتفاق نمی افته چون نون تعصب گیمرا و منتقدین میخوره مثل همون کوجیما
دارک سولز و سکیرو هم ارتقا داده شده یسری بازیای بد فرامسافتور بودن وقتی همه هایپن بخاطر این نیست ک این سری بازی شاخه بخاطره اینه ک فرامسافتور دیگه فرامسافتور قدیم نیست
اتفاقا تویی ک تو گذشته گیر کردی
فرام سافتور چند سالی هست جز شاهکار چیزی ارائه نداده
اونایی ک باید ایمان میاوردن اوردن
شما فقط جامعه گیمری رو لکه دار میکنی
@dastan
مطمئنم شما تجربه نکردید هیچ نسخه ای از سری AC و همچنین اطلاعی از روند این سازنده ندارید. خوبه در زمینه هایی که می خواید نظر بدید مطلع باشید که حرفتون حداقل ذره ای منطق توش باشه. جالبه میگید قبلا همچنین اتفاقی افتاده همینجور رو هوا.
ایکاش دی ال سی الدن رینگ یک هفته بعد از دی ال سی فوربیدن وست می اومد تا دوباره هورایزن زیر خبرهای الدن رینگ فراموش بشه و بخندیم
جالبیش اینه همین دی ال سی الدن رینگ تو سالگرد ۶ سالگی زیرو دان معرفی شد و کلا ملت سالگرد اون بازی رو یادشون رفت😂
چرا ما باید سالگرد ۶ سالگی زیرو داون رو یادمون باشه ؟؟
😐😐
موندم تو dlc الدن رینگ بقیه نیمه خداها و گاد فری و ماریکا قبل از شکستگی حلقه اینا چه چطوری بودن اگه نیمه خداها باشن
لذا کوچ دی ال سی الدن رینگ به ۲۰۲۴ اجتناب ناپذیره !!
دی ال سی الدن رینگ > آرمون کور۶
اگر قرار بود بسته الحاقی الدن رینگ ۹ الی ۱۰ ماه دیگه عرضه بشه چه لزومی داشت در این مقطع زمانی از dlc رونمایی کنن؟(اونم همچین معرفی ناقصی،صرفا یک تصویر مفهومی)
من که بعید میدونم این شایعه حداقل در مورد بسته الحاقی الدن رینگ درست باشه،مگر اینکه به علت پروژه های متعدد فرام سافتور فرآیند توسعه dlc به کندی پیش بره یا محتوایی بسته الحاقی خیلی عظیم باشه
۱- به نظرم برخلاف بستههای الحاقی Dark Souls 3 که از قبل برنامهریزی شده بودن و سیزن پس داشتن، الدن رینگ اصلا قرار نبوده dlc داشته باشه و وقتی موفقیت عجیب و غریب بازی رو باندای نامکو و فرام سافتور دیدن، تصمیم بر آن شده که بستۀ الحاقی ساخته بشه و احتمالا پروسۀ ساخت قبل از لانچ شروع نشده و شاید حتی چند ماه بعد از لانچ استارت خورده باشه.
۲- بستۀ الحاقی ساختن برای Elden Ring خیلی فرق داره نسبت به بازیهای قبلی. به خاطر بیس گستردۀ بازی، dlc نمیتونه کوچک باشه و انتظاراتی ازش میره که مثل پایۀ اصلی خودش یک محتوای طولانی و گسترده باشه و ماهیت جهان آزاد احتمالا باعث بشه که پروسۀ خیلی طولانی تری داشته باشه.
۳- اگر بازی رلیز دیرهنگامی داشته باشه، دلیل زودتر اعلام کردن بستۀ الحاقی هم مثل روز روشنه. درست زمانی که بازی داشت از نظر هایپ فروکش میکرد و چند هفته در فهرست استیم نبود یا تخفیف خورده بود برای فروش بیشتر. حالا یه تصویر هنری با کلی نکته و گمانهزنی به اشتراک گذاشتن و بدون هیچ شکی تا روز انتشار آنقدر ویدیوی گمانه زنی و توییت و ری توییت و …. به اشتراک گذاشته میشه که dlc قطعاً بوست عجیب و غریبی به فروش بازی اصلی میده و موفق تر عمل میکنه، قضیه کاملاً حول اتصال هایپ قبلی به یه هایپ جدید هست و به شدت منطقیه که در حال حاضر مارکتینگ مبهم خودشون رو آغاز کنن که برای الدن رینگ هم جواب دادن.
چون این بازی ها ماهیت ابهامآمیزی و lore پیچیدهای دارن، بنابراین دادن یک تصویر یا کلیپ چند ثانیهای میتونه کلی بازی رو مارکتینگ کنه و برای همین چنین رویکردی پیش گرفتن، در حقیقت کامیونیتی بزرگ سولز با تصویر خودشون کار یه تیم مجهز مارکتینگ رو انجام میدن و بازی رو همه جا مطرح میکنن. با همین یک تصویر هنری الدن رینگ رشد ۵ برابری تماشاچی داخل توییچ داشته و توییتر هم از روز معرفی ترند شده.
با حرف ها تون موافقم اما نکته اولی که گفتین من به یک شکل دیگه تفسیر می کنم به نظر از ابتدا برنامه ای برای عرضه dlc طبق رویه سابق شون داشتن اما وقتی بازخورد گیمر ها و منتقدین دیدن از اون رویه سابق شون عقب نشستن و تصمیم گرفتن محتوایی کامل تری را عرضه کنن تا هم ارزش ip که خلق کردن در اوجش باقی بمونه و هم به اعتبار فرام سافتور (که به قول خودتون دبگه اون تستودیو سابق نیست)خدشه ای وارد نشه،چون میدونین همیشه اون نابرابری بین محتوا و جنبه اقتصادی dlc های فرام سافتور مورد انتقاد گیمرها و منتقدین بوده حتی این بسته های الحاقی خیلی از اوقات انتظارات خود فن ها رو هم از لحاظ lore و داستان براورده نکرده نمونش dlc های دارک سولز ۳ بود که اصلا درحد یک اختتامیه برای سری سولز نیس
البته اون مسائل مربوط به جهان آزاد بودن هم قطعا تاثیر گذاره
در کل دوست دارم اینطوری فکر کنم که این بلند مدت بودن فرآیند معرفی و عرضه بسته الحاقی به خاطر تاکید شون بر محتوا و کیفیته
پ.ن:جا داره از روی همین تصویر هنری هم یه مقاله در مورد تئوری های داستانی احتمالی بنویسین
ای بابا
سخته برای dlc الدن رینگ که بخوایم انقد براش صبر کنیم .
حداقل امیدواری یه dlc بزرگ درحد the old hunter بده .
بی رقیبه فرام
درود بر فرام سافتور. خوشم میاد که کاملا دنبال سرگرمی و هنر خالص هستن و مثل استدیوهای نینتندو چندان به زرق و برق توجه نمیکنن و وقتشون رو الکی هدر نمیدن. هر ۲ سال یک بازی بیرون میدن و میترکونه. کاشکی امثال راکستار و ناتی داگ به جای اینهمه وقت گذاشتن روی جزئیات، بازیشون رو زودتر تکمیل کنن و عرضه کنن. راکستار توی نسل هفتم ۴ تا بازی داد. ۲ تا جی تی ای (تازه با دی ال سی در حد یک گیم ) رد دد و مکس پین ۳. ناتی داگ ۳ تا انچارتد و تلو ۱
توی نسل هشتم به بعد این استودیوها وسواس پیدا کردن. راکستار کل زمان نسل هشتم رو برای امثال جزئیاتی مثل عضله ران اسب!! و گرافیک بسیار واقع گرایانه مصرف کرد.
به شخصه حاضرم بازی گرافیک و جزئیات کمتری (در حد قابل قبول و به شرط عدم تکرار ) داشته باشه ولی زمان عرضه کمتر بشه. نسل هفتم اینهمه وسواس وجود نداشت و کلی شاهکار توی بازار بود.